Don't have an account? Create one!

Minkä leffan katsoit viimeksi?

AuthorMessage
a lot like stevie
Always Born a Crime
a lot like stevie
Age: -
Gender: -
Posts: 6035
March 9th, 2008 at 10:28am
Godzilla
se oli liian pitkä, ja ne kuolee uudestaan kun se yks muna kuoriutu.
oli se aika hassu, mut ne pikkuset oli hauskoja, ja tyypillinen amerikkalainen elokuva, pitää jäähä tuijjottamaan ku pitäs juosta.
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
March 11th, 2008 at 09:42am
Children of the Corn - no varoitan kuitenkin spolereista, vaikkei tätä kukaan vaivaudu lukemaankaan
# Eli meille varmaan tutummin nimellä Maissilapset. Elokuvahan perustuu siihen Stephen Kingin novelliin/kirjaan/romaaniin/whateveriin ja no... yhden kommentin voin jo antaa heti kättelyssä; "Ahahahaha! : D" Vielä yksinkertaisemmin todettuna: lol.

Myönnettäköön, että elokuva oli tehty -84 (ah, lisää 80-luvun legendaarisia klassikkokauhuelokuvia), jonka puolesta jo pystyikin uumoilemaan kökköä toteusta ja mitä hassuinta juonta. Elokuva ei onnistunut kunnolla pelottamaan missään vaiheessa; sitä enemmänkin katseltiin käsi poskella ja päiviteltiin ihmisten typeryyttä (dude, jos kaupungissa ei ole mitään muuta kuin maissintähkiä ja maissikasveja joka paikassa, niin tottahan sielä pitää lähteä helevettiin alta aikayksikön). TV1000 Classicin tarjontaahan tämä kuitenkin oli. Ja koska tiesin jopa elokuvan nimen, totta kai se kiinnosti! Mutta pääsinpä sanomasta, ettei elokuva pelottanut ja tottahan tuo oli. Pari kertaa onnistuin säikähtämään varsin komeasti (ah, mutta legendaarinen Perjantai 13. säikähdykseni ei silti jäänyt kakkoseksi<3). Mutta yleensähän näille 80-luvun kauhuleffoille on tyypillistä myös verellä mälläys ja ällöttävyys. Noh, tämä ei ollut edes sitä. Olihan se hullua kyllä, että lapset tappavat aikuisia sirpeillä ja veitsillä, mutta... ei se silti onnistunut järkyttämään. Millään tavalla.

Voisin siis jopa väittää, että leffa meni jopa keskinkertaisen alapuolelle. Olen kuitenkin sitä mieltä, että oikean ohjaajan, tuottajan ja käsikirjoittajan käsissä (tottahan myös näyttelijöillä on virkaa) saattaisivat Kingin kirjat koitua hyvinkin kammottaviksi, mutta tottahan tuo; yksikään näkemäni Kingin kirjan perustuva leffa ei vain ole onnistunut siinä kammottavuudessaan. // Le editto: Paitsi Hohto tietenkin!
Johnny Sniper
Awake and Unafraid
Johnny Sniper
Age: 31
Gender: Female
Posts: 11242
March 11th, 2008 at 11:45am
Unelmien Sielunmessu

Ja moneskohan kerta tääkin oli?
Mutta edelleen oon ihan lumoissa kun katon.
Jotenkin se tunnelma. Ah.
kemi kaali
Always Born a Crime
kemi kaali
Age: 34
Gender: Female
Posts: 5585
March 11th, 2008 at 12:07pm
Babel
oli aiiika hyvä Sp Ike
Malicia
Salute You in Your Grave
Malicia
Age: 31
Gender: Female
Posts: 2508
March 12th, 2008 at 09:52am
Sweeney Todd
Aivan mahtava! Tosi ihana. Varsinkin, kun tykkäilen musikaaleista, Burtonin leffoista ja Johnny Deppistä.
Kolme kärpästä yhdellä iskulla (:
revolver.
Banned
revolver.
Age: -
Gender: -
Posts: 31912
March 14th, 2008 at 05:12pm
Laululintu, englanninkielisestä nimeltään Little Voice.
Tämä elokuva oli.... outo. Mutta pidin. Tosi paljon.
Ahdistava tavallaan kun tuo päähenkilö Laura oli niin ujo ja kaikki pakotti sitä vaan esiintymään.
Parasta tietenkin tässä oli, että Lauraa esittävä Jane Horrocks todella lauloi itse kaikki laulut esiintyessään.
Erittäin upeasti imitoi kyllä.
Dopefish
Always Born a Crime
Dopefish
Age: -
Gender: Female
Posts: 5278
March 15th, 2008 at 03:29pm
Cars

