Don't have an account? Create one!

Gerard singel.?

AuthorMessage
threads
Shotgun Sinner
threads
Age: 27
Gender: Female
Posts: 8038
March 15th, 2007 at 05:39am
Jag vet att man inte får vara sur eller elak, att man ska rapportera istället för att klaga i själva tråden, men för i helvete, det är Gerards jävla ensak och ni är sjuka och korkade som över huvudtaget diskuterar saken. Och en hel tråd för det?

._.
paska
Always Born a Crime
paska
Age: 32
Gender: Female
Posts: 6111
March 15th, 2007 at 12:49pm
Jag är av alldeles samma åsikt som Longcindia.
Vad har det för betydelse är han singel eller inte?
Tror ni ni får honom till er själva eller?
Varför skall man blanda sig in i en människas privatliv?
Get a life, alltså.
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 15th, 2007 at 03:49pm
Jeg har nevnt flere ganger at det egentlig ikke har noe å si. Og jeg føler ikke at jeg trenegr å beklage meg noe for dette. Mange som har intressante teorier, og det er litt festlig å lese. Personlig gir jeg fullt fan i om han har dame eller ikke. Hvis dere ikke liker tråden. Så kan dere vel for fan drite i å gå inn her?? Nå begynenr jeg å bli irritert!
threads
Shotgun Sinner
threads
Age: 27
Gender: Female
Posts: 8038
March 15th, 2007 at 04:22pm
Men, aj då. Du förstår inte.

Det här är inte som "Other Bands", det är inte en "alla har en personlig åsikt och inget är fel" fråga.

Det är Gerard privatliv, om han ville att folk skulle diskutera, eller snarare kommentera hans privatliv så skulle han sälja sig till Stuff magazine. Men, har han gjort det? Nej.

Sluta gnälla över att folk reagerar på sådan här jävla huvudlös gegga och försök att respektera mannen du anser dig beundra. Danke.
the used.
In The Murder Scene
the used.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 22515
March 17th, 2007 at 12:22pm
Longcindia.:
Men, aj då. Du förstår inte.

Det här är inte som "Other Bands", det är inte en "alla har en personlig åsikt och inget är fel" fråga.

Det är Gerard privatliv, om han ville att folk skulle diskutera, eller snarare kommentera hans privatliv så skulle han sälja sig till Stuff magazine. Men, har han gjort det? Nej.

Sluta gnälla över att folk reagerar på sådan här jävla huvudlös gegga och försök att respektera mannen du anser dig beundra. Danke.


Hail
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 18th, 2007 at 01:19pm
Jeg kan godt si meg litt enig i at det her er en privatsak. Men jeg synes du sier i fra på en veldig feil og brutal måte. Du skriver her på første innlegget ditt at du vet at man ikke skal klage på tråden, men sende melding direkte til personen. Hvorfor gjør du ikke det da? Hvorfor sender du ikke mail til meg? Det hadde gjort saken SÅ mye bedre. Jeg respekterer Gerards liv. Men det å legge ut den tråden her var kanskje veldig feil måte å vise det på. Jeg innser det. Men kunne ikke du vært litt mer voksen og gitt MEG beskjed? ikke fyllt hele tråden med alt sammen. Etter dette her vil jeg ikke si mer. Hvis denne tråden plager så mange, er det bare en ting å gjøre ikke sant. Fjerne den! Er vi ferdig med diskusjonen nå? Danke ! ..
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 18th, 2007 at 01:20pm
Wink
adorkable
Bleeding on the Floor
adorkable
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1977
March 18th, 2007 at 01:34pm
Enig med line (smashing pumpkin). Det er greit at du ikke synes tråden passer, men si ifra på en ordentlig måte, uten å kalle folk for "jävla huvudlös gegga" og "sjuka och korkade"...
the used.
In The Murder Scene
the used.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 22515
March 18th, 2007 at 04:19pm
Noen ganger så må bare folk få lov til å "speak their mind". Og det har de rett til. :]
Når det er sagt, så vil jeg bare si at Gerard holder privatlivet sitt for seg selv.
Det har han selv uttalt, både i intervju, på radio og på TV. Han mener det er best.
Og det respekterer jeg ham for. Jeg mener, hvem ville ikke gjort det? Razz
Å holde privatlivet sitt privat sier seg jo selv, selv om man er en såkalt rock star. Wink
my name is tristan.
Salute You in Your Grave
my name is tristan.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 3102
March 18th, 2007 at 06:13pm
Ifall det är till någon tröst så kallade Gustav bara er för "sjuka och korkade". Det var den här tråden/spekulationerna som var "jävla huvudlös gegga".

