Don't have an account? Create one!

3.7.2007 Helsingin Jäähalli

AuthorMessage
water cooler romance
Jazz Hands
water cooler romance
Age: 32
Gender: Female
Posts: 335
July 1st, 2007 at 10:47am
Kyllä me sieltä selvitään. Ja pidetään vielä helvetin hauskaa siinä välissä eiks niin ! Very Happy

Hate me: Joo kaikistahan tuntuu vähän kurjalta, oli itelläkin toivo aika korkeella. Mut eipä tuolle mitään mahda, jotkut on minuu viisaampia/hullumpia ja menee sinne neljäksi päiväksi istumaan. Voin uskoa että suurin osa siellä pyörtyjistä on juuri näitä.
kamspu
Bleeding on the Floor
kamspu
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1576
July 1st, 2007 at 10:50am
Mä oon ihan sekasin. : / Tavallaan ärsyttää, että siellä on niin paljon ihmisiä, mutta samaan aikaan on syyllinen olo, sillä en mä niitä voi syyttää. Täytyy vaan hyväksyä se tosiasiana.

Mutta mua ihan rehellisesti pelottaa, että MCR pelästyy tän paikan hulluutta niin paljon, ettei todellakaan tuu enää ikinä takas.
bring more knives.
Demolition Lover
bring more knives.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 19376
July 1st, 2007 at 10:51am
mä ainakin aion pitää hasukaa olinpa missä kohta tahansa [tai ainakin yritän kovasti=D]

ja voi olla että hieman heikko olo jos 4 päivää jonottanu. ei oo nukkunu eikä syöny kunnolla. ja jos on kurkku kipee tai vastaavaa, niin varmasti kivaa sitten vielä liiskautua sitä aitaa vasten ja sitte on semmone kuolema olo. jooo unelmaaa.

joo ja muaki pelottaa just se että porukka on täällä niin hullua ja jos näkee jossai keikan ulkopuolella ne ni hyökkää semmonen lauma ihmisiä kiljuen kiinni.
breathless
Salute You in Your Grave
breathless
Age: 30
Gender: Female
Posts: 4670
July 1st, 2007 at 10:53am
Mitä jos ne pelästyy nii pahasti eikä tuu ikinä takas?! Shocked Shocked Crying or Very sad Crying or Very sad
kamspu
Bleeding on the Floor
kamspu
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1576
July 1st, 2007 at 10:54am
En voi hengittää rauhallisesti, ennen ku oon siellä jonossa. : D
Musta tulee varmaan ihan yhtö hullu.. Sitte voin rentoutua ja alkaa nauttimaan tilanteesta ja pitämään hauskaa.: ) Ennen ku mä meen sinne, en haluu kuulla yhtäkään väliaikatiedotusta, että paljon siellä on ihmisiä... Alan uskottelemaan, että siellä on n. 1000 ku mä pääsen sinne, ni en ainakaan pety. : )
breathless
Salute You in Your Grave
breathless
Age: 30
Gender: Female
Posts: 4670
July 1st, 2007 at 10:55am
Mäkään en enää haluu tietää et paljon siellä on porukkaa!
Muuten tuun pettymään niin pahasti Cry
water cooler romance
Jazz Hands
water cooler romance
Age: 32
Gender: Female
Posts: 335
July 1st, 2007 at 10:55am
Hyvinkin mahdollista suomalaiset fanit tuntien Rolling Eyes Toisaalta toivon että ne ei kerkiä juttelemaan jäädä (säästyisivät ainakin niiltä jotka henki kurkussa hyökkää kimppuun), mutta tahtoisin itsekin tavata heidät...
Keep the Faith
Bleeding on the Floor
Keep the Faith
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1252
July 1st, 2007 at 10:57am
aika pelottavalta kuulostaa juu.
vähän aikaa sitten oli ihan että jee ne tulee rakastamaan meitä mutta nyt kyl tosiaan alkaa pelottaa et jos jotku menee vähän yli.
ei ne varmaan uskalla tulla ulos hallista muuta kuin ehkä jossain valepuvuissa kun heti on monta sataa fania kirkumassa päin naamaa.
no toivottavasti liiottelin vähän =D
koittakaa pysyy kunnossa siel kentällä ja tiedän kyllä ettei täältä kukaan sorru mihinkään ohitteluun tai tönimiseen niin ei tarvii sentään pelätä et kaikki olis ihan hulluja.

luulen kyllä et jos menee tiistai aamuna vielä jonottamaan että saa silti hyvät paikat koska kyllä sinne porukkaa kuitenkin mahtuu ja paljon.

