Don't have an account? Create one!

Nuoret MCR fanit?

AuthorMessage
one less sad robot.
Demolition Lover
one less sad robot.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 19852
February 17th, 2007 at 06:29am
Malini:
Mua ärsyttää ne sellaiset pikkuset teini-ihkuttajat. Jotka kuuntelee My Chemical Romancea vaan ku Gerard on niin HOTTTT!! ÄÄä, ja vitsi et sil on hyvä PERSE!! Disgust
Okei, mäkin ollu 12, mut mä taisin sitte olla vähän jälkeenjäänyt? En mä ainakaan olis tajunnu puoliakaan biiseistä. Ei silleen, kyllä mä englantia ymmärsin, mut siis sen ''merkityksen'' niis biiseissä.
12 vuotiaana ei mun mielestä ymmärrä elämästä juuri mitään.
Ja vaikka luulis et ei 12 vuotiaalla ja 15 vuotiaalla oo niin paljoo ikäeroa, mut sen 3 vuoden aikana tapahtuu ihan hirveästi.
Mun mielestä nuoret haluaa aikuistua ihan liian nopeasti nykyään. Maailma on täynnä sellasia pikkuvanhoja teinejä.
Okei sori, toi oli nyt vähän offtopic.
Ja älkää ottako itteenne, en haluu loukata ketään! Saatte kyllä mun puolesta kuunnella ihan mitä haluatte!
Ja joo, onhan se totta et jotkut kehittyy henkisesti nopeemmin kun toiset, mut sellaiset pikkuvanhat pissikset ottaa kyllä päähän.
Anteeks oikeesti jos loukkasin jotakin, se ei ollut tarkoitus.
Tää nyt vaan on mun mielipide. Neutral
mun kans.
voi hemmetti, toissapäivänä lähti järki. kyssyin galleriassa sielllä Gerard Way yhteisössä että mikä niitte mielestä siin on parasta nii ensimmäine joka sano nii sano että PERC<3
ei hitto oikeesti. kattoin sen kuvat nii siellähän se ihkutti joka kuvassa sen persettä suunnillee. ärghh..
joo ei kyllä liittyny aiheeseen mutta samapa tuo.

niijjooo ja onhan kaikki 10 v aika nuoria, ei ne ees välttämättä tajua mitä siin laulusa oikeesti sanotaa.
P.C
Salute You in Your Grave
P.C
Age: 29
Gender: Female
Posts: 3973
February 21st, 2007 at 07:29am
Itse olen 13 vuotta, elikkäs nuorepi fani. En ole tuollaista "ihkuttaja" tyyppiä, vaan enemmänkin päin vastoin. Moni kaverini ei edes tiedä että tykkään koko bändistä, kun en sitä mitenkään mainosta. En ole koskaan sanonut kenellekään "Gerard on niin hot" tai mitään sen tyypistäkään.

Enisiksi MCR:n musiikissa ihastuin musiikin tunnelmaan ja meldoiaan. Karu totuus kuitenkin on, että mun englantini ei ole mikään kovin kummoinen, varsinkin kun koulussani englanti aloitetaan vasta vitosella Mua ärsytti aikas paljon, etten tajunnut laulujen sanoja ja tarkoitusta, onhan sanoitus suuri osa musiikkia. Niimpä mä reippaana partiolaisena tulostin MCR:n kaikki biisit englannikisi netistä (ja rikoin isän työpaikan tulostimen) ja käänsin ne sanakirjan avustuksella suomeksi. Luin myös jokaisesta lauluista selityksiä , vaikka ymmärsinkin biisien ajatuksen. Niin että en olisi niin varma voiko iän perusteella menää hirveästi arvioimaan fanituksen "laatua". Ärysttävää että vaikka olen nähnyt niin pajon vaivaa jotta ymmärtäisin MCR:n taiteen mahdollisimman hyvin, jotkut katsovat nenän vartta pitkin. Minkäs minä iälleni mahdan. Ajattelen kuitenkin, että koska olen nähnyt niin paljon vaivaa, ei minun tarvitse välittää mistään paskanjauhannasta. Musiikki on sellainen asia ettei sitä voi mielestäni jakaa ikäluokkiin. Ymmärrän kyllä että monet nuoremmat "fanit" saattaa tykätä MCR:stä ihan jonkun muun kun musikkin takia, mutta sehän eitarkoitta että jokainen saman ikäinen tekisi samoin. Ihmisä pitäisi käsitellä enemmän yksilöinä. En oikein voi ymmärtää että mitä se ketään haittaa jos nuorempi kuuntelee jotain bändiä koska oikeasti pitää siitä musiikista. Se on eri asia jos tykkää bändistä väärin perustein. Ikä on asia joka muuttuu kuitenkin koko ajan, kaikkihan sitä joskus on nuoria. Että olisi ihana jos edes joskus teot ja sanomiset vaikuttais edes melkein yhtä paljon kun ikä. Ei ole hauskaa olla ikänsä vanki.
Hybrid Child
Awake and Unafraid
Hybrid Child
Age: 32
Gender: Female
Posts: 11348
February 21st, 2007 at 07:39am
problem_child:
. On kai se totta että MCR on vanhempien bändi,


