Don't have an account? Create one!

Brev

AuthorMessage
the used.
In The Murder Scene
the used.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 22515
October 25th, 2007 at 07:57pm
Malin, du er virkelig min beste venn. ♥
Uff, jeg føler at jeg aldri får sagt det nok. Alt kommer i veien, så det blir aldri tid. Håper du forstår det jeg prøver å si.
Det er i tillegg så lenge siden vi har hatt Malin-dag på tirsdager. Selv om jeg ser deg på skolen hver dag, så savner jeg deg på en måte.
Håper du forstår. Det er jeg sikker på at du vil.
Du er én av de få menneskene og vennene jeg har som jeg faktisk er villig til å dø for.
Jeg er utrolig glad i deg, det skal du vite.
The Secret Goldfish
Salute You in Your Grave
The Secret Goldfish
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4324
October 25th, 2007 at 08:31pm
Ntaw, så søtt! In Love
- jeg savner Malin-dager jeg også xD JEG ER SVÆÆÆRT GLAD I DEG OGSÅ!
the used.
In The Murder Scene
the used.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 22515
December 2nd, 2007 at 11:12pm
Idiotiske deg.
Hva skulle jeg gjøre den dagen? Late som om ingenting hadde hendt? Late som om det jeg hadde sagt ikke lenge var der?
Nei, for det var der. Det lå og fløt i luften som en stinkende gass.
Ordene betydde kanskje ikke noe for deg? Følelsene bak ordene var kanskje ikke relevante?
Tydeligvis ikke. Jeg elsker deg.
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
December 3rd, 2007 at 12:13am
Hva skjedde med meg, egentlig?
Jeg var populær. Jeg hadde masse venner. Jeg var ikke dødsredd for å snakke i timene.
Det er deres skyld. Dere som retter på meg, avbryter meg, får meg til å føle meg som en dum sopp.
Dere som alltid holder meg utenfor, og fullstendig ignorerer min eksistens.
Selv om jeg ikke prater så er jeg her. Og selv om dere ikke tror det, så har jeg en mening.
Jeg bare tør ikke få det ut.
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 17214
December 3rd, 2007 at 12:19am
Hvorfor kan hun ikke bare la være?
Hun innsisterer på at vi er bestevenner fremdeles, men vi er faen meg ikke det! Jeg liker bedre folk på nettet enn henne, hun er ikke noen bestevenn lengre.
Hvorfor må hun holde så desperat fast i vennskapet, når det er tydelig at vi har vokst fra hverandre når vi begynte på u.skolen? Hun gidder ikke si hei til meg i gangene, men på msn og sms så er det hele tiden "Glad i deg bestevennen min <33" og det orker jeg ikke mer.
Hun har blitt populær og alle liker henne, jeg endte opp...vell, her. Jeg er stort sett venneløs, og det lille jeg har av venner liker jeg egentlig ikke.
Det er nesten værre at hun er sånn enn at hun hater meg som alle andre.
Kan hun ikke bare gi slipp, når hun vet vi ikke har noe mer til felles?
the used.
In The Murder Scene
the used.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 22515
December 3rd, 2007 at 11:43pm
Jeg liker deg så godt, jeg. In Love
Du er så søt og for all del vakker. Fy søren, det er lenge siden jeg har sett en som er så skjønn som deg.
Skulle ønske jeg kjente deg og kunne hatt mot til å snakke med deg...
Charliebitmyfinger.
Salute You in Your Grave
Charliebitmyfinger.
Age: -
Gender: -
Posts: 2575
February 11th, 2008 at 09:28am
Du driter i meg når du har det fint å flott,
men med en gang noe skjærer seg, er du tilbake.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal føle lengre.
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 33
Gender: -
Posts: 78477
February 11th, 2008 at 11:08am
skriver på engelsk, mye enklere å skrive følelser:

Why does it have to be so hard to talk to you?
I want to talk to you, but I just don't know what to say. I choke everytime I try.
You are just too beautiful for words. And way way way too good for me, so in one way I want to talk to you, and in another way I don't want to..
I'm such a coward. This isn't even a big deal, so I don't know why I make it into such a fucking big deal.
For all I know you can be the biggest asshole ever!
But you make me feel so weird.. I hate that!!!

