Don't have an account? Create one!

Kysy tai utele ihan mitä vaan.

AuthorMessage
a lot like stevie
Always Born a Crime
a lot like stevie
Age: -
Gender: -
Posts: 6035
June 3rd, 2008 at 02:04am
kertopaaka kaikki eilisistä keikoista :3

+ kuka lämppäsi 30stm ?
+ minkälainen silverstein oli?

+KAIKKI !

:>
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
June 3rd, 2008 at 03:55am
a lot like stevie:
kertopaaka kaikki eilisistä keikoista :3

+ kuka lämppäsi 30stm ?
+KAIKKI !

:>
30 Seconds to Marsia lämppäsi Sara ja Killer Aspect (kummassakaan ei ollut kehumista to be honest). Keikan alkua sai sitten odottaa sellaisen tunteroisen ja siinä välissä ehtikin nähdä The 69 Eyesin tyyppejä ja Lovexin tyyppejä käppäilemässä siellä ympäriinsä. Lavan eteen oli nostettu valkoinen lakana ja sitten Marsin tyypit tuli sinne taakse ja kun A Beautiful Lie alkoi, se niin kuin tippui sitten alas (ja yleisö aloitti hysteerisen kiljunnan viimeistään siinä vaiheessa). Ennen Buddha for Mary:a, Jared vitsaili tytöistä hieman ("Who needs you anyway." ) Biisilistaa en tarkkaan muista, sinne pujahti kaikki sinkut, eli The Kill, Attack, From Yesterday ja Capricorn akustisena. A Modern Myth kuultiin myös akustisena. Sitten listassa oli myös R-Evolve, Savior, The Fantasy... ja nyt ei tähän hätään muita muista. The Killin aikana Jared lähti liikkumaan siellä. Oltiin istumapaikoilla, mutta se tuli kekkaloimaan siihen, missä yleensä jääkiekkopeleissä on vaihtoaitio. Sitten se juoksi sen permannon halki ja tuli toiselta puolelta permantoa takaisin lavalle (olin ihan Shocked kun se teki sen, tiesin, että se tekee niin, mutten arvannut, että toteuttaa sitä Suomessa). Viimeisen biisin aikana, joka taisi olla The Fantasy, eräs Lassi pääsi sitten lavalle vähän selittelemään kaikkia juttuja. Jared myös sanoi keikan aikana mm. "We're breaking up. ... Just kidding." ja kertoi siitä, kuinka he olivat tulleet jo lauantaina Suomeen ja nähneet ylioppilaita. Jared oli itsekin halunnut sellaisen hatun päähänsä, mutta kukaan ei antanut. XD (Arveli vissiin syyksi, että oli liian vanha...? Tai sitten muistan väärin). Ja olivat kuulemma käyneet Lintsilläkin. Kehui maatamme ja kaupunkiamme kauniiksi ja pyysi lupaa tulla toistekin (tuu vaan minun puolesta 8D). Porukkaa keikalla oli paljon, että katsomotkin oli melkein täysiä, ehkä enemmän ihmisiä kuin MCR:ssä (?). Ja lopuksi sitten saimma konfettisateen.
Joo, hyvin pitkälti voin todeta, että taisi olla paras keikka ikinä, missä olin ollut. Voitti Good Charlottet ja MCR:t ihan 6-0. Ja se hirveä junamatka ja odottaminen todella kannatti. Ja löytyipä jonosta juttuseuraakin. Mutta siis, oli aivan mahtavaa ja menisin milloin vaan uudestaan jos vaan tulisi mahdollisuus.
Että sellasta. Biisilistan laitan myöhemmin jos löydän.
zwib
Shotgun Sinner
zwib
Age: 33
Gender: Female
Posts: 7770
June 4th, 2008 at 01:56pm
^ Cool

oli suloinen ilta.

(tosin ei voittanu Musea. Tehe)
a lot like stevie
Always Born a Crime
a lot like stevie
Age: -
Gender: -
Posts: 6035
June 10th, 2008 at 07:10am
mikä mahtaa olla vikana kun en saa BBcodeja toimimaan. siis erinlaiset fontit ja sit värit eivät toimi. yritän siis tehdä uutta signaturea.
chelsea smile
Shotgun Sinner
chelsea smile
Age: 30
Gender: Female
Posts: 8661
June 10th, 2008 at 03:56pm
Voisiko joku englannin kielen osaava ystävällisesti kertoa, mitä tarkoittaa sana harlot, harlots? A7X biisistä, kyllä Cool

