Don't have an account? Create one!

Når og hvor hørte du først om MCR ?

AuthorMessage
xJessica
Salute You in Your Grave
xJessica
Age: 32
Gender: Female
Posts: 2233
April 7th, 2007 at 07:27pm
jag hörde dom när Helena kom ut och började gilla dom och jag satt jämt framför mtv för att se videon. sen senare så blev dom som en medisin för mej jag mår bra av dom å sånt.
men Jag komihåg att jag Grät till helena videon när jag såg den.
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 32
Gender: Female
Posts: 4865
April 8th, 2007 at 05:50am
Hørte WTTBP når den nettopp var komt ut, men jeg tenkte ikke over det med en gang... Så kjøpte jeg TBP rett før jul og utpå nyåret var jeg besattVery Happy
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
April 8th, 2007 at 06:47am
Har hatt "I'm not Okay" på mp3/ipod så lenge jeg kan huske. på sensommeren 2006 hørte jeg mye på akkurat den, og synes jeg burde høre mer. Lasta ned et par til, og synes dette var bra musikk. Og så så jeg på TVen at de kom med ny CD! Da løp jeg til butikken og kjøpte den med en gang, og ble frelst. Kjøpte senere LOTMS (mens jeg lette etter 'Revenge'), så Bullets (Igjen mens jeg lette etter 'Revenge) og tilslutt Revenge! Og nå er jeg fullstendig frelst.

The End Smile
howlin'
Jazz Hands
howlin'
Age: 32
Gender: Female
Posts: 312
April 8th, 2007 at 07:13am
tror det var for 3 år siden, veninna mi lasta nned i'm not okay videoen ved en feil, åsså begynte ho å like dem, så sende ho meg i'm not okay, også var det gjordt :'D
Cheap Champagne
Motor Baby
Cheap Champagne
Age: 31
Gender: Female
Posts: 932
May 2nd, 2007 at 09:23am
Ghost of you videon på internet. sedan ett framträdande med Helena på MTV. då var jag fast
Gerard Arthur Way.
Demolition Lover
Gerard Arthur Way.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 18605
May 2nd, 2007 at 10:46am
Anna skickade I'm not okay ( I promise ) till mig.. tror jag Smile jag har så jäkla dåligt minne
Plutten
Thinking Happy Thoughts
Plutten
Age: 33
Gender: Female
Posts: 599
May 5th, 2007 at 07:05pm
Oooohh jag har inte skrivit här än...
Jag hörde MCR första gången för ca 2 år sen när jag skulle ladda ner nån låt
med Good Charlotte. Den låten heter typ lika som MCR:s Ghost of You så då
laddade jag ner fel låt och tyckte den var skitbra. Sen fick jag reda på att det var
MCR så då började jag lyssna på dom och vips så är man fast än idag x)
cobrastarfish
Thinking Happy Thoughts
cobrastarfish
Age: -
Gender: -
Posts: 442
May 6th, 2007 at 04:54pm
jag hörde MCR för första gången sommaren 2006 tror jag, min kusin hade med sig three cheers skivan på vår båtsemester senså efter det var jag fast Very Happy
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
May 8th, 2007 at 11:29am
KiNDERSEX:
jag hörde MCR för första gången sommaren 2006 tror jag, min kusin hade med sig three cheers skivan på vår båtsemester senså efter det var jag fast Very Happy


thnx to me, you are obsessed with MCR Cool STATUS Cool
Budding
Killjoy
Budding
Age: 29
Gender: Female
Posts: 12
May 9th, 2007 at 10:13am
første gang var nok inde i min klasse da der var en der satte en cd på hvor ''the black parade'' var på sangen satte sig fast inde i mit hovdet såå.....ja så gik jeg ud og købte cd'en ..........