Don't have an account? Create one!

Frank sjuk igen?

AuthorMessage
Gerard Arthur Way.
Demolition Lover
Gerard Arthur Way.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 18605
March 31st, 2007 at 11:35am
Dom kommer ju i alla fall inte ställa in turnen.
&& de andra killarna kommer ju vara där.
Och vi vet ju alla att om han hade kunnat, så hade
Frank också varit där. och jag hoppas att han blir frisk snart :]
'cause that's the only thing that matters.
Nothing to lose
Killjoy
Nothing to lose
Age: 32
Gender: Female
Posts: 9
March 31st, 2007 at 11:52am
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!! ;_______;
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
March 31st, 2007 at 12:30pm
Ååååh., han må bli frisk!!! Det er jo ikke ordentlig MCR konsert uten han Crying or Very sad
Selvfølgelig burde han bli hjemme og bli frisk, og ikke spille hvis han ikke kan, men uansett.... Veldig kiipt for oss Crying or Very sad Sad
ladypeace
Bleeding on the Floor
ladypeace
Age: 39
Gender: Female
Posts: 1160
March 31st, 2007 at 02:51pm
X-AmputatedRomance-X:
detta är vad ngn skrivit:


Okay guys, my friend posted this on another forum and I have no idea where she got it from, but this what happened apparently:

"Okay, so what actually happened: Frank played the whole Black Parade set, though spent 3/4 of it sitting down. They had prolonged breaks between some songs. Ray spent a lot more time on Frank's side of the stage, trying to entertain the crowd, bless him.
When everyone came back on for the Revenge set, Matt played in Frank's place. Frank leaned next to the stage for the first song (I'm Not Okay), then was out of sight the rest of the night. Gerard said Frank was sick and Matt was going to fill in. They only did 6 of the usual 8 songs from that set (no Fashion Statement or Ghost of You).
I think people presume he's leaving the tour because when Matt came out to fill in, G said they'd "Sent Frank home", but then later said he was sitting in the dressing room. So I think it was just a bad choice of words. The night before in Wembley Frank seemed to be fine, he was grinning ear to ear, so perhaps it's just something passing like food poisoning.


yepp
frank var hur frisk som helt den 29:e och hoppade upp och ner som bara han kan göra.. han typ stannade längst på scenen efter allt var klart och vinkade och hade sig, men den 30:e så satt han som sagt på huk in på hälften av TPB och såg ut att må riktigt kass.

sen ville gee att vi alla skulle skrika get well frank så högt vi kunde så att han kunde höra det i omklädningsrummet, så vi kan ju hoppas på att det är magsjuka. eftersom det såg ut som han blev dålig bara sådär hipp som happ.
Paint It Black
Bulletproof Heart
Paint It Black
Age: 36
Gender: Female
Posts: 28500
March 31st, 2007 at 03:04pm
Hoppas verkligen att det är något tillfälligt och inget allvarligt.
Ingen Frank i Sverige så blir jag ledsen Sad
Fast det viktigaste är att han mår bra.
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
March 31st, 2007 at 04:59pm
vad bra att vi har ett ögonvittne Very Happy
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
March 31st, 2007 at 05:19pm
Aww Stakkars Frank:S
Håper han blir frisk snart!!
cobrastarfish
Thinking Happy Thoughts
cobrastarfish
Age: -
Gender: -
Posts: 442
March 31st, 2007 at 05:55pm
Stackars Frankie Sad Han måste närvara på konserten i malmö! Hoppas han blir frisk. Jag hAr en magkänsla på att han kommer spela i malmö, och min magkänsla brukar ha rätt men vi får väl se.Wink Och hoppas!!
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
March 31st, 2007 at 06:36pm
TheVenom:
Stackars Frankie Sad Han måste närvara på konserten i malmö! Hoppas han blir frisk. Jag hAr en magkänsla på att han kommer spela i malmö, och min magkänsla brukar ha rätt men vi får väl se.Wink Och hoppas!!


Jeg håper magefølelsen din har rett!
Pansyfuck
Killjoy
Pansyfuck
Age: -
Gender: Female
Posts: 40
March 31st, 2007 at 08:57pm
Ja, Frank var frisk om torsdagen her i Wembley men blev syg midt i settet om fredag. Rigtig trist Sad

Men man kunne godt se at han var syg, han sad meget ned og spillede -istedet for at hoppe rundt som han plejer.

Jeg håber han bliver rask så I også kan se ham Skandinavien. Måske ville han bare få godt af lidt nordisk frisk luft?
high drama.
Awake and Unafraid
high drama.
Age: -
Gender: -
Posts: 14569
April 1st, 2007 at 05:16am
TheVenom:
Stackars Frankie Sad Han måste närvara på konserten i malmö! Hoppas han blir frisk. Jag hAr en magkänsla på att han kommer spela i malmö, och min magkänsla brukar ha rätt men vi får väl se.Wink Och hoppas!!


Jag håller tummarna som fan på din magkänsla!
Det viktigaste är ju förstås att Frank bli frisk, men förstås så vill man ju att han ska bli det till 9:e.
Utan Frank blir de inte samma sak..
Han måste krya på sig <33
Gerard Arthur Way.
Demolition Lover
Gerard Arthur Way.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 18605
April 1st, 2007 at 06:56am
Han har nog mat förgiftning. det säger dom på den engelska delen iaf.
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
April 1st, 2007 at 06:58am
Pansyfuck:
Ja, Frank var frisk om torsdagen her i Wembley men blev syg midt i settet om fredag. Rigtig trist Sad

Men man kunne godt se at han var syg, han sad meget ned og spillede -istedet for at hoppe rundt som han plejer.

Jeg håber han bliver rask så I også kan se ham Skandinavien. Måske ville han bare få godt af lidt nordisk frisk luft?

Hmmm... kanskje det bare er et sånt 24 timers virus? Sånn som kommer raskt, og går igjen like raskt? *krysser fingra for det*

Ja! Surprised Vår fantastiske nordiske luft vil gjøre han frisk igjen!
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
April 1st, 2007 at 06:58am
men han kommer nog få vila i några dagar så han blir frisk när dem kommer hit ^^
Gerard Arthur Way.
Demolition Lover
Gerard Arthur Way.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 18605
April 1st, 2007 at 07:55am
hurray Razz
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
April 1st, 2007 at 08:58am
Get well soon Frankie!§! We love you Smile
Dr. Acula
Joining The Black Parade
Dr. Acula
Age: 33
Gender: Female
Posts: 187
April 1st, 2007 at 09:03am
Jag såg precis nånstans att nån hade läst på Buzznet att han INTE lämnar turnén Very HappyVery Happy Får hoppas att det stämmer Very Happy
cobrastarfish
Thinking Happy Thoughts
cobrastarfish
Age: -
Gender: -
Posts: 442
April 1st, 2007 at 09:37am
TellAllYourFriends:
Jag såg precis nånstans att nån hade läst på Buzznet att han INTE lämnar turnén Very HappyVery Happy Får hoppas att det stämmer Very Happy


ÅH!! Hoppas det är sant då Very Happy
Jag tror fortfarande att det inte var så jätte farligt, utan bara ngt tillfälligt. Men hoppas han blir frisk snart^^
threads
Shotgun Sinner
threads
Age: 27
Gender: Female
Posts: 8038
April 1st, 2007 at 09:40am
Frank har böldpest.
cobrastarfish
Thinking Happy Thoughts
cobrastarfish
Age: -
Gender: -
Posts: 442
April 1st, 2007 at 09:48am
Longcindia.:
Frank har böldpest.


Hur fick du reda på det?
Är det farligt?