no eh.
ehkä hieman liian läpinäkyvä, jopa lastenelokuvaks.
tavallaan kuitenkin tykkäsin. lähinnä siitä kun ne autot kiihdytti menemään, ne äänet oli jotain parasta.
hah ja ne kisat muutenkin, se ajaminen näytettiin hienosti.

aika perus pixar + disney.
ihan jees, mutta ei edes samassa sarjassa disney-klassikoiden kanssa.
Johnny Sniper
Awake and Unafraid
Johnny Sniper
Age: 31
Gender: Female
Posts: 11242
March 15th, 2008 at 03:33pm
1408

No joo. Tykkäsin.!
Vaikka se oli jotenkin. Outo.
Tavallaan pelkäsin, mutta samalla se ei tuntunu miltään.
Liian vaikeaa kuvailla. Hyvä leffa.
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
March 16th, 2008 at 02:51pm
10 000 B.C.
# No joo, eilen kävin tsekkaamassa elokuvissa ja kyllähän tämä trailerin perusteella oli näyttänyt ihan vakuuttavalta kamalta. Näytti kivan rytinältä ja sellaiselta, mutta. Eihän se ollutkaan. Ainoastaan alku oli sellaista rytinää, että tanner tömisi ja varmaan kaksikymmentä minuuttia ennen loppua, kun ne sai mammutit villiintymään. Vai miksi ne niitä itse kutsuivatkaan. Sinänsähän se oli hienoinen pettymys, mutta joka tapauksessa. Elokuva oli Roland Emmerichin (Independence Day, Godzilla, The Day After Tomorrow) ohjausalaa, joten tällaista tieteisleffamaista pläjäystä jo kykeni odottamaankin. Hämmentävää tosin oli, ettei elokuvalla ollut paljoakaan tekemistä oikean historian kanssa. Sapelihammastiikerit ja mammutit eivät tietääkseni vyöryneet maailmalla silloin kun Sphinxiä ja ensimmäisiä pyramideja rakennettiin. Hämmentävää oli myös se, että metallia muka jo oli. Kyllähän rautakin keksittiin 4000 vuotta ennen Kristusta, mutta hämääväähän se on, kun elokuvan nimi on 10,000 vuotta ennen Kristusta (ja olen rajattoman kiitollinen, ettei nimeä käännetty hieman kököhkösti suomeksi. Miltähän "10,000 vuotta ennen ajan laskun alkua" olisi mahdannut kuulostaa? Hemmetin pitkältä ainakin. :'| Yyh.). No mutta lukemassani artikkelissa sanottiinkin, ettei elokuvalta pidä odottaa sivistyvänsä historiallisesti.

No tarinaltaan tämä elokuva muistutti hieman satua. Mies menettää rakastamansa naisen ja lähtee pelastamaan tätä. Mutta toteutus nyt oli kaikkea muuta, kun ihmisiä tapettiin ja kuoli. Mutta pahemmin ei veri roiskunut tässä elokuvassa. Elokuva oli luokiteltu K13-tavaraksi, mutta minun näkemykselläni olisi ehkäpä se K11:kin riittänyt. Mutta minun mittakaavani nyt aina vähän poikkeavat ja köh. XD

