Don't have an account? Create one!

Mitä ajattelet? [WAYT]

AuthorMessage
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
April 11th, 2009 at 03:16pm
Tiedätkö, ajattelin itse varmaan pari tuntia sitten samaa, että vois tänään heittää jotain WAYTtiin. XD
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
April 11th, 2009 at 03:19pm
Loistavaista : DDDD nyt se elää taas!
Mitä kuuluu??
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
April 11th, 2009 at 03:20pm
Haha, hyväähän tässä. Aivan hirveä jääkiekko- ja erityisesti NHL-moodi, jostain kumman syystä. Ei ole aikoihin ollut näin kova. Enemmänkin jalkapallon puolella ollut vastaavia tällaisia, mutten nyt pistä pahakseni tätä ollenkaan.
Tehe

Entäs mitäs sinne puolelle ruutua? :)
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
April 11th, 2009 at 03:24pm
Täällä ei ole kauheasti älyllistä elämää :''''''D Olen datannut suunnilleen koko päivän, nyt vaihdan lakanoita ja ravaan väliä sänky - läppäri Razz
Tylsyys

Minä olen jo melkein ehtinyt unohtaa koko jääkiekon torstain(ko..) harjoituksien jälkeen.. Tänään sitten luin lehdestä (etusivuu ylläripylläri) että KalPa vei pronssin : DD Hitsi etten ollut katsomassa niitä pelejä .. : /
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
April 11th, 2009 at 03:29pm
Haha, no ei täälläkään. Olen yksin kotona koiran kanssa ja älyllinen elämä saapuu joko huomenna tai maanantaina. Toivottavasti maanantaina, sillä fiilistelisin mieluusti vielä yhden päivän yksin kotona.

Joo, mullakin haaveena päästä katsomaan joskus play offseja, mutta kun ei asu paikkakunnalla niin ei mahda mitään. D: Pääsin jopa yhtä Kärppä-peliä katsomaan tänä vuonna ja sekin runkosarjamatsi. No, ei ainakaan menoa haitannut. Oli elämäni ensimmäinen peli ja vielä voitto tuli, niin mikäs siinä. :D Nyt haaveilen aidosta pelipaidasta. Pirun kalliita vaan ovat.
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
April 11th, 2009 at 03:33pm
Minä en nähnyt tällä kaudella Kärppiä ollenkaan 8'( Olisin halunnut, fanitin niitä ennen kuin muutettiin tänne, nyt eletään KalPan ehdoilla :'D Mutta minäkin näin oikeastaan vain yhden matsin, se oli KalPa-JYP ja senkin nää hävis, että juu. Lisensseillä olis voinut käydä runkosarjan kotipeleissä koko kauden ilmasiks, nyt ketuttaa, KalPalla meni muutenkin niin hyvin. No toivottavasti pelaan ensi kaudellakin o___O vois saada vaikka edustavamman kuvan lisenssikorttiin.. heha.
Pelipaita ois kyllä siisti :] Jos vaan sais silleen kympillä tai parilla jostain.. hmh
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
April 11th, 2009 at 03:39pm
Perhanan JYP on jotenkin niin vastenmielinen. >:( Ei siis millään pahalla sille, joka tykkää, mutta itse en oikein ... tykkää. :'D
Oi, ilmaiseksi. :o Ajattelin joskus, että jos joskus muuttaisi Ouluun, niin varmaan ostaisin kausikortin peleihin, mutta haha. :'D Saas nähdä tuleeko sitä muuttoakaan edes koskaan. Mutta vaikka muuttaisin Helsinkiin tms. niin pysyn yhä Kärppien fanina. Kun on jonkun omaksunut, niin sitä ei minun tapauksessa helposti lähdetä vaihtamaan.
Tehe

Jep, niin olisi. *_* Kärppien, Pittsburgh Penguinsien ja Suomen jääkiekkomaajoukkueen paidat olisi saatava. Jalkapallopuolelta olenkin saanut jo hankittua kaikki haluamani, mutta jääkiekkopaidoista en yhtään. Täällä kyllä myytäisiin Kärppien ja Pittsburghinkin paitoja, mutta jotain ~80€, ettei ihan meikäläisen rahatilanteella niitä saa. :''DDDD
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
April 11th, 2009 at 03:45pm
JYP aina voittaa KalPan o___O minäkään en ole koskaan ollut hirveän JYPeissä. Mutta ei kai se Läpeensä paska joukkue voi olla, jos joka kausi suunnilleen puolet Jukuri-pelaajista vaihtaa Jykylän leiriin Cool Muuten kyllä dissaan.

