Don't have an account? Create one!

klagotråd

AuthorMessage
pure artistry.
Shotgun Sinner
pure artistry.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 7142
August 22nd, 2010 at 07:39am
Skolan börjar imorgon.
Sergey Lazarev.
Always Born a Crime
Sergey Lazarev.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 5498
August 22nd, 2010 at 07:52am
Jag orkar inte städa.
poetic tragedy.
Awake and Unafraid
poetic tragedy.
Age: -
Gender: Female
Posts: 14806
August 22nd, 2010 at 08:04am
pure artistry.:
Skolan börjar imorgon.
high drama.
Awake and Unafraid
high drama.
Age: -
Gender: -
Posts: 14569
August 22nd, 2010 at 08:05am
imagination:
pure artistry.:
Skolan börjar imorgon på tisdag.
poetic tragedy.
Awake and Unafraid
poetic tragedy.
Age: -
Gender: Female
Posts: 14806
August 22nd, 2010 at 02:09pm
har fått två nya myggbett.
och dom är STORA.
Billie Joe.
Crash Queen
Billie Joe.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 30939
August 22nd, 2010 at 02:16pm
Bredbandet levar sitt eget liv. ):
Paint It Black
Bulletproof Heart
Paint It Black
Age: 36
Gender: Female
Posts: 28500
August 22nd, 2010 at 04:46pm
Min så kallade kompis har knappt pratat med mig på hela sommaren.
Jag orkar inte bry mig om henne längre.
high drama.
Awake and Unafraid
high drama.
Age: -
Gender: -
Posts: 14569
August 23rd, 2010 at 06:53am
jag fick av någon anledning uppgiften att hämta ut nyckeln till en festlokal som vi ska ha vår inspark i, men ingen jävel kan berätta vart den ska hämtas. jag fattar inte ens varför jag ska göra det till att börja med, jag har inte ens varit med och bokat stället, men om jag nu ska göra det så kan man väl i alla fall berätta för mej vart jag ska ta vägen och inte bara "det får du fixa, googla eller nått". GOOGLA VADÅ? idioter!
pure artistry.
Shotgun Sinner
pure artistry.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 7142
August 23rd, 2010 at 11:36am
Hela förra året var min klass väldigt stökig och pratig, och jag i stort sett hatade den ju längre läsåret led.
I slutet stod jag knappt ut med ungarna där, eftersom det bara är jag + 4-6 till som är tysta och som verkar bry
sig om hur det går i skolan. Som sagt så var jag riktigt less på den och ville inget hellre än att de skulle
blanda om i klasserna så att det blev två normala klasser istället för en väldigt stökig och en väldigt lugn
och ambitiös. Lärarna hade till och med sagt att de ska försöka skilja de som pratar allra mest åt. Idag
fick jag se de "nya" klasserna, och vad har hänt? Jo, TVÅ eller TRE personer fick byta. Två som inte ens
är de pratigaste, och som inte heller ville byta. Vad hjälper fan det? Jag tog mig ett snack med min mentor,
som redan förra terminen visste att jag inte tyckte om hur stökigt det var i min klass. Hon ska prata med
de andra lärarna, så förhoppningsvis får jag byta, men hon kunde inget lova.
Men trodde de verkligen att det skulle hjälpa, när vi fortfarande har ungefär fem, sex stycken omogna,
högljudda småpojkar som varken bryr sig om sina egna eller sina klasskompisars betyg, kvar i klassen?
Nej tack, jag vill i alla fall kunna säga att jag tyckte om min klass när jag slutar nian. För visst ska man vilja
sakna sina klasskompisar...?
poetic tragedy.
Awake and Unafraid
poetic tragedy.
Age: -
Gender: Female
Posts: 14806
August 23rd, 2010 at 02:55pm
^ samma med min klass. jag har precis börjat nian, men stor del av pojkskaran i klassen är så sjukt omogna och jobbiga att man vill spy på dom. DESSUTOM är några av killarna 94or som har hoppat ner en klass. dom borde väl vara rättså mogna ändå? så det är det jag har att klaga på. att killarna i min klass inte har mognat ett skit över sommaren. får väl hoppas att dom gör det i nian nu. för ja, man vill sakna sin klass och kunna säga att man gillar den, för jag gillar inte min heller just nu.