Katoin sanakirjasta, mutta ei sieltä koskaan mitään sanoja löydy,
on muuten vaan ihan hiton kokoinen kirja, god damn it.
Jimmy Jazz
Awake and Unafraid
Jimmy Jazz
Age: 34
Gender: Female
Posts: 11561
June 10th, 2008 at 04:09pm
Bloody Monday:
Voisiko joku englannin kielen osaava ystävällisesti kertoa, mitä tarkoittaa sana harlot, harlots? A7X biisistä, kyllä Cool

Katoin sanakirjasta, mutta ei sieltä koskaan mitään sanoja löydy,
on muuten vaan ihan hiton kokoinen kirja, god damn it.
Katos www.sanakirja.org. Sieltä pitäis löytyä.
revolver.
Banned
revolver.
Age: -
Gender: -
Posts: 31912
June 10th, 2008 at 04:09pm
Harlot = prostituoitu, näin mulle väittää kaannos.com. :D
chelsea smile
Shotgun Sinner
chelsea smile
Age: 30
Gender: Female
Posts: 8661
June 10th, 2008 at 04:10pm
Jimmy Jazz:
Bloody Monday:
Voisiko joku englannin kielen osaava ystävällisesti kertoa, mitä tarkoittaa sana harlot, harlots? A7X biisistä, kyllä Cool

Katoin sanakirjasta, mutta ei sieltä koskaan mitään sanoja löydy,
on muuten vaan ihan hiton kokoinen kirja, god damn it.
Katos www.sanakirja.org. Sieltä pitäis löytyä.


MÄ JOTENKIN ARVASIN !
Cheese mutta kiitos Anna avusta kuitenkin.
chelsea smile
Shotgun Sinner
chelsea smile
Age: 30
Gender: Female
Posts: 8661
June 10th, 2008 at 04:11pm
goddamn liar.:
Harlot = prostituoitu, näin mulle väittää kaannos.com. :D


Kiitokset myös Miralle (:
a lot like stevie
Always Born a Crime
a lot like stevie
Age: -
Gender: -
Posts: 6035
June 11th, 2008 at 01:55pm
a lot like stevie:
mikä mahtaa olla vikana kun en saa BBcodeja toimimaan. siis erinlaiset fontit ja sit värit eivät toimi. yritän siis tehdä uutta signaturea.

?
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
June 11th, 2008 at 02:17pm
a lot like stevie:
a lot like stevie:
mikä mahtaa olla vikana kun en saa BBcodeja toimimaan. siis erinlaiset fontit ja sit värit eivät toimi. yritän siis tehdä uutta signaturea.

?
Ymm... esitän vastakysymyksen, eli millaisella koodilla yrität? Että koetetaan sitä kautta ratkaista. :D
a lot like stevie
Always Born a Crime
a lot like stevie
Age: -
Gender: -
Posts: 6035
June 12th, 2008 at 06:05am
November Rain:
a lot like stevie:
a lot like stevie:
mikä mahtaa olla vikana kun en saa BBcodeja toimimaan. siis erinlaiset fontit ja sit värit eivät toimi. yritän siis tehdä uutta signaturea.

?
Ymm... esitän vastakysymyksen, eli millaisella koodilla yrität? Että koetetaan sitä kautta ratkaista. :D


no esim. käyttää jotain vöri koodia ja samaan aikaan erin kokoista fonttia ja erinlaista fonttia tuloksena on kamalan näkönen valkonen keksikokonen teksti,

jos käyttää esim. limen vihreetä väriä fonttia kaks ja kokoa öö 200 ? niin tulos on aina sama valkonen kamala ja pieni, :<
Hybrid Child
Awake and Unafraid
Hybrid Child
Age: 32
Gender: Female
Posts: 11348
June 12th, 2008 at 08:23am
a lot like stevie:
November Rain:
a lot like stevie:
a lot like stevie:
mikä mahtaa olla vikana kun en saa BBcodeja toimimaan. siis erinlaiset fontit ja sit värit eivät toimi. yritän siis tehdä uutta signaturea.

?
Ymm... esitän vastakysymyksen, eli millaisella koodilla yrität? Että koetetaan sitä kautta ratkaista. :D


no esim. käyttää jotain vöri koodia ja samaan aikaan erin kokoista fonttia ja erinlaista fonttia tuloksena on kamalan näkönen valkonen keksikokonen teksti,

jos käyttää esim. limen vihreetä väriä fonttia kaks ja kokoa öö 200 ? niin tulos on aina sama valkonen kamala ja pieni, :<


Mun piti laittaa ne koodit tiettyyn järjestykseen että se toimi. Johtuisiko siitä?
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
June 12th, 2008 at 01:11pm
Ymm... no mä sanoisin, että ensin [size=insertkoko][font=insertfontti][color=insertväri][/*color][/font*][/size*] Eli mennään niin kuin sisemmäs koko ajan. Että järjestys pitää olla kyllä.
goodbye blue sky
Always Born a Crime
goodbye blue sky
Age: 29
Gender: Female
Posts: 6461
June 13th, 2008 at 01:44pm
Hei kuulkaas...