Hitto niitä pelipaitoja oikeesti kun pitää olla niin kalliita : / Olis vaan niin siistiä hypellä jonki pelipaidan kanssa.. vaikka KalPan hihiii.. jaa NHL-joukkueista en kyllä tiedä, niistä ei oo mitään lempparia oikein : o Pitäis keksiä joku jota fanittaa.
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
April 11th, 2009 at 03:50pm
Niin, no kai se hyvä joukkue on, mutta faneista olen saanut huonon kuvan. :'D Ja se sitten vähän vaikuttaa kuvaan koko joukkueesta. Ja tietenkin nyt, kun Kärpillä on sen joukkueen kanssa ongelmia, kun eivät voita niitä.
Tehe

Niinpä. >_< Mutta kai ne on siksi, kun ne on aitoja. Jonkun pelaajan nimi selässä ja uuh ... Ja tosiaan, paita päällä hyppiminen on siistiä. Sen kanssa kun saisi käydä peleissä ja sais nimmarit siihen ja ja ... *_*
Mä en oikeastaan koskaan valinnu mun NHL-joukkuetta. : D Se vaan tuli. Katselin aina Urheilu-uutisia, kun isä katselee niitä ja nimi Pittsburgh kuulosti hauskalta ja ne oli vielä pingviinejä, joten valitsin sitten ne. XD Kannustin niitä jo jostain kaudesta -02 enemmän tai vähemmän, vaikken pelaajista tiennyt tuon taivaallista. Nyt suhteemme on syventynyt. :''DDD
San Jose Sharks on ollut viime aikoina enemmän kuin houkutteleva. Se logo! *3* Mutta en saa vaihtaa lennosta joukkuetta, niin en luovu pingviineistäni. u___u
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
April 11th, 2009 at 03:58pm
hahaa minun elämääni jääkiekko tuli vasta 2006.. tai ei se oo hahaa o____o Harmittaa sitten kun kaikki muut on koko elämänsä kannattanut jotain ja minä vaan oon hypännyt pulkkaan joskus vuosia myöhemmin : /
Muutama vuosi sitten kun keksin NHL:n olemassaolon, aloin heti fanittaa kikseissäni niitä joukkueita, joissa idolini pelasivat.. Eniten hehkutin Chicago Blackhawksia, niiden logo on aina ollut jotenkin epämiellyttävä, mutta kun Tuomo Ruutu pelasi siellä *___* Sitten oli ihan pakko olla vaan että jee Chicago. Enemmän olen ollut perillä kyllä koto-Suomen jääkiekkoasioista :') Nyt on ainakin selkeät suosikit liigasta ja Mestiksestä.. ja käsityksiä siitä, mitkä joukkueet menee dissattavien listaan ^^ (kööhhöhhsport*yskintää*)
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
April 11th, 2009 at 04:03pm
Aa, muakin vähän harmittaa, että keksin jalkapallon ja Liverpoolin vasta viime keväänä, muttei mahda mitään. :'D Jääkiekko tuli vähän nopeammin, kun isällä oli tapana katsoa sitä ja Kärppien kannatus on ollut aina maantieteellissidonnainen ja kulkee suvussa. Mutta eihän sillä ole väliä, että kuinka kauan on fanittanut. Jos kokee itsensä faniksi, niin saa olla. Pyrin itsekin ajattelemaan samoin. En voi millään muistaa, enkä tietää, että kuka pelasi Pittsburghissa vuonna 2005 ja milloin koko seura on perustettu, enkä sinänsä välitäkään tietää. :''DDD

