Don't have an account? Create one!

Mikä MCR kappale merkitsee sinulle eniten?

AuthorMessage
paska
Always Born a Crime
paska
Age: 32
Gender: Female
Posts: 6111
February 9th, 2007 at 05:03am
Elikkä, mikä kappale merkitsee sulle eniten, ja miksi? ^^

Mulla on tällä hetkellä Disenchanted. Siinä vaan on niin paljon muistoja ja ajatuksia, ihana kappale.
Sitten on myös I'm not okay ja Famous last words. Niistä tulee sellanen olo että pitäis oikeasti tehdä jotain elämälle eikä vaan istua kotona itkemässä kuinka yksinäinen olen. Ne saa minut ottamaan itseäni niskasta kiinni ja oikeasti yrittämään. Smile
Kaikissa kapaleissa on se oma merkitys ja sanoma. Mutta noi kolme vaan on sellaisia jotka on lähellä sydäntä tällä hetkellä. ^^
paska
Always Born a Crime
paska
Age: 32
Gender: Female
Posts: 6111
February 9th, 2007 at 09:26am
Jaaha, älkää sitten osallistuko keskusteluun. Very Happy
Hybrid Child
Awake and Unafraid
Hybrid Child
Age: 32
Gender: Female
Posts: 11348
February 9th, 2007 at 09:34am
haha :'D ku ei keksi mittään.. mulla on vielä pienimuotoista hienosäätöä ennen ku uskallan mitään kirjoittaa Very Happy
paska
Always Born a Crime
paska
Age: 32
Gender: Female
Posts: 6111
February 9th, 2007 at 09:37am
Ei tässä mitään hienosäätöä tarvita. Senkun kirjoitat! Smile
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
February 9th, 2007 at 12:33pm
Pakko editoida, koska tuo alkuperäinen oli kamalaa luettavaa, että. 8'D
Editoitu siis ... 9.3.?

No jos ajatellaan näin, niin I'm not okay merkitsee mulle eniten. Miksi? Siksi, koska se oli eka biisi jonka MCR:ltä kuulin. Se niin kuin laukaisi kaiken. Ja jos mennään syvälliseksi ja näin, niin ilman sitä biisiä, mä en kai olis tässä, eikä MCR mun lempibändi. Ilman sitä, mä saattaisin olla jollain 30 Seconds To Marsin tai Fall Out Boyn foorumilla vastaamassa tähän samaan kysymykseen. :'D
Jimmy Jazz
Awake and Unafraid
Jimmy Jazz
Age: 34
Gender: Female
Posts: 11561
February 9th, 2007 at 03:16pm
Ömm. Tää on vaikee kun niitä on aika paljo. Varmaan Headfirst For Halos tai This Mirror isn't big enough for the two of us, koska ne oli ensimmäisiä mitä MCRltä kuulin. En nyt osaa tähän sanoa miksi, mutta ne on aina ollu suosikkeja ja tärkeitä. Ja myös Skylines And Turnstiles. Muistoja.

Ja tietenki Our Lady Of Sorrows, varmaan suosikkini kaikista MCRn biiseistä. Siinä vain on jotain mitä tykkään, ah vanha My Chem.In Love

Ja sit noi Helena, You know what they do to guys like us in prison, ja Give 'em Hell, kid, Cemetary Drive ja Thank You For The Venom. Sanat.
Uudemista biiseistä Mama ja Welcome to the black parade on mulle silleen hienoja.
No tossa jotain mut oon varmaan jo huomenna valmis laittan lisää.
bring more knives.
Demolition Lover
bring more knives.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 19376
February 10th, 2007 at 03:20am
^^ Ame vähän oot onnekas, kun näät MCRn.
oon kateellinen, ja aika paljon.
kunpa minäkin voisin Sad

