Don't have an account? Create one!

Innrømmelser II

AuthorMessage
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
June 26th, 2009 at 08:24pm
jeg føler at jeg bare har havnet langt bort fra de jeg før kjente. de bryr seg ikke om meg og jeg passer egentlig ikke inn. jeg savner egentlig oslo jeg.
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
June 27th, 2009 at 08:24am
jeg liker at folk i 20-30 åra kan tekstene til bmthTehe <3
human bean juice
Shotgun Sinner
human bean juice
June 27th, 2009 at 05:10pm
I dag så jeg video av meg selv som liten, for første gang ever.
DET VAR FORFERDELIG. HELE MITT VERDENSBILDE ER ØDELAGT.

Jeg trodde jeg var en søt og, youknow, relativt normal unge. Men NEIDA. Omfg, jeg var helt sinnsykt veslevoksen, jeg snakka seriøst som en voksen person da jeg var fire år gammel, og jeg snakka KONSTANT. Og jeg var sykt linselus, og bråkete og dreiv og sang og dansa og snakka foran kameraet når mamma prøvde å filme stakkars broren min xD
traumatisert, nå D:

No wonder ingen liker meg.
WW108
In The Murder Scene
WW108
June 27th, 2009 at 09:50pm
Jeg hadde det så koslig i kveld <3
john lenin
Demolition Lover
john lenin
June 28th, 2009 at 11:03am
human bean juice:
I dag så jeg video av meg selv som liten, for første gang ever.
DET VAR FORFERDELIG. HELE MITT VERDENSBILDE ER ØDELAGT.

Jeg trodde jeg var en søt og, youknow, relativt normal unge. Men NEIDA. Omfg, jeg var helt sinnsykt veslevoksen, jeg snakka seriøst som en voksen person da jeg var fire år gammel, og jeg snakka KONSTANT. Og jeg var sykt linselus, og bråkete og dreiv og sang og dansa og snakka foran kameraet når mamma prøvde å filme stakkars broren min xD
traumatisert, nå D:

