Don't have an account? Create one!

Waar denk je aan? [Dutch WAYT]

AuthorMessage
MJLS
Always Born a Crime
MJLS
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6264
February 15th, 2008 at 11:28am
ik vind "Frankenstein Girls ..." op large.be maar ik bestel niet graag via het internet dusja..
A_Shadows_Kiss
Thinking Happy Thoughts
A_Shadows_Kiss
Age: 33
Gender: Female
Posts: 431
February 29th, 2008 at 04:04pm
^^ Als je het een leuk iets vind... moet je gewoon bestellen. Ik bestel ook regelmatig via de large en gaat altijd goed dus.... gewoon doen Wink
Torosaurus.
Always Born a Crime
Torosaurus.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 5349
April 13th, 2008 at 09:12am
Ik heb juist al de filmpjes herbekeken die ik had gemaakt van de MCR concerten en ik begon te wenen >.<
MJLS
Always Born a Crime
MJLS
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6264
May 22nd, 2008 at 02:16pm
en we moeten dit nodig terug tot leven wekken XD wat vinden jullie van het protest in Londen op de 31ste mei? Denk je dat dit goed zal aflopen of denk je dat het gevaarlijk zal worden? meningen Very Happy
nilrebna.
Awake and Unafraid
nilrebna.
Age: -
Gender: Female
Posts: 13115
May 22nd, 2008 at 02:37pm
tbh vind ik dat overdreven
Moeten ze nu echt gaan protesteren tegen de mening van een krant?
We weten toch dat MCR geen schuld aan heeft aan Hannah's zelfmoord. Men heeft videospelletjes,muziek,films etc de schuld gegeven voor zoveel dingen die in het hoofd van jongeren omgaan.
Het zal altijd zo zijn.
Zo kunnen we gewoon voor iedere band gaan protesteren, hé?
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben fan van mcr maar dit is nu
echt serieus overdreven.
Ik zeg nu ook niet dat ik akkoord ga met die krant, ik vind ook niet dat mcr zelfmoordberichten de wereld insturen.
Mja, er is wel altijd iets.
Ze moeten gewoon niet zo overdrijven.
Get over it.

Gevaarlijk? sjah dat vraag ik me ook wel af :p
MJLS
Always Born a Crime
MJLS
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6264
May 24th, 2008 at 03:54am
het is natuurlijk niet de eerste keer dat dit gebeurd en da mogen we ook nie vergeten e, als je zo heel de tijd hoort dat een van je fav. bands word beschuldigd als iets waar ze compleet tegen zijn vind je toch ook dat het wel eens mag stoppen. Het is ook het feit dat, als 1 krant zegt "mcr is an emo/suicide death cult" dan zullen rap de andere kranten ook volgen omdat ze mee willen zijn met de rest en denken dat dit de meeste meningen zijn van de mensen die de krant lezen. EMO is al veel besproken geweest en nu komt et zelf ook op in de tijdschrijften hier in belgie.

maar dat protest kan gevaarlijk uitlopen, het maakt niet uit hoeveel keer ze aan elkaar zeggen om de regels te respecteren of eens goed door te lezen, er zijn altijd wel 1 of 2 stommeriken tussen de groep dat alles kunnen verpesten.
INFLIGHTRADIO.
Devil's Got Your Number
INFLIGHTRADIO.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 36456
May 25th, 2008 at 07:25am
Ik vind het hele gedoe belachelijk.
Moesten ze al deze voorvallen gewoon negeren, het zou vlug gedaan zijn met dit gedoe.
De kranten pikken er mcr uit, en emo op zijn geheel, omdat ze weten dat het voor een heisa zal zorgen.
Trouwens, wat heeft het voor zin?
Denken ze nu echt dat ze met hun opmars de kranten hun mening zullen doen herzien?
Bollocks.
Mensen moeten gewoon maar eens gaan begrijpen dat muziek gewoon muziek is.
En het is niet omdat je naar een bepaalde band luistert, je onmiddellijk zelfmoordgedachten krijgt.
Ugh. ._. Het is gewoon allemaal zo stom.
En ja, gevaarlijk. 'k Weet het niet. Het kan behoorlijk uit de hand lopen. "/
MJLS
Always Born a Crime
MJLS
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6264
May 25th, 2008 at 10:56am
._. ondertussen heeft MCR gereageerd op het artikel maar ze hebben niets vermeld over het protest en hoe het alleen maar dingen zou kunnen erger maken als er iets mis loopt, tenzij ze er niets over weten, dat is ook mogelijk maar toch, er is maar 1 iemand nodig die iets stom in zijn gedachten krijgt om het allemaal slecht te laten aflopen
INFLIGHTRADIO.
Devil's Got Your Number
INFLIGHTRADIO.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 36456
May 25th, 2008 at 11:05am
Het zit er dik in volgens mij.
Zoals elke band, heeft mcr veel fans die "zot van hen staan".
En die dus waarschijnlijk ook domme dingen gaan doen.
Nu ja. Hun probleem.
Het is alleen jammer dat mcr's imago hier weer maar eens gaat onder lijden.
MJLS
Always Born a Crime
MJLS
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6264
May 25th, 2008 at 01:39pm
achja, wij kunnen er nu wel niets aan doen, we gaan moeten afwachten tot we zien wat er zal gebeuren.

XD intussen deze mededeling : senseo caffé choco = In Love damn, das goe koffie