Ihanin kohta elokuvassa oli kyllä se, kun tämä D'leh (toisin päin Held, eli saksaksi sankari : D kai?) pelasti sapelihammastiikerin. Ja sitten kun se sapelihammastiikeri ei syönyt sitä. Siinä oli jotain sellaista niin kliseisyyttä, että oikein liikutti. Mutta hei, oikeasti pidin siitä kohtauksesta. Jos se tiikeri olisi käynyt kimppuun... nietten, siinä olisi lähtenyt jo pienet maun rippeet. Mutta joo, pääosaa esitti Steven Strait, joka ei ole minulle ainakaan tullut mistään tutuksi. Ja hänen rakastamaansa naista Evolettia esitti Camilla Belle, jonka koin jollain tapaa hyvin kauniiksi naiseksi. :O En tiedä miksi. Eipä hänkään ollut mistään aiemmin tutuksi tullut.

Mutta joo, lyhyesti ja ytimekkäästi sanottakoon, että pidin ihan kohtuullisesti. Parempikin olisi voinut olla (enemmän rytinää!). Mammutit tosin oli toteutettu hienosti. Oli jännää, kun ne juoksivat päin kameraa ja miten ne nousivat kahdelle jalalle ja kun sitä kuvattiin sammakkoperspektiivistä. Uu! Ja ymm... no mitään liikuttavuutta elokuvassa ei ollut. Onko se sitten huono vai hyvä puoli, ottakaa te selvää. : D Ja vieläkin se sapelihammastiikeri<3 Luvs it. D'leh oli vielä hahmona ihan kiva. Hän joka puhuu keihäshampaiden kanssa.
Fantasma
Demolition Lover
Fantasma
Age: 32
Gender: Female
Posts: 16337
March 20th, 2008 at 08:34am
I, Robot.
Tykkäsin. Scifiä Cool
Oli kyllä aika siistiä, kun robotit alko tehdä sitä vallankumousta...
*nörttiXD*
Malicia
Salute You in Your Grave
Malicia
Age: 31
Gender: Female
Posts: 2508
March 21st, 2008 at 03:04pm
Näkymätön Elina
Kirja-versio oli aiemmin tuttu, ja elokuvanakin tosi hyvä. En yleensä ole mitenkään herkkä elokuville, mutta tässä melkein itkin. Yksi lemppareistani!
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
March 21st, 2008 at 06:41pm
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
# Perhana! Arvatkaa kuka alkoi kirjoittamaan taas kerran romaania, mutta onnistui painamaan yhtä valittua nappia ja sivu aukeaa edelliselle! Voi perhanan perhana! No ei hätiä mitiä. Minulla ei ole muutakaan tekemistä, joten aloitanpa taas (miksi pystyn kuvittelemaan tähän sellaisen ... tiedättekö, yleisön voihkaisun?).

Joka tapauksessa minun ei pitänyt katsoa tätä tänään Nelosen leffatarjontana, mutta hemmetti kun ei kerta kaikkiaan ollut mitään muuta tekemistä. Itseäni ihan kiusatakseni laitoin telkkarin auki ettei ole täysin hiljaista ja kyllähän se sellainen karu totuus vain on, että kun sitä seuraa 5-10 minuuttia, niin sitä on kuin kala koukussa. Se tempaisee mukaansa kuin tuuli lehden tai tai... hauki syötin. Elokuva nyt kuitenkin on sen verran tutumpi kaikille, että taustaselostukset sun muut voinen jättää pois, yrittäen näin "lyhentää" selostustani ja kommentaatiotani. Joka tapauksessa, jos tätä elokuvaa (tai TSH:n muita osia) ei ole nähnyt, niin on suuremman luokan musta aukko sivistyksessä! Kuitenkin, on joka tapauksessa melko mielenkiintoista se, ettei siitä alunperin pitänyt tulla trilogia. Tai oikeastaan Tolkien ei tarkoittanut tätä siksi, mutta kustantajaa voimme syyttää (tahi kiittää) tästäkin pahasta (taikka hyvästä).

