Don't have an account? Create one!

Miten löysit MCRn?

AuthorMessage
Cherri
Bleeding on the Floor
Cherri
Age: -
Gender: Female
Posts: 1487
March 11th, 2007 at 02:38pm
Niin että joo-miten löysit/tutustuit my chemical romanceen..?
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
March 11th, 2007 at 02:39pm
Yksinkertaistettuna; MTV:ltä näin 12.12.-05 I'm Not Okayn videon. Olin ihan sanaton sen jälkeen ja meninpä sitten nettiin, latasin pari biisiä ja siitä se sitten lähti. Kaverit sitten taas innostutti mua vähän lisää ja lisää.
Cherri
Bleeding on the Floor
Cherri
Age: -
Gender: Female
Posts: 1487
March 11th, 2007 at 02:41pm
Itte siis löysin MCR seuraavanlaisesti..
Neppailin jollaki erillä foorumilla ja taisin törmätä MCR keskusteluun. Olin sit iha että "WTF?!?! mikä pändi tää o?"
Sit menin oisko ollu youtupeen tai radioblogclubbiin ja kuuntelin siellä muutaman biisin MCRrrää..

Tämä on tapahtunut sillo joskus aikoja sit.

Eli näin.
milkyjoe
Really Not Okay
milkyjoe
Age: 30
Gender: Female
Posts: 653
March 11th, 2007 at 03:25pm
Se taisi olla Marraskuuta(?) -06 kun näin WTTBPn videon ensimmäistä kertaa. Biisi sai minut pitkäksi aikaa hiljaiseksi, samoin video ja pojat. Tykästyin biisiin heti ja lähdin latailemaan lisää musiikkia. Rakastuin ihan totaalisesti~ Sitten suuntasin Wikipediaan ja etsin bändistä lisää tietoa. Ja rakastuin entistä enemmän.
CatQueen
Jazz Hands
CatQueen
Age: 35
Gender: Female
Posts: 398
March 11th, 2007 at 03:33pm
Se oli jotain loka-marraskuuta kun näin Voicelta tuon black parade-videon.En ihan heti ihastunut,sitten kuulin sitä muutaman kerran lisää ja aloin jo lämmetä.Näin niiltä sitten sen Voicen haastettelunkin ja olin jo aika lailla niiden lumoissa.Latasin netistä muutamia mcr:n biisejä ja kuuntelin niitä,tulin siihen päätökseen että,hankin black parade -levyn joululahjaksi itselleni.Sitä kuunnellessa joululoma sitten menikin.Nyt on hankittu muutkin poikien julkaisut.
Walkman
a bird flying high
Jazz Hands
a bird flying high
Age: 31
Gender: Female
Posts: 357
March 12th, 2007 at 01:08am
Se oli joskus kesällä 2005 joten en ehkä muista sitä kovin hyvin. Mutta se meni jotenkin niin että porukka puhui siitä jatkuvasti GeekStinkBreath-foorumilla ja ihmettelin että mikä tää nyt on. Ja sit latasin jotain biisejä, ainakin Helenan ja ihastuin niihin jonkun ajan kuluttua.
kamspu
Bleeding on the Floor
kamspu
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1576
March 12th, 2007 at 09:33am
Öö.. joskus mahdollisesti kesällä -05 vietin kuumia kesäpäiviä antoisasti tietokoneen ääressä, ja olin sillon löytänyt tieni launch.com -nimiselle tosi maineikkaalle sivustolle, jossa mulla oli oma nettiradio.. ja sieltä soi I'm not okay. Annoin sille ja mcr:n muille biiseille niin hyviä tähtiä, että päätin mennä vierailemaan niiden nettisivulla. Ja sitte yks päivä löysin levyn kaupasta, olin onnellinen. Smile
bring more knives.
Demolition Lover
bring more knives.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 19376
March 12th, 2007 at 09:43am
öööö. joskus ekan kerran kuulin koko bändistä alkusyksystä -05. sitten joulukuun puolessa välissä kaveri lähetti pari biisiä lisää. ja muutaman päivän päästä tykästyin ihan kunnolla. ja latasin (Embarassed) lisää kappaleita, ja sitä asti oon ollu niin rakastunu koko bändiin ja hommannu levyt ym mahollista=D
Mariina
Killjoy
Mariina
Age: 32
Gender: Female
Posts: 96
March 12th, 2007 at 11:19am
serkut asuu englannis ja aina ku ne käy tääl ne tuo lehtii...
jossa oli kuva ja joku pieni juttu... gerardin kuva oli niiiiin ihana et piti ottaa selvää mist oli kyse...
no sit ku hiffasin mikä oli bändin nimi niin latasin niitten biisei ja ihastuin heti... sitten vast googletin... joo tais ol väärä järjestys...
joo haluu koko aja ettii uusii biisei ja ladat koko aja jotai... ei kovin kätevää...
Jimmy Jazz
Awake and Unafraid
Jimmy Jazz
Age: 35
Gender: Female
Posts: 11561
March 12th, 2007 at 02:59pm
Oli alku vuosi 2004 ja en nyt ole aivan varma kummassa järjestyksessä nämä tapahtu:
Pyörin netissä ja päädyin sivuille jossa oli asiaa bändistä / MCRn virallisille sivuille. En muista mitkä sivut ne oli. Ja kiinnostuin.
Sitte samoihin aikoihin nettikaveri (olisko ollu juuri USAlainen) hehkutti mulle bändiä ja tutustuin uudelleen.

