Don't have an account? Create one!

Konserten 9/4

AuthorMessage
xladyofsorrowsx
Killjoy
xladyofsorrowsx
Age: 32
Gender: Female
Posts: 36
December 20th, 2006 at 10:15am
MurderBride:
ja, det ska vi ABSOLUT göra Very HappyVery Happy

läser alla det nu!? ALLA SOM LÄSER DETTA OCH GÅR PÅ KONSERTEN I MALMÖ SJUNGER FÖR GERARD!!!!

JAG SKA SJUNGA TILLS JAG SVIMMAR!!!! Clap Dance XD
high drama.
Awake and Unafraid
high drama.
Age: -
Gender: -
Posts: 14569
December 20th, 2006 at 10:33am
Yay, Go SannaClap
Vi INO svenskar ska få igång hela konserten Very Happy
ToDumbForAName
Killjoy
ToDumbForAName
Age: 32
Gender: Female
Posts: 20
December 20th, 2006 at 02:20pm
Hehe... jag ska sjunga med!
Alla som står runtomkirng mig får ursäkta min proffsiga sångröst x)
Vet någon vilka som ska vara förband?
Hört att det kanske skulle vara Thursday... omg ! Very Happy!
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
December 20th, 2006 at 03:39pm
ÅÅÅH, jag längtar längtar längtar längtar!! Någon mer som är upphetsad? Very Happy
ladypeace
Bleeding on the Floor
ladypeace
Age: 39
Gender: Female
Posts: 1160
December 20th, 2006 at 03:54pm
jag var upphetsad så jag inte kunde göra något annat än att försöka andas när jag fick reda på att de skulel komma tillbaks det har lagt sig lite nu.. synd för den känslan var rätt skön..
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
December 20th, 2006 at 04:06pm
ladypeace:
jag var upphetsad så jag inte kunde göra något annat än att försöka andas när jag fick reda på att de skulel komma tillbaks det har lagt sig lite nu.. synd för den känslan var rätt skön..


Håller verkligen med... jag kunde inte se dem i sthlm pga skolan och för att det är så långt mellan helsingborg och sthlm Sad men sen så stod det i ett nyhetsbrev att dem skulle komma till malmö, och jag blev GALEN!!! jag skrek och hoppade, helt omöjligt att beskriva känslan!!
Men som du sa har det lagt sig lite, men den kommer nog tillbaks när det börjar närma sig! (hoppas jag)
my name is tristan.
Salute You in Your Grave
my name is tristan.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 3102
December 20th, 2006 at 04:33pm
Någon kommer säkerligen att be oss sjunga för Gerard (typ Ray. Eller kanske Gerard själv), så det lär bli gratulationssång.

Vad jag tycker kunde vara kul var ifall man kunde ordna så att publiken sjöng happy birthday i pausen mellan förbandet och My Chem, då man brukar skrika MCR hela tiden. Vore riktigt skoj att överraska Gerard på det viset.
threads
Shotgun Sinner
threads
Age: 27
Gender: Female
Posts: 8038
December 20th, 2006 at 04:39pm
Sgt. murder C bloody:
Någon kommer säkerligen att be oss sjunga för Gerard (typ Ray. Eller kanske Gerard själv), så det lär bli gratulationssång.

Vad jag tycker kunde vara kul var ifall man kunde ordna så att publiken sjöng happy birthday i pausen mellan förbandet och My Chem, då man brukar skrika MCR hela tiden. Vore riktigt skoj att överraska Gerard på det viset.
It's my mothers birthday this very day... sing for her... her name is Gerard.

Så ska Gerard säga. Det ska han. Yes
xladyofsorrowsx
Killjoy
xladyofsorrowsx
Age: 32
Gender: Female
Posts: 36
December 21st, 2006 at 01:34am
BlackRoseDying:
Yay, Go SannaClap
Vi INO svenskar ska få igång hela konserten Very Happy

Yay GO MEE! Clap klart vi ska Very Happy
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
December 21st, 2006 at 02:25pm
Sgt. murder C bloody:
Någon kommer säkerligen att be oss sjunga för Gerard (typ Ray. Eller kanske Gerard själv), så det lär bli gratulationssång.

Vad jag tycker kunde vara kul var ifall man kunde ordna så att publiken sjöng happy birthday i pausen mellan förbandet och My Chem, då man brukar skrika MCR hela tiden. Vore riktigt skoj att överraska Gerard på det viset.

Ja, härlig idé! Clap typ precis när bandet kommer ut så välkomnar vi dem med Happy B-day! woohoo! Vi här på INO är deras alltid trogna svarta parad! Cool Laughing
high drama.
Awake and Unafraid
high drama.
Age: -
Gender: -
Posts: 14569
December 21st, 2006 at 02:28pm
Woho, super idé! Okej, alla är med nu?! =O
Så många som möjligt måste vara med på det Very Happy
Så får vi igång hela konseten..Naughty
We'll make it ^.^
TuneOfYourDeath
Killjoy
TuneOfYourDeath
Age: 31
Gender: Female
Posts: 14
December 21st, 2006 at 02:46pm
Xyleena:
alvein:
ståplats här oxå!! =)


Sweet! Ser fram emot hur svettig man kommer bli! Eller kanske inte? :p
Jag har köpt ståplat och ska kanske dit, men jag bor i sthlm så det tar typ 14 timmar med tåg (!)
Jag kommer säkert att få ett astma anfall som jag fick på deras förra konsert och fick bäras över xD
my name is tristan.
Salute You in Your Grave
my name is tristan.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 3102
December 21st, 2006 at 03:10pm
MurderBride:

Ja, härlig idé! Clap typ precis när bandet kommer ut så välkomnar vi dem med Happy B-day! woohoo! Vi här på INO är deras alltid trogna svarta parad! Cool Laughing


Det kommer inte att funka att sjunga det precis när de kommer ut. För de börjar spela innan de visar sig. Det bästa är som sagt att sjunga medan de gör en sista soundcheck, efter förbandet.
ladypeace
Bleeding on the Floor
ladypeace
Age: 39
Gender: Female
Posts: 1160
December 21st, 2006 at 03:26pm
MurderBride:
ladypeace:
jag var upphetsad så jag inte kunde göra något annat än att försöka andas när jag fick reda på att de skulel komma tillbaks det har lagt sig lite nu.. synd för den känslan var rätt skön..


Håller verkligen med... jag kunde inte se dem i sthlm pga skolan och för att det är så långt mellan helsingborg och sthlm Sad men sen så stod det i ett nyhetsbrev att dem skulle komma till malmö, och jag blev GALEN!!! jag skrek och hoppade, helt omöjligt att beskriva känslan!!
Men som du sa har det lagt sig lite, men den kommer nog tillbaks när det börjar närma sig! (hoppas jag)


what bor du i HBG... hmm jag bor också där ibland iaf.. Smile
alvein
Killjoy
alvein
Age: -
Gender: Female
Posts: 38
December 21st, 2006 at 03:52pm
TuneOfYourDeath:
Jag har köpt ståplat och ska kanske dit, men jag bor i sthlm så det tar typ 14 timmar med tåg (!)
Jag kommer säkert att få ett astma anfall som jag fick på deras förra konsert och fick bäras över xD


Oj astma anfall, låter inte bra Sad

Bor oxå i sthlm, tror vi kommer flyga ner. usch... hatar verkligen att flyga.... Cry
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
December 21st, 2006 at 05:44pm
ladypeace:
MurderBride:
ladypeace:
jag var upphetsad så jag inte kunde göra något annat än att försöka andas när jag fick reda på att de skulel komma tillbaks det har lagt sig lite nu.. synd för den känslan var rätt skön..


Håller verkligen med... jag kunde inte se dem i sthlm pga skolan och för att det är så långt mellan helsingborg och sthlm Sad men sen så stod det i ett nyhetsbrev att dem skulle komma till malmö, och jag blev GALEN!!! jag skrek och hoppade, helt omöjligt att beskriva känslan!!
Men som du sa har det lagt sig lite, men den kommer nog tillbaks när det börjar närma sig! (hoppas jag)


what bor du i HBG... hmm jag bor också där ibland iaf.. Smile


Jag bor på Eskilsminne Very Happy och jag går på Elinebergsskolan Wink du då??
TuneOfYourDeath
Killjoy
TuneOfYourDeath
Age: 31
Gender: Female
Posts: 14
December 22nd, 2006 at 10:39am
alvein:
TuneOfYourDeath:
Jag har köpt ståplat och ska kanske dit, men jag bor i sthlm så det tar typ 14 timmar med tåg (!)
Jag kommer säkert att få ett astma anfall som jag fick på deras förra konsert och fick bäras över xD


Oj astma anfall, låter inte bra Sad

Bor oxå i sthlm, tror vi kommer flyga ner. usch... hatar verkligen att flyga.... Cry


Det tar väl typ bara en halvtimme att flyga? fett bra!
alvein
Killjoy
alvein
Age: -
Gender: Female
Posts: 38
December 22nd, 2006 at 01:36pm
^ Nåt sånt ja... en halvtimma hit och dit kan man tycka... men den halvtimman kommer vara riktigt jävlig för mig Sad *super mes*
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
December 22nd, 2006 at 04:25pm
naaw, alvein vill du ha tips? Very Happy tänk på att du gör det för att få se MCR och lyssna på dem hela flyresan Smile
okej det är kanske inte så mkt till tips, det är ju nästan självklart Smile
ladypeace
Bleeding on the Floor
ladypeace
Age: 39
Gender: Female
Posts: 1160
December 22nd, 2006 at 07:41pm
MurderBride:
ladypeace:
MurderBride:
ladypeace:
jag var upphetsad så jag inte kunde göra något annat än att försöka andas när jag fick reda på att de skulel komma tillbaks det har lagt sig lite nu.. synd för den känslan var rätt skön..


Håller verkligen med... jag kunde inte se dem i sthlm pga skolan och för att det är så långt mellan helsingborg och sthlm Sad men sen så stod det i ett nyhetsbrev att dem skulle komma till malmö, och jag blev GALEN!!! jag skrek och hoppade, helt omöjligt att beskriva känslan!!
Men som du sa har det lagt sig lite, men den kommer nog tillbaks när det börjar närma sig! (hoppas jag)


what bor du i HBG... hmm jag bor också där ibland iaf.. Smile


Jag bor på Eskilsminne Very Happy och jag går på Elinebergsskolan Wink du då??


bor uppe på ringstorp..
sitter mest inne faktiskt...:/ det blir så när man inte har så många vänner.. eller något jobb.. Neutral