ja sori spam,
kirjotan tänne myöhemmin, kun pitää mennä nyt.
kamspu
Bleeding on the Floor
kamspu
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1576
February 10th, 2007 at 08:45am
Oikeestaan mullakin disenchanted. Koko kappale iski lopullisesti vasta eilen, sitä ennen se on vaan ollu yks muiden joukossa... Muita tärkeitä kappaleita on I never told you what i do for a living, koska se on vaan suoraan taivaasta. Ja famous last words, pitääkö edes selittää. Myös headfirst for halos, koska se on mitä mainioin biisi. Sen lyriikat ja melodia sopii niin täydellisesti yhteen, se on jotenkin niin huumehöyrysen valheellisen onnellinen, ihan loistava.
Tavallaan tärkeimpiä on myös I'm not okay, koska se on eka biisi minkä kuulin.
CatQueen
Jazz Hands
CatQueen
Age: 35
Gender: Female
Posts: 398
February 10th, 2007 at 09:29am
Mulle iskee tällä hetkellä eniten Thank You For The Venom ja House Of Wolves, jäävät vain soimaan päähän.
bring more knives.
Demolition Lover
bring more knives.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 19376
February 10th, 2007 at 10:45am
joo, mä voisin oikeesti rehellisesti sanoo että kaikki. koska my chemin kappaleet kaikki merkkaa niin paljon. mutta jos muutaman sanon;

demolition lovers; koska se on vaan niin semmonen ihana ja.. In Love ja siitä mulle tulee kauheesti kaikkee mieleen..

i'm not okay; se on just semmonen perus tosi hyvä kappale enkä oo kyllästyny siihen yhtään enkä ikinä aiokaan=]

kill all your friends; joo vaikka tää on näin uus, niin tässä kappaleessa on sitä jotain. ja kuuntelen tän monesti jopa 5 kertaa putkeen.

our lady of sorrows; en osaa kuvailla, jotenki vaan niin <3

bury me in black tää on jotenki epä MCR, mutta silti niin paras.

i never told you what i do for a living; tän kappaleen sanat on hyvät ja koko kappale muutenki. ei näitä osaa sanoin perustella.

huuups, sori jos tuli liikaa, mutta niitä oikeestaan ois vielä lisääkin.. Embarassed
drowning lessons, it's not fashion statement it's fucking deathwish, i don't love you...
aaak, ne kaikki on. nyt meen poisVery Happy
Skywalker
Salute You in Your Grave
Skywalker
Age: 31
Gender: Female
Posts: 4659
February 10th, 2007 at 10:55am
Helena- Oikeestaan mä aloin kuunnella MCR:ää ton biisin "takia".. Ekaks ku kuulin sen MTV:ltä, ni en oikei tykänny, mut ku kattelin netissä musavideoita, ni mä katoin et hei mikäs toi on.. Very Happy
Cancer- Tää on aika koskettava ja ku kuulin ekan kerra mä olin jo myytyy kamaa... Ja ehkä koko aihe syövästä herättää tunteita ku mun yks tosi läheinen ihminen kuoli viis vuotta sitte johonkii syövän tapaseen.. Gerard laulaa tosi tunteellisesti ja ihanasti..
Hybrid Child
Awake and Unafraid
Hybrid Child
Age: 32
Gender: Female
Posts: 11348
February 10th, 2007 at 12:10pm
Hmm.. Thank you for the venom koska siitä tämä kaikki lähti. Se oli ensimmäinen biisi minkä My chemical romancelta kuulin ja siitä lähtien koko bändi on ollut yksi suosikeistani.
Ja sitten Cemetery Drive on ollut yksi suosikeistani pitkään aikaa. Sanat ja melodia on niin hienot ja Gerard laulaa sen mun mielestä todella upeasti.
All we are is here
Joining The Black Parade
All we are is here
Age: 31
Gender: Female
Posts: 221
February 10th, 2007 at 12:50pm
heaven help us. siihe jää koukkuun. se on niin ihana ja vois oikeestaan sanoo että mäkii pyytelen taivaalta sillon tällön apua
sonj
Salute You in Your Grave
sonj
Age: 34
Gender: Female
Posts: 2728
February 10th, 2007 at 02:32pm
Hybrid Child:
Hmm.. Thank you for the venom koska siitä tämä kaikki lähti. Se oli ensimmäinen biisi minkä My chemical romancelta kuulin ja siitä lähtien koko bändi on ollut yksi suosikeistani.