jag längtar ihjäl mig till gymnasiet. det verkar bäst av alla skolår.
Paint It Black
Bulletproof Heart
Paint It Black
Age: 36
Gender: Female
Posts: 28500
August 24th, 2010 at 06:44am
Jag är förkyld.
Faaaan.
Får väl hoppas att juni kommer snabbt så att jag kan må bättre igen.
Hata hata hata hösten och vintern.
Billie Joe.
Crash Queen
Billie Joe.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 30939
August 24th, 2010 at 07:40am
Det regnar och jag orkar inte gå till affären.
Sergey Lazarev.
Always Born a Crime
Sergey Lazarev.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 5498
August 24th, 2010 at 08:59am
pure artistry.:
Hela förra året var min klass väldigt stökig och pratig, och jag i stort sett hatade den ju längre läsåret led.
I slutet stod jag knappt ut med ungarna där, eftersom det bara är jag + 4-6 till som är tysta och som verkar bry
sig om hur det går i skolan. Som sagt så var jag riktigt less på den och ville inget hellre än att de skulle
blanda om i klasserna så att det blev två normala klasser istället för en väldigt stökig och en väldigt lugn
och ambitiös. Lärarna hade till och med sagt att de ska försöka skilja de som pratar allra mest åt. Idag
fick jag se de "nya" klasserna, och vad har hänt? Jo, TVÅ eller TRE personer fick byta. Två som inte ens
är de pratigaste, och som inte heller ville byta. Vad hjälper fan det? Jag tog mig ett snack med min mentor,
som redan förra terminen visste att jag inte tyckte om hur stökigt det var i min klass. Hon ska prata med
de andra lärarna, så förhoppningsvis får jag byta, men hon kunde inget lova.
Men trodde de verkligen att det skulle hjälpa, när vi fortfarande har ungefär fem, sex stycken omogna,
högljudda småpojkar som varken bryr sig om sina egna eller sina klasskompisars betyg, kvar i klassen?
Nej tack, jag vill i alla fall kunna säga att jag tyckte om min klass när jag slutar nian. För visst ska man vilja
sakna sina klasskompisar...?


Det var samma på min gamla skola. Jag var en av dom som fick byta...men det var de värt för jag hade verkligen inga kompisar på den gamla skolan.


Jag har ont i benen.
high drama.
Awake and Unafraid
high drama.
Age: -
Gender: -
Posts: 14569
August 24th, 2010 at 09:26am
så där känns det som om det har varit i måånga högstadieskolor/klasser. folk är så oerhört omogna på högstadiet, både tjejer och killar. det var likadant i min, jag saknar typ ingen från den klassen (dom få som jag trivdes med umgås jag fortfarande med, så dom behöver jag inte sakna).

inte off topic:
vi har suttit timmarvis och jobbar på att skaffa en lokal, få de att stämma med kollektivtraffik/buss/skjuts. vad har hälften av tjejerna gjort? ingenting
vad har hälften av killarna gjort?
1. klagat på att vi inte har någon lokal
2. vägrat hjälpa till för att dom "inte orkat"
3. sagt att dom inte tänker komma "för ni kan ju ändå inte fixa det"
ÅÅÅH DÖ MED ER! lovar att om vi kommer lyckas fixa det så dyker dom upp när allt arbete är gjort. i d i o t e r
poetic tragedy.
Awake and Unafraid
poetic tragedy.
Age: -
Gender: Female
Posts: 14806
August 24th, 2010 at 03:46pm
vi hade någon jävla utflyktsvandring med hela skolan idag och nu har jag ont i benen.

jag är sur för jag är trött på att gå in på mcr's sida utan att det står några nyheter.
förlåt, för detta. men jag blir så jäääääääääääävla ssuuuuurrrrr
pure artistry.
Shotgun Sinner
pure artistry.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 7142
August 25th, 2010 at 12:59am
Jag har skavsår osv på fötterna efter gårdagens tipsrunda genom hela staden med skolan.
IDAG ska vi vandra 9 kilometer. Med skolan. Till ett läger som vi borde vara på i
tre dagar.
Sergey Lazarev.
Always Born a Crime
Sergey Lazarev.
Age: 27
Gender: Female
Posts: 5498
August 25th, 2010 at 02:18am
Jag är i skolan nu och jag är astrött.
Paint It Black
Bulletproof Heart
Paint It Black
Age: 36
Gender: Female
Posts: 28500
August 25th, 2010 at 05:52am
Jag har ännu ondare i halsen idag.
poetic tragedy.
Awake and Unafraid
poetic tragedy.
Age: -
Gender: Female
Posts: 14806
August 25th, 2010 at 02:22pm
jag hade nog för höga förhoppningar på att börja nian.
alla är likadana och lika jobbiga och mina så kallade "vänner" är lika omogna
som de var i sjuan. när vi är fyra så går de armkrok och snackar bara med varandra.
OCH om två och en halv vecka ska vi praoa. jag har ingen aning om vart jag kommer hamna.
man känner redan pressen i nian inför betyg, nationella prov och gymnasiet.
Billie Joe.
Crash Queen
Billie Joe.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 30939
August 25th, 2010 at 02:48pm
Jag håller på att bli sjuk.