// mäkin haluaisin kyllä mieluusti tavata heitä mut en usko että voin jäädä keikan jälkeen:/
mulla vaan on sellanen olo että ainakin frank tulee nyt sen keikan jälkeen ulos ja sitten saa lukea seuraavana päivänä näitä kirpaisevia "JEEEE TAPASIN FRANKIN" - tekstejä.
mmh. pitäis vaan olla iloinen muiden puolesta.
water cooler romance
Jazz Hands
water cooler romance
Age: 32
Gender: Female
Posts: 335
July 1st, 2007 at 11:00am
Niin ja miettikää myös sitä leveyttä.. yhteen riviin mahtuu monta kymmentä ihmistä Smile Pelottaa vaan se että miten pitkälle ihmiset on valmiita menemään vaan nähdäkseen ne kunnolla... Saati sitten musta tuntuu ettei bändi uskalla ollenkaan ulos tulla.. Hmm.. On se kumma kun ihmiset ei tajua että ne tulee juttelemaan helpommin jos käyttäydytään normaalisti eikä kuin mikäkin apinalauma.
kamspu
Bleeding on the Floor
kamspu
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1576
July 1st, 2007 at 11:02am
Tosiaan, sinne kentälle kyllä mahtuu. Eturivikin on niin pitkä, että siihen menee vaikka kuinka paljon ihmisiä.. en nyt uskalla veikata tarkasti.

Ja mä vihaan ihmisiä, jotka ei osaa kohdella my chemin jäseniä ihmisinä. Ne on ihan tavallisia ja normaaleja tyyppejä, ja ne ei todellakaan haluu ketään kiljumaan naamaansa. Kiljuminen keikalla tietysti kuuluu asiaan, mutta menee hermo sellasten kanssa, jotka tyyliin alkaa heti kiljumaan, ku keikkabussi kurvaa pihaan ja juoksee sen luo hakkaamaan ikkunoita.. -.-
En todellakaan ihmettele, ettei ne aina oo kovin innokkaita tapaamaan suuria fanijoukkoja. Kiljuminen on yksinkertasesti ahdistavaa.. : /
water cooler romance
Jazz Hands
water cooler romance
Age: 32
Gender: Female
Posts: 335
July 1st, 2007 at 11:05am
Huudetaan niiltä turvat tukkoon. -.- Niin raivostuttavaa. Ja vielä kun MCR on itse puhunut kuinka ärsyttävää se turhanpäivänen kiljuminen on.. huoh..
kamspu
Bleeding on the Floor
kamspu
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1576
July 1st, 2007 at 11:06am
Keep the Faith:

// mäkin haluaisin kyllä mieluusti tavata heitä mut en usko että voin jäädä keikan jälkeen:/
mulla vaan on sellanen olo että ainakin frank tulee nyt sen keikan jälkeen ulos ja sitten saa lukea seuraavana päivänä näitä kirpaisevia "JEEEE TAPASIN FRANKIN" - tekstejä.
mmh. pitäis vaan olla iloinen muiden puolesta.


Miten musta tuntuu, että ihmiset jotka hehkuttaa oikeelle ja vasemmalle ja ylös ja alas sitä, että ne on tavannu jonkun, on halunnu tavata ne vaan siks, että ne sais sanoa sen? : / Jos se tapaaminen merkitsee ihmiselle jotain suurempaa, niin en usko, että alkaa kehuskelemaan. Saatan taas puhua ihan mitä sattuu...
water cooler romance
Jazz Hands
water cooler romance
Age: 32
Gender: Female
Posts: 335
July 1st, 2007 at 11:11am
Itse asiassa sie puhut täyttä asiaa! En kyllä itse varmasti osaisi turpaani tukkia jos näkisin jonkun jota ihailen.. mut en tosin netissäkään hehkuttaisi.. jollekin kavereille totta kai pitää kertoa että on saanut jutella jonkun hienon ihmisen kanssa.. mut henk. kohtaisesti en välttämättä nimmareita tartte tai yhteiskuvia. Ennemmin ei mitään nimmarinjakotilaisuuksia, ne on jotenkin liian.. velvollisuusjuttuja. Niiden kannalta. En osaa selittää >=(
Keep the Faith
Bleeding on the Floor
Keep the Faith
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1252
July 1st, 2007 at 11:13am
kampsu:
Miten musta tuntuu, että ihmiset jotka hehkuttaa oikeelle ja vasemmalle ja ylös ja alas sitä, että ne on tavannu jonkun, on halunnu tavata ne vaan siks, että ne sais sanoa sen? : / Jos se tapaaminen merkitsee ihmiselle jotain suurempaa, niin en usko, että alkaa kehuskelemaan. Saatan taas puhua ihan mitä sattuu...

puhut varmaan kyllä ihan järkeä.
mua ei oikeastaan harmitakaan enää niin paljoa kun mietein tota, koska ei siinä kuitenkaan ehdi mitään syvällisiä alkaa kiittelemään.
tärkeintä on kuitenkin että näkee ne lavalla.
en tajua yhtään oikeastaan sellaisia faneja jotka mieluummin tapaisivat bändin kuin näkisivät niiden soittavan. ellei sitten ole jo nähnyt.