Minä ja tuskin kukaan muukaan ei ole koskaan ajatellut että MCR on ns vanhempien bändi. Niinkuin moni on jo sanonu että iällä ei ole merkitystä tykkääkö bändistä vai ei ja minusta ainakin on hienoa että nuoret tykkää bändistä. Ja tuo nenänvartta pitkin katsominen on tyhmää. Katso vain takaisin ^_^
haruhi
Killjoy
haruhi
Age: 37
Gender: Female
Posts: 19
February 22nd, 2007 at 05:57pm
Ymmärsin MCR:n olemassaolon varmaan ensimmäistä kertaa tosissani, kuullessani Welcome to the Black Parade radiosta, varsinkin se aloitus jäi mieleen. Kesti muutaman päivän ennen kuin muistin ottaa selvää kenelle tuo ääni kuului. Huomasin että olin siihen mennessä luokitellut MCR:n kuuluvaksi johonkin hämärään kategoriaan, jossa Good Charlotte ja Bullet for My Valentine olivat, enkä ollut koskaan huomannut että oikeesti tämä bändi on ihan paras ja omalla tavallaan samaan aikaa tuttua mutta silti niin uutta ja erilaista musaa.

Siitä lähtien aikalailla soinut joka päivä MCR:n biisit Smile Liian helposti ihmiset eivät edes tutustu kyseiseen bändiin vaan luokittelevat ne useimmiten siihen "teinienihqutus-musa" ryhmään. Minusta on hienoa että MCR ei edes pyri luokittelemaan itseään mihinkään tiettyyn ryhmään tai yrittäen koko ajan vakuutella olevansa jotain tiettyä, vaan arvostaa jokaista faniaan, oli ikä mikä hyvänsä. Kaikki ei näe hyvää vaikka se iskis päin naamaa, joten surku heitä, jotka vaan kipeästi pitävät kiinni luokittelustaan. Ei teineissä mitään vikaa ole. Kaikki me ollaan sellaisia oltu, ollaan tai tullaan olemaan. Eikä ns. teinit välttämättä ole edes mitenkään erityisen lapsellisia, vaan voivat ajatella jopa aikuisemmin kuin monet vanhemmat ihmiset. Se vaan useimmiten pakkaa unohtua meiltä jokaiselta kun ikää tulee lisää, että itsekin oli joskus teini ja eikä silloin pitänyt itseään mitenkään ällölapsellisena. Kaipa se on sitä "aikuistumista"(eli vanhempien ihmisten on tunnettava itsensä hieman paremmiksi katsomalla nuorempiaan alemmas Smile). Tietysti jokainen tekee aina joskus jotain ärsyttävää tai tyhmää, mutta hei ei se katso ikää. Ja jokaisella ikäpolvella on omat naurettavuutensa Very Happy

Enemmän se mikä todella ärsyttää joissakin MCR-faneissa(olivat sitten nuoria tai vanhoja) on tapa, jolla jotkut alkavat jostain käsittämättömästä syystä haukkua tai mollata bändiläisten tyttöystäviä tms. That's just plain stupid.
(ja nyt tuli taas vähän enemmän tekstiä kuin oli aikomus kirjoitella Smile)
Way
Killjoy
Way
Age: 31
Gender: Female
Posts: 4
February 23rd, 2007 at 02:37am
Hmm.. Oli pakko kirjottaa tähän..
Mut tuli mieleen et voinko mä sit olla bändin fani? Tai millainen oikeesti on fani? Kun mä kuulin ekan kerran WTTBP:n nii mä aattelin et hei, tää on muuten hyvä biisi ja otin selvää bändistä ja kuuntelin lisää biisejä ja huomasin et tällä on montakin hyvää biisiä. Ostin sitten Revengen, kuuntelin, eikä tullu yhtään yli hypättävää biisiä vastaan. Aloin sitten ettii muutakin tietoa bändistä, halusin oppia 'tuntemaan' bändin. Sitten sain Black Paraden joululahjaks, ja siitäkin pidin kaikista biiseistä. Ei oo sitten tullu yhtään huonoa biisiä vastaan (mut en oo kuullu Bulletsilta ku pari), kuitenkin oikeesti tykkään ja kuuntelen melkein koko ajan. Ja pitäis kai sitten mainita et olen 13v.
Enkä mä ihmeemmin ihkutuksesta tykkää, vaik joskus saatan siihen syyllistyä..-.-' ^^

