Don't have an account? Create one!

Wist Je Dat...

AuthorMessage
oh! darling
Motor Baby
oh! darling
Age: 33
Gender: Female
Posts: 956
April 1st, 2008 at 08:56am
Berylla:
wist je dat ik er in het laatste half uur achter ben gekomen dat ik mcr mis?


ohja?
hmm. heb ik totaal geen last van eigenlijk.
ook als ik ze hoor ofzo, meer van: oh geez, what.was.i.thinking?
ik vind het gewoon niet meer bijzonder ofzo. kan er ook niks aan doen.
maarrrr. ik ken jou via mcr. dus daar blijf ik ze wel dankbaar om xD
Torosaurus.
Always Born a Crime
Torosaurus.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 5349
April 1st, 2008 at 09:16am
Wist je dat ik ze nu al ong 3 jaar ken Very Happy (mcr)
MJLS
Always Born a Crime
MJLS
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6264
April 1st, 2008 at 11:26am
wist je dat ik waarschijnlijk terug The Umbrella Academy kan kopen als ik weer ga gaan shoppen deze week Very Happy
Torosaurus.
Always Born a Crime
Torosaurus.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 5349
April 1st, 2008 at 11:51am
Wist je dat ik niet weet waar zoeken voor TUA >.>
Berylla
Motor Baby
Berylla
Age: 33
Gender: Female
Posts: 818
April 2nd, 2008 at 12:15pm
d o r k e h:
ohja?
hmm. heb ik totaal geen last van eigenlijk.
ook als ik ze hoor ofzo, meer van: oh geez, what.was.i.thinking?
ik vind het gewoon niet meer bijzonder ofzo. kan er ook niks aan doen.
maarrrr. ik ken jou via mcr. dus daar blijf ik ze wel dankbaar om xD


Ik kan niet ontkennen dat mcr een groot deel van mijn leven is geweest, en dan doet het me toch wel wat. Heb ook helemaal geen spijt van concerten of andere achterlijke aankopen die ik heb gedaan. Ik heb verder ook geen behoefte om naar ze te luisteren en moet ook toegeven dat mcr één van mijn favoriete afzeikonderwerpen is. Maar toch, soms overvalt zo'n gevoel je, als een herinnering, en zou je heel even willen dat het was zoals toen. Ik blijf er ook nog steeds bij dat ze niet emo zijn, en ook niet waren, en ik háát emo, kan ik je zeggen. Net zoals alle andere fucking hypes en groepjes, maargoed, ik begin af te dwalen van mijn geweldige, emotionele preek.

Slotconclusie, mcr mag voor mij oprotten, maar het blijft leuk om af en toe hier rond te hangen.

En voor tua, in de meeste steden heb je van die typische stripboeken winkels, waar je ook action figures enzo krijgt. Liggen meestal wel in de steegjes en moet je even zoeken, maar daar zullen ze hem vast wel ergens hebben, lijkt mij.
C!n-D
Thinking Happy Thoughts
C!n-D
Age: 32
Gender: Female
Posts: 488
April 2nd, 2008 at 01:33pm
dat hun dvd "la desfila negro esta muerto" verplaatst is naar juni/ eind july Sad
Torosaurus.
Always Born a Crime
Torosaurus.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 5349
April 2nd, 2008 at 01:59pm
C!n-D:
dat hun dvd "la desfila negro esta muerto" verplaatst is naar juni/ eind july Sad

Ö
oh! darling
Motor Baby
oh! darling
Age: 33
Gender: Female
Posts: 956
April 2nd, 2008 at 02:42pm
Berylla:
d o r k e h:
ohja?
hmm. heb ik totaal geen last van eigenlijk.
ook als ik ze hoor ofzo, meer van: oh geez, what.was.i.thinking?
ik vind het gewoon niet meer bijzonder ofzo. kan er ook niks aan doen.
maarrrr. ik ken jou via mcr. dus daar blijf ik ze wel dankbaar om xD


Ik kan niet ontkennen dat mcr een groot deel van mijn leven is geweest, en dan doet het me toch wel wat. Heb ook helemaal geen spijt van concerten of andere achterlijke aankopen die ik heb gedaan. Ik heb verder ook geen behoefte om naar ze te luisteren en moet ook toegeven dat mcr één van mijn favoriete afzeikonderwerpen is. Maar toch, soms overvalt zo'n gevoel je, als een herinnering, en zou je heel even willen dat het was zoals toen. Ik blijf er ook nog steeds bij dat ze niet emo zijn, en ook niet waren, en ik háát emo, kan ik je zeggen. Net zoals alle andere fucking hypes en groepjes, maargoed, ik begin af te dwalen van mijn geweldige, emotionele preek.

Slotconclusie, mcr mag voor mij oprotten, maar het blijft leuk om af en toe hier rond te hangen.

