Don't have an account? Create one!

Tunnustuksia

AuthorMessage
November Rain
Demolition Lover
November Rain
June 30th, 2010 at 03:14am
Pakko postata, että näkee taas vaan nuo ihanat ilmapallot. Tuo numero 18 mun avan alla näyttää aika härskiltä. 8(
Skywalker
Salute You in Your Grave
Skywalker
June 30th, 2010 at 12:30pm
November Rain:
Pakko postata, että näkee taas vaan nuo ihanat ilmapallot. Tuo numero 18 mun avan alla näyttää aika härskiltä. 8(

ONNEA! Nyt säkin oot täysikänen Smile

Tuntuukos nyt viisaammalle?
November Rain
Demolition Lover
November Rain
July 5th, 2010 at 06:05am
Skywalker:
Tuntuukos nyt viisaammalle?
Itse asiassa tuntuu vähän. :) Hihi.
crawl key
Salute You in Your Grave
crawl key
July 6th, 2010 at 06:30pm
mua vituttaaaaaaaaaaaaaaaa..
Fantasma
Demolition Lover
Fantasma
July 7th, 2010 at 06:48pm
Täälläkään ikuisuuteen käynyt... Reettakin on jo 18 : D
Myöhäiset onnittelut ^^' Tervetuloa täysi-ikäisten kerhoon.

Tunnustan, nyt kun tänne eksyin, että elämä on epämääräisen löllyvää. Autokoulu vituttaa.
Mutta ehkä elämä vielä tästä lähtee kulkemaan.
Skywalker
Salute You in Your Grave
Skywalker
September 9th, 2010 at 02:24am
Hmmm, pitää tätäkin topiccia taas herätellä..

Mulla on ikävä kaikki ihmisiä Sad
Dopefish
Always Born a Crime
Dopefish
September 25th, 2010 at 07:31am
haahaha villiinnyin uudesta albumista paljon pahemmin ku odotin villiintyväni :---------D
Skywalker
Salute You in Your Grave
Skywalker
October 5th, 2010 at 01:20pm
Dopefish:
haahaha villiinnyin uudesta albumista paljon pahemmin ku odotin villiintyväni :---------D

sama + tajusin, että mun pitäis valmistua ens keväänä Shocked
Dopefish
Always Born a Crime
Dopefish
October 15th, 2010 at 10:03am
quick reply on asia jota en edelleenkään hallitse :------D osasin joskus INOilun alkuaikoina mut sit tuli se vaihe kun sitä ei pystyny käyttämään ollenkaan ja vieläkin joka saamarin kerralla klikkaan uskollisesti tota "reply to this topic" -namiskaa. mun hiiri vaan ajautuu sinne!!

HUOM. en aio olla täällä sit yksin jos vuoden lopussa tulee joku uusien fanien übermegaryntäys, OKEI.
Romeo Retarded
Always Born a Crime
Romeo Retarded
October 18th, 2010 at 06:56pm
:L
Miulla on tanssipari, miulla on mekko... MIULLA D: Miten se on mahdollista. Miulla menee aina kaikki perseelleen mutta nyt miulla on maailmansöpöin ;___;<3 pari ja aivan ihana mekko.. enymmärrä tämä on niin kivaa! Sais mennä aina näin hyvin 8( Huisia

ja loma
November Rain
Demolition Lover
November Rain
October 25th, 2010 at 11:59am

FML.
Dopefish
Always Born a Crime
Dopefish
November 23rd, 2010 at 05:32pm
oon aika kusessa koulujuttujen kanssa.

asd.
Skywalker
Salute You in Your Grave
Skywalker
November 28th, 2010 at 01:30pm
Lukio loppuu ihan kohta :O
Dopefish
Always Born a Crime
Dopefish
December 1st, 2010 at 03:47pm
mun ei tarvii tehä vaikutusta keneenkään mut mä oon kyllä parin viime vuoden aikana unohtanu sen aika huolella.
mä en ehkä enää edes osaa olla rehellinen saati sit uskalla yrittää.
en ees muistanu kuin paljo tää yks lol bändi mulle merkitseekää ennen ku sain sen takas.

you're still uncool? well good for you, sir, cause i'm not.
Skywalker
Salute You in Your Grave
Skywalker
December 6th, 2010 at 12:29pm
Vähänkö mä aion mennä sinne keikalle maaliskuussa, vaikka mulla olis 18. päivä enkun yo-koe ja sitten seuraavana keskiviikkona matikka!