Siitä se sitte lähti ja loppua ei näy.. In Love
Hybrid Child
Awake and Unafraid
Hybrid Child
Age: 32
Gender: Female
Posts: 11348
March 13th, 2007 at 10:10am
vuonna 05 (?) kattelin IRC-galleriassa ihmisten yhteisöjä ja MCR pisti silmään ja sitten latailin biisejä ( Embarassed ) ja ihastuin.
Chem.
Thinking Happy Thoughts
Chem.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 415
March 13th, 2007 at 11:03am
hei mä just ajattelin tehä tällasen samanlaisen mut hyvä vaan ku sää teit. ;D

mä taisin löytää MCR:n vasta BP:n ilmestyttyä, koska siitähän oli sillon viime vuoden lopussa joka paikassa jotain juttua. sitten kun ostin levyn kuuntelin sitä ihan hirveenä ja sitten oli pakko tutustua bändiin paremmin. ja onneksi tein sen. löysin kaverin kautta tämän INOpaikan ja tää on ihana. sit tykästyin myöhemmin vanhempiinkin biiseihin ja niitäki oon kuunnellu jo varmaa enemmän ku uusia koska ne on nii parhaita. nyt ei vois kuvitella elämää ilman my chemin musiikkia.<3
ninaa
Killjoy
ninaa
Age: -
Gender: Female
Posts: 18
March 13th, 2007 at 01:58pm
kuulin welcome to the black paraden joskus sillon viime vuoden loppupuolella kun se oli julkaistu singlenä ja soi koko ajan mtv:llä ja radioissa. aattelin että onpa hyvä biisi, okei, ei sen enempää. sitten vähän ajan päästä mä aloin tykätä ihan kunnolla. tammikuussa -07 ostin the black paraden ja olin ihan ihastunut. nyt oon alkanut tykätä myös vähän vanhemmasta matskusta.
sonj
Salute You in Your Grave
sonj
Age: 34
Gender: Female
Posts: 2728
March 15th, 2007 at 05:09pm
Anna tais mulle joskus kesällä -05 puhua tästä bändistä ja soitti mulle näiden musiikkia. Aluks pidin bändiä vaan yhtenä hyvänä muiden joukossa mut nykyään se on yks mun lempibändeistä ^__^
Mush
Bleeding on the Floor
Mush
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1957
March 16th, 2007 at 09:39am
Kuulin heistä/heitä ensimmäist kertaa joskus syksyn alussa kaverin MP3:lla. Helena soi ^^, Sitten näin parii päivää sen jälkeen jonkun haastattelun niist TV:ssä, mut en muista oikein mitää siit enää :/ Sit kuulin viel WTTBP:n (:
water cooler romance
Jazz Hands
water cooler romance
Age: 32
Gender: Female
Posts: 335
March 18th, 2007 at 04:25pm
Heinäkuussa 2005 löysin netistä Helenan ja kuuntelin sitten vanhempia biisejä. Myönnän etten mikään suuri fani ollut sillä pidin silloin Technicolourista (älkää kysykö) ja New Found Glorysta (mikä on btw vieläkin yksi lempibändeistäni). Kuuntelin kyllä kaikki mahdolliset biisit Revengelta ja Bulletsilta mitä löysin, mutta kunnon fanitus lähti käyntiin vasta vähän ennen kuin The Black Parade ilmestyi. Olin kyllä tavallaan fani vuonna 2005... en osaa selittää kunnolla. Rolling Eyes