No kuitenkin, elokuvahan on tulvillaan meikäläisen suosikkihahmoja! Ensinnäkin Merri ja Pippin ovat loistava kaksikko. Hauskoja ja juuri niitä jotka aiheuttavat kaikenlaisia kommelluksia, vaikkeivät tarkoitakaan pahaa. "Niin vain käy.", niin kuin meikäläiselläkin joskus, muttei siitä sen enempää. Sen lisäksi rakastan Billy Boydin aksenttia yli kaiken (varsinkin kun hän Pomppivassa Ponissa sanoo sen "FROUDOU BAGGINS!" XD Aivan ihana. Ärrä oikein surahtaa.) ja juu. Sympaattisia.
Nazgûlit ovatkin sitten aina kuuluneet suosikkihahmokaartiini, eikä syyttä. Niissä on jotain sellaista tiettyä viikatemiesmäisyyttä (ja meikäläisestä viikatemies on niin mielenkiintoinen legenda, ... juttu, ... tarina, mikä lie). Mustat kaavut ja mustat hevoset. Nam. Ja se niiden kirkuminen on sellaista, mikä meikäläiselle aiheuttaa melkeinpä kiksejä. XD Ja varsinkin kun ne muissa osissa ratsastelee niillä lohikäärmeille sukua olevilla otuksilla. Hurr.
Aragorn on kanssa suosikkihahmojani. Siinä vasta on mies, joka ei maitoile. :3 Vaikka osaakin hempeillä. Tattaraa, eikä ulkonäössäkään ole haukkumista. En osaa selittää tähän enempää hänestä.
Joka tapauksessa Nazgûlien ohella Legolas on aina ollut meikäläisen "all-time-favorite", eikä syyttä. Tyyppihän on haltia ja haltiatkin ovat aivan hirveän kiehtovia. Ja ne katseet ja ne ilmeet<3 Ja... juu.

Kuitenkin huomasin tällä katsomiskerralla juttuja, joita en ollut aikaisemmin tajunnutkaan. Niitä en jaksa kuitenkaan nyt selittää, huokaiskaa onnesta, vaikkeihän tätä kukaan luekaan anyways. Voisin kuitenkin sanoa, että Cate Blanchett on jotenkin aivan ihana Galadrielin roolissa. Ja Sean Beanin esittämä Boromir. Hehee, siinäkin on melkoisen urhea mies, kun pistää kampoihin, vaikka häneen ammuttiin kolmekin nuolta. :3 Ensimmäistä kertaa meikäläisen elämässä, liikutuin Boromirin kuolemasta, mikä oli minulle hyvin hämmentävä kokemus. Mutta yleensä kun elokuvat menee yli puolen yön ja alkaa väsyttää, niin liikuttuu paljon helpommin (hei, meikäläinen nieleskelee vaan kun katsoo Spiderman 3:sta. -___- Hävettää).

Njuu, kaikista suurin tunnustus on kai se, että olen melko suurehko Tolkien-fani (kaksi kertaa, kun on äidinkielessä pitänyt tehdä esitelmä, niin olen tehnyt hänestä XD), enkä siltikään ole lukenut itse kirjaa! Järkyttynyt henkäisy. Olen kuitenkin lukenut Húrinin lasten tarinan ja Hobitin, eli kummatkin kirjat ajasta ennen TSH:n tapahtumia. Silmarillion on ainoa näistä TSH:ta edeltävistä, joka on lukematta. Tuollahan tuo kirja kuitenkin möllöttää, TSH siis. Mutta ensin Tuntematon Sotilas ja Päämäärä, Harry Potterit ja Eclipse englanniksi. u_u Eli menee ensi kesään luultavasti. Kirjasta kuitenkin sen verran, että elokuva loppuu Boromirin kuolemaan, mutta kirjassa se päättyy siihen kun Merri ja Pippin viedään pois (tjtn.). Hassua kuitenkin Peter Jacksonilta tehdä tällainenkin ratkaisu. Noo, ehkäpä sitä vain haluttiin lisätä jtn dramatiikkaa loppuun. Ei Boromirin kuolemaa kukaan muistaisi, jos se olisi kakkosen alussa. Ja olisi se jotenkin outoa melkeinpä, että jätettäisiin ykkönen niinkin kesken. Noh, ei voi mitään.
Lopetanpa tämän romaanin kirjoittamisen tähän. Jos jaksoit lukea tänne loppuun asti, niin totean suorasti, että ansaitset mitä komeimmat ablodit, 10 pistettä ja vielä papukaijamerkin. Mutta hei, olen silti askeleen edellä, jaksoin jopa kirjoittaa tämän. >8D Hahaa! Ja tänään illalla jatketaan TSH:n merkeissä. Kahta tornia en olekaan katsonut aikoihin ja siellä on yksi suosikkipaikoistani, Rohan~<3 Mutta tuskinpa tulen kuitenkaan tällaista romaania siitä kirjoittamaan. XD Mene ja tiedä.