Meni ehkä ihan ohi aiheesta, mut.. ois kiva tietää et voinko mä sanoa olevani MCR-fani (niinkuin mä sitä tuol kaduilla ja joka paikassa huutelisin xD). Niin. Kiitos.^^
ninaa
Killjoy
ninaa
Age: -
Gender: Female
Posts: 18
February 23rd, 2007 at 09:47am
ne on oksettavia ne teini-ihquttajat, jotka diggaillee bändistä vaan niiden jätkien takia, koska ne on "niiiiiin ihQuja". se on järjetöntä. mutta onhan noita poikkeuksia, ihan hyvin voi nuorikin tykätä ihan tosissaan. jokainen tässä on joskus ollut sen ikänen.
sonj
Salute You in Your Grave
sonj
Age: 34
Gender: Female
Posts: 2728
February 23rd, 2007 at 11:18am
Jos tykkää MCR:n musiikista voi ihan hyvin sanoa itseään faniksi. Tietenkin jokaisella on erilainen käsitys faniudesta, mutta siitä 'kuka on aito fani ja kuka ei' on turha ruveta kiistelemään. Niin kuin tuossa on jo sanottu, jokainen fanittaa omalla tavallaan. Jokainen fani on kuitenkin bändille ihan yhtä tärkeä.
AxPriestxGodxNeverxPaid
Jazz Hands
AxPriestxGodxNeverxPaid
Age: 39
Gender: Female
Posts: 326
February 27th, 2007 at 01:44pm
ForcedxSmile:

Asian ydin. :>>

Itse täytän muutaman kuukauden päästä 13 vuotta, joten lukeudun yhdeksi meistä 'nuoremmista faneista'. Oikeastaan häpeilen ikääni, koska My Chemihän on ikään kuin "vanhempien nuorten bändi", ja meitä ns. pikkuteinejä katsotaan pitkin nenänvartta samalla kun luullaan usein ihkuttajiksi -
vaikka niinhän tosin onkin aika usein.
Itse kuitenkin ymmärrän kappaleiden sanat, sanoman ym. ilman ongelmia, ja varmasti samanlaisia 12-13-vuotiaita löytyy muualtakin. MCR:n kappaleethan ovat aika 'synkkiä', ja vaikken itse olekaan numeroita laskeskellessa paljoa kymmenenvuotiasta vanhempi, niin kyllä siinä tulee vähän semmonen o__O-tunne jos joku kolmasluokkalainen kävelee eteen My Chem-paidassa ja bändin biisejä soittava mp3-soitin taskussa ja puhelee ihan vakavissaan, että "Gerard ja muut ihkupihkut pelasti elämän" yms.
Tarkoitukseni tässä on siis se, että MCR:stä saa aivan vapaasti ja pitääkin tykätä, mutta kai siihen "fanifanittamiseen" nyt tarvitaan henkistä kasvuakin.

...Kuulostanko aivan järjettömältä/ idiootilta? Neutral


"Vanhempien nuorten" bändi? Mitä tarkoitat tällä?
Itse olen varmaan vanhimpia MCR faneja, ainakin jos katselee ikähaarukkaa täällä, mutta ei se ole minuun vaikuttanut, sillä olen aina ollut sitä mieltä, että hyvä musiikki kuuluu kaikille, ei vain tietyn ikäisille.

