Don't have an account? Create one!

18/03/2011 - Hovet Arena, Stockholm, Sweden

AuthorMessage
Paint It Black
Bulletproof Heart
Paint It Black
Age: 36
Gender: Female
Posts: 28500
December 6th, 2010 at 10:36am
So who's going?
I know I am! March 18th happens to be my birthday - best present ever?!
MCR!
Motor Baby
MCR!
Age: 30
Gender: Female
Posts: 798
December 6th, 2010 at 10:41am
I'm hopefully going Smile My parents haven't said no yet, so.. maybe! It would be the best birthday ever!
Cheap Champagne
Motor Baby
Cheap Champagne
Age: 31
Gender: Female
Posts: 932
December 6th, 2010 at 10:51am
As long as I get a ticket: I'm going. It would be awesome!

Just need that ticket, and then I'll sort out where I'll be staying and how/when I'm going to get to Stockholm after that. Thinking about taking the day off from school and going on the 17th...
Paint It Black
Bulletproof Heart
Paint It Black
Age: 36
Gender: Female
Posts: 28500
December 6th, 2010 at 11:18am
I don't know if I'm going the 17 och 18 yet, it depends.
And I keep hearing rumours about a signing on the 17, don't wanna miss it if it's true!
A Shot with the Lens
Fabulous Killjoy
A Shot with the Lens
Age: 32
Gender: Female
Posts: 143
December 6th, 2010 at 02:45pm
I'm SO going! I can't even begin to describe how happy this announcement made me... I've waited for more than three years for this, I've never seen them live before. Holy shit, I'm still waiting for the moment where I wake up and realize that it was just a dream. HAPPY FACE Very Happy
Rebe
Killjoy
Rebe
Age: 41
Gender: Female
Posts: 92
December 6th, 2010 at 03:52pm
i am going for sure.
Cheap Champagne
Motor Baby
Cheap Champagne
Age: 31
Gender: Female
Posts: 932
December 9th, 2010 at 08:34am
Well, now it's official: I'm going to the concert. I got my ticket! Very Happy
Billie Joe.
Crash Queen
Billie Joe.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 30939
December 9th, 2010 at 10:54am
Cheap Champagne:
Well, now it's official: I'm going to the concert. I got my ticket! Very Happy
Paint It Black
Bulletproof Heart
Paint It Black
Age: 36
Gender: Female
Posts: 28500
December 9th, 2010 at 03:06pm
YAY, just bought the tickets!
moroi
Killjoy
moroi
Age: -
Gender: -
Posts: 3
January 12th, 2011 at 04:08pm
I'll be there Very Happy
Aphex Hanna
Bulletproof Heart
Aphex Hanna
Age: 36
Gender: Female
Posts: 25933
January 19th, 2011 at 12:47pm
I'll be there.
I made a promise to myself in 2004 that I'd never miss a MCR concert in sweden and I'm not about to break that
Killingdays
Killjoy
Killingdays
Age: -
Gender: -
Posts: 2
January 23rd, 2011 at 02:22pm
Hej. Okej så jag tänker skriva det här på svenska för jag antar att de flesta som ska till denna konsert är från sverige?

Jag kan börja med att säga att jag inte lyssnade på mcr i början på den här veckan. Men sen så bestämde jag mig för att jag skulle börja lyssna på deras gamla låtar, mest three cheers for sweet revenge. Så jag köpte skivan. Och det är fan den bästa skivan jag hört. Sen så har jag lyssnat lite på deras nya album men det är inte nåt för mig. Gillar inte the black parade så mycket heller, haha. Men fan! Jag skulle så gärna vilja se dom live. Höra alla låtar från andra skivan. Dom verkar vara väldigt bra live också… Men frågan är om det är värt att åka 50 mil och betala typ 500 spänn utan att ha någon att gå med och utan att gilla alla låtar de gjort. Dom kommer väl antagligen spela mest låtar från de nya skivorna. Kanske helena och i’m not ok från 3 cheers. Det är inte ens säkert att jag gillar denna skivan lika mycket om 2 månader som jag gör nu. Fast det tror jag.

Men sen kanske man kan hoppas på att dom kommer till nån festival i sommar annars, eftersom dom har ett nytt album..? Har tänkt åka till nån festival i storbritannien, är väl ganska stor chans att dom kommer dit i alla fall… Aaah jag vet inte hur jag ska göra.

Är det något inbitet mcr-fan som kan hjälpa mig med denna stora avgörande livsfråga!?
Aphex Hanna
Bulletproof Heart
Aphex Hanna
Age: 36
Gender: Female
Posts: 25933
January 25th, 2011 at 05:52am
Här har du en setlist som används tidigare under denna turné. det verkar iaf som de spelar en del av de äldre låtarna. om att åka själv så är det ju up till dig. man träffar ofta folk om man köar. vill du inte chansa så kan jag lova att om du letar upp mig så ska jag vara vara sen snälla trevliga människa ja är och prata med dig Razz
MCR!
Motor Baby
MCR!
Age: 30
Gender: Female
Posts: 798
January 26th, 2011 at 03:50am
Jag ska gå själv, känns svinläskigt men sååå värt! Bor i norrland så resan dit blir lång(plus två stopp under flygresan...) Men då är ju MCR mitt favoritband också. Men som sagt, det är ju upp till dig ;D
Killingdays
Killjoy
Killingdays
Age: -
Gender: -
Posts: 2
January 27th, 2011 at 08:11pm
Asså jag tror fan jag ska gå ändå. Vad har jag att förlora egentligen haha? Very Happy bara papperslappar med några siffror på sig... ah. Konsert är ju alltid gött iallafall, oavsett band. Då kanske vi ses där ladies! ;D
MCR!
Motor Baby
MCR!
Age: 30
Gender: Female
Posts: 798
January 30th, 2011 at 04:14pm
Exactly, haha. I'm sure it's gonna be awesome :]
madditilda
Killjoy
madditilda
Age: 32
Gender: Female
Posts: 8
February 17th, 2011 at 03:51am
MCR!:
Jag ska gå själv, känns svinläskigt men sååå värt! Bor i norrland så resan dit blir lång(plus två stopp under flygresan...) Men då är ju MCR mitt favoritband också. Men som sagt, det är ju upp till dig ;D



Instämmer med dig, lång resa!
Och jag åker bara från Skåne (7 timmar på tåget)
Men vad gör man inte för att få se MCR??
Cheap Champagne
Motor Baby
Cheap Champagne
Age: 31
Gender: Female
Posts: 932
February 22nd, 2011 at 06:21am
Tågresan bokad, hotellet fixat och biljetten ligger i säkert förvar.
25 dagar kvar, känns så förbannat nära nu...
MCR!
Motor Baby
MCR!
Age: 30
Gender: Female
Posts: 798
March 3rd, 2011 at 12:04pm
Only fifteen days left now guys! It feels like it was yesterday when I counted down from nintyseven. I'm super excited! Wow

KÄNNER NI PEPPEN? Clap
Cheap Champagne
Motor Baby
Cheap Champagne
Age: 31
Gender: Female
Posts: 932
March 8th, 2011 at 04:42am
^ Yes