Don't have an account? Create one!

MCR skivsignering!

AuthorMessage
PRETZELS!
Bleeding on the Floor
PRETZELS!
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1259
November 21st, 2006 at 04:16pm
NAWS. -kram-
TuneOfYourDeath
Killjoy
TuneOfYourDeath
Age: 31
Gender: Female
Posts: 14
December 21st, 2006 at 02:57pm
Va fan! Jag var i egypten så jag kunde inte träffa dom... *snyft*
Jag kom hem den dagen och så ringde jag till min kompis som skulle träffa dom, och så frågade jag henne om jag kunde få prata med gee, men det fick jag inte för vakterna. Jag blev så PISSED!

men jag var där en månad innan och träffade Panic! at the disco. Fick en ny kompis Very Happy
Magster
Fabulous Killjoy
Magster
Age: 31
Gender: Female
Posts: 126
January 12th, 2007 at 03:46pm
Gud jag skulle också vilja träffa dom! Får ta det nästa gång dom kommer till sthlm isf för till malmö kommre jag aldrig Cry .
ladypeace
Bleeding on the Floor
ladypeace
Age: 39
Gender: Female
Posts: 1160
January 12th, 2007 at 08:30pm
föresten var det någon som vart inne och tog foto när frank asflabba och pekade på någon utanför fönstret?
theresiahs.
Bleeding on the Floor
theresiahs.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 1403
January 13th, 2007 at 07:37am
Vad roligt för er! Very Happy Jag hann tyvärr inte åka till Stockholm. Men jag och en av mina bästa kompisar tänkte åka till Malmö, men våra föräldrar sa bara "Och, öh... ni tror att ni ska få åka?". Så det blev inget av det. Sad Men nästa gång de kommer till Stockholm ska jag klart dit. Hoppas de kommer nån annan gång!
Jag spelar trummor och lite gittar så Bob och Ray är grymt stora förebilder för mig också... men klart att jag gillar dem allihopa förståss Smile
Magster
Fabulous Killjoy
Magster
Age: 31
Gender: Female
Posts: 126
January 13th, 2007 at 11:12am
theteenager:
Vad roligt för er! Very Happy Jag hann tyvärr inte åka till Stockholm. Men jag och en av mina bästa kompisar tänkte åka till Malmö, men våra föräldrar sa bara "Och, öh... ni tror att ni ska få åka?". Så det blev inget av det. Sad Men nästa gång de kommer till Stockholm ska jag klart dit. Hoppas de kommer nån annan gång!
Jag spelar trummor och lite gittar så Bob och Ray är grymt stora förebilder för mig också... men klart att jag gillar dem allihopa förståss Smile


Jag ska också se dom nästa gång dom kommer till Sthlm, när nu det blir Rolling Eyes
Ingen som vet deras nästa tripp till Sverige efter Malmö?
theresiahs.
Bleeding on the Floor
theresiahs.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 1403
January 13th, 2007 at 11:48am
Magster:
Jag ska också se dom nästa gång dom kommer till Sthlm, när nu det blir Rolling Eyes
Ingen som vet deras nästa tripp till Sverige efter Malmö?
Öh... Det är ju svårt att veta nu Crying or Very sad ... men... hoppas det blir snart! Very Happy
Magster
Fabulous Killjoy
Magster
Age: 31
Gender: Female
Posts: 126
January 14th, 2007 at 10:32am
theteenager:
Magster:
Jag ska också se dom nästa gång dom kommer till Sthlm, när nu det blir Rolling Eyes
Ingen som vet deras nästa tripp till Sverige efter Malmö?
Öh... Det är ju svårt att veta nu Crying or Very sad ... men... hoppas det blir snart! Very Happy


Jo man hoppas ju på det! Neutral
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
January 15th, 2007 at 10:51am
ladypeace:
föresten var det någon som vart inne och tog foto när frank asflabba och pekade på någon utanför fönstret?


Jag var inte där, men naaaaaw vad massa söttigt det måste varit Shocked Very Happy Very Happy In Love
Magster
Fabulous Killjoy
Magster
Age: 31
Gender: Female
Posts: 126
January 15th, 2007 at 01:59pm
Min kompis var iofs där Very Happy Hon stod i kö runt 8 timmar tror jag det va och sen blev hon helt stum när hon till slut kom fram! Haha, men hon blev iaf väääldigt glad! Vem skulle inte bli det?
ladypeace
Bleeding on the Floor
ladypeace
Age: 39
Gender: Female
Posts: 1160
January 15th, 2007 at 04:09pm
MurderBride:
ladypeace:
föresten var det någon som vart inne och tog foto när frank asflabba och pekade på någon utanför fönstret?


Jag var inte där, men naaaaaw vad massa söttigt det måste varit Shocked Very Happy Very Happy In Love


det var roligt om inte annat Smile
cobrastarfish
Thinking Happy Thoughts
cobrastarfish
Age: -
Gender: -
Posts: 442
January 25th, 2007 at 12:15pm
aww, jag avundas alla som var där Very Happy lyckostar^^
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
January 25th, 2007 at 12:23pm
ladypeace:
MurderBride:
ladypeace:
föresten var det någon som vart inne och tog foto när frank asflabba och pekade på någon utanför fönstret?


Jag var inte där, men naaaaaw vad massa söttigt det måste varit Shocked Very Happy Very Happy In Love


det var roligt om inte annat Smile


hihi ^^ jag önskar man kunde flytta ner sthlm till helsingborg ^^
cobrastarfish
Thinking Happy Thoughts
cobrastarfish
Age: -
Gender: -
Posts: 442
January 25th, 2007 at 12:48pm
MurderBride:
ladypeace:
MurderBride:
ladypeace:
föresten var det någon som vart inne och tog foto när frank asflabba och pekade på någon utanför fönstret?


Jag var inte där, men naaaaaw vad massa söttigt det måste varit Shocked Very Happy Very Happy In Love


det var roligt om inte annat Smile


hihi ^^ jag önskar man kunde flytta ner sthlm till helsingborg ^^


ja, jag meed! tillfälligt iaf ;P
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
January 25th, 2007 at 01:23pm
haha, eller så kunde man flytta mcr till sverige, dem kan få bo hemma hos mej ^^ jag får bara be pappa och mamma att flytta ut Razz det blir lite trångt men det gör inte mej något Smile


okej nu slutar vi spamma, vi flyttar över denna diskussionen på WAYT istället ^^
howlin'
Jazz Hands
howlin'
Age: 32
Gender: Female
Posts: 312
January 26th, 2007 at 04:40pm
blir det signering i Malmö?
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
January 27th, 2007 at 03:09am
ingen vet, förmodligen inte men håll tummarna Wink
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
January 28th, 2007 at 06:01pm
Jeg var på signeringa i stockholm!! ^^
Venta fra ca 11 og kom ikke inn før 9 eller no :S var så jævla mange som sneik!!!! >Sad Gerard og Mikey så såå slitne ut på slutten :S syns nesten synd på de! :S
oo kule bilder! fikk ikke tatt noen bilder jeg Sad Har bare et bilde av bursdagskortet jeg ga til Frank! ^^

Jeg håper d blir signering i Malmö åsså! ^^ skal dit! siden de ikke kommer til Norge! Razz
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
January 29th, 2007 at 08:09am
Lägg in bilderna här!! snälla?? Smile
adorkable
Bleeding on the Floor
adorkable
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1977
February 3rd, 2007 at 06:32pm
Jeg vil at de skal komme til Norge.. Crying or Very sad