Ihan vaan kysyn näin alustavasti, thank God mitään ei ole vielä, siis vielä tapahtunut.
Eli. Jos joku teidän kavereista loisi INO tilin vain sen takia, että haluaa vain urkkia mitä te täällä teette. Siis päätarkoituksena vain se, että voi seurata mitä teette. Niin kysyn; olisiko oikein ilmoittaa asiasta modille, ja pyytää tätä jäädyttämään ystävänne tili?

Näin ei ole kohdalleni vielä tapahtunut, mutta pahoin pelkään, että näin tulee käymään. Ja kun itse olen tänne niin paljon vuodattanut kaikkea, ja täällä on min runojakin, niin en halua, että ko. henkilö pääsisi tänne niitä lukemaan/etsimään kirjautuneena. Siis oikeasti, mielipiteitä ;[ ?
Koska jos se yksi ihminen rekisteröityy tänne, niin sillä samalla lähden minä. En vaan kestä, jos se yksi tekee niin.
Help?
chelsea smile
Shotgun Sinner
chelsea smile
Age: 30
Gender: Female
Posts: 8661
June 14th, 2008 at 12:52pm
Dove Melankolia:
Hei kuulkaas...

Ihan vaan kysyn näin alustavasti, thank God mitään ei ole vielä, siis vielä tapahtunut.
Eli. Jos joku teidän kavereista loisi INO tilin vain sen takia, että haluaa vain urkkia mitä te täällä teette. Siis päätarkoituksena vain se, että voi seurata mitä teette. Niin kysyn; olisiko oikein ilmoittaa asiasta modille, ja pyytää tätä jäädyttämään ystävänne tili?

Näin ei ole kohdalleni vielä tapahtunut, mutta pahoin pelkään, että näin tulee käymään. Ja kun itse olen tänne niin paljon vuodattanut kaikkea, ja täällä on min runojakin, niin en halua, että ko. henkilö pääsisi tänne niitä lukemaan/etsimään kirjautuneena. Siis oikeasti, mielipiteitä ;[ ?
Koska jos se yksi ihminen rekisteröityy tänne, niin sillä samalla lähden minä. En vaan kestä, jos se yksi tekee niin.
Help?


Ainakaan mun mielestä ei modit voi tavallaan sellaisin perustein estää sitä henkilöä ja sitten on toinen juttu, että kaikki mitä tänne "julkiselle" puolelle postaa näkyy, vaikka ei olisikaan online INO:ssa, eli ei tarvitse omaa accountia, että pääsee lukemaan tänne porukoiden postauksia. Tietysti, jos sulla on oma tili täällä voit helposti klikata itsesi katsomaan muiden postauksia profiilin kautta, mutta itse en nää siinä paljoakaan järkeä tuijotella muiden postauksia.

Georgia, sun ei auta muu kuin pyytää sitä henkilöä olemaan kirjautumatta tai luomatta omaa tiliä tänne.

Tietysti, miten nää mun neuvot nyt ottaa. :'D
Mmai
Killjoy
Mmai
Age: -
Gender: Female
Posts: 97
June 24th, 2008 at 03:19pm
Pystyykö poistamaan viestejä, mitä kirjoittaa?
Muokkaamaan vissiin pystyy, vai?
Jimmy Jazz
Awake and Unafraid
Jimmy Jazz
Age: 34
Gender: Female
Posts: 11561
June 24th, 2008 at 03:22pm
mmpai:
Pystyykö poistamaan viestejä, mitä kirjoittaa?
Muokkaamaan vissiin pystyy, vai?
Ei pysty poistaan ei. Muokkaamaan vain.
Paitsi ehkä sillä tavalla, että raportoi viestistä moderaattoreille. Mutta en sitten tiiä kuinka ahkerasti ne sellasia yksitäisiä viestejä alkaa poistaan.
Mmai
Killjoy
Mmai
Age: -
Gender: Female
Posts: 97
June 24th, 2008 at 03:24pm
^
Okei, kiitos Smile
Dopefish
Always Born a Crime
Dopefish
Age: -
Gender: Female
Posts: 5278
June 26th, 2008 at 09:26am
onko mun päässä vikaa ja olenko vain katkera mutta miten musta tuntuu,
että pohjoissuomessa asuvat ihmiset kuuntelee paljon parempaa musiikkia kuin eteläsuomessa asuvat ? : o

tai miten sen nyt ottaa, nuoret lähinnä..?