breathless
Salute You in Your Grave
breathless
Age: 30
Gender: Female
Posts: 4670
March 28th, 2007 at 06:44am
Mä oon sinäänsä aika uus MCR:n kuuntelija, koska mun eka mcr:n biisi minkä mä kuulin oli Welcome to the black parade. Se biisi oli mun mielestä vaan niin hyvä, ni mun oli pakko mennä nettiin ja ettii bändistä lisää tietoa. Mä kuulin sitten myös kaikkia vanhoja biisejä ja ne kolahti muhun heti! Mä sain The Black Paraden joululahjaksi ja ihastuin levyyn heti. Mun oli sitten pakko myös hankkia edelliset levytkin ja nyt ne mulla on Very Happy Ainut mikä puuttuu niin on LOTMS Crying or Very sad Mä en voi sitä nyt ostaa,koska mulla ei oo rahaa, eikä mun vanhemmat suostu ostamaan sitä... Mutta kyllä mä sen vielä hankin! Ja vielä aika isokin muistutus, että mä en oo mikään teini joka kuuntelee My Chemial Romancea vaan sen takia,että Gerardilla on hyvä perse yms...! Mulle bändiläisten ulkonäkö ei oo todellakaan se tärkein juttu vaan musiikki,sanotukset ja se sanoma! Tuli aika paljon tekstii... Very Happy
Me.
Salute You in Your Grave
Me.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 2565
March 29th, 2007 at 09:10am
Mä kuulin radiossa varmaan viime syksynä, ku cityllä puhuttiin MCR:sta ja must se nimi kuulosti sellasesta hauskalta ja omaperäiseltä. menin ylläri nettiin kattomaan netistä lisää tietoa ja kuuntelin kaikkia biisejä. Sit sain The Black Parade joululahjaks ja sen jälkeen ostin loputkin levyt ja siitä se lähtiVery Happy
Malicia
Salute You in Your Grave
Malicia
Age: 31
Gender: Female
Posts: 2508
September 2nd, 2007 at 12:48pm
Mä sain kaverilta mesessä Ghost Of Youn, ja ajattelin että juu, ihan kivan kuuloinen biisi ja bändi myös. Meni jonkin aikaa, ja sitten sivusilmällä katsellessani The Voicea kuulin Famous Last Wordsin, ja siitä alkoi suurin fanitus koskaan (: Ostin sitten kaikki levyt, DVD:n ja kirjan sekä hommailin julisteita. Ihanin bändi kyllä!
kemi kaali
Always Born a Crime
kemi kaali
Age: 34
Gender: Female
Posts: 5585
September 2nd, 2007 at 12:58pm
Thaddy:
Se taisi olla Marraskuuta(?) -06 kun näin WTTBPn videon ensimmäistä kertaa. Biisi sai minut pitkäksi aikaa hiljaiseksi, samoin video ja pojat. Tykästyin biisiin heti ja lähdin latailemaan lisää musiikkia. Rakastuin ihan totaalisesti~ Sitten suuntasin Wikipediaan ja etsin bändistä lisää tietoa. Ja rakastuin entistä enemmän.

mulle kävi ihan samoin! menin ihan sekasin kun näin MTVltä WTTBP:n ekaa kertaa.
sitten juoksin vaan nettiin kuunteleen lisää ja seuraavalla viikolla äkkiä ostaan levyt
Smiley