Tosin jos bändiä fanittaa vain siksi, että siinä sattuu olemaan hyvännäköisiä jäseniä on väärin, sillä musiikki on se ydin. Ainakin mun mielestä. Mutta sitten taas kun näkee sellaisia 8-vuotiaita jotka on pukeutuneet pikku-"punkkareiksi" ja fanittaa jotain bändiä niin se on kyllä aika suloista... Näin "vanhan" mielestä. Mr. Green
water cooler romance
Jazz Hands
water cooler romance
Age: 32
Gender: Female
Posts: 335
February 28th, 2007 at 04:39pm
Minun mielestäni on mukavaa kun faneja on kaikenikäisiä. On se kuitenkin aika surullista jos 10-vuotias ei edes ymmärrä sanoituksia ja sitten tuleekin jonain päivänä se ilmi. Mitään sellaista ihkutusta en kyllä ymmärrä, että tullaan keikalle katsomaan bändiä, eikä kuuntelemaan yhtään sitä musiikkia. Tai no, jokainen fanittaa tavallaan mutta jos sen takia joku musiikista kiinnostunut fani ei pääse keikalle niin se on aika harmi sitten. (Uskallan syyttää kellonaikaa tekstin sekavuudesta!)
Nighteyes
Fabulous Killjoy
Nighteyes
Age: 35
Gender: Female
Posts: 113
April 6th, 2007 at 03:14pm
Hmm... täällä on näköjään ollut puhetta nuorista faneista, joiden tunnustan ärsyttävän välillä itseänikin. Toisaalta en ole sitä mieltä, etteivätkö kaikenikäiset voisi bändiä kuunnella. Jotenkin vain tulee sellainen olo, että nykyisin on aikaisempaa enemmän sellaisia, jotka ovat kuulleet vain radiobiisti ja ihquttavat Gerardia. Ei tällainen kuitenkaan ole aina ikään sidonnaista.
Mitä mieltä olette siitä ilmiöstä, kun MCR:stä puhutaan koko ajan Suosikissa sun muissa paikoissa? Itseäni ärsyttävät usein Suosikin jutut, kun niissä eivät yleensä ole taustatiedot paikallaan ja haastattelija on kuullut bändistä suunnilleen edellisenä päivänä tai raapinut tiedot kasaan jostain wikipediasta... En muista oliko kyse MCR:stä vai Lostprophetsista, mutta jonkun teinilehden otsikko oli: "tässäkö uusi Green Day?!" Aargh, sanon minä.
Jimmy Jazz
Awake and Unafraid
Jimmy Jazz
Age: 34
Gender: Female
Posts: 11561
April 6th, 2007 at 03:49pm
Nääh, mua vähän tympii tämä ikäjuttu. Ja tämä etteikö nuoret ymmärrä biisien sanoituksia. Ainahan on olemassa sanakirja ja voiko kukaan ymmärtää bisiin oikeaa sanomaa?
Musiikkiahan tässä kuunnellaan eikä lueta runokirjoja. Runojen kanssa asia olisi täysin eriasia.
Ainakin minä itse kuuntelen musiikkia monesti välittämättä sanoista, ja myös sellaista musiikkia minkä sanoja en ymmärrä. Mutta musiikista pidän silti.
En silti kiistä etteikö esimerkiksi 12 vuotias ole vielä nuori, mutta voi se silti ymmärtää musiikin päälle.
Jokainen on joskus ollut nuorempi ja kyllä minä ainakin kuuntelin HIMiä sun muuta jo ala-asteella, ja tosiaan siitä myös tykkäsin.

Ja tämän ihkuttamisen voi yhtähyvin liittää 17 kuin 10 vuotiaaseen, että se siitäkin. En ole nähnyt eroja tässä.

Ja kuten tääki foorumi näyttää, niin Suomen MCR fanien keski-ikä taitaa olla noin 14-15. Että ehkä meidän pitäis muistaa myös meitä vanhempia kuulioita ja miettiä meidänkin kohdalta samaa.
Onko bändi joskus määritellyt minkä ikäisille ovat musiikkinsa tehneet? Jos ovat, silloin voitaisiin miettiä ymmärtääkö musiikkia 10 vai 20 vuotiaat.

Ymmärtäkää tai olkaa ymmärtämättä, tämä oli mun mielipide. Oli pakko purkautua. Laughing
Rockmantic_
Killjoy
Rockmantic_
Age: 31
Gender: Female
Posts: 5
April 11th, 2007 at 11:02am
No, ite täytin 14 tän vuoden tammikuussa, ja oon kuunnellu MCR:ää viime kesästä lähtien. Ei sillä iällä oo väliä, jokaisella on oma syynsä kuunnella.
Täytyy kyllä myöntää että tommoset teini-ihkuttajat on _ärsyttäviä_.
AxPriestxGodxNeverxPaid
Jazz Hands
AxPriestxGodxNeverxPaid
Age: 39
Gender: Female
Posts: 326
April 17th, 2007 at 04:07pm
dopedealer:
Ja tämän ihkuttamisen voi yhtähyvin liittää 17 kuin 10 vuotiaaseen, että se siitäkin. En ole nähnyt eroja tässä.


