Don't have an account? Create one!

i s2 gw

i s2 gw
Name:
doesnt go here anymore
Age:
26
Gender:
Female
Location:
australia not for long

Member since March 3rd, 2009

Contact

About


i wrote this stuff when i was 14, wtf!
i sound like a complete tit.





cherio everyone, wow i havnt been on for ages kinda missed all th reli amazing peopl on here though, everyone is filled with their own pure awesomness!
i'm a vegetarian yay for ghandi the fruitatarian



There was once a guy named Jack who
had a
girlfriend
named
Ashley.

Ashley was the most popular girl in school.
The three most
popular
guys were
Tom, Jack, and Marcus. Ashley
thought of
Jack as
OKAY,
but
she REALLy
liked Marcus. Marcus liked Ashley also.
Well of
course
he
did, everyone
did!

Marcus and Jack were worst enemies.
Marcus tried to
steal
Ashley away
everytime he had a chance to. One day,
Marcus asked
Ashley
if
she wanted
to
go to the movies. Jack heard
everything....what
movie
theatre
and what
time.

Jack approached the movies that night
and
followed Ashley
and
Marcus.
Jack sat right behind them. he
watched them
get close
to
each
other and
kiss....not only kiss, but practically get it
on in the
theatre.
Marcus
told ashley "Do you want to come to my
place and
skip this
boring
movie?" She
replied "hell yeah."

Jack had peeked through Marcus'
window.
Ashely and
him
were
messing
around and then they had sex.
Jack watched the whole
thing.

The next day at school Jack wasn't
there. For
the next
few
days Jack
wasn't there. A week later his mother
found him in
his
closet
dead... he
commited suicide because he had loved
Ashley so
much.
Next
to
Jack's dead
body was a note.

A note that read: My dearest Ashley, I
watched you
at the
movie
and at
Marcus' house and I will continue to
watch you.
I never
thought you
would
do something like this to me. I really
loved you
ashley. I
died
for you just
like Jesus died for us.

Always with you, Jack


choa.

wow . . . i just found out that gerard graduated from highschool 2 years after i was born, aw i love him,
HELLO!? EVERYONE!?
im a hk fan of my chem and think they are the most inspiring band and are awesome. i also love anime and horror movies.OMG vampires are so beautiful and weird. lolz and i love my my frendz and ther crazyness.gerard is so amazing and he's so inspiring, i love him forever!


Of course I sip human blood from crystal goblets--
I serve it hot, like sake.
When you want a steak, do you kill a cow?
Of course not. You have someone else do it for you.
Much more civilized.

Perhaps we're not so different after all.
Post this if YOU THINK THE SLAUGHTER OF ANIMALS IS CRUEL, but vampires rule.

(....\............../....) READ THIS PLEASE!!!!
I am the boy who never finished high school, because I got called a fag everyday I am the girl kicked out of her home because I confided in my mother that I am a lesbian. I am the prostitute working the streets because nobody will hire a transsexual woman. I am the sister who holds her gay brother tight through the painful, tear-filled nights. We are the parents who buried our daughter long before her time. I am the man who died alone in the hospital because they would not let my partner of twenty-seven years into the room. I am the foster child who wakes up with nightmares of being taken away from the two fathers who are the only loving family I have ever had. I wish they could adopt me. I am not one of the lucky ones. I killed myself just weeks before graduating high school. It was simply too much to bear. We are the couple who had the realtor hang up on us when she found out we wanted to rent a one-bedroom for two men. I am the person who never knows which bathroom I should use if I want to avoid getting the management called on me. I am the mother who is not allowed to even visit the children I bore, nursed, and raised. The court says I am an unfit mother because I now live with another woman. I am the domestic-violence survivor who found the support system grow suddenly cold and distant when they found out my abusive partner is also a woman. I am the domestic-violence survivor who has no support system to turn to because I am male. I am the father who has never hugged his son because I grew up afraid to show affection to other men. I am the home-economics teacher who always wanted to teach gym until someone told me that only lesbians do that. I am the woman who died when the EMTs stopped treating me as soon as they realized I was transsexual. I am the person who feels guilty because I think I could be a much better person if I didnt have to always deal with society hating me. I am the man who stopped attending church, not because I don't believe, but because they closed their doors to my kind. I am the person who has to hide what this world needs most, love. I am the person ashamed to tell my own friends im a lesbian, because they constantly make fun of them. I am the boy tied to a fence, beaten to a bloody pulp and left to die because two straight men wanted to "teach me a lesson" ---REPOST THIS IF YOU BELIEVE THAT HOMOPHOBIA IS WRONG


hm, bands i like......
mcr!
the used, ily quin
stiff dylans
franKo
system of a down
slipknot
my bloody valentine
lol MGMT Smile
alien ant farm
blue foundation
30 seconds to mars
mudvayne
placebo
goo goo dolls
boys like girls
iron & wine
anti flag
disturbed
muse
the rasmus
seether
sum41
unwritten law
paramore
hawthorne heights
behind crimson eyes
a vain attempt
playradioplay!
eatmewhileimhot
AFI