Ja lisäksi Demolition Lovers, koska se on vaan niin nätti ja varmaan parhaimpia biisejä ekalta levyltä. Myös It's Not A Fashion Statement, Its A Deathwish ja The Ghost of You koska molemmat on vaan niin koskettavia. Rakastan molempien biisien lyriikoita.
one less sad robot.
Demolition Lover
one less sad robot.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 19852
February 10th, 2007 at 03:34pm
no en tiiä sillee tästä kaikki biisit on tärkeitä<3

mutta henkilökohtasesti ehkä tuo Cancer.
Wishful Thinking
Always Born a Crime
Wishful Thinking
Age: 34
Gender: Female
Posts: 5651
February 11th, 2007 at 10:54am
no muutaman mainitakseni:

I'm Not Okay:eka MCR-biisi jonka mä kuulin..mun todella hyvä ystäväni Argentiinasta,joka on suuri fani,suositteli mulle sitä biisiä..ja loppu onkin historiaa Wink

Ghost of You:Tää biisi sai mut ihastuun MCR:ään viä enemmän ku mä sen ekan kerran kuulin..joskus kesäkuussa viime vuonna (olin just ostanu Three Cheers for Sweet Revenge-levyn)

I Don't Love You:Se vaan on jotenkin niin ihana biisi.. x)
a lot like stevie
Always Born a Crime
a lot like stevie
Age: -
Gender: -
Posts: 6035
February 22nd, 2007 at 10:20am
varmaan i'm not okay. joskus koulussa tulee sellasta että ku oikeasti ottaa päähän se että kaikki vihaa mua ja ne aina kiusaa ja sillee niin kerranki olin melkein repimässä omaa päätäni irti mut sitten loppujen lopuksi tyydyin raapimaan käteni verille väkivalta lopettaa vittuilun! tai ehkä ghost of you nyt on ollu koko ajan että kaikki josta välitän kuolee eikä niille ehi sanoa miten paljon välittää tai sillee. on varmasti moniaki
Johnny Sniper
Awake and Unafraid
Johnny Sniper
Age: 31
Gender: Female
Posts: 11242
February 22nd, 2007 at 10:24am
Monikin, mutta kai se I'm not okay on kun se se ensimmäinen biisi oli, minkä kuulin joskus vuosi sitten suunnillen. Vähän reilun.
Cancer myös. Kun kuulin ensimmäistä kertaa oli pakko lopettaa kaiken muun höseltäminen ja keksittyä vaan kuuntelemaan sitä.
Sitten on näitä kappaleita mihin liittyy muistoja.
EATEN ALIVE
Thinking Happy Thoughts
EATEN ALIVE
Age: 33
Gender: Female
Posts: 534
February 22nd, 2007 at 10:39am
im not okay on sairaan tärkeä. koska son eka biisi minkä My Chemeiltä kuulin ja jonka myötä olin myyyyyyyyty.
aina ku joku tökkii , vituttaa, raivostuttaa tai suututtaa, voin samaistuu siihen. pistän sen soimaan ja laulan täysillä ( ja suht huonosti ) mukana ja johan on parempi olo. oikeesti, se on mulle joku paineen poisto-biisi [[[[:

Kill all your friends on ehkä tärkein, vaikka se onki ihan uusimpia biisejä. sen sanoma, tai ainki se miten miä sen näen, on ihan suoraan mun elämästä.

ja kaikkihan ne on omalla tavallaan tärkeitä.
Mariina
Killjoy
Mariina
Age: 32
Gender: Female
Posts: 96
February 23rd, 2007 at 08:58am
no helkkkari ei tollast saa kysel... ne kaikki on niin ihanii...