ja kiljuminenDisgust
tajuan kyllä jos joku tulee jostain puskista ja olet niin iloinen että kiljaiset ja pyydät vaikka sitäkin anteeksi mutta onko pakko kiljua täyttä kurkkua päin naamaa.
kamspu
Bleeding on the Floor
kamspu
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1576
July 1st, 2007 at 11:16am
Mä oon samaa mieltä noiden nimmarinjakotilaisuuksien kanssa.
Ihan jo sen takia, etten ymmärrä mitä ihmeellistä on nimmareissa.. tai siis, mitä mä teen jonkun nimikirjotuksella?? Cheese Mulle merkitsee paljon enemmän, että pääsisin sanomaan niille pari kiitoksen sanaa tai ihan asiallisesti juttelemaan. Nimmarinjakotilaisuudet on just sellasia, että läimästään joku paperi niitten eteen, ja sitte kirjottaa.. miksi?? Mä en vaan nää nimmareissa yhtään mitään...
plus tollasilla tilaisuuksilla ei oo mitään tekemistä sen kanssa, mitä bändi tekee tai mitä niillä on sanottavana. No pääseehän ne tapaamaan faneja, mutta ei siinä yleensä kykene/kerkee puhumaan.
Keep the Faith
Bleeding on the Floor
Keep the Faith
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1252
July 1st, 2007 at 11:22am
kampsu:
Mä oon samaa mieltä noiden nimmarinjakotilaisuuksien kanssa.
Ihan jo sen takia, etten ymmärrä mitä ihmeellistä on nimmareissa.. tai siis, mitä mä teen jonkun nimikirjotuksella?? Cheese Mulle merkitsee paljon enemmän, että pääsisin sanomaan niille pari kiitoksen sanaa tai ihan asiallisesti juttelemaan. Nimmarinjakotilaisuudet on just sellasia, että läimästään joku paperi niitten eteen, ja sitte kirjottaa.. miksi?? Mä en vaan nää nimmareissa yhtään mitään...
plus tollasilla tilaisuuksilla ei oo mitään tekemistä sen kanssa, mitä bändi tekee tai mitä niillä on sanottavana. No pääseehän ne tapaamaan faneja, mutta ei siinä yleensä kykene/kerkee puhumaan.

mua alkoi naurattaa kun luin tätä ihan vain sen takia että keräilen nimmareita pienimuotoisesti :'D siis fanipostin kautta. siinä kyllä huomaa että paljon enemmän laittaa hymyilemään se kun saa kunnon tekstinpätkän tai ns. "kirjeen" kuin pelkän nimmarin.
mutta olet kyllä ihan oikeassa, paljon hienompaa on se että saa jutella ja tavata kuin se että on joku tekstin pätkä jossain paperilla.
onhan se tietty tärkeää että tapaa faneja mutta jotain yliarvostettua tuollaisissa pika tapaamisissa kyllä on.
varsinkin kuin jossain niissä se tosiaan vain on se "hi nice to meet you", ne kirjoittaa nimmarin ja siirryt eteenpäin.
vaikka jossain kyllä on saanut jäädä vähäksi aikaa juttelemaankin ja se kyllä on musta hienoa =)
water cooler romance
Jazz Hands
water cooler romance
Age: 32
Gender: Female
Posts: 335
July 1st, 2007 at 11:22am
Niinpä. Mun varvas naksuu odotuksesta. Cool Haluaisin nimenomaan jutella niiden kanssa. Jos jostain olen kateellinen niin todellakin siitä ettei itselle ole vielä tullut mahdollisuutta kiittää tai jutella kaikesta maan päällä. Ei mua vois hetkeäkään kiinnostaa nimmarit tai yhteiskuvat. Niillä kuvillakin halutaan vaan kertoa muille, että on tavannut jonkun kuuluisan. Tai no, jos tahtoo jonnekin valokuva-albumiin pistää ei siinä mitään pahaa ole. Se vaan ärsyttää jos joku tulee kiljumaan "Jes! Pääsin samaan kuvaan Frankin kanssa OMG!!11"
kamspu
Bleeding on the Floor
kamspu
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1576
July 1st, 2007 at 11:29am
^^nimenomaan tollasen lesoominen.. plaah.

No mut onhan se siis kivaa, jos keräilee nimmareita, niinku harrastuksena.. : D Mutta ajattelin vaan, että mulle se ei ehkä merkitsis hirveesti..
Mar.Iero
Joining The Black Parade
Mar.Iero
Age: 33
Gender: Female
Posts: 233
July 1st, 2007 at 12:53pm
Heips... Mä kävin äskön siellä jäähallilla.. ja mä en kyllä ainakaa nähny 70 ihmistä,, siel oli korkeintaa 30 , aika kumma juttu... einne kaikki missään vessassakaan voinu olla O.o .. nojaa ehkä mun aivot suli tuol kuumuudessa Very Happy

/ ... mitkä aivot Tehe
kamspu
Bleeding on the Floor
kamspu
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1576
July 1st, 2007 at 01:00pm
^^aaaahh!! Voi vitsi et naama venähti hymyyn.. : D Saatto ne kyl olla just syömässä jossain tai jotain? Ihan sama, nyt tyli kyllä hyvä olo. : ) Kiitos. : D