Don't have an account? Create one!

made from neon

made from neon
Name:
Lo.
Age:
26
Gender:
Female
Location:
Battery City.

Member since October 7th, 2007

Contact

About

Neurotix Rock&Roller, at your service.
I like my girlfriend and I like music.
I'm generally thought to be mental.
People, I find, are generally right.

And, oh yes, I fuck like a Kennedy.

Photos

  • Photo #15829

    oh, pink hair. how i miss thee.

Comments

  • believing.

    Lol, thanks. Hmm... new and exciting, eh? I'm thinking... AAR coming down in a month's time. =D
    And possibly new glasses. Lol, I'm boring. I could say something like I have a crush on somebody named dot dot dot but instead I choose to talk about spectacles.
    =.=

    believing., September 22nd, 2009 at 09:12:23am

  • precious weapons.

    i'm preeety good but just sick right now D:
    how bout you? (:
    your welcome! the music videos is AWESOME :) i love the merry go round haha

    precious weapons., September 21st, 2009 at 07:12:03pm

  • precious weapons.

    gah i'm back!
    i love your username btw <3
    it's FTW ;D

    precious weapons., September 20th, 2009 at 04:33:40am

  • believing.

    Mundane, eh? Hmm.
    Been drawing. It's good to feel a pen in my hand again. Haven't drawn anything in a million years. Hehe.

    believing., September 18th, 2009 at 04:07:04am

  • believing.

    I don't mind. Was jsut a bout of dengue fever. But I'm alrighty now. =D
    So, how're things your way?

    believing., September 17th, 2009 at 09:48:48am

  • believing.

    Ahah, yes, yes. Back from the 'dead', or the hospital.
    Been waiting to get back on here. God I missed INO. :]

    believing., September 14th, 2009 at 10:34:24pm

  • Spirit of Jazz.

    Bahahha i use them all the time, no need to worry. If someone says So long i usually break out into a rendition of Helena. xD

    I'm good......... I joined a band!!! =DDDDDDDD So that's why i'm hyper and happy 'cos we just practiced and it sounds pretty awesome. mooahahahhaa.

    Spirit of Jazz., September 13th, 2009 at 08:30:10pm

  • Spirit of Jazz.

    Haha the interwebz hug is happily accepted. No need to apologize, lol. I was just wondering how you were doing. =D

    I hereby give another interwebbz (yeah i'm gonna use that word all the time now) hug and hope that you're alright... =] Well, I would say to keep on being Not Okay but i suppose that would probably be bad. So...LAALLALALAA. =D

    ahahahah i'm very hyper. Ta taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

    Spirit of Jazz., September 13th, 2009 at 11:05:00am

  • believing.

    *waves* Hiya.

    believing., September 13th, 2009 at 10:22:17am

  • Spirit of Jazz.

    Where hast thou been!?!?!?!? I hath miss-ed thou!

    =D

    Spirit of Jazz., September 12th, 2009 at 06:56:16pm

  • infinity guitars.

    haha well i live in the uk so it's really not that far for me :D

    and sorry it's taken me a hundred years to reply, i haven't been online that much in the past few days, which is unusual x)

    infinity guitars., August 30th, 2009 at 05:49:09pm

  • Queen Obscene

    Yay, Billy Talent! Made me happy when I saw your username. Rusted from the rain is such an amazing song by them :] if it's that song you mean, of course :'D

    Queen Obscene, August 30th, 2009 at 01:32:28pm

  • Dear Tokyo...

    Why do you have neck bruises?
    You could try using foundation to cover them for pictures...but I'm not sure how they'll turn out though...y ou might be able to see the make-up.
    It was just awkward. I didn't know where to look and I had never slow danced before so I just basically followed him.
    Thank you, hahaha.

    Dear Tokyo..., August 27th, 2009 at 07:22:20pm

  • Dear Tokyo...

    That's awesome. Hahaha, he sounds so cool.
    Um.. thanks, hahaha. It was pretty hard dancing with him, the whole thing was really awkward. hahaha.
    Lol, hahaha. Thanks. I think they've made up about now, which is very good!
    Bahahaha, yes, sudden underage marriage FTW. I'll deffinitely keep my fingers crossed. >.<
    how are things going?

    Dear Tokyo..., August 26th, 2009 at 05:16:09pm

  • Young One Rick

    Aaaah, I think I would have just hi-fived them both xD
    And good :) Mine's been okay, Just a bit of a let down because we said we'd do all these cool days out, and we havn't really "/
    Ahh well, there's always next year :)
    x

    Young One Rick, August 25th, 2009 at 01:35:24pm

Previous | Page 3/20 | Next

Post a comment


You have to log in before you post a comment.