I am on my knees today but you don't notice me
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
February 11th, 2008 at 02:16pm
Jeg liker ikke å alltid være den som tar initiativ.
Jeg liker ikke hvordan du får meg til å mislike megselv.
Jeg liker ikke hvordan jeg føler meg når jeg er hjemme. Eller ute.
Matthew-
Shotgun Sinner
Matthew-
Age: 30
Gender: Female
Posts: 7217
February 24th, 2008 at 07:40pm
Du var bestevennen min.. Jeg stolte på deg, og du brukte det mot meg, gjorde meg sårbar, og etter hvert alene. Du vendte vennene mine imot meg, med de stygge løynene dine. Det var du som knakk meg, men du var alt jeg hadde. Du sa du var lei deg, om igjen og om igjen, jeg tilga deg hver gang. Når du ble populær var jeg ikke god nok lenger. Jeg var alene, men jeg overlevde. Og nå, jeg kaller deg min bestevenn.. du kaller meg din. Men betyr jeg like mye for deg som du gjør for meg? Du trekker deg unna når de andre vil være med deg. Du sier du er her for meg, men når jeg trenger hjelp har du aldri tid. Når du trenger hjelp er jeg her for deg, fordi du er den beste vennen jeg noen gang har hatt, selv etter alt du har gjort. Jeg føler meg som en reservevenn. Er du glad i meg eller ikke?
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
March 13th, 2008 at 01:52pm
Tonje sitt klagebrev til sin lærer:
Hei,

Jeg vil bare si at jeg synes karakteren min ikke er helt riktig, og kommentarene dine gjør meg utrolig irritert.

For det første så klager du på innledningen min. Da tenker jeg tilbake på fredag, og OJSANN det var jo du som skrev den innledningen etter å ha lest store deler av teksten! Pluss at jeg ikke ser hva du mener med at innledningen ikke henger sammen med resten av teksten. Jeg synes den gjør det, og de som jeg fikk til å lese igjennom teksten nevnte absolutt ingenting om det. De er kanskje elever i 2 klasse på videregående skole, men de er ikke dumme heller.

Avsnittene mine skjønner jeg meg virkelig ikke på. Kan du heller si hva som er galt istede for å bare skrive at jeg må jobbe mer med dem. jeg aner faen meg ikke hva som er galt med dem. jeg prøvde å gjøre dem lengre slik du sa, men det var visst feil det også.

Og til sist, hvis jeg hadde skrivd bra hadde jeg pokker meg ikke fått 3+.

Jeg vet at denne meldingen er sykt aggressiv, men nå ødela du dagen min fullstendig. Jeg føler at jeg bare gir opp på norsken fordi uansett hvor hardt jeg jobber så er det aldri nok. Alle tekstene jeg har levert så langt har bare fått drittkarakterer, og da er det ikke rart jeg vil bare kaste hele norskboka i søppla.

Jeg vet også at du ikke kan gi karakterer bare for bra forsøk, men hvis jeg skriver bra så har ikke utseende på teksten så sykt mye å si. Det er jo innholdet som er poenget, så hvis du mener at innholdet i teksten min er dårlig så kan du si det. Jeg gidder ikke mer.


Men Tonje vet ikke hvordan hun skal avslutte
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
March 18th, 2008 at 11:01am
Kan du ikke avslutte sånn? Eller spør om dere kan diskutere det eller noe? sånn at du ihvertfall får vite hva det er han "reagerer" på?
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
March 18th, 2008 at 11:02am
Tonje sendte det sånn ca sånn. Læreren sa han ble meget sjokkert, og sa at jeg ikke burde skrive sånne ting til folk. Også sa han bare noe crap om kommentaren, og jeg har lyst til å kaste ting på han
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
March 18th, 2008 at 11:05am
Æsj. >_< Kast så mye du vil, og si du fikk tilatelse fra INO Tehe
Matthew-
Shotgun Sinner
Matthew-
Age: 30
Gender: Female
Posts: 7217
March 19th, 2008 at 03:44pm
Hvordan kunne du gjøre noe sånt!?Cry Jeg visste du var dum, men dette tar kaka...! Alt det drite du har gjort, hva fikk deg til å gjøre det? Jævla, oppspiste mygg, jeg hater deg for det du gjor... Fitte... Er det ikke meningen at jeg skal se opp til deg? Er det ikke meningen at du skal være et godt forbilde? JA, jeg ser opp til deg... Hvorfor? Jeg veit faen meg ikke! Hvordan kan jeg se opp til deg når du er sånn?? og NARKOTIKA for HELVETTE!?!?!?!?
loppali
Bleeding on the Floor
loppali
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1600
March 25th, 2008 at 05:21pm
så lei av å savne noen.
at alt skjærer seg og av idiotiske venner som rakker ned på det som er viktig for deg. Du kan bare holde så kjeft, fordi du har ikke peiling på hva du snakker om! gad, ork å være mer patetisk! I know it's a long time ago, but I guess I don't forget so fast... even when I say I do. Aldri vært så skuffa over noen før tror jeg.

Det føles som om alle bare flyter ifra meg. De jeg trodde virkelig var gode venner som ville vare, er bare støvskyer for meg. Det føles som om alle bare raser ifra, mens jeg faller minst tusen steg tilbake. crap. I wanna go back and fix everything.
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
July 15th, 2008 at 08:21pm
*føle seg dum og slette*
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
September 6th, 2008 at 07:55pm

****
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
September 6th, 2008 at 09:30pm
Takk.
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
September 19th, 2008 at 11:56am
Tehe
Til alle på INO:
Unnskyld for at jeg klager så mye.