Don't have an account? Create one!

b23

b23
Name:
Constance
Age:
28
Gender:
Female
Location:
IL, USA

Member since September 9th, 2007

Contact

About

I'm Constance and I know those you only meet in your dreams. I do go to school I have a bf and My friends mean more to me then you do. If you manage to gain my trust Congratulations, i will protect you with my life. But if you betray me then you better get outta my face! You'll regret ever meeting me thats fer sure. I love MCR and I did go to Projekt Revolution 2007 and they rocked out loud. I'm not someone you need to impress but I do believe in First Impressions. I love John (my bf) and this is something you need to know. If you a guy and you like me and you tell me i'll be like 'Thank you' and nothing else. But if your a girl I don't wanna know. I mean. I have like 3 girls that like me and I hate it but we're still friends except for Melissa... I hate her. =]. When i hate you, all hell is raised and its World War 4 so don't get me to hate you. My rents are way too strict buty i deal. My family be not all be there but I will protect them. I fight all the time so to make your life easier just say I'm right, even tho I'm wrong. I play tennis and I love my friends. I hate preps umless your true then I'll hang but other then that get outta my face. Don't tell me you think Gerard is Hott or you love Mikey cuz I Don't Care. I'm not mean i'm just tired right now. I know a lotta weird people. I have a brother named CC and I still care for my ex-brother Aaron, tho he hates me. Don't say anything you know I'll hate you for. Like I said I'm nice and sweet and really funny to get along with but I can be really mean. I'm loud and outgoing and I need my friends to live along with my Music but other then that... rawr. I'm done.

Photos

  • Photo #11522

    i made dis for them... gerard said i shouldn't haveee

  • Photo #3429

    Projekt Revoltuion 2007

  • Photo #3428

    Gerard looks annoyed

Comments

  • Nova Cara Do Mal

    Hi How you been these days?

    Nova Cara Do Mal, February 15th, 2009 at 08:37:11am

  • Kaamraan

    Hey
    I'm good, you?
    Frik I haven't been on INO in like months.... No seriously you commented in like May.

    Kaamraan, September 11th, 2008 at 03:35:07pm

  • Umbrella Academy

    dont worry, im not sum insaino freak, i was just bored!

    Umbrella Academy, June 5th, 2008 at 10:57:18pm

  • Dylan.The.Emo

    lol....so how are you today??

    Dylan.The.Emo, June 5th, 2008 at 05:47:46pm

  • jonas erik altberg.

    Hahaa, whats the matter lolzzz
    xxx

    jonas erik altberg., June 5th, 2008 at 01:44:06pm

  • Dylan.The.Emo

    *hugs* like dude, BORING!!

    Dylan.The.Emo, June 1st, 2008 at 04:28:42pm

  • jonas erik altberg.

    Lol, aww I love your name!
    xxxxx

    jonas erik altberg., June 1st, 2008 at 02:55:48pm

  • Cara war

    *hug* Thats wonderful

    Cara war, May 31st, 2008 at 09:56:12pm

  • Umbrella Academy

    im fine, that must have seemed weird, the fact that i randomly mssged u, i was just really bored. so how r u?

    Umbrella Academy, May 31st, 2008 at 04:54:27pm

  • Dylan.The.Emo

    hiya constance....nothing much just hanging with some friends.....x]
    you?

    Dylan.The.Emo, May 14th, 2008 at 04:06:34pm

  • Umbrella Academy

    wats up fellow INO-er, hows it goin? I am DrDeths frend, and just so u no, i dont think he ever goes on, but im on every day if u wanna tlk 2 me!

    Umbrella Academy, May 13th, 2008 at 11:31:39pm

  • jonas erik altberg.

    Yeah it has, hasn't it !!
    I'm really tired.
    :'(
    Youu? xxxx

    jonas erik altberg., May 12th, 2008 at 11:34:07am

  • Cara war

    Hello constance.
    Thanks for the comment.
    I'm wonderful, you?

    Cara war, May 12th, 2008 at 09:17:43am

  • jonas erik altberg.

    good good :) xx`

    jonas erik altberg., February 1st, 2008 at 03:24:14pm

  • jonas erik altberg.

    You ok#?

    jonas erik altberg., January 19th, 2008 at 06:44:21am

Page 1/2 | Next

Post a comment


You have to log in before you post a comment.