No can do, I'm going to see the KILLJOYS!
November Rain
Demolition Lover
November Rain
December 15th, 2010 at 01:34pm
Näen aina mun yläasteaikaisen elämän vilahtavan silmien edessä kun katson MCR:n I'm Not Okay-videon. En tiedä, onko mun mieli vaan jotenkin vääristynyt niin, että assosioin tuon videon mun elämän, mutta mulla on yleisesti ottaen niin huonoja muistoja yläasteelta, että huhhuh.

Haluaisin vaihtaa mun avaa ja siggya, mut oon niin laiska, etten jaksa, eikä se hyödyttäisi kuitenkaan, kun käyn täällä ehkä kerran kahdessa viikossa.

Luin mun vanhoja tunnustuksia. Onpa sitä joskus ollut tyhmä. Tai sitten vain nuori. Olinhan tosiaan vissiin 14, kun liityin INOon.
Dopefish
Always Born a Crime
Dopefish
December 26th, 2010 at 07:55am
hävettää tunnustaa, mut löysin ehkä siisteimmän bändihupparin ikinä ja sen jälkeen rupesin kuuntelee tätä levyä ja jotenki deathcore onki nyt paljon ymmärrettävämpi asia ku pari tuntia sitten..... ehh this is truly embarrassing mut jebouuu olkoon. tuskin sitä hupparia ikinä hankinkaan ni löysin taas
jotain kuuntelemisen arvosta vaik silmien edessä vilkkuuki sellanen WRONG WAY! autopelisign.
November Rain
Demolition Lover
November Rain
January 6th, 2011 at 01:37pm
Nannanannaa, rakastan mun uutta teemaa, vaikkei sitä kukaan näekään, kun täällä ei käy kukaan, muah!

Sara, no worries. :D Done almost exactly the same paitsi, että mulla se on joskus alkanut siitä, että onpa siisti bändin nimi tai onpa siisti levynkansi. "Pakottaudun kuunteleen näitä, koska näillä on niiiin siisti bändin nimi." But I end up liking them.

// Love my iPod. It's like the best thing ever! No, siitä nyt saakin luvan tykätä, kun olen tällaista halunnut varmaan 3-4 vuotta. Ja oikeastaan olen halunnut 6 vuotta, mutta silloin yläasteaikoina sitten sain pikkusiskon ensimmäisen generaation iPod nanon korvikkeeksi (kun se ei sitä osannut käyttää), joka kuitenkin kuoli varmaan neljä vuotta sitten ja heräsi taas mystisesti henkiin ennen joulua. :o Mut anyways, now I've got my own!
Skywalker
Salute You in Your Grave
Skywalker
January 14th, 2011 at 02:33pm
Mä haluan ragdollin...
Dopefish
Always Born a Crime
Dopefish
January 16th, 2011 at 06:16pm
November Rain:
Sara, no worries. :D Done almost exactly the same paitsi, että mulla se on joskus alkanut siitä, että onpa siisti bändin nimi tai onpa siisti levynkansi. "Pakottaudun kuunteleen näitä, koska näillä on niiiin siisti bändin nimi." But I end up liking them.

ahahhha :--D hyvin me vedetään!
tuli vaa niin syyllinen THIS IS NOT HOW IT'S SUPPOSED TO BE DONE -fiilis ku nappasin spotifyn auki vaan et pääsen tarkistaa millaset mahollisuudet mulla ois käyttää sitä hupparia.
nyt kuitenki tykkään niistä ihan for real eikä hupparia toistaseks oo hankinnassa (ois kyllä jos en köyhäilis nyt tätä alkuvuotta, koulujen risteilyt fyeah...)
joten kaikki rikollinen toiminta jäi vaan ajatuksen tasolle :D:D