Olet täysin oikeassa tuo ihkuttaminen ei ole ikään sidottua. Tiedän 20 jotain vuotiaita jotka niin sanotusti ihkuttavat bändien jäseniä...
falawo
Really Not Okay
falawo
Age: 32
Gender: Female
Posts: 634
April 24th, 2007 at 09:51am
Yhdyn esimerkiksi November_Rainin ja problem_childin viesteihin täysin, aivan mahtavia kommentteja.
Yleisesti koko aiheesta, rehellisesti sanottuna uskon että monet teistäkin katsovat pieniä faneja pahasti mulkoillen ja valitellen kavereilleen haukkuen nuorempia stnan-ihquttaja-pennuiksi, joka ei oikeasti edes fanittaisi MCR:a. Kuka on sanonut ettei vaikka kymmenenvuotias voi osata hyvin englantia? Minä tunnen kolmekin ihmistä, jotka puhuvat paremmin englantia kuin omat opettajansa, eikä yksi heistä edes ole asunut maassa jossa englantia puhutaan (kaksi heistä on). Ei ole annettu ikärajaa, että "kun täytät 15, saat fanittaa MCR:a". Monesti kyllä on niin, että jossain kymmenenvuotiaana lempiyhtye menee enemmän suomalaisen tyttöbändin puolelle. En sillä, ettäkö niissä jotain vikaa olisi, Suomessa on paljon aivan mahtavia tyttöbändejä joita itsekin fanitin ennen todella paljon. Nykyään MCR on raivannut tieltään kaikki muut minun kohdallani.

Kuka on sanonut, että musiikkia täytyy kuunnella ymmärtäen jokaisen sanan? Ja jos joku pieni fani ei ymmärrä kappaleiden merkitystä, onko se joku ongelma muille? Mielestäni tärkeintä musiikissa on, että itse nauttii siitä. Eikä voi yleistää sanomalla etteivät nuoret fanit ymmärrä kappaleiden merkitystä. Juuri englanninkielisiä lauluja kuunnellessa monen fanin kiinnostus kyseisen kieleen ja kielitaito paranee huomattavasti - oppii uusia sanoja, rupeaa kirjoittamaan enemmän ja vaikka suomentamaan kappaleita. Mitä vikaa siinä on? Olisitte hyvät ihmiset tyytyväisiä siitä, että "ne pennut" kuuntelevat oikeasti teidänkin mielestänne hyvää musiikkia!! Tehän kaikki pidätte MCR:n musiikkia parempana kuin mitään muuta, eikö vain? Mitä sanomista siihen muiden fanitukseen sitten on? Naurettavaa. Mikä olisi reaktionne, jos näkisitte iloisen fanin jolla olisi Tiktak-paita ja kuvalla varustettu laukku? Sekö olisi ihan ok? Aika monet varmaan katsoisivat heitäkin epäillen ja nauraen. Anteeksi, en tahdo yleistää kaikkien tekevän noin, mutta olen itse törmännyt oikeasti ja foorumeilla tällaiseen pienempien tai yleensäkin "tyhmien näköisten" fanien mollaukseen ihan tarpeeksi. Olen aina ollut vaan niin kovasti muiden rasittavan 'mollauksen' ja 'rasismin' vastustaja. Revin hiuksiani päästäni, kun näen mulkoilevia, ikään kuin omaa bändiään puolustavia faneja valittamassa.