; ]
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 19th, 2007 at 02:46am
Det er jo ikke noe galt i at folk sier hva de selv mener(: Men.. Det jeg syntes var litt rart var at han i FØRSTE inlegget sa at han visste man ikke skulle klage på dne måten på tråden. Hvorfor sa du det hvis du ikke mente det? For du kan jo ikke ha ment det når du sekunde etter at du skrev det, begynte å klage.? (: Det er bare sånne ting som jeg synes virket veldig snålt..! Razz Men greit med respons Wink kanskje litt mye krangling blitt her nå. Sorry altså.!

Bra at Gerard har litt vett i skallen og holder privatlivet for seg selv xD Hvis ikke så hadde det nok vært snakk om det overalt..!! Razz.. (:
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 19th, 2007 at 02:46am
det er det for så vidt uanz. Men ingen som vet noe helt sikkert Wink
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 19th, 2007 at 02:49am
Var ikke meninga å virka sånn skikkelig bitchy og urettferdig. sorry Gustav.!
xXSUFFOCATiNGRiGHTXx
Killjoy
xXSUFFOCATiNGRiGHTXx
Age: 32
Gender: Female
Posts: 28
April 10th, 2007 at 07:30am
Om Gerard har en flickvän så är jag glad för hans skull (och hennes såklart!). Han har sitt liv, och jag tänker inte lägga mig i det. Mitt eget liv blir inte bättre ifall jag lägger mig i andras liv så därför slösar jag inte tid på att göra det. MEN, det spelar ingen roll whether Gerard är singel eller inte, bara han är lycklig. Det förtjänar han!
xJessica
Salute You in Your Grave
xJessica
Age: 32
Gender: Female
Posts: 2233
April 10th, 2007 at 09:02am
Stog i aftonbladet att han är Förlåvad
nina;
Awake and Unafraid
nina;
Age: 34
Gender: Female
Posts: 12993
April 10th, 2007 at 09:08am
Dåså. Då vet vi. Då kan vi låsa den här tråden och försöka att inte vara så jävla dumma i huvet.
xJessica
Salute You in Your Grave
xJessica
Age: 32
Gender: Female
Posts: 2233
April 10th, 2007 at 09:51am
^^jaa.
Citat: "– Att ta droger och att få tjejer i säng har aldrig intresserat mig, säger han och fingrar på sin förlovningsring."
the used.
In The Murder Scene
the used.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 22515
April 10th, 2007 at 09:54am
Nevnte Gerard i det hele tatt at det var en forlovelsesring, da?
Bryr meg egentlig ikke om Gerard har kjæreste eller ikke, så lenge han er lykkelig. Wink
Jeg stoler i alle fall ikke på media når det gjelder kjærlighetslivene til de menneskene som blir omtalt der. : )
killing
Killjoy
killing
Age: 32
Gender: Female
Posts: 94
April 10th, 2007 at 03:59pm
jag brukar inte lägga mig i andars liv men om gerard är förlovad så vill jag säga : GRATTIS GERARD FÖR FÖRLOVNINGEN!! Very Happy
nina;
Awake and Unafraid
nina;
Age: 34
Gender: Female
Posts: 12993
April 11th, 2007 at 06:04am
Låsa, någon?