Don't have an account? Create one!

dotdotdot

dotdotdot
Name:
-
Age:
72
Gender:
Male
Location:
-

Member since November 24th, 2007

Contact

PM:
Send a private message
Friends:
Add to friends
MSN:
none
AIM:
none
ICQ:
dunno?
MySpace:
no need for one.

Comments

  • Tallulah

    Oh and again. I assume you keep deleting my comments and not talking to me proves I was right and you are indeed faking your pregnancy.


    Let's see how long this comment stays up for .....

    Tallulah, January 9th, 2010 at 05:42:27am

  • Tallulah

    That's amazing. I've never heard of anyone finding out the sex as early as you. Incredible. Earliest record I could find on the Google was about 13 weeks. You must have an amazing Dr.

    As for my relationship. We got engaged because I wanted a ring, shallow I know lol. I wanted some commitment but have no desire to get married. i don't really believe in the need for a piece of paper to confirm I love my partner plus neither of us are religious so we have no real reason to marry. it wouldn't change how we feel about each other. Also since my Father died the idea of a big wedding is pointless without my Daddy to give me away. chances are we're probably much happier than lots of married couples and much more committed.

    Your names are nice. Of course I'll help. Scarlett's middle name is Eliza. :-)

    Tallulah, November 10th, 2009 at 06:42:41pm

  • Tallulah

    wow, you're not even 3 months and you know it's a girl. In the UK they can't determine gender until about 20 weeks (4-5 months). How's the morning sickness? I was really poorly for about 5 months. Grim.

    I'm glad you feel good about it all. It's such a major experience becoming a Mum, I hope if your relationship fails you have the support of your parents.

    Yes, I have a partner. Martin and I have been together for over 7 years. We have been engaged for 4 years but we have no real plans to get married. I'm not really the marrying kind. Lol.

    Scarlett is wonderful. Makes being a Mummy amazing. :-)

    Xoxo

    Tallulah, November 9th, 2009 at 07:27:50pm

  • Tallulah

    That's great news. How do you feel about it all? You're quite young arent you? I mean, I struggled to deal with it all at my age.... My neice was pregnant at 14 and she's doing brilliantly, still at school, doing A Levels now and hopefully going to University next year.

    So you must be about 12 weeks or so then? How did the scan go? Are you having the screening tests?

    xoxo

    Tallulah, November 5th, 2009 at 02:40:18pm

  • Tallulah

    Oh wow, congratulations.
    When's your EDD?

    Tallulah, November 4th, 2009 at 11:35:22am

  • winchester.

    lmao, well thanks~ i just like talking rly, i'm always getting told to shut up and this sh*t, my boss said he wishes i had a volume button or an on and off switch. lolololol, he's good fun.

    oh christ that's tight, i'm sorry about that. i hope it all works out and everything.

    winchester., October 31st, 2009 at 08:11:30pm

  • Tallulah

    Hi Bexy, sorry I havent replied, been really busy. I became a Mum on the 2nd October so my little girl Scarlett has been taking up all my time! XD

    How are you?

    xoxo

    Tallulah, October 28th, 2009 at 06:50:25pm

  • winchester.

    creepers are fun, lol don't worry.

    idk, i just love it, lmao. my boss is really cool, and he's funny, and ~british. it's just a really good work environment and everyone loves me cos i'm ~osm. but yeah, lol, i'm like everyone's ~right hand man~, mostly my boss', and i became an ~honorary bloke~ cos i'm the only girl in the 252345242345 guys i work with lololol. i just really like it, it's so fun /life story

    winchester., October 27th, 2009 at 12:42:06am

  • winchester.

    aw thanks baby girl <3 that's really nice of you to say.

    i'm mikki, you can talk to me whenever you want, don't be shy or anything. i'm always in wayt, unless i'm at work, but lol, i'll be there at any one point of the day cos i have no life outside of my job.

    /late commenting back fffff

    winchester., October 26th, 2009 at 09:46:45am

  • Jaden

    Sure. How're you? :)

    Jaden, October 21st, 2009 at 03:56:11pm

  • eLon_rOmanCe

    hay,,

    eLon_rOmanCe, September 28th, 2009 at 05:48:23am

  • Your Ghost.

    ohdamn. Thats gotta hurt. Tell me more?

    Your Ghost., September 6th, 2009 at 12:57:18am

  • Your Ghost.

    Geezzz. Are you alrighttt?

    Your Ghost., August 30th, 2009 at 09:04:19pm

  • Your Ghost.

    Ahahahahhaaa. Me too.

    So how are youuu? (:

    Your Ghost., August 23rd, 2009 at 07:47:29pm

  • MyChemicalBlack

    Missed you too, I've been bogged down with all kinds of work/ upcoming classes.

    I hope you've been doing alright. Smiley

    MyChemicalBlack, August 18th, 2009 at 10:46:09pm

Page 1/9 | Next

Post a comment


You have to log in before you post a comment.