Don't have an account? Create one!

Bonus Tracks on "Famous Last Words" Single

AuthorMessage
miss california.
Bleeding on the Floor
miss california.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 1140
January 11th, 2007 at 10:38am
'Cause we are all a bunch of liars, tell me baby who do you wanna be?
And we are all about to sell it 'cause it's tragic with a capital T
Let it be, let it be, let it be
'Cause we all wanna party when the funeral ends.
Bababa Bababaaaa

Loveeee.
setmybodyonfiresoica
Demolition Lover
setmybodyonfiresoica
Age: -
Gender: -
Posts: 17078
January 11th, 2007 at 11:23am
Woah.

Amazing songs.
Mrs.BrightSide
Thinking Happy Thoughts
Mrs.BrightSide
Age: 29
Gender: Female
Posts: 585
January 11th, 2007 at 11:36am
Ooh so cool! I heard the 30 sec versions of their songs...now I so want the whole thing!XD
Bess is Yoda
In The Murder Scene
Bess is Yoda
Age: 32
Gender: Female
Posts: 20910
January 11th, 2007 at 12:19pm
WOW I just listened to both the snippets and they sound AMAZING.
Especially 'My Way Home Is Through You'.
I can't wait to get the single now!
omg stfu
Demolition Lover
omg stfu
Age: -
Gender: -
Posts: 19648
January 11th, 2007 at 03:28pm
I haven't listened to the Kill All Your Friends snippet yet, but HOLY FUCK, MWHITY is freaking amazing. Shocked

Edit: I just listened to Kill All Your Friends. WOW. I can't wait for the FLW single now.
xcassiegottox
Salute You in Your Grave
xcassiegottox
Age: 28
Gender: Female
Posts: 2765
January 11th, 2007 at 05:49pm
they are AMAZING.

When's the single coming out again? Can I preorder it anywhere?
fabulous killjoy.
Moderator
fabulous killjoy.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 46256
January 11th, 2007 at 06:41pm
The 22nd.
xcassiegottox
Salute You in Your Grave
xcassiegottox
Age: 28
Gender: Female
Posts: 2765
January 11th, 2007 at 07:00pm
thanks!
we're pretty. odd.
Always Born a Crime
we're pretty. odd.
Age: 28
Gender: Male
Posts: 6842
January 11th, 2007 at 07:27pm
Chibi:
Dance

here 32 seconds of the new songs!!!!!!! Naughty

- My Way Home Is Through You: http://www.sendspace.com/file/g2ajie
- Kill All Your Friends: http://www.sendspace.com/file/nsajmr

enjoy it xD!


Oh my FUCKING GOD.

They are so friggin' sweet!

Specially "Kill All Your Friends"...

NOW I TOTALLY CAN'T WAIT FOR THE SINGLE TO BE RELEASED. <3
Go. Go. Go.
Salute You in Your Grave
Go. Go. Go.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 2712
January 11th, 2007 at 07:41pm
My Way Home Is Through You is so fucking awesome!
WayFukdUp
Jazz Hands
WayFukdUp
Age: 31
Gender: Female
Posts: 306
January 11th, 2007 at 08:22pm
My Way Home Is Through You reminds me of Bullets OMGGGG i love ittt.....it also sounds veryy punk...which is always a plus.


HOLYFUCKINGSHITTTTT
Julia
Killjoy
Julia
Age: 28
Gender: Female
Posts: 22
January 12th, 2007 at 03:22am
WOW there both so good i cant wait to hear the whole thing
Bess is Yoda
In The Murder Scene
Bess is Yoda
Age: 32
Gender: Female
Posts: 20910
January 12th, 2007 at 05:59am
WayFukdUp:
My Way Home Is Through You reminds me of Bullets OMGGGG i love ittt.....it also sounds veryy punk...which is always a plus.

That's exactly what I thought!
It was AMAZING.
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 31
Gender: -
Posts: 78477
January 12th, 2007 at 06:22am
They should have put that on the record!!!!!!! oh my fuck I`m in love with My way home is through you!!! Even though I`ve just heard only 30 sec lmfao In Love This band is PERFECT..thats the word to describe them! PERFECT!!
Papi's Bat
Thinking Happy Thoughts
Papi's Bat
Age: 38
Gender: Male
Posts: 464
January 12th, 2007 at 06:46am
Both tracks are amazing, can't wait for the single now Cool
In Love with Death
Thinking Happy Thoughts
In Love with Death
Age: 32
Gender: Female
Posts: 452
January 12th, 2007 at 06:22pm
omfg!! damn im excitied!! im still not over the black parade yet and they give us 2 more songs!! u gotta love em
Franktastic.
Bleeding on the Floor
Franktastic.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1453
January 13th, 2007 at 01:11am
no. it's 25
Synyster Lisa
Demolition Lover
Synyster Lisa
Age: 33
Gender: Female
Posts: 15244
January 13th, 2007 at 01:31am
I wanna knwo where "Heaven Help Us" Came from.....I got the song...and I fucken love it...but where did it come from...i heard it was a b-side to something...
omg stfu
Demolition Lover
omg stfu
Age: -
Gender: -
Posts: 19648
January 13th, 2007 at 01:32am
]x[Ghost In The Snow]x[:
I wanna knwo where "Heaven Help Us" Came from.....I got the song...and I fucken love it...but where did it come from...i heard it was a b-side to something...
It was the b-side on the WTTBP single.
Synyster Lisa
Demolition Lover
Synyster Lisa
Age: 33
Gender: Female
Posts: 15244
January 13th, 2007 at 01:34am
oh.....okay stupid question...WTF is a b-side? lmfao