Voi olla oikeasti FANI vaikka olisi kuinka nuori, niinkuin monet ovat sanoneet. Ei voi yleistää nuorten olevan ihkuttajia, joille merkittävintä on juuri vaikka Gerardin kasvot. Gerard on komea ja lahjakas, mahtava mies, kuka kieltää? Ei siinäkään ole mitään pahaa, jos Gerard on se inspiraatio kuunnella MCR:a. Oikeasti, uskokaa että älyän kyllä mitä tarkoitatte sillä että juuri vaikka WTTBP:n kuultuaan on olevinaan niin kova fani. Jossain tapauksissa sellainen on aika outoa ja älytöntä, mutta he sentään pitävät samasta kuin te. So what's the matter? Mutta jos Parade kuulostaa jonkun mielestä todella hyvältä, eikä kummemin bändiä tunne, niin mitä sitten? Sama juttu, pitäisi olla tyytyväinen siitä, että edes yksi kappale miellyttää. Ainahan se on parempi kuin se, että joku inhoaa My Chemiä enemmän kuin mitään muuta. Vastalauseita? Kuten sanoitte, sekin on kyllä väärin, että luokitellaan MCR joihinkin teinien anggst-ryhmiin yhden kappaleen perusteella. Luulisin, että MCRn haukkuminen saattaa johtua todella pitkälti siitä, että bändiä inhoavat tyypit ottavat My Chemin menestyksen niin pahasti rakkaaseen pääkoppaansa, että heitä ärsyttää. Minua ei ainakaan kommentit maailman parhaan bändin haukkujilta kiinnosta p*skan vertaa. Ei ole itsekästä ajatella, että koska minä tästä bändistä pidän, muiden kommentit eivät merkitse mitään.

Anteeksi jos tämä kuulosti räyhäykseltä ja annoin itsestäni hirveän valittajan kuvan, mutta joidenkin kannattaisi katsoa peiliin itse ennenkuin tuomitsee.
Mush
Bleeding on the Floor
Mush
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1957
April 24th, 2007 at 09:55am
Moni sanoo ymmärtävänsä sanat ja tarkoituksen vaikka ei oikeasti tiedä. Mutta.. On se kyllä ärsyttävää ku ne 0-10 vuotiaat ihkuttavat. Ja. Mun aivoilla on nyt loma, luulen ainaki. Tai sit ne on menny rikki. :/
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
April 24th, 2007 at 10:00am
dopedealer:
Ja tämä etteikö nuoret ymmärrä biisien sanoituksia. Ainahan on olemassa sanakirja ja voiko kukaan ymmärtää bisiin oikeaa sanomaa?
Jeps, juuri tähän yhdyn. Ei moni iällisesti vanhakaan fani ymmärrä biisien sanomaa ja tuskinpa kukaan sitä sanomaa ihan 100% varmasti tietääkään, ellei ole sattunut kuulemaan sen My Chemin jäsenen suusta.

Ja vielä kommentoin, että anisaalla oli kyllä loistava kommentti. (:
breathless
Salute You in Your Grave
breathless
Age: 30
Gender: Female
Posts: 4670
April 24th, 2007 at 12:34pm
Anisaa :
Puhut aivan totta!! Sun viesti on kyllä tosi mahtava Very Happy
ninaa
Killjoy
ninaa
Age: -
Gender: Female
Posts: 18
May 7th, 2007 at 10:08am
olen sataprosenttisesti samaa mieltä asiasta anisaan kanssa, se oli hieno viesti.
a lot like stevie
Always Born a Crime
a lot like stevie
Age: -
Gender: -
Posts: 6035
May 21st, 2007 at 12:34pm
aniiisa se oli ihan totta, mutta entä ne ihmiset jotka väittävät itseänsä mcr:n faniksi jos vain kyttää niitten perseitä eikä musiikki kiinnosta pätkääkään, ja sanoo vielä ettei tykkää? minusta ne voidaan luokitella niihin tooosiihguttajiiin. vai? onko nekin niitä oikeita faneja? tiedän monta joka kertoo olevansa suuri mcr fani sen takia että gerard on niin hyvän näköinen tai joku muu bändissä, eikä heitä edes kiinnosta musiikki, eikä he edes tykkää siitä! miksi fanitukseksi tätä kutsutaan?!
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
May 21st, 2007 at 12:36pm
aras:
aniiisa se oli ihan totta, mutta entä ne ihmiset jotka väittävät itseänsä mcr:n faniksi jos vain kyttää niitten perseitä eikä musiikki kiinnosta pätkääkään, ja sanoo vielä ettei tykkää? minusta ne voidaan luokitella niihin tooosiihguttajiiin. vai? onko nekin niitä oikeita faneja? tiedän monta joka kertoo olevansa suuri mcr fani sen takia että gerard on niin hyvän näköinen tai joku muu bändissä, eikä heitä edes kiinnosta musiikki, eikä he edes tykkää siitä! miksi fanitukseksi tätä kutsutaan?!
Ymm. Kai ne on sitten loppujen lopuksi, jotain ... pelkästään Gerard Way-faneja, jos musiikki ei kerta kiinnosta pätkääkään. Rolling Eyes