Don't have an account? Create one!

Rare drømmer/Drømmer

AuthorMessage
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
April 15th, 2010 at 05:47am
Nå har jeg glemt veldig mye, men i natt drømte jeg verdens fineste drøm. sånn skikkelig godfølelse når man våkner-drøm.
Først fikk jeg besøk av Elena og Ingrid, helt random som gjorde meg megahappy og vi hadde det supergøy. og så var vi på mega en dag. og så satt vi på en benk, og så kom det noen inn døra som jeg kjente igjen. så kom han gående mot meg og så var det holy freckin' Evan Bourne. Og så kom han bare bort og sa hei liksom xD og så hadde vi det supergøy, jeg husker ikke alt, men han ble i hvertfall med hjem til mamma og pappa der de fikk vist fram sine supre engelskskills (not xD) og det var et eller annet med en film husker jeg. og så var vi hos mormor og morfar o_O jeg skjønner ingenting, men det var så fint. skulle ønske jeg aldri våkna. bortsett fra at jeg våkna til noe kjempefint.
Ah, snille Evan <3

Og så var det en dude jeg så på butikken i går som ba meg med på ball XD WTF
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
April 24th, 2010 at 10:14am
Merkelige greier... Husker ikke alt, men jeg prøvde å trene på ett annet treningssenter, men det var skikkelig forferdelig dårlig xD og plutselig var jeg i røyken og gikk tur med noen jeg ikke kjenner... Også var jeg plutselig på Sørlandet igjen og skulle på hytta, men ALT var annerledes der...
Også skulle vi koke krabber, men de var så søte og så så redde ut at tilåmed JEG fikk dårlig samvittighet xD
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
April 24th, 2010 at 08:01pm
Jeg har en sånn svær ferge som går igjen i drømmene mine x_x det er creepy. men jeg drømmer så mye fint for tida. jeg møter så mange flotte folk og har det fint =D hihi
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
April 24th, 2010 at 08:50pm
jeg drømte at det var en sånn syk morder som hadde kidnappa ungen til en av lærerne mine xD sære saker xD
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
May 1st, 2010 at 08:13am
Merkelige greier altså... xP
Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg tror jeg kjørte båt nedover Drammenselva, og plutselig var det bygd en fotballbane der Confused Sånn at de har lagt ut jord i vannet, også er det bare ett stor hakk med fotballbane innover på elva Ha Ha Lykke til med innkast og sånn, altså..
Så var vi hos en vennefamilie hvor det plutselig kom politi og skulle arrestere moren og eldste sønnen, og jeg står der å skriker og banner til politiet fordi de hadde jo ikke gjort noe galt. Sånn, de skulle arrestere sønnen fordi han hadde valgt å bo med moren istedenfor faren etter de ble skilt! Ha Ha

Også dro vi i en eller annen slags fest hos besteforeldrene mine, hvor leiligheten dems var fullsteeendig forandret. Og Siri var der, også stakk vi på do sammen. Men den var skikkelig merkelig, låsen var fjerna og det hang en krok på en gummistrikk istedenfor. Og hvis noen på utsiden kom å dytta i døra så gikk den jo nesten helt opp. Så plutselig kom det en gammel merkelig mann inn og nekta å gå igjen, selv om jeg satt på do Confused Confused Æsj...

Så plutselig var vi ett annet sted hvor det var ett digert hus, som det var stoooor gjemselslek i Ha Ha Og mens vi sto utenfor så mener jeg at jeg ser Van Wow. Og jeg er ubehagelig og stirrer og stirrer og stirrer Tehe Men jeg var sånn 99% sikker på at det var han. Men før jeg fikk Siri til å se ordentlig på han så snudde han og forsvant inn i huset. Så etter en stund hvor han ikke kom ut så fant vi ut at vi skulle gå inn vi også. Så gjemte vi oss i mange mange timer, også kom vi ut igjen fordi leken var ferdig. Så var det noen som drev å babla om at "ja, alle vant, men første mann til å ta den tingen oppe på veggen der vinner hele greia!!"
Og plutselig var det noen som hadde tatt den, og flydd igjennom himmelen med ett slags spionfly eller hva det nå var Ha Ha Jeg tror det var Van, fordi han var ikke nede i mengden med oss.