En voor tua, in de meeste steden heb je van die typische stripboeken winkels, waar je ook action figures enzo krijgt. Liggen meestal wel in de steegjes en moet je even zoeken, maar daar zullen ze hem vast wel ergens hebben, lijkt mij.



ahja. got ya.
ik dacht dat je de muziek enzo miste.

de concerten wáren ook echt gaaf. en het hele obsessen ook wel.
maar ik ben er gewoon overheen. heb geen zin meer in dat vereren van bands enzo. en tja. voor mij was het turning point gewoon op pukkelpop, bij the academy is...
omdat zij dus zonder enige preken en weetikveelwat shows 1000x meer 'echtheid' en werkelijke loyaliteit lieten zien dan mcr voor mij ooit had gedaan.
maargoed. ik ga ook niet ontkennen dat ze ooit heel veel voor me betekenden, maar nu doen ze dat in ieder geval niet meer.
ik kan me niet meer in de muziek vinden. te donker, te overdreven.
kom ik even met hele lange quote:

FOON: Where do you get your inspiration for the songs?

William: For me, it's the world around me. This is a really good question; every morning when I wake up I try to think of things in this manner. I think there are so many artists and so many writers, so many people, particularly lyricists that write with this sort of (dark) mindset. Imagine that your creative mind is like a dark room and most of these artists or lyricists they have a candle in front of them. They are in this dark room and don't know the depths, they don't care. All that they can see and relate to is this, like, 3 inches right in front of them. That's all they are exposed to, all they are concerned with and it's a very selfish way of thinking about art and expression. So, I think that their songs reflect that, the sort of self-loathing, hopeless, very dark songs. That's not what touches me, that's not the type of art, the type of music or the type of people that move me and motivate me. They are so wrapped up in themselves that they don't notice there might be a wall right behind them with a light switch. Flip that switch and there's a whole world around you that you didn't know existed and the room is the world, is everybody else. Then you can truly relate to everything from the trees outside to your Mom and sister, your family, friends, your enemies. You can really relate to the world and really soak it all in and reflect and express that in a more genuine, more well rounded, more global way. For me every morning when I wake up, I try to remember to flip the switch, to make sure the room is lit.


dat is zo'n beetje hoe ik nu ook over mcr's stijl denk.
maargoed.
afzeiken kunnen we mss beter op msn/irl doen, want zoals je zei; het blijft leuk hier af en toe rond te hangen xD


ik ben TUA trouwens ook wel in zo'n comic book store tegengekomen.
was wel in brighton.
mss ergens op internet ofzo?
C!n-D
Thinking Happy Thoughts
C!n-D
Age: 32
Gender: Female
Posts: 488
April 2nd, 2008 at 02:46pm
^^ kheb TUA op ebay gezien (duitsland), in case dat je dat intresseert Wink
Berylla
Motor Baby
Berylla
Age: 33
Gender: Female
Posts: 818
April 2nd, 2008 at 02:52pm
Nou, de muziek mis ik anders ook wel, op een bepaalde manier.. Maar dat is misschien omdat ik nu echt andere dingen luister. Dingen met meer betekenis en geen highschooldrama/lovesongs/imsosad. En al helemaal geen imsohappy shit. Dingen die er écht toe doen. Naar mijn mening dan. En het obsessen met bands, ja, daar heeft mcr me ook overheen geholpen. Want dat is eigenlijk gewoon tijdverspilling. Het gaat echt om de muziek, YouTube afstruinen is ook nog wel leuk, maar ik hoef echt geen persoonlijke informatie meer.

Wist je dat ik nu echt ga stoppen met stomme, dubbelzinnige berichtjes achterlaten?

Wat is dat eigenlijk voor dvd? Gewoon concertregistratie?
C!n-D
Thinking Happy Thoughts
C!n-D
Age: 32
Gender: Female
Posts: 488
April 2nd, 2008 at 02:55pm
ja, dvd gaat over hun laatste concert in mexico (het hele TBP gedoe)

en dan nog een tweede met extra's (clips enzo)
en dan nog een live cd,
een beetje LOTMS achtig Wink
oh! darling
Motor Baby
oh! darling
Age: 33
Gender: Female
Posts: 956
April 2nd, 2008 at 03:01pm
Berylla:
Nou, de muziek mis ik anders ook wel, op een bepaalde manier.. Maar dat is misschien omdat ik nu echt andere dingen luister. Dingen met meer betekenis en geen highschooldrama/lovesongs/imsosad. En al helemaal geen imsohappy shit. Dingen die er écht toe doen. Naar mijn mening dan. En het obsessen met bands, ja, daar heeft mcr me ook overheen geholpen. Want dat is eigenlijk gewoon tijdverspilling. Het gaat echt om de muziek, YouTube afstruinen is ook nog wel leuk, maar ik hoef echt geen persoonlijke informatie meer.

Wist je dat ik nu echt ga stoppen met stomme, dubbelzinnige berichtjes achterlaten?