// Repesinkin nauruun, kun katselin viestin läpi postattuani sen ja siitä tuli pidempi kuin mikä oli tarkoitukseni. Mutta ei hätiä mitiä, unohdin kirjoittaa kaksikin asiaa, mitä nyt en jaksa enää kirjoittaa ja etsiä niille paikkaa tuosta välistä. XD Teidän onnenne mikäli ette vain julmasti hyppää viestini yli. Aye, ja nyt meikä menee nukkumaan. Soronoo!
Fantasma
Demolition Lover
Fantasma
Age: 32
Gender: Female
Posts: 16337
March 22nd, 2008 at 04:44am
November Rain:
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring


Awww. Ihana leffa. Pakko tykätä, vaikken enää aikoihin olekaan ollut hulluna ihan kunnon fantasiaan. TSH-leffat on kuitenkin visuaalisesti äärimmäisen kaunista katsottavaa, sillä ne värisävyt ja pehmeät valaistukset monissa mielenkiintoisissa paikoissa on aivan mielettömän hienot. Lisäksi TSH:t on täynnä loistavia näyttelijöitä, joille on pakko nostaa hattua.

Mä olin aluksi muistanut, että leffa olisi ollut välillä tosi tylsä. Nyt kuitenkin (olisiko tämä ollut neljäs katselukerta?) sain jotenkin enemmän irti ja ei leffa enää kovin pitkästyttävältä tuntunutkaan. Ainoa asia vain, että TSH:t on aika raskaita leffoja joita ei kannata katsella "kevyellä mielellä", joten en ihmettele sitä että äitini torkahti aina välillä. x)

Mutta mutta. Tänään katsotaankin sitten trilogian kakkososa. Sen olen nähnyt vain kerran aiemmin.
chelsea smile
Shotgun Sinner
chelsea smile
Age: 30
Gender: Female
Posts: 8661
March 22nd, 2008 at 08:27am
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring:
En keksi mitään sanottavaa, kun oli niin hyvä, ja
hemmeti soikoon tykkään niistä kaikista niin hirmusti.

The Passion Of the Chirst - Kristuksen kärsimyskertomus:
Hyi kamala, tämä oli niinku se raakuuksien raakuus.
Oli hieman pitkälle vedettyjä ne piiskaus kohtaukset ja
joo vähän liioiteltuja; ei kukaan elävä
kestä semmosta ja se veri D: karmivaa.
Dreadful dreams
Bleeding on the Floor
Dreadful dreams
Age: -
Gender: -
Posts: 1080
March 22nd, 2008 at 09:24am
Kick Me!:
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring


Tän kyllä jaksaa katsoa vaikka kymmenen kertaa peräkkäin.Ei voi kyllästyä. Yksinkertasesti aivan mahtavasti tehty elokuva,jotkut sitten osaa!
Ihanasta kirjasta tehty ihana elokuva,ehdoton suosikki!
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
March 22nd, 2008 at 06:37pm
The Lord of the Rings: The Two Towers
# Kyllähän se nyt kuitenkin on sellainen totuus, ettei tämä toinen osa kuitenkaan yllä edeltäjänsä tai seuraajansa tasolle, vaikka ihana, hyvä ja loistava tämäkin osa on. Ehkäpä se johtuu siitä, ettei elokuvassa ole niin paljon mielenkiintoisia kohtauksia, kuin mitä ensimmäisessä tai viimeisessä. No, mene ja tiedä, mutta täytyy tunnustaa, että tuossa 23 reikäleipä kohdassa alkoi itsellä jo silmä painumaan kiinni. Mutta sinnikkäästi piti loppuun katsoa, kyllä juu, varsinkin kun suosikkikohtaukseni eivät olleet vielä tulleetkaan.

Joka tapauksessa, ensinnähän näistä kaikista tuli Rohan, josta kumman syystä pidän kovasti. Ehkäpä se ratsuväki on kaikkein uljain ja komein! Tai ainakin jotain sinne päin. Mutta Rohanin tämä "theme", elikäs tunnari on kyllä sellainen mistä meikäläinen pitää. Ja elokuvan musiikki on muutenkin aivan upeaa. Välillä oikein kylmänväreet vilisi.

Helmin syvänne on varmaankin sitten minulle se tämän elokuvan kohokohta. Rytinää! Ja tutusti tiettyä dramatisointia ja epätoivon korostamista vihollisen moninkertaisella määrällä. Rautapiha > Rohan, siitä ei varmaankaan ole epäilystä. Mutta ei se määrä, vaan se laatu! No toisaalta, jos luvut olisivat melko tasaiset, ei taistelussa olisi mitään jännättävää. Kenenkään hengen puolesta ei osaisi "pelätä" ja silloin kai katoaisi koko mielenkiinto, koska tietää varmasti kuka voittaa. Noh, on kai selvää, että kun puhutaan nyt toisesta osasta, on mahdotonta että kaikki karahtaisi kiville jo siinä, joten vaikkei olisikaan kirjaa lukenut tai leffaakin katsoisi ensi kertaa elämässään kykenee suurin piirtein arvaamaan voittajan. Kuitenkin, vesisade loi sellaista tiettyä tunnelmaa. Ei kai se olisi tuntunut miltään jos yöllä kirkkaalla kuunvalolla vaan käytäisiin pientä käsikähmää. Mutta jotenkin sateessa taisteleminen on niin klisee. :D No, en syytä. Hienoltahan se silti näyttää. Ja kun uruk-hain tikapuut nousivat oikein viuhkana sieltä maasta. Hienon näköistä. Legolasin "kilvellä alas portaita"-temppu onkin kai jo pieni legenda. Sitä on aina ilo katsella vaikka se kestääkin... ehkä 5 sekuntia. No, edelleen ei se määrä vaan se laatu. Haldirin kuolemaa on aina yhtä epämiellyttävää seurata, vaikkei minua enää niin paljon kosketakaan.

Ymm ja totta puhuakseni inhoan kohtia jossa kuvataan Frodoa, Samia ja Sméagolia. Oikeasti, ne on varmaan elokuvan tärkeimpiä kohtauksia, mutta minä melkein voihkaisen aina kun niitä tulee. Johtunee kai siitä, ettei yksikään niistä ole suosikkini. Eikä se, miten Faramir heitä aluksi kohtelee lämmitä mieltäni tai sydäntäni lainkaan. Ah, sitä tuskaa. Mutta kun näytetään Merriä ja Pippiniä tahi toista kolmikkoa, johan silmät syttyvät. Se kohta muuten jossa entit käyvät sotaan, on ihanan eeppinen melkeinpä. Ja sitä on ihana seurata; kerrankin hyviksillä on ylivoima! Balrog on myös varsin mielenkiintoinen otus. Se oikeasti tuo mieleeni jonkun pirun tai melkeinpä Saatanan tahi Perkeleen. :D No joo.

