Don't have an account? Create one!

IN YOUR ARMS TONIGHT

IN YOUR ARMS TONIGHT
Name:
sam
Age:
32
Gender:
Female
Location:
in your arms forever

Member since April 30th, 2008

Contact

PM:
Send a private message
Friends:
Add to friends
MSN:
yamaha_fox_rider@hotmail.com
AIM:
not kool enough to have one
YIM:
rider_for_life@yahoo.com
ICQ:
way not kool enough
MySpace:
still dont have it fixed sorry

About

i am a 17 year old female i love to ride dirt bikes and work on cars. if you like doing this to then we can be friends. lol jk we can still be friends if you dont do that also if you want to know more about me just ask. oh and by the way i am a BITCH SO DONT PISS ME OFF OR I WILL GO APE SHIT ON YOU OKAY so just ask what you want and i will tell you.

Photos

  • Photo #10960

    I WANA RIDE YOU ALL NIGHT LONG

  • Photo #10959

    THS IS MY HOT CUZIN

  • Photo #10854

    my dirt bike aint it sexey?

Comments

  • Deaths lil helper

    Is it leagle 2 talk about ur couzin like that?XD

    Deaths lil helper, May 24th, 2008 at 01:38:07pm

  • Rabid Squirrel.

    it's okay. ^^

    Rabid Squirrel., May 22nd, 2008 at 06:05:37am

  • Rabid Squirrel.

    yeah i wanna see! =D
    post the pic!

    Rabid Squirrel., May 20th, 2008 at 10:13:19pm

  • Rabid Squirrel.

    yeah lez shoot 'em bunnies!! *is crazy*

    yeah? what's your pet squirrel's name? =D when did you have him?

    Rabid Squirrel., May 15th, 2008 at 08:58:08pm

  • Rabid Squirrel.

    mwahahahaha yeah!! finally, there's someone who loves squirrels!!
    it's time to kill all the bunnies and make the squirrels rule the world!!

    xD thanks for the cool comment!

    Rabid Squirrel., May 14th, 2008 at 09:17:39pm

  • The Beatles.

    Hai!
    Okies XDD

    Nah, that's not me, that's my love.
    =]

    The Beatles., May 14th, 2008 at 05:45:26pm

  • xxjaimiexx

    haha i like that picture. lol
    but i do agree i look depressed.

    xxjaimiexx, May 14th, 2008 at 12:01:04pm

  • Umbrella Academy

    thnx! im doin pretty good!

    Umbrella Academy, May 12th, 2008 at 06:46:31pm

  • My-Chem-Tyrell

    u think im gay? =O

    My-Chem-Tyrell, May 12th, 2008 at 05:59:27am

  • Hurricane

    oh.... well thanks, I like your picture too =)

    Hurricane, May 10th, 2008 at 01:04:16pm

  • RaeROMANCE '-'

    Mmmhmm. Good =)

    RaeROMANCE '-', May 9th, 2008 at 10:50:57pm

  • Umbrella Academy

    personally i dont no, im srry, i just found them and copied and pasted them, REALLY srry i couldnt help!! Wil u still b my frend? Smiley

    Umbrella Academy, May 9th, 2008 at 05:43:01pm

  • Umbrella Academy

    wich lettering thing, the colring or the size, or both??

    Umbrella Academy, May 9th, 2008 at 01:11:54pm

  • RaeROMANCE '-'

    Unlike most people, I fully support gays in every way.

    RaeROMANCE '-', May 8th, 2008 at 09:45:16pm

  • Hurricane

    SERIOUSLY!
    WOW WHAT?

    Hurricane, May 8th, 2008 at 04:34:42pm

Page 1/2 | Next

Post a comment


You have to log in before you post a comment.