Don't have an account? Create one!

Bonus Tracks on "Famous Last Words" Single

AuthorMessage
fabulous killjoy.
Moderator
fabulous killjoy.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 46256
January 22nd, 2007 at 02:55pm
Here's MWHITY that I uploaded onto sendspace for whoever is having problems with rapidshare.
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 31
Gender: -
Posts: 78477
January 22nd, 2007 at 02:56pm
I don't have Kill all you're friends.. Neutral
fabulous killjoy.
Moderator
fabulous killjoy.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 46256
January 22nd, 2007 at 02:57pm
*scowls* I'd buy it off of iTunes and upload it but:

1. It's not out in the US yet. Grr
2. My mom won't give her credit card # out to iTunes. Rawr.
jodieth
Joining The Black Parade
jodieth
Age: 29
Gender: Female
Posts: 189
January 22nd, 2007 at 03:02pm
anyone have a download link for kill all your friends?
<3
*flutters eyelashes*
fabulous killjoy.
Moderator
fabulous killjoy.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 46256
January 22nd, 2007 at 03:06pm
^^ There is nothing yet. :/
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 31
Gender: -
Posts: 78477
January 22nd, 2007 at 03:09pm
The single doesn't come out until wednesday here in Norway! I don't know what song's on it O_O I'm buying it either way though.. but I reaaaally want to hear Kill all you're friends Shifty2
fabulous killjoy.
Moderator
fabulous killjoy.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 46256
January 22nd, 2007 at 03:16pm
I'm so pathetic I'm searching torrents for KAYF. Sad
Tragic.
Banned
Tragic.
Age: 85
Gender: Female
Posts: 12363
January 22nd, 2007 at 03:26pm
gahhh.
im pulling my hair out.
im not a patient person.
i wanna buuuuuuuuy it.
i wanna liiiisten to it.
damnnn>_<" .
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 31
Gender: -
Posts: 78477
January 22nd, 2007 at 03:27pm
stephxlovesxmcr:
gahhh.
im pulling my hair out.
im not a patient person.
i wanna buuuuuuuuy it.
i wanna liiiisten to it.
damnnn&gt;_&lt;&quot; .
me too!! Evil or Very Mad
fabulous killjoy.
Moderator
fabulous killjoy.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 46256
January 22nd, 2007 at 03:28pm
Every torrent I find has fucking MWHITY...

I'm not a patient person either. Someone has it on lj but they got it off iTunes and they're in the UK so it won't play on US computers. I think they're using a program to get rid of the problem now. We'll have to see. >_<
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 31
Gender: -
Posts: 78477
January 22nd, 2007 at 03:31pm
Cheese RIP IT PEOPLE WHO HAVE IT!! I'm gonna buy it anyway, but I don't wanna wait till fucking Wednesday to hear it Evil or Very Mad

TIP don't have it yet either No
Whoreifying
Thinking Happy Thoughts
Whoreifying
Age: 27
Gender: Female
Posts: 562
January 22nd, 2007 at 03:39pm
Love it <3
omg stfu
Demolition Lover
omg stfu
Age: -
Gender: -
Posts: 19648
January 22nd, 2007 at 03:47pm
I'm going into town today. A) I hope they have it, and B) I hope it comes with KAYF. "/
Megan Vegantoast
Bleeding on the Floor
Megan Vegantoast
Age: 29
Gender: Female
Posts: 1173
January 22nd, 2007 at 04:04pm
HOLY MOTHEREFFIN SHIT.
MWHITY is effin AMAZING.
its so different and unexpected... but it still rocks.
jodieth
Joining The Black Parade
jodieth
Age: 29
Gender: Female
Posts: 189
January 22nd, 2007 at 04:08pm
im in the uk, i was devastated, biked 5 miles in the freezing cold in a t-shirt, without my inhaler only to find they didn't have it. sold out. damn all you selfish people who have it and won't share it.
BlindSIGHTED313
Killjoy
BlindSIGHTED313
Age: 31
Gender: Male
Posts: 5
January 22nd, 2007 at 04:11pm
Kill All Your Friends^^^^

CD QUALITY
fabulous killjoy.
Moderator
fabulous killjoy.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 46256
January 22nd, 2007 at 04:15pm
BlindSIGHTED313:
http://www.sendspace.com/file/k5g2um

Kill All Your Friends^^^^

CD QUALITY


I've said this in the other post, but I love you right now.
Sexual Kryptonite
Banned
Sexual Kryptonite
Age: 38
Gender: Male
Posts: 38180
January 22nd, 2007 at 04:16pm
BlindSIGHTED313:


Kill All Your Friends^^^^

CD QUALITY

Thank you. *bows down to you*
In Love with Death
Thinking Happy Thoughts
In Love with Death
Age: 32
Gender: Female
Posts: 452
January 22nd, 2007 at 04:29pm
OMG you people are awesome thank you for posting!! i will def be buying the single thursday!! they are f-ing mindblowing. its true they are diff but oooo sooo good! the mcr boys never cease to amaze me
exterminate.
Shotgun Sinner
exterminate.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 9830
January 22nd, 2007 at 04:38pm
well ive only heard kill all your friends properly and that one is PURE class!!