Men blæ, jeg ville jo møte han Cheese Tehe
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
May 13th, 2010 at 05:16am
jeg drømte at jeg så noe gammelt med Batista, og han sto i ringen og snakka, og han snakka britisk Wow Ha Ha og det var så peeeeent og jeg bare "WTF?! kan han ikke bare snakke sånn hele tiden?" *siklesikle*
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
May 13th, 2010 at 05:28am
Jeg drømte at jeg var på en huuuuuuuge russefest, og. ja. der var det mye sykt.
og så hadde celina kjøpt seg verdens fineste bil, så jeg stjal den for å kjøre til politistasjonen xD yeah, veldig smart.
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
May 14th, 2010 at 06:10am
jeg drømte at jeg svømte med en havskilpadde og en kamelon. jeg var redd for at kamelonen skulle spise meg, men skilpadda var så søøøøt og koselig In Love
åh, jeg vil tilbake til drømmen min
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
May 14th, 2010 at 06:43am
Jeg drømte mye rart i natt, jeg. o_O Men jeg husker bare litt av den siste? xD
Anyway, det var skirenn. Og det var ikke lenger enn sånn 50 meter heller. De beste klarte det på rundt 1 minutt. Jeg tok tida, så det visste jeg. xD
Krangla litt med ei gammel klassevenninne av meg om hvem som skulle så på start og stop, men det endte med at jeg bare løp til stopstreken og gliste tilbake. Tehe
Så var det pause, men det var ingen som starta etterpå, så masse folk dro hjem til meg. Vi kom oss aldri inn, men stod å prata om klær og whatnot ute. xD
Så kommer en gammel lærer og min stebror for de skulle inn og prate med noen. Herr lærer gikk feil først, og havna i boden som vi egentlig ikke har. Ha Ha
Så våkna jeg. I still understand nothing. xD
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
May 14th, 2010 at 08:13am
åh, serriøst jeg hadde verdens fineste drøm i natt. Hvis jeg hadde fått bestemt hadde jeg aldri våkna. Men er liksom ikke. sånn typisk ting som jeg liker, men fyyy det var så kooos <3
og så våkna jeg seff i den beste delen, som vanlig. åååh jeg vil sove mer Sad
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
May 22nd, 2010 at 07:38am
Drømmen min i natt var egentlig delt opp i tre deler, som en green day cd Ha Ha
men alle handlet om degusene mine xD haha.
jeg husker ikke alt, men i den andre delen var vi hos mormor og degusene løp løpsk i hele huset, så jeg måtte hente de inn, og så var det plutselig flere enn tre der. og de som ikke var mine hadde store brune ringer rundt øynene og prøvde og bite av halen til mine. så jeg måtte pakke mine inn i hettejakken min for at ikke de andre skulle få tak i dem xD eheh. og så hadde de plutselig hoppa inn på kjølerommet som var fullt av bøtter, melkespann (wtf) og sånneting, som degusene hadde hoppet oppi og ikke kom seg ut i fra, så det var pissvanskelig å finne dem for det var helt stappmørkt. og igjen var de stygge ekle ring-tingene der xD
og i tredje del var vi i polen, og jeg hadde vært å shoppa ellerno', med ei venninne, så skulle vi på hotellet ellerno. og så hadde jeg plutselig degusene i en plastpose, som jeg satt fra meg på gata litt. og først forsvant det jeg hadde shoppa, så jeg ble sint og sånt. og etter en stund forsvant degusene og da satt jeg og hylte meg ihel midt på gata xD satan. jeg hadde aldri klart å hylt sånn på ordentlig. huff, det kom ingen fine wrestlingmenn og hjalp meg Sad
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
May 28th, 2010 at 08:06am
Jeg tror jeg egentlig var hos Siri, men det var ikke hennes hus alikavel.Det var en hytte eller no, og jeg var på hyttetur med en jente jeg ikke helt husker hvem er nå, han ene jeg bor med, og broren min Ha Ha Og masse surr, så likna ikke Siri sitt hus på hennes lenger, også uteområdet var sånn at det var masse hus rundt som folk dro til. Så var plutselig MANGE kjente der, og jeg skjønte jo ingenting.
Og plutselig var Haley Wiliams der, og jeg bare forta meg å hilse og invitere henne til å sitte med oss. og blabla mye bråk, men vi snakka mye sammen og med han karen som tydeligvis var kjæresten hennes...
Også seinere så skulle vi på konsert eller no, men kom aldri så langt, og alt endte med at vi løp rundt i huset å gjemte oss fra forskjellige bad guys. Og jeg gjemte meg tilslutt på badet, og klatret ut av vinduet, og der var plutselig Carina og hjalp meg ut Confused Og hu hadde med seg en bikkje.
Men så kom han karen vi gjemte oss for rundt hjørnet, og jeg skrek, men alt var visst greit nå Ha Ha herregud så surrete
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
May 28th, 2010 at 08:08am
Jeg drømte veldig mye rart i natt, men jeg husker at jeg lekte med Justin da Nic ringte meg HALV ÅTTE på en fridag x_x og så fikk jeg ikke drømme mer om han etterpå : <
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
May 29th, 2010 at 04:18am
Dobbelpost fordi dere tydeligvis ikke drømmer nok om wrestling.
Jeg snakka me Chris Jericho i natt. x_x fordi han var i Norge lmfao
Han var på sånn signeringsting med nyplata, og så var det liksom ingen der, så det tok meg mange timer før jeg gikk bort. og da jeg gikk bort var jeg først så. borte i hodet at alt var bare surr (sånn som det ville vært på ordentlig XD) men så gikk det bra og så fikk jeg til å snakke og så ble alt fiiint Very Happy

Chris Jericho er njuudelig.
edit; ehehe, og det første jeg ser på twitter:
Meet Mr. Jericho in a record store near you!
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
May 29th, 2010 at 06:41am
Folk løp rundt i en hage og i et hus i et boligfelt og wtf?
Også husker jeg bare at jeg ble full. Ha Ha
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
June 24th, 2010 at 05:46am
Hvorfor blir jeg alltid holdt fange i drømmene mine? o_O
Hvis du er fange i en drøm er du utslitt i det virkelige liv. Du må roe deg ned. *snort*
Takk, kjære underbevissthet. xD
-

Bah, jeg og masse folk jeg kjenner fra kanskje 10 år tilbake ble holdt fange.
Vi prøvde jo selvfølgelig å rømme, men det var nok ikke lett, gitt.
Tror kanskje vi greide det til slutt, men gawd, så rart.
Og han sa han var 42 - jeg veit det er way feil.
Så begynte jeg å tenke på Hitchhiker's Guide når jeg våkna..
Kanskje det er svaret? xD
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
June 26th, 2010 at 09:09am
I natt drømte jeg noe veldig fint.
Og det var de lengste drømmene jeg noen gang har drømt, tror jeg.
De var fine.
Så vet dere det.
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
July 5th, 2010 at 06:13pm
Merkelig drøm... Husker ikke mye, men jeg tror jeg lata som at jeg var gravid xD Sånn at ALLE trodde jeg var det Confused Og jeg bare blåste ut magen egentlig.... Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg gjorde det... jaja xp
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
July 6th, 2010 at 03:25am
Jeg og Wanja så EuroTrip i går, og jeg hadde drømmer om å reise rundt i Europa å gjøre rare ting. Tehe
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
August 3rd, 2010 at 08:03pm
Mizanin:
Jeg har en sånn svær ferge som går igjen i drømmene mine x_x
og i natt var den tilbake - igjen pga av klassetur (wtf). og IGJEN sank vi på en weiird måte. lol