Don't have an account? Create one!

bloody_raven

bloody_raven
Name:
Georgia (yay im a state!)
Age:
28
Gender:
Female
Location:
cyanide central

Member since November 26th, 2006

Contact

About

hellooooooo everybody! i live amongst penguins with top hats... insult them and u deal with me! lol nah not really, i dont care if u insult them!

My fave bands are:
My Chemical Romance
A.F.I
Bullet for my Valentine
Avenged Seven Fold
Fallout Boy
Gym Class Heroes
Panic! at the Disco
Disturbed
AC/DC
Smashing Pumpkins
Muse
Marilyn Manson
30 Seconds to Mars
Son of Dork
Pink Floyd
The Used
E.L.O
T- Rex
Murder Dolls
Goodnight Nurse
Slipknot
The MIsfits

A pretty long list, i know...

ANYWAY! Bass guitars are awesome, thats why i play em', music rocks, thats why i love it, art owns my life, thats why i wanna be a tattoo artist. People suck, except for the MCR fans and the freaky people.

i like Teenage Mutant Ninja Turtles... COWABUNGA! one time i jumped out of a tree, and hit my head real bad... it was funny!

ur probably wonderin wot this random person (me) looks like:

ive got black, short hair
im tall, 5"8 i think
i wear alot of black, cos bright things hurt my eyes
im pale
my eyes go freaky- ass colours, so i never know wot my natural colour is... but i think its hazel...

Spider man, Emily the Strange, Elmo, Cookie Monster and Pooh Bear are some of my best friends, along with Gerard, Mikey, Ray, Bob and Frank.

I own the same skeleton gloves as Frank... be jealous or die...

I like skittles lots, and i always seem to have a spork with me o_O i think theres a conspiracy goin on

i think i should mention i have more to add, but right now i think ive confused u enough

oh... I LURVE YOU LYDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol

Photos

  • Photo #3638

  • Photo #3637

  • Photo #3636

Comments

  • MYCHEMICALPANSY-GEE

    Wow. Are you a Bob girl now?
    Long time no speak hun.

    What's with that aye? haha.

    Well wanted to tell you I have...ahh...connections. I can't say over this. Too many things to ddeal with...I'll say in a PM okios

    Haha, remember my dillemma and issues with the word P.O.V.(but how I said it was pov)?

    Anyways...
    Love ya Gee
    See I even remembered your nickname I gave you...after I thought that was a silly nickname for Gerard.

    MYCHEMICALPANSY-GEE, October 9th, 2007 at 12:11:38am

Post a comment


You have to log in before you post a comment.