Don't have an account? Create one!

Innrømmelser II

AuthorMessage
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
August 3rd, 2011 at 07:14pm
Jeg blir kvalm av meg selv når jeg tenker på hvor mye dritt jeg pakker i meg i løpet av en dag. Og nå har jeg kommet inn i en dårlig treningsperiode der det føles som formen er i en uendelig nedoverbakke, som gjør at jeg nesten vil gi opp. Jeg blir kvalm av å sitte i ro, men jeg blir gal av å finne ut hvor lite jeg klarer å røre meg før jeg må sette meg ned igjen. Skulle ønske de hadde biggest loser i Norge. Jeg trenger noen som løper bak meg og roper og kjefter for å få de jævla vingene mine framover. Jeg trenger noen å trene sammen med, men jeg har ingen venner her hjemme som trener, og hvis de gjør det så er det alt for flaut å trene med noen som faktisk er i form. Jeg elsker å trene, men jeg hater at jeg ser ut som en dødens gris mens jeg holder på. Og nå er nysykkelen min på reparasjon (etter fire fuckings dager, thank you very much) så nå må jeg begynne å løpe igjen, noe jeg ikke kan siden syklinga ødelegger for det. I dag klarte jeg ikke 1/4 av løperuta mi. Jeg blir kvalm av meg selv.
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 17214
August 14th, 2011 at 07:32pm
Jeg savner dere. Alle sammen. INO og hvordan vi var før. Jeg savner å snakke med dere, jeg savner å møte dere, jeg savner at det alltid var folk her og koselige samtaler og bare... ja. Jeg savner dette stedet og hvor fint det var, hvordan menneskene her var de eneste som holdt meg glad i perioder. Jeg har forsvunnet føler jeg, altså, det har egentlig alle, men jeg vil bare si at selv om jeg suger i å holde kontakten og snakke her og sånt, så elsker jeg dere alle sammen.
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
August 15th, 2011 at 09:06am
^Jeg går kun inn på INO for å sutre eller lete etter slike meldinger. Gamle-INO-meldinger.
Jeg savner travle INO
john lenin
Demolition Lover
john lenin
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16409
August 21st, 2011 at 01:32pm
Her Voice Resides.:
Jeg savner dere. Alle sammen. INO og hvordan vi var før. Jeg savner å snakke med dere, jeg savner å møte dere, jeg savner at det alltid var folk her og koselige samtaler og bare... ja. Jeg savner dette stedet og hvor fint det var, hvordan menneskene her var de eneste som holdt meg glad i perioder. Jeg har forsvunnet føler jeg, altså, det har egentlig alle, men jeg vil bare si at selv om jeg suger i å holde kontakten og snakke her og sånt, så elsker jeg dere alle sammen.
Jeg savner også gamle INO. Og jeg har ihvertfall forsvunnet. Akk sann.
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
August 26th, 2011 at 12:14pm
^^ vi burde begynne å leke her igjen Smile

Jeg liker zombier. De er liksom så enkle. De bare tasser rundt og leter etter noen å spise, uten en eneste bekymring eller tanke. åh, det høres deilig ut <3 med unntak av kanibalismen da
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
September 19th, 2011 at 02:05pm
I går hadde tydeligvis pappa tilbydt seg å betale helga for meg.
Og det finnes virkelig ingenting i verden jeg heller vil gjøre enn å dra til fuckings Danmark.
Men jeg har ikke samvittighet til å la pappa betale, og hvis jeg drar har jeg ikke penger til å betale husleie.

Fuck this shit.
SjokoladeKu
Salute You in Your Grave
SjokoladeKu
Age: 27
Gender: Female
Posts: 2107
October 8th, 2011 at 05:37pm
Okeiokei, jeg kan ha et lite snitt av talent... men..liksom...kan det bli større. O.o
Jeg er glad for at jeg sluttet på fotball og ikke begynte på igjen. Å se de folka er ikke et ønske akkurat. O.o >_> Jeg er snill mot kroppen min. C: Kanskje for snill? O.o NEI, jeg er akkurat sånn passe snill. :3
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
December 8th, 2011 at 06:04am
I går var jeg 10 år for ung. I morgen er jeg 9. Om noen uker er det 10 igjen. Er vel ikke min feil at jeg ble født så helvetes sent, er de andre som er gaamle. Jeg vant over aldersforskjellen på julebordet, men tapte fint på nach. Horefaen.

Og i går fortalte jeg en plaprende plaprer noe jeg aldri hadde tenkt å fortelle noen. Men hun trengte det, så jeg er jo i grunn bare snill.
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
July 20th, 2012 at 08:22am
nå som jeg faktisk følte meg klar til å fortelle deg at jeg faktisk elsker deg, så føler jeg at du ignorere meg og egentlig ikek vil verken snakke med meg eller se meg igjen.. så nå vet jeg ikke om jeg burde fortelle deg det eller ikke, er det noe vits? og hvis det er noe galt, hvorfor kan du ikke bare si det for helvete! Dx Cry
SjokoladeKu
Salute You in Your Grave
SjokoladeKu
Age: 27
Gender: Female
Posts: 2107
July 20th, 2012 at 08:05pm
JÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVLA DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!! HENG DEG FOR FAEN KANSKJE DU TRENGER HJELP TIL DET OGSÅ!?!!?!?!?!?!?!??! ELLER HVA?!?!?!?!?!?!?
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
October 4th, 2012 at 06:05am
jeg elsker deg
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
October 13th, 2012 at 11:29am
jeg har gitt totalt opp, jeg orker ikke mer.. jeg skulle helst ønske jeg var dø..
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
October 26th, 2012 at 02:51pm
Jeg liker ikke å være voksen. Jeg savner england der jeg bare gikk på skole og var på fylla med koselige folk hele tiden
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
October 27th, 2012 at 11:20am
jeg er SÅÅÅ nær ved å bare gi opp nå, jeg orker ikke mer... Sad
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
December 12th, 2012 at 06:27pm
jeg kommmer aldri igjen til å ha det så bra, følele meg så bra, være så bra, ha det så godt som jeg hadde på den tiden der =/ :'( det der kommer jeg aldri noen gang til å få igjen...

vet ikke helt hvor det der skal postes men.. sammen faen
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
December 19th, 2012 at 03:49am
Her Voice Resides.:
Jeg savner dere. Alle sammen. INO og hvordan vi var før. Jeg savner å snakke med dere, jeg savner å møte dere, jeg savner at det alltid var folk her og koselige samtaler og bare... ja. Jeg savner dette stedet og hvor fint det var, hvordan menneskene her var de eneste som holdt meg glad i perioder. Jeg har forsvunnet føler jeg, altså, det har egentlig alle, men jeg vil bare si at selv om jeg suger i å holde kontakten og snakke her og sånt, så elsker jeg dere alle sammen.

^ This!

Jeg savner INO.
Jeg savner "gamledager".
Jeg savner alle de herlige folka og hysteriske samtaler om alt flyvende, grønne elefanter til irriterende skoleoppgaver, gale mennesker og morsomme smilyer.
Jeg savner mangfoldet av gamle og nye venner fra hele Norge med en felles interesse for musikk og et ønske om å slippe å bli "voksen".
Jeg savner å ha noen å dele de viktige tingene med, like mye som de meningsløse.
Jeg savner å ha et sted å dra når ting ble vanskelig som fikk meg til å smile hver eneste gang.
Jeg savner å dra til Trondheim for å traske rundt i timesvis i sol eller snø og prate om alt mellom himmel og jord, ende opp på Burger King og aldri ha lyst til å dra hjem til virkeligheten.
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
January 4th, 2013 at 06:55pm
jeg skulle ønske jeg ble så syk på en sånn måte at det ikke var noe de kunne gjøre for å få meg frisk, og at jeg ikke hadde lenge igjen å leve.. så kanskje folk som burde brydd seg kanskje kunne brydd seg og brukt tid på meg Sad