Don't have an account? Create one!

WAYT 68

AuthorMessage
SjokoladeKu
Salute You in Your Grave
SjokoladeKu
Age: 27
Gender: Female
Posts: 2107
July 8th, 2013 at 04:05am
"Jeg vil ikke at du gjør det. Kan du vær så snil ikke gjøre det?" og han bare: "Du bestemmer ikke over meg. Jeg gjør det om jeg vil." og alt det der. Så spurte jeg hu som spurte meg da om de trengte bare midlertidig eller fast, så sa hu fast. Og da tenkte jeg at Thomas ikke kunne spille med de siden han allerede spiller i et band. Så spurte jeg om det måtte være ei jente, eller om det.kunne være en gutt, så sa hu at det er et rent jentebabd og det vil de fortsette å være. De to svar der var en stor lettelse for meg. Jeg vil ikke ha han nær den kjerringa der, hu på bass altså. Hu er jo klin gærn og drikkrr hele tia!!!! Jeg sverger på om hvis Thomas ble sammen med hu istedetfor meg, så hadde hu ødelagt han totalt!!

Sorry for to innlegg, skriver på mobilen, og den fucka seg litt. D:
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
July 9th, 2013 at 03:34pm
Herregud, så masse greier! D: Men skjønner godt at du ikke vil ha han i nærheten av hu der iværtfall, ja.. men du, jeg tror nok ikke at han er sammen med deg bare for å ha noen å være sammen med, jeg tror nok han liker deg, det virker da iværtfall sånn, så tror nok ikke du skal beskymre deg for det, selvom han ikke har vært med en norsk jente før? Og om han så blir sammen med hu og prøver å være mye rundt henne fordi han liker henne, så har du all tillatelse fra meg til å ødelegg livet hans totalt!! for det er ikke riktig av han å gi deg falks forhåpninger mens han er interresert i noen andre, om han ikke er happy med deg, så burde han heller si det enn å gå rundt å si at han elsker deg.


Norge som anime karakter! xD bahahaha <-- click le link!
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
July 15th, 2013 at 11:01am
SjokoladeKu
Salute You in Your Grave
SjokoladeKu
Age: 27
Gender: Female
Posts: 2107
July 20th, 2013 at 04:37am
Awwwww, takk for svar. <3 :3

wæææh, er kvalm, svimmel etc alt på en gang wææhh.....er ekkelt. D:
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
July 20th, 2013 at 03:16pm
hehe var jo bare hyggelig det da :3 <3

huffda D; det er ikke noe godt Sad


DET VAR DUMT VI IKKE FIKK MØTTES NÅR DU VAR I SANDE!!!!! :'c maybe next time, and then you have to tell me that you are going to be so close to me!!! ahh, nut ferh xD
SjokoladeKu
Salute You in Your Grave
SjokoladeKu
Age: 27
Gender: Female
Posts: 2107
July 21st, 2013 at 12:05pm
JAAA, DET SKAL JEG. O___O Liksom, jeg visste ikke at det var så nærme Holmestrand osv...eller at det i det hele tatt var Holmestrand før faren til Thomas sa det, og det var noen timer før jeg snakka med deg på face. XD WÆÆÆHHH!!! Maybe next time, yes. c:
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
July 23rd, 2013 at 05:01am
Ah, skjønner! Da var det jo ikke så lett for deg å si ifra før nei xD Jaja, next time maybe :3
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
July 23rd, 2013 at 10:51pm
http://siljesinrareverden.blogg.no/1374597360_vrt__ftt_litt_blekk_p.html
hihi
SjokoladeKu
Salute You in Your Grave
SjokoladeKu
Age: 27
Gender: Female
Posts: 2107
July 24th, 2013 at 12:08pm
Awww, den ble fiiin. ^^