Oih, Tuomo Ruutu. *_* Hää vissiin pelaa Carolina Hurricanesissa tätä nykyä. Harmittavasti pääsivät play offseihin ja nyt ei ole Ruutu välttämättä edustamassa Suomea ämmä-kisoissa. >:/ Tempun teki.
Minä en noista Mestis-joukkueista tiedä taas yhtään mitään. :''DDD En tiedä miksi. SM-liiga nyt on jotenkin hallussa, vaikkei aina olekaan hajua kuka valmentaa ketä ja kuka pelaa missä. XD
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
April 11th, 2009 at 04:11pm
Kun olin seiskalla, tiesin melkein kaiken kaikista SM-liigajoukkueista ja höpötin vaan kokoajan jääkiekosta ja joukkueista ja lempipelaajistani :'D Eikä kellekään varmasti jäänyt epäselväksi että jossain NHL-joukkueessa pelaa joku Tuomo Ruutu tai että Jukureihin tuli joku Ossi Pellinen.. ^^
Mulle jääkiekko tuli ihan muualta, perheessä ollaan aina oltu melkoisesti kaikkea urheilua (penkkiurheilua ei lasketa!) vastaan.. Kaverin pikkuveli alkoi pelata toisella paikkakunnalla, sitten kaverikin alkoi pelata, sitten minäkin halusin pelata... ennen ekaa kertaani hokkareilla olin tietenkin opetellut kaikki Mestis- ja SM-liigajoukkueet ja Jukureiden edustusjoukkueen pelaajat ulkoa.. voi luoja o___O joskus vaan olin ihan päätön kiekkofani xD On se tässä Vähän ehtinyt tasaantua..
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
April 11th, 2009 at 04:16pm
Haa. : D Itselleni seiskalta jääkiekkoon liittyviä muistoja on se, että saimme katsoa olympilaispelejä kotitaloustunnin aikana. Ei tarvinut kuin kytätä uunia aina väliä ja sitten sai katsoa peliä. :'D Olikohan Italia - Suomi tai joku sellainen. Olin ainoa tyttö katsomassa ja mutisin jotain, että varmaan pidätte mua outona kun mä ainoana tyttönä täällä kattelen ja onneksi pojat sitten totes, että niiden mielestä tytötkin saa katsoa. XD Oli sekin touhua. Huhhuh.

Mä en ole koskaan edes kokeillut jääkiekkoa. Ringette on lähin jääkiekkoa oleva laji, jota olen pelannut. :''DDD Olisihan se ihan jännä kokeilla, mutta mä tunnen itseni jo kaikkeen niin vanhaksi ... Jalkapalloakaan en voinut aloittaa, kun koin itseni liian vanhaksi aloittamaan sen. :'D Mun olis pitänyt olla jotain 7, että olisin suostunut.
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
April 11th, 2009 at 04:27pm
Meidänkin luokkalaiset pojat piti silloin ihan positiivisena asiana että olin kiekkofani ja pelasin, mutta sitten kun ne huomas että oon oikeasti Hullu fani ni ne alkoi pitää sitä paheellisena..
Voi ei :'D mullaki on aina kaikkee ihme periaatteita.
Mutta itseasiassa kun rupesin itse pelaamaan jääkiekkoa, aloin vasta silloin oikeasti kiinnostua koko lajista, mutta se mistä media puhui, ei ollut enää niin jännää. Nyt tuntuu jo siltä, että mieluummin pelaan itse kuin katselen jotain puuduttavan tylsää vääntöä kaukalon väärältä puolelta :')
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
April 11th, 2009 at 04:33pm
Haha. :'D No meidän luokan pojat piti mua muutenki outona, niin vielä oudompaa niille olisi varmaan ollut, jos ne olisi saaneet tietää, että oikeasti tiesin jotain jääkiekosta ja jalkapallosta, kuten kokoonpanoja ja valmentajia. XD Ja saatoin jopa seurata kyseistä lajia enemmän, kuin ne ite. No, jääkiekkoa en varmaan koskaan, mutta jalkapalloa.

Aa. : D No noinkin varmaan voi käydä. Jos pelaisi ite, niin saattaisi ehkä ymmärtää enemmän lajin hienouksia. Kun tietäisi, että miten joku maali on vaikea tehdä tms. Nyt kaikki näyttää turhan helpolta. :''DDD
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
April 11th, 2009 at 04:41pm
Sitten on kyllä kamala katsoa enää muiden peliä, jos on vaikka matsissa, kun valmentaja on käskenyt kiinnittämään huomiota siihen, miten hienosti ja kaavamaisesti ammattipelaajat toistavat niitä kuvioita, joita me itsekin harjoitellaan vuodesta toiseen :') Mutta ehkä sitten alkaa ymmärtää koko lajista jotain.. Saatoin tosin pitää jääkiekosta enemmän penkkiurheilulajina, on niin kiva moittia suureen ääneen, miten joku pelaa, paitsi jos on itse ollut samassa pelitilanteessa ja tietää omat heikkoutensa, niin nolottaa haukkua jotain toista pelaajaa.. : / Mutta kiekko on muuten kyllä ihan mukava laji :')
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
April 11th, 2009 at 04:44pm
Aa, niin. En ole itse ajatellut sitä tuolta kantilta. Meikäläinen aina kotisohvalla; "Eikö se jumalauta saa tuosta maaliin! Pitääkö sitä ite vetää hokkarit jalkaan ja mennä tuonne, että jotain edes tapahtus!" Nii-in, niin helppo se itse on televisioruudun takana kommentoida ja haukkua. :'D Tähän voisi siteerata yhtä NHL-mainosta. "You wouldn't make it in NHL." Näin itsestäni kauniisti puhuen.

Ohoh, Filppula takonut jo maalin Detroitille. Muuten kyllä niin vastenmielinen joukkue. Varmaan siksi, että voittavat lähes aina ja Pittsburgh hävisi niille viime vuoden Stanley Cupin finaalin. :'D

Mm, suklaavanukasta~ n_n
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
April 11th, 2009 at 04:51pm
Penkkiurheilu on kyllä paljon rennompaa, etenkin kotisohvalla, kun voi ihan rauhassa keskittyä peliin eikä siihen pomppimiseen ja käsien yhteen hakkaamiseen.. Tehe

Hahaa miun serkku yritti käännyttää meitä kannattamaan Detroitia, se on kamala fani, minä en ole koskaan oikein pitänyt :'''D En voi kiintyä enää joukkueisiin, joiden valtaväri on punainen.. se ei vaan sovi o.O Ainiin Stanley Cupitkin tulee vielä tänä vuonna! oon aika pihalla rapakon takaisista tapahtumista :')

Voi luoja joo yritän tässä kirjoittaa järkevää tekstiä kun mesessä kaveri tyrkyttää Youtubesta Ella ja Aleksi- linkkejä x___x Kokis auttaa! tosin halkean siitäkin pian ^___^
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
April 11th, 2009 at 04:56pm
Haha, voi olla. Tehe Meikäläinen tosin alkaa tappioasemassa ravaamaan ympäri asuntoa. En vaan voi katsoa peliä. Pureskelen kynsinauhoja ja käyn katsomassa jääkaapin viiden minuutin välein, ihan kuin sinne olisi jotain uutta ilmestynyt.

Haha, eli et voisi kiintyä Liverpooliin. : DDD Huomasin, että jääkiekossa muhun iskee musta-kelta-valkoiset. Pittsburgh ja Kärpät on kummatkin niissä väreissä pelaavia. No, Pittsburghilla keltainen on kyllä kulta, mutta ihan sama. :'D Mutta Detroitia ei pidä kannattaa ihan periaatteessa. 'o'

Ella ja Aleksi. :'D Voi ei.
Jotenkin kummasti olen itse lopettanut cokiksen juonnin. Olen siirtynyt Fantaan. XD Mandariinifanta, ay caramba!

Haha, repesin tälle NHL-mainokselle:
*click*
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
April 11th, 2009 at 05:03pm
Voii tappiolla oleminen on hirveää jos on paikan päällä katsomassa kotipeliä.. Ja varsinkin se, kun joukkue, jota Ei kannata, lähtee hyökkäykseen, itse laittaa silmät kiinni, ja tsädääm toiselta laidalta hallia alkaa kuulua metakkaa kun vierasjoukkueen fanit hilluu maalin takia. Se on ikävää.

Minä tykkään sinisistä joukkueista Very Happy Lähinnä Jukureista ja Leijonatiimistä.. hehe.. Paitsi KalPa on joku random, ne on aika keltamustaa sakkia, mutta niin kyllä Kärpätkin kun niitä fanitin silloin aikaisemmin.. Okei tykkään sinisestä ja keltaisesta ja mustasta :'''D

Meillä oli vaan kokista ja Pirkan jaffaa, joka on pahaa, ni tyydyin kokikseen o_O Kyllä Fanta olis parempaa kun tämä (näin litran jälkeen..)

Voi ei tuo mainos oli ihan läppä :'''''''''''''''D