Don't have an account? Create one!

Tunnustuksia

AuthorMessage
Jimmy Jazz
Awake and Unafraid
Jimmy Jazz
Age: 34
Gender: Female
Posts: 11561
December 15th, 2009 at 10:17am
Oon tehny päätöksen yhden asian suhteen. Vihdoinki.
Fantasma
Demolition Lover
Fantasma
Age: 32
Gender: Female
Posts: 16337
December 16th, 2009 at 01:38pm
Tunnustan, että perfektionistisuuteni ulottuu joskus omituisiin asioihin: vaihdoin esimerkiksi juuri ärsytys-topicin verbaalista ulkoasua hivenen, koska noin se näyttää mielestäni vähän paremmalta ja sopii paremmin asian yhteyteen.

Ja postasin tämän, vaikka ketään tuskin kiinnostaa.

+ Lahjat ja kortit on nyt viittä vaille valmiita. Olen tyytyväinen saavutuksiini.
chelsea smile
Shotgun Sinner
chelsea smile
Age: 30
Gender: Female
Posts: 8661
December 17th, 2009 at 12:01pm
Fantasma:
Tunnustan, että perfektionistisuuteni ulottuu joskus omituisiin asioihin: vaihdoin esimerkiksi juuri ärsytys-topicin verbaalista ulkoasua hivenen, koska noin se näyttää mielestäni vähän paremmalta ja sopii paremmin asian yhteyteen.

Ja postasin tämän, vaikka ketään tuskin kiinnostaa.


ei elämä, khyl kiinnosti, vaikka foorumilla en enää
niinkään viihdy kuin satamiljoonaa vuotta sitten! ite pähkäilin kuumeisesti
minkä nimen laitan tolle topikille jos sen joudun tekemään, koska potutus
kuulostaa kaikella kunnioituksella joten UAAAAAHHH, raivostuttavalta
:-----)

niin ja juu oli kai jotain omaa postattavaakin!
....
en diggaa tosta jätkästä yhtään, vaikka se tuntuu viihtyvän vähän turhan hyvin meikäläisen seurassa... tiililittittii
Fantasma
Demolition Lover
Fantasma
Age: 32
Gender: Female
Posts: 16337
December 17th, 2009 at 01:26pm
chelsea smile:

ei elämä, khyl kiinnosti, vaikka foorumilla en enää
niinkään viihdy kuin satamiljoonaa vuotta sitten! ite pähkäilin kuumeisesti
minkä nimen laitan tolle topikille jos sen joudun tekemään, koska potutus
kuulostaa kaikella kunnioituksella joten UAAAAAHHH, raivostuttavalta
:-----)


Awws. En tiedä miksi, mutta tuli vähän awws-olo, kun luin tuon. ^^ Hienoa, jos nykyinen topikki tyydyttää enemmän kuin potutus XD

Tunnustan, että on kamalaa, miten hauras ihmiselämä on.
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
December 17th, 2009 at 03:38pm
Ei väkisin. Ei sitten. En ois halunnutkaan.

Ehkä seuraavassa elämässä sitten 8 )
chelsea smile
Shotgun Sinner
chelsea smile
Age: 30
Gender: Female
Posts: 8661
December 18th, 2009 at 05:32am
ahdistaa!
Jimmy Jazz
Awake and Unafraid
Jimmy Jazz
Age: 34
Gender: Female
Posts: 11561
December 18th, 2009 at 07:32am
Nyt alkaa olla pää siinä pisteessä, että sinne ei mahu enään ajatustakaan.
Ollu joku krooninen vitutus/muu koko syksyn. Mutta jos sitä joku päivä oppis tekemään oikeita päätöksiä,
joita ei tartte sittte katua seuraavan vuoden ajan. Kun näistä vääristä näyttää vaan seuraavan lissää harmia.
Ei jaksa enään yhtään puhelua vakuutusyhtiön/lääkärin kanssa, enkä laskea kuinka paljo rahaa milläki kerralla puuttuu.
Jospa se tästä vaikka jo ensi syksynä paremmaksi kääntys.