Warning: more complaining.
Herregud, han adda hu jenta idag igjen. -.- eller...han sendte venneforespørsel til hu Pernille. Sånn serr, jeg er ikke redd lenger. Blir bare irritert. For hva er vel vitsen å adde hu når du ikke kan snakke med hu? Han har jo mista mange andre jentevenner på face, mesteparten var norske, 1 kineser, 1 neger og hu der. Og den eneste han oppdager som er borte fra vennelista er hu. LIKE WTF IS WRONG WITH YOU!??!?! Og når vi har drevet å snakket om fremtiden med barn og karriere og sånn (ikke døm. xD), så har vi bare helt random spurt hverandre hva vi vil at barna skal hete, jente og gutt. Og da sier han at han vil at jenta skal hete.... wait for it...PERNILLE. ÅÅÅHH HVA FAEN. Jeg kommer bare til å slette hu helt til han innser at det ikke er noe vits å prøve å adde hu mer. Hvis jeg hadde adda en gutt, så hadde han vært sånn: "Åhh, du adda en gutt? Er det kjæresten din eller? Syns du han er sexy eller?" men hvis det hadde skjedd omvendt, så hadde det vært slikt: "Jaså? Du har adda ei jente?" "Eh, jaa?" "Hvorfor det da? Er hu så fin da?" "Uhm, vi er gode venner fra videregående." også blablablabla også sier han at jeg skal slutte å overdrive osv. -_-"
Har hatt en grei situasjon med at ei jente adda han da. Han spurte meg om han kunne akseptere venneforespørselen hennes og han fortalte at det var kjæresten til en kompis av han (jeg er venn med kompisen på face, så jeg visste at dette var sant), så da var det egentlig helt greit. Men det der syns jeg bare er et tåpelig forsøk, og jeg vet ikke hvor han vil henn med dette forsøket, men....det er bare så unødvendig. Hvis ikke jeg får lov til å adde gutter på face, hvorfor kan han gjøre det helt fritt da? -.-

(sorry for mye klaging, du får bare stoppe meg altså. D: )
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
July 25th, 2013 at 09:07am
Takk Very Happy

Serriøst?? Gjorde han det? omg O.o hav er det for no med hu jente som gjør at han er så opptatt av å være venner med a på face? Og WTF!! vil ha oppkalle barnet(hvis han for en jente) etter hu kjerringa??! WHY?? omg D: Hva foregår oppi huet hans? ;/ og kjenner godt til det der at gutter sier sånn "åhh, er det typen din eller?" det er så irriterende, og om jenter sier noe på no gutter kommentere på eller blir venter med en jente så er det bare dte at de er gode venner fra skolen eller noe sånt, da skal det lissm ikke være noe å bry seg om... ugh.. gutter ;/ føler de egentlig aldri egentlig får bestem seg for hav de vil! Altså først vil de ha en jente, og så virker det plutselig som at det er noen andre de vil ha eller at de bare rettogslett ikke gidder mer.. jeg vet ikke om jeg orker gutter mer ;/ altså som venner, ja takk xD for med de så er det ikke så mye drama, men å vre i et forhold med en... neitakk, iværtfall ikke på et par år xD hehe..


det går så bra så Yes hug
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
July 26th, 2013 at 06:41am
wtf O_O PÅ Rihanna konserten i går, så var det det over 50 stykker som ble dehydrert.. ikke så rart når de tok over 40,- for et fuckings glass med vann!!!!!!!!!!!!!

HALLO!! WTF IS WRONG WITH?! Vann burde faen meg være gratis!! O_O

Det var gratis vann på Metallica konserten, iværtfall for oss som sto foran og fikk vann fra vaktene, vet ikke hvordan det var ellers men.. xD
SjokoladeKu
Salute You in Your Grave
SjokoladeKu
Age: 27
Gender: Female
Posts: 2107
July 28th, 2013 at 04:12pm
Oi. o.o ja, det var merkelig. Var sånn på MCR konserten også, der fikk folk gratis vann. o.o Var du på konserten? xD
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
July 28th, 2013 at 06:17pm
mhm

Hvilken konsert? Rihanna? NEI! I DO NOT LIKE THAT WOMAN ;o
SjokoladeKu
Salute You in Your Grave
SjokoladeKu
Age: 27
Gender: Female
Posts: 2107
July 29th, 2013 at 06:51am
HAHAH, begynte å lure XDD
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
July 30th, 2013 at 07:07pm
Ha Ha Nei, jeg fikk bare vite det fordi det var en som skrev om det og postet et innlegg som var skrevet om konserte og det greiene som skjedder på face i en status Razz
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
August 7th, 2013 at 07:16pm

Ha Ha xD
SjokoladeKu
Salute You in Your Grave
SjokoladeKu
Age: 27
Gender: Female
Posts: 2107
August 18th, 2013 at 07:16am
Åjjjjaaaaaaaa. ^^