Wat is dat eigenlijk voor dvd? Gewoon concertregistratie?


niks mis met love songs though..
ik weet van een aantal bands die ik luister dat ze muzikaal/tekstueel gezien niet van bijster hoog niveau zijn. en anderen worden juist heel erg gewaardeerd omdat 'die muziek er tenminste toe doet.'
-shrug-
dat soort gedoe is overrated imo.
waar luister je nu dan eigenlijk naar?want dat ik weet ik eigenlijk uberhaupt niet.
en ik vind jouw dubbelezinnige berichtjes juist super leuk. puh

oh trouwens. wth is er gaande daar in jouw dorpje op 21 juni?
want op zoeen band die ik wel tof vind stond zo: mechelen NL 21 juni op de tourdata.

enenenenenen
ik mis jou.
-glare-
Berylla
Motor Baby
Berylla
Age: 33
Gender: Female
Posts: 818
April 2nd, 2008 at 03:11pm
Daarom is het juist dubbelzinnig, want nummers over liefde, daar kun je toch niet omheen. Dat luister ik ook wel. Maar vooral muziek die meer politiek gericht is, die zich met problemen in de wereld bezighouden. Muzikanten die ouder dan twintig zijn en écht wat te zeggen hebben. Als ik dat hoor, denk ik echt over andere muziek, waar gáát dat allemaal over? Maar laat ik er duidelijk bijzeggen, dat vind ík. Smaken verschillen, en ik oordeel niet over mensen die andere muziek luisteren. Ik weet ook dat het heel dom klinkt om te zeggen dat de muziek die ik luister er tenminste wél toe doet. Dat bedoel ik dan ook niet. Helemaal.
En nu ga ik écht ophouden, ik krijg er wat van.

En wat er hier loos is, ik zou het niet weten. Ik woon hier, dat is alles. De enige bands die hier wel eens spelen zijn Rowwen Hèze, Network en Tonka. Ik heb zo'n vermoeden dat je die niet bedoeld.
oh! darling
Motor Baby
oh! darling
Age: 33
Gender: Female
Posts: 956
April 2nd, 2008 at 03:29pm
^
politiek gezeik in muziek word ik juist zo moe van. nu ken ik wel alleen de poppunk bandjes die alleen maar fuck america zingen en meer eigenlijk ook niet weten..
maar voor mij hoeft muziek niet persee over wereldproblemen te gaan. ook dingen op kleinere schaal kun je juist toepassen op wereldproblemen en weetikveelwat.

en daarom is mccartney zoveel beter dan lennon xD

en dat meen je wél. net als dat ik mijn muziek ook boven dat van veel anderen verheven vind. arrogant mss. but i really couldn't care less.

voor mij moeten bands eerlijk en oprecht zijn. of wel héul erg goed zijn.
en dat is mcr naar mijn mening niet meer. klaar.

nee ik had het over Kings Of The Day.
emo/indie bandje uit Vaals?best leuk. niet wow, heel bijzonder, maar wel leuk.
wil ik mss wel zien vandaar.
A_Shadows_Kiss
Thinking Happy Thoughts
A_Shadows_Kiss
Age: 33
Gender: Female
Posts: 431
April 4th, 2008 at 10:11am
Wist je dat de voorkant voor de nieuwe My Chem dvd op de officiele site staat & dat ik het serieus een heel mooi plaatje vind? xD
Torosaurus.
Always Born a Crime
Torosaurus.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 5349
April 4th, 2008 at 10:30am
Ik vind het ook cool Tehe Linkiiieee xD
William Francis.
Patron Saint of Switchblade Fights
William Francis.
Age: 37
Gender: Female
Posts: 67072
April 4th, 2008 at 11:25am
wist je dat Manchester onwijs gaaf was.
Wist je dat ik naar het manchester united voetbal stadion ben geweest (m'n favo team ..)
wist je dat ik william (aiden ja) mn tattoo heb laten zien, dat ie m gaaf vond en dat er een foto van is gemaakt door een vriend van hem... voor myspace o.O xD
Berylla
Motor Baby
Berylla
Age: 33
Gender: Female
Posts: 818
April 4th, 2008 at 02:28pm
wist je dat dat echt cool is? Very Happy
wist je dat ik me afvroeg waar je tattoo nu precies zit? tussen je schouderbladen?
en wist je dat ik zometeen naar een fuif ga en hóóp dat het leuk wordt,
aangezien ik permanent getraumatiseerd ben door een eerder feestje?
William Francis.
Patron Saint of Switchblade Fights
William Francis.
Age: 37
Gender: Female
Posts: 67072
April 4th, 2008 at 03:44pm
Wist je dat die inderdaad tussen mn schouderbladen zit.
Wist je dat ik je veel plezier wens en hoop voor je dat het leuk wordt =).
Berylla
Motor Baby
Berylla
Age: 33
Gender: Female
Posts: 818
April 4th, 2008 at 07:46pm
err, laat maar zitten.