Tekis mieli ottaa seuraava lento Lontooseen ja mennä takasi ja jäädä sinne. Piste.
crawl key
Salute You in Your Grave
crawl key
Age: -
Gender: Female
Posts: 2262
December 19th, 2009 at 09:55am
vaihoin just nimen hihii

edit: taisiis yritin vaihtaa tää vammailee :''''(
Fantasma
Demolition Lover
Fantasma
Age: 32
Gender: Female
Posts: 16337
December 20th, 2009 at 01:18pm
Mulle ostettiin tänään pääsykoekirja yliopistoon. Vähän omituista.
chelsea smile
Shotgun Sinner
chelsea smile
Age: 30
Gender: Female
Posts: 8661
December 30th, 2009 at 02:35pm
aina ku nään sipulin avan se saa mut myhäilemään =)
ps. suututtaa kun en löydä pinsettejä ja se eilinen hieroja oli TOSI outo ;(
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
January 4th, 2010 at 10:44am
Veti jotenkin taas hiljaiseksi tuo Avenged-topic. Ei vieläkään käsitä, että Jimmy on kuollut. And I was lucky enough to meet him ...
Ärsytyspäivä. Kaikki ärsyttää. Tai sitten vaan olen kateellinen paska.
Ja haluan jo ostaa ne lentoliput Lontooseen. Olisi kerrankin rahaa ostaa ne. Mutta kun kaikki on vielä niin epävarmaa!
Jimmy Jazz
Awake and Unafraid
Jimmy Jazz
Age: 34
Gender: Female
Posts: 11561
January 13th, 2010 at 07:50am
Ärsyttää tuommoset ihmiset joilla on tuollanen hymy, mistä ei oo varma onko se vaan tavallinen hymy vai sellanen vittuilu hymy.
Varsinkin jos he silloin sattuvat sanomaan, jotain mistä ei tiiä onko se vittuilua vai ei. Plus vielä se että se hymy on jotain vähän liian nättiä.
Ja sitä en ees kerro, että kyseessä on työkaveri. Kamalaa.

Tai sitten olen vain vainoharhanen ja luulen että kaikki tuommoset koittaa kettuilla pahalla tai hyvällä ainaki.

+Tuntuu, että nyt on viimesetki näön rippeet menemässä ku tottuu näihin laseihin niin ei enään ilman näe mihinkään. D:
Fantasma
Demolition Lover
Fantasma
Age: 32
Gender: Female
Posts: 16337
January 14th, 2010 at 03:42pm
Tää Houkutus-fanittaminen ja maailmanlaajuinen vampyyri-romanssi-buumi on jo todella naurettavaa.

Siis C`MON, ei se kirjasarja (puhumattakaan niistä leffoista) nyt niiiiiin hyvä ole!
Jimmy Jazz
Awake and Unafraid
Jimmy Jazz
Age: 34
Gender: Female
Posts: 11561
January 15th, 2010 at 04:54pm
^ Hahaha oon samaa mieltä! Tällä hetkellä luen kyllä sarjan kakkos kirjaa ja just lopetin ensimmäisen ku sisko sai ne jouluna, niin täytyy sanoa että ei ne mun mielestä mitenkään erikoisesti ole kirjoitettu tai keksitty. Mutta silti hymyilyttää läpi kirjojen ku luen semmosta teinien ihastumis hömppää.
Ja kaikkia tyttöjä jotka toivoo, että löytäsivät oman oikean Edward Culleninsa niin tunnustan, että komppaan täysillä. Se on niin täydellinen herrasmies, paitti että sais olla vähä vanhempi...

Ne kirjat myöskään ei tee hyvää ainakaan mun mielenterveydelle kun ne vampyyrit on kuvailtu niin täydellisiksi, että ei sellaista ihmistä voi koskaan mistään oikeasti löytää.
Ja sekin, että ne leffat on silti surkeita kirjoihin verrattuna.

Olipa taas tunnustus liian monen Greyn Anatomy jakson ja siiderin jälkeen. Liian sensitive atm.

Asiasta aivan toiseen. En tiedä miksi oon taas alkanu kirjottaan tänne. Whatever.
November Rain
Demolition Lover
November Rain
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16341
January 16th, 2010 at 06:12am
True Blood is my Twilight. :) Ahhh, it's so damn good. And it's not only about the love between a human and a vampire. Pari kertaa typotin, että campire. Melkein ku camp fire.

Rakastan Nine Inch Nailsia liikaa. Sääli vaan, että mulla on sellainen olo, etten tuu näkemään sitäkään bändiä ikinä livenä, vaikka ne on Suomessa pari kertaa käynyt.

Ja. Huomasin eilen, että teen ostopäätökset liian lyhyessä ajassa. Ja että tuhlaan nykyään hirveästi rahaa vaatteisiin ja (brändi)meikkeihin. I've finally become a woman.
Fantasma
Demolition Lover
Fantasma
Age: 32
Gender: Female
Posts: 16337
January 17th, 2010 at 12:04pm
En tajua, miksi olen siellä töissä.
Oikeasti en haluaisi, mutta kun rahalle on aina käyttöä.
Mutta mutta... en tiedä. Väsyttää vain.

Kaipaan happea. Tahdon muualle asumaan. Tahdon pois, kauas, uusiin ympyröihin. Ahdistaa.
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
Age: 30
Gender: Female
Posts: 6734
January 17th, 2010 at 01:01pm
Miä aina liiottelen. Oon ihan aasi kun tuhlaan kaikki rahani joihinki synttärilahjoihin ystävilleni. Miksi miä haluan tehdä niin. Ne luulee että yritän nuoleskella tai jotain, että koittaisin lahjoa ne olemaan miun kavereita. E kuulostaa nyt ihan siltä. "Sä näät aina niin paljon vaivaa." Tuli huono omatunto. Oon liian antelias varmaan. Kun ystävät on niin tärkeitä.
Jimmy Jazz
Awake and Unafraid
Jimmy Jazz
Age: 34
Gender: Female
Posts: 11561
January 20th, 2010 at 10:25am
Jokohan sitä sais ruokaa alas. Alkaa olla jo nälkä kun ei eilenkään saanu mitään syötyä. Suu ei aukea ja nielaseminen sattuu ihan hitosti.
Ja nukkuminenki kuulostas hyvältä, kun ensin meni yö ohi panikoiesa ja seuraavana ei saanu nukuttua kun särkylääkkeet ei auttanu vaikka vedin varmaan puoli pakettia. Oli hauska mennä aamulla töihin.
Älkää poistattako viisaudenhampaita. Kamalaa ja säälittävää. D:

Onneksi ei enään tämä olo hymyilytä kun sitäkään ei voi tehdä. LOL.
goodbye blue sky
Always Born a Crime
goodbye blue sky
Age: 29
Gender: Female
Posts: 6461
January 26th, 2010 at 08:22am
VIELÄKÖ TÄÄLLÄ ON ELÄMÄÄ.
Fantasma
Demolition Lover
Fantasma
Age: 32
Gender: Female
Posts: 16337
January 26th, 2010 at 02:13pm
goodbye blue sky:
VIELÄKÖ TÄÄLLÄ ON ELÄMÄÄ.


HYVIN VÄHÄN, PAHOIN PELKÄÄN.
Itse en ainakaan enää kovin usein käy...
Niin se vain menee. Elämä maailmankaikkeus ja kaikki.

Tunnustan, ettei mun kuuluisi olla koneella tällä hetkellä.
Mun kuuluisi olla ahkerasti lukemassa kirjoja, jotta pääsen ulos siitä koululaitoksesta hyvin arvosanoin.

ENÄÄ KAKSI KUNNON KOULUPÄIVÄÄ!!
(kun koeviikkoa ei enää voi arjen koulupäiviksi laskea... uaaah, lukio vetelee viimeisiään o.O)