"gaze into her killing jar i'd sometimes stare for hours. she even poked the holes so i can breathe" mcr

omg i love glow sticks and fruit loops. aw and i love jack skellington, the corpse bride, i also like alot of vampire anime i admit vampire movies are alot sexual but thats why i love them lolzSmile And i want to get a kitten and call it rafi hm, just thought u should know more bout me if ur stil ther...well i completely love emo boys, thers just something, special bout them anyways

RANDOM TWILIGHT!!!!!!!!!!

well u should know i love fluro colors but i also lyk really angry ones too, black and aubern are close favz and what else i love lollypops and popsicles and robpattz, but gerard is still my, i dunno what to call him? confuzzeled Surprised oh yeh i do kinda arty stuff and i love red m&ms but JUST the red ones! what else to and true blood is soo good! oh and by th way i LOVE swiftkaratechop, sigh.....
i also LOVE brobee!

famous quote- " a lonely donut without its sprinkles"

i really want to go to japan!, lolz and transylvania!

choa, i hope thats how u spellit i just felt i should add to my profile i dont really now what too add?
i was on camp a last erm and i thought ther was a stalker migit in my dorm, (scary) oh i also went to the perth supa nova for the first time evr and i met greg cipes; ben10:alien force aka kevin levin, he is so amazingXD hearts jelly beans should come in gummy bear flavour i wish bubbles were eatibleWink

choa bellas and bellos lol bells ringing ding dong random much

"can i be that girl that you met in the coin laundry?"

on a sliver of a smile - is where you'll always find me

so add me XD and if u do thx Smile

Photos

  • Photo #15435

  • Photo #15434

  • Photo #15423

Comments

  • Nova Cara Do Mal

    Heehee! You were so cool!! you still come on here?

    Nova Cara Do Mal, April 7th, 2012 at 10:51:20am

  • xChemistryxRomancex

    Thank you, dear. ^.^

    xChemistryxRomancex, February 2nd, 2011 at 09:50:28pm

  • Monique LaChar

    yo

    Monique LaChar, July 16th, 2010 at 09:58:25pm

  • Im.Just.Me-.-

    how are you finding the new AFI? ... I think it's slowly killing me.

    Im.Just.Me-.-, April 18th, 2010 at 02:26:59am

  • CemeteryBelowTheSea

    Sorry for the delay. Mental anguish. Hello. How're you?

    CemeteryBelowTheSea, November 30th, 2009 at 10:48:47am

  • WaterMELON-PRINCEss

    kool i hav no idea wot that meenz hehehe

    WaterMELON-PRINCEss, October 27th, 2009 at 12:38:53pm

  • Gerard Wa-HEY

    funny cuz i feel peachy to day lol =) andything new goin on?

    Gerard Wa-HEY, September 22nd, 2009 at 07:41:12pm

  • attic dramatic

    weird ;-)

    attic dramatic, September 22nd, 2009 at 05:20:56am

  • attic dramatic

    why?

    attic dramatic, September 21st, 2009 at 04:33:38am

  • Gerard Wa-HEY

    haha lol naw its fine =) im good thanx for asking how are you doing?

    Gerard Wa-HEY, September 9th, 2009 at 07:06:58pm

  • attic dramatic

    hi cool pics

    attic dramatic, September 9th, 2009 at 09:37:44am

  • Captain Anarchy

    no itz ok lol

    Captain Anarchy, September 9th, 2009 at 05:33:28am

  • Gerard Wa-HEY

    lol yea u probaly dont but u where on my friends list and i just sent it to you =)

    Gerard Wa-HEY, September 8th, 2009 at 08:20:29pm

  • Nova Cara Do Mal

    Lmfao!!

    Your full of randomness which is a good thing. ;p

    You never know i might live round the corner from your house. O.o lol

    Nova Cara Do Mal, September 8th, 2009 at 01:55:35pm

  • Captain Anarchy

    lulzzzz dah wuz a bit random.. yh
    i dnt lyk marshmalows

    Captain Anarchy, September 8th, 2009 at 04:42:14am

Page 1/8 | Next

Post a comment


You have to log in before you post a comment.