HAHAHAHAH hva faen xD
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
August 21st, 2013 at 10:40am
Ha Ha Du vet hvem Dave Days er? xD If not, han er en youtube som har vært lissm sikkelig stor fan og forelsket i Miley helt fra hun ble kjent som Hannah Montana xD Også opp igjennom årene så har han skrevet forskjellige sanger om han og henne da xD Også en gang så fikk han faktisk til at han fikk gitt henne en rose på en konsert han var på med henne, også senere så fikk han til at hun var med i en av videoene hans, og det var lissm det det da. Også nå som hun har forandret seg sånn sikkelig, så bestemte han seg for å gjøre en prody på hennes nye sang, som viser hans reasjon da xD Han er litt awesome :'P



[WARNING!!!! KLAGING!! xD]

Åhhh! Jeg gir opp -.- Hvorfor skal det være så vanskelig for en kommune og skaffe seg nok lærlingeplass til alle som går på skole et år? Altså, hva faen! De legger jo opp til at det er mange som gir opp og ikke får seg utdanning da!

Var på møte her om dagen, for folk som ikke har fått lærlingeplass.. og det var full sal på det møtet.. Og de som har med oss å gjøre, de var klar over problemet og viste de kom til å få det, så why?! WHY?! Har de ikke da gjort noe med det?!?! Hvorfor har ikek de snakket med lærlingeplass eller snakket med kommunen om det?! Hvorfor har de ikke prøvd å løse problemet? Oss som ikke fikk plass i år, har ikke noe større sjangse for å få plass til neste år heller. -.- Det de har som tilbud er oppfølgingstjenesten, noe slags påbygg og noe andre skole greier. Og til meg, så hadde de tilbud om plass i Larvik, BUT jeg må betale hybel selv!!!!! WTF?! De tror at de kan få en lærling til å endte bruke masse tid og penger på å pendle eller betale hybel selv! WTF?! Er de klar over hva det koster eller? Er det klar over at det er ikke bare bare å pedle heller, alt skal jo passe med de tidene man jobber -.- Så da endrer jeg opp på oppfølgningskontorert for å få et opplegg som blir en slags jobb. Men jeg må uansett søke lærling til neste år igjen, men om jeg får plass en 50/50. -.- SÅ da kan det godt hende at dette skole året bare var sløst bort Dx For jeg kan jo ikke holde på å utsette og utsette utdanninga mi og prøve å søke pånytt år etter år -.- Så hva gjør jeg da? For nå har jeg brukt opp min 3 år som jeg har tilgjennelig til å bruke på skole :/ Jeg kan gå noe skolen, MEN da får jeg ike stipend, og jeg kan ikke gå et skole år uten å få inn noe penger, og det å finne jobb her i holmestrand, er så og si umulig! Det er så lite her, at når det først er ordet ute om en, så går det fortere enn den legger å bli lagt ut omtrent -.- Og jeg som ikek har bil og ikke har penger til å skaffe meg det nå, jeg kommer meg ikke så lett noen steder heller. Ellers så kunne jeg jo hatt en jobb et annet sted, men det å skulle stole på buss og tog, det gjør jeg ikke! Plutselig har det skjedd noe med tog, så kommer bussen for sent, eller så kommer den ikke, og masse dritt, så det føler jeg bare blir masse mas og tull :/ Så jeg føler meg ganske så lost D: men men, ser da ut til at jeg får noe å gjøre i år da, og får fått inn LITT penger iværtfall :/ rundt 200,- dagen, det er jo ikke noe men, er mer enn ingenting iværtfall D: Men men vi får se hva de sier på mandag, så får jeg vel høre et ordentlig beløp på hva jeg tjener også.


Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon!
SjokoladeKu
Salute You in Your Grave
SjokoladeKu
Age: 27
Gender: Female
Posts: 2107
August 25th, 2013 at 08:19am
Han var ihvertfall ganske awesome i videoen. xD

Går bra. xD skikkelig teit at de ikke har snakka om det eller gjort noe med det da. Oo
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
August 31st, 2013 at 10:44am
mhm, han er det x'D


ok, good Tehe I know -.-' men men, de folka er teite så.. det er ikke sikkert de tenker så langt xD

Jaja, har fått jobb da, og tjener litt over 300,- dagen Yes Så da blir det litt penger på meg, men så må jeg vist begynne å kjøpe ting selv, så da får vi se hvor lenge de pengene jeg får varer -.- skal iværtfall sette tilside noe hver gang jeg får inn penger Yes