No joo, ei kai tästä tullut nyt muuta mieleen. Lavastuksia sai taas kerran vähän ihmetellä, vaikka välillä ne ovat pienoismalleja, välillä taas tietokonesöherryksiä. Mutta edelleen taas mietitytti, että kun se Frodo meni pulikoimaan Kalmansuolla suohon, miksi sekin piti suutaan auki!? Eikö se ole himskatin epämiellyttävää, jos vesi tunkee suuhun. Itselle ainakin reagointikyky kiljuisi, että nyt Reetta hemmetti se suu kiinni! Hobitin ja ihmisen kehot poikkeavat kai siinä toisistaan. :| Suorastaan sydäntä riipivää. Noh, tästä pienestä sarkasmipuuskastani huolimatta, välillä vähän hämmensi, kun kuvattiin sitä Fangornin metsää (en nyt ole varma oikeinkirjoituksesta, snif), niin tuli mieleen jotkut eukalyptusviidakot. Siis kyllä ne kaukaa kuvattuina näytti siltä. Hm, no joo.

Olisi muuten varmaan aika mielenkiintoinen kokemus katsella meikäläisen ilmeitä kärpäsenä katossa, kun katson tätä elokuvaa. Ne vaihtelevat ihan huomaamattani. Varsinkin loppukohtauksissa. No joka tapauksessa, urheasti jään odottamaan tämän päivän jatkoa Kuninkaan paluun muodossa. Jään ahnaasti odottamaan tämän tarinan kliimaksia (ilmiselvästi olen alkanut vältellä sanaa trilogia tämän elokuvan/kirjan yhteydessä), enkä millään malta näkeväni taas kerran Valkoisen kaupungin, Minas Tirithin.

Ja loppukevennys! XD
Fantasma
Demolition Lover
Fantasma
Age: 32
Gender: Female
Posts: 16337
March 23rd, 2008 at 04:24am
November Rain:
The Lord of the Rings: The Two Towers
# Kyllähän se nyt kuitenkin on sellainen totuus, ettei tämä toinen osa kuitenkaan yllä edeltäjänsä tai seuraajansa tasolle, vaikka ihana, hyvä ja loistava tämäkin osa on.


Eipä paljoa lisättävää. :] Kolmonen tänään... Pakko kai löytää jostain joku nauha, jolle nauhoittaa.
chelsea smile
Shotgun Sinner
chelsea smile
Age: 30
Gender: Female
Posts: 8661
March 23rd, 2008 at 04:40am
Paksuna - Knocked Up
Joo.. leffan takanahan luki, että vuoden hauskin komedia,
mua ei kyllä naurattanu tuommoinen tilanne yhtään :'>
Se oli jotenkin aika pönttö, mutta ihan katsottava, en kyllä lähtisi
itse lainaamaan uudestaan sitä.
Dopefish
Always Born a Crime
Dopefish
Age: -
Gender: Female
Posts: 5278
March 24th, 2008 at 04:15pm
Harry Potter ja Azkabanin Vanki
jos tässä maailmassa on mitään mikä raiskaa mun aivoja enemmän kuin potter - suomennokset tai se kun minä ja kaverini lauletaan the callingin wherever you will go
niin potter - leffat. nää on aina yhtä kiduttava kokemus, koska en osaa yhtään keskittyä siihen leffaan,
vaan mietin jatkuvasti että ei se noin mene siinä kirjassa, ei ne noin tehny, ei tää kohta tullu vielä etc. etc.
ehkä sietäisin näitä jos osaisin jättää tollaset pois, mutta en osaa joten nyt kärsin kun katon näitä.
en muuten tiedä miksi vaivauduin edes kattomaan tän. HUONO.
Fantasma
Demolition Lover
Fantasma
Age: 32
Gender: Female
Posts: 16337
March 25th, 2008 at 10:48am
CHERBOURGIN SATEENVARJOT

Se oli ihan kiva, välillä tylsä mutta jaksoin kuitenkin katsoa loppuun. Plussaa siitä, että se oli musikaali ja siitä, että leffan tunnelma oli 50-lukuinen.