No wonder ingen liker meg.
Ha Ha
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
July 1st, 2009 at 08:47pm
helt usakling innrømmelse, men jeg hadde tatt Hennie, lett. Nyam
yep
Ghost in the Snow
yep
July 2nd, 2009 at 12:40pm
Adam er herlighet. In Love
Det er litt gøy å ha kjendiscrush Tehe
human bean juice
Shotgun Sinner
human bean juice
July 4th, 2009 at 04:53pm
Jeg så The Little Mermaid III: Ariel's Beginning i dag, og jeg grein gjennom HELE FILMEN. Fra sånn fem minutter, og helt til rulleteksten. Jeg holder på å grine NÅ, når jeg tenker på den.
Tehe
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
July 4th, 2009 at 06:17pm
human bean juice:
Jeg så The Little Mermaid III: Ariel's Beginning i dag, og jeg grein gjennom HELE FILMEN. Fra sånn fem minutter, og helt til rulleteksten. Jeg holder på å grine NÅ, når jeg tenker på den.
Tehe
Ofmg, dude, det gjorde jeg også når jeg så den Shocked
Jeg trodde jeg var alene Cheese
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
July 4th, 2009 at 06:38pm
herr. Hennie er så herlig og talentfull? Cheese litt besatt, bare bittelitt.<3
jeg har merka at jeg lett blir besatt av ting/folk når ikke noe skjer i hverdagen min, sånn..kjærleiksmessig og sånn?
WW108
In The Murder Scene
WW108
July 5th, 2009 at 12:54pm
jeg syns Roddick skulle vunnet for lenge siden. Men det blir så synd i Federer. xD
yep
Ghost in the Snow
yep
July 9th, 2009 at 06:04am
Jeg har gjort det igjen...
Major Parkinson
Fabulous Killjoy
Major Parkinson
July 15th, 2009 at 08:15am
Du fortjener det ikke.
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
July 15th, 2009 at 08:42am
Jeg hadde sex med Lauritz. Jeg var litt full, men ikke så full at jeg angrer. Han var edru, og jeg skjønner fremdeles ikke at han ville, hvem vil vel ha meg hvis de ikke er drita.
Egentlig skulle han bare avlede meg, for både han, Karsten og Knut hadde prøvd å få meg til å legge meg i flere timer.
Men når han tok meg med i senga var jeg oppsatt på alt annet enn å sove, og selv om jeg brukte godt og vel to timer på å overtale han til å slutte og kline og klå og heller ha sex med meg selv om jeg er 15, så var det verdt det.
Han ga til slutt etter hvis jeg kunne hente en nøkkel, og jeg gjorde det, pluss kondom.
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
July 17th, 2009 at 08:20pm
jeg tror jeg har gått tibake til barndommen eller no for i det siste har jeg sett masse filmer og sånn jeg digga da jeg var lita og alt sånn O_O
men alt var jo så mye bedre da >-<
yep
Ghost in the Snow
yep
July 18th, 2009 at 10:25am
COME ON!!! Gjør noe!
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
July 18th, 2009 at 10:33pm
jeg sang på shanaia twain fra levanger til venninda mi (en time) og det var ike pent. og mesteparten av tiden i arvidgrepet (metall fingre liksom)
og JA jeg skammer meg xD
yep
Ghost in the Snow
yep
July 19th, 2009 at 02:57am
Ja, jeg har drukket.
Faen, det var gøy.
Småberuset, de tørreste vitsene du kan forestille deg, de beste historiene fra de beste folka, og rett og slett FANTASTISKE folk.
Jeg, Jonas og Marius bada, tradisjonen tro, tross alkoholet vi alle hadde inntatt.
Han lovet og tok meg i hånda - foran alle som var ute da (ca.5-8 folk) - at han også skulle bade neste år, så visst han ikke var syk.
Jan lovet at han også skulle bade hvis han bada, og hvis bandet stilte opp på Rootsen neste år.
HAN KYSSA KLEMTE MEG TO GANGER, OG KYSSA MEG PÅ HALSEN thud
Ja, jeg har drukket noen øl, et par glass vin og en skvett champis, men ææææææææh, jeg er i himmelen way beyond alcohol! For, han sa at han brydde seg faktisk om meg, og omg, HAN KLEMTE MEG TO GANGER, OG KYSSA MEG PÅ HALSEN thud Jeg klarte jo ikke så si noe etter erklæringa - halveis alkohol, halveis målløshet og overraskelse.
Tillogmed Ivar gav meg sånne Naughty blikk angående vår lille samtale på gangen, etterpå. Ha Ha
Ok, ok, det hjelper ikke, men OMFG! Cheese

Og jeg synes jeg er flink å skrive selv om jeg har drukket, selv om backspace blir brukt en del ganger Yes Tehe
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
July 19th, 2009 at 07:46am
Jeg er ekstreeeeemt glad for å ha kommet inn på UIA, men er nå ganske frika ut fordi jeg flytter 5 timer unna nesten alle jeg kjenner, og må skape ett helt nytt venne-nettverk O_O

ooooog jeg har sett How To Be, og det er noe av det særeste jeg noen gang har sett Ha Ha Jeg skjønner ikke meninga med filmen, men omg xD Rob Pattinson er faktisk ganske flink i den også Tehe
human bean juice
Shotgun Sinner
human bean juice
July 19th, 2009 at 08:43am
SlumrendeUllteppe:
Jeg er ekstreeeeemt glad for å ha kommet inn på UIA, men er nå ganske frika ut fordi jeg flytter 5 timer unna nesten alle jeg kjenner, og må skape ett helt nytt venne-nettverk O_O

ooooog jeg har sett How To Be, og det er noe av det særeste jeg noen gang har sett Ha Ha Jeg skjønner ikke meninga med filmen, men omg xD Rob Pattinson er faktisk ganske flink i den også Tehe
men du har meg Wow Tehe

jeg er egentlig litt lei meg for at jeg kom inn på førstevalget mitt. for jeg skal jo ikke det uanz.
også syns jeg så synd på folk som er leiseg fordi de ikke kom inn på det de ville og jeg vil bare gi dem karakterene mine hvis det kan hjelpe og åh D: