Don't have an account? Create one!

MCR naar NL!!

AuthorMessage
Gone2
Bleeding on the Floor
Gone2
Age: 48
Gender: Female
Posts: 1094
April 4th, 2007 at 12:55pm
BlueFire:

Ik help je wel ;p


Hihihihihi.... Dat moet toch te doen zijn, of niet? Is er lekker meer ruimte voor ons om vooraan te gaan staan en te roepen, GERARD WOULD YOU MARRY MEEEEEEEEEEEEEE????? I LOVE YOOOOOOOOOUUUUUUUUU!!! lmfao
vivica.
Jazz Hands
vivica.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 325
April 4th, 2007 at 02:58pm
pattyfriedrichs:

Dat valt te bezien.... Pas als je dingen gaat roepen als "omfg ik ben al zooooo lang fan van mai sjemmikul woomens en kvin gerald zooooooooo lekker lol" - tja dan moet je de verantwoordelijkheid maar dragen, toch? Klein of niet. Smile
Patty. -xxx-


ahaha nee zo ben ik niet hoorSmile..heb n hekel aan dat soort mensen
logic_fails
Motor Baby
logic_fails
Age: 34
Gender: Female
Posts: 803
April 4th, 2007 at 03:35pm
pattyfriedrichs:
BlueFire:

Ik help je wel ;p


Hihihihihi.... Dat moet toch te doen zijn, of niet? Is er lekker meer ruimte voor ons om vooraan te gaan staan en te roepen, GERARD WOULD YOU MARRY MEEEEEEEEEEEEEE????? I LOVE YOOOOOOOOOUUUUUUUUU!!! lmfao


We helpen je wel.
Aangezien jij de enige bent die qua leeftijd ook maar enigszins aan aanmerking komt om Mrs Way te worden. Razz


Niet getreurd, ik val meer in de leeftijdscategorie van Mr Wentz Dance
BlueFire
Joining The Black Parade
BlueFire
Age: 40
Gender: Female
Posts: 187
April 4th, 2007 at 04:48pm
Ik sprak net iemand die zei dat het is uitverkocht! Shocked

z'n dochter wilde toch gaan, maar geen kaarten meer.

(Hang me er niet aan op als het niet waar is plz)
logic_fails
Motor Baby
logic_fails
Age: 34
Gender: Female
Posts: 803
April 4th, 2007 at 04:59pm
echt waar?!

Dan ga ik eens ff een rondje mojo.nl doen.


EDIT: via ticketmaster.nl kun je in ieder geval nog zeker 8 kaarten kopen. Razz
William Francis.
Patron Saint of Switchblade Fights
William Francis.
Age: 37
Gender: Female
Posts: 67072
April 4th, 2007 at 05:09pm
MCR en nu al uitverkocht zijn... dus niet.
Het duurde behoorlijk lang voordat Paradiso uitverkocht was... ze kunnen toch niet opeen zo een überboost gekregen hebben Cheese
logic_fails
Motor Baby
logic_fails
Age: 34
Gender: Female
Posts: 803
April 4th, 2007 at 05:13pm
tmf week is nog niet geweest he?


Ik kom nog maar eens terug op Fall Out Boy.
Ging begin december in de voorverkoop. Begin maart draait tmf 'arms race'. Half maart is het uitverkocht. eind maart is het concert.
William Francis.
Patron Saint of Switchblade Fights
William Francis.
Age: 37
Gender: Female
Posts: 67072
April 4th, 2007 at 05:42pm
nope

jup.. maar volgens mij stonden er niet veel 'wannabe's' trouwens. maar dat kan ook zijn omdat ik tussen de die-hards zat xD
Gone2
Bleeding on the Floor
Gone2
Age: 48
Gender: Female
Posts: 1094
April 4th, 2007 at 07:37pm
logic_fails:

We helpen je wel.
Aangezien jij de enige bent die qua leeftijd ook maar enigszins aan aanmerking komt om Mrs Way te worden. Razz


Yeah baby.... Dance OK, plan de attaque.... Ik ga vooraan staan, schreeuw tijdens een rustig nummer - laten we Ghost of You afspreken - OMFG GEE! WHAT THE EFF IS THAT BEHIND YOU!? Hij is afgeleid; jullie grijpen 'm bij z'n enkels en slepen 'm 't podium af. Ik heb intussen mijn in chloroform gedrenkte lap uit mijn tas gehaald en..... Kuch..... Whistle

Pete Wentz voor jou? OK, jij helpt mij; ik help jou. Met een beetje geluk staat ie bij een volgend concert weer met zijn 'budgie' in iemands gezicht te zwaaien en is de kans zo..... eh.... "gegrepen"... als het ware..... Embarassed
Patty. -xxx-
Gone2
Bleeding on the Floor
Gone2
Age: 48
Gender: Female
Posts: 1094
April 4th, 2007 at 07:40pm
Crazy Bitch.:
MCR en nu al uitverkocht zijn... dus niet.
Het duurde behoorlijk lang voordat Paradiso uitverkocht was... ze kunnen toch niet opeen zo een überboost gekregen hebben Cheese


Aan de andere kant..... Was er ter ere van Paradiso vorig jaar ook een TMF week? Niet dat ik me weet te herinneren. Iedereen heeft nu The Black Parade gekocht of met de kerst gekregen en staat straks vooraan mee te zingen - let maar op. Totdat ze ineens iets van Three Cheers of Bullets (zal wel niet) spelen en ze alleen nog maar mee kunnen neuriën omdat ze de teksten niet kennen. Patty. -xxx-
Gone2
Bleeding on the Floor
Gone2
Age: 48
Gender: Female
Posts: 1094
April 4th, 2007 at 07:41pm
logic_fails:
via ticketmaster.nl kun je in ieder geval nog zeker 8 kaarten kopen. Razz


En die tien kaarten op eBay zullen er ook nog wel staan. Voor 50 euro per stuk.. Pfft... Afzetters.... Patty. -xxx-
Gone2
Bleeding on the Floor
Gone2
Age: 48
Gender: Female
Posts: 1094
April 4th, 2007 at 07:52pm
Dit hebben jullie natuurlijk al gezien, maar toch:

My Chemical Romance guitarist Frank Iero has been forced to leave the band's current European tour and return home due to illness, according to Alternative Press. Singer Gerard Way announced that Iero was going home during the band's March 30th show at Wembley Arena in London. [Frank did play Dublin and the Koko gig though.] Although his current condition was not disclosed, [it COULD be his Epstien-Barr -which makes him really tired.] Iero did have to leave once before during a January tour of Japan after developing an infection in his sinuses. Iero told us at the time that falling ill so far away from home was not a pleasant experience: "When you can't understand your doctors and, you know, you're in a strange land, it's a lot different. I was scared at one point because I was just having these high fevers and I would fall asleep because I was in so much pain, and I would wake up and just be sweating out the fever and bleeding from my nose. And I had no clue what was wrong with me, and nobody could really tell me what was wrong. I was kind of freaking out there for a while."

My Chemical Romance guitar tech Matt Cortes is filling in for Iero on the remaining shows of the band's European tour, which ends on April 10th in Denmark.

Press representatives for My Chemical Romance did not respond to an inquiry on Iero's condition.

There's no word on whether Iero will be well enough for the band's next North American jaunt, which begins on April 14th in Houston with support from Muse.

My Chemical Romance is touring behind its latest album, The Black Parade, which features the latest single and video, "I Don't Love You."

-The Rock Radio online
Gone2
Bleeding on the Floor
Gone2
Age: 48
Gender: Female
Posts: 1094
April 5th, 2007 at 12:52am
pattyfriedrichs:
logic_fails:
via ticketmaster.nl kun je in ieder geval nog zeker 8 kaarten kopen. Razz

En die tien kaarten op eBay zullen er ook nog wel staan. Voor 50 euro per stuk.. Pfft... Afzetters.... Patty. -xxx-


Ik zag trouwens dat de prijs van de kaarten in de reguliere verkoop ook al flink is gestegen. Ze kosten nu 55 euro maar liefst!! No Patty. -xxx-
logic_fails
Motor Baby
logic_fails
Age: 34
Gender: Female
Posts: 803
April 5th, 2007 at 02:00am
IN de reguliere verkoop ook?
Mag ticketmaster dan zomaar de prijzen tussendoor aanpassen? Zou nogal belachelijk zijn.


Maare, uitstekend plan hoor. Very Happy Krijg jij heel Gerard, maar hebben wij toch maar mooi aan z'n enkels gezeten. Razz
Gone2
Bleeding on the Floor
Gone2
Age: 48
Gender: Female
Posts: 1094
April 5th, 2007 at 02:12am
logic_fails:
IN de reguliere verkoop ook?
Mag ticketmaster dan zomaar de prijzen tussendoor aanpassen? Zou nogal belachelijk zijn.


Nee, bij ticketmaster zijn ze nog gewoon 29 euro, maar deze malloten lusten er wel pap van: http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=5319
William Francis.
Patron Saint of Switchblade Fights
William Francis.
Age: 37
Gender: Female
Posts: 67072
April 5th, 2007 at 07:20am
FRANK is NIET ziek. ik heb echt niet naar een hologram lopen kijken dinsdag xD
logic_fails
Motor Baby
logic_fails
Age: 34
Gender: Female
Posts: 803
April 5th, 2007 at 08:17am
Crazy Bitch.:
FRANK is NIET ziek. ik heb echt niet naar een hologram lopen kijken dinsdag xD


Echt wel!
Tegenwoordig zijn ze heel goed met dingen als klonen. Razz
Berylla
Motor Baby
Berylla
Age: 33
Gender: Female
Posts: 818
April 5th, 2007 at 09:38am
ik moet zeggen dat hij er inderdaad vrij levendig uitzag, maar dat kan aan mij liggen.
verder wil ik ook supergraag naar de hmh, maar het staat me een beetje tegen dat het in nederland is..
klinkt raar, ik weet het, duitsland is nu ook niet zo geweldig, maar hiet sta je toch tussen al die nederlanders Rolling Eyes
gehe, maar daar laat ik me niet door tegenhouden
Gone2
Bleeding on the Floor
Gone2
Age: 48
Gender: Female
Posts: 1094
April 5th, 2007 at 09:41am
Crazy Bitch.:
FRANK is NIET ziek. ik heb echt niet naar een hologram lopen kijken dinsdag xD


Weet je wat, ik houd op met stressen over Frank en ik vergeet al die onnozele berichten in de pers (of wat daar voor doorgaat op het web) en geloof jou gewoon. Jij hebt 'm per slot met eigen ogen gezien. Pat. -xxx-
William Francis.
Patron Saint of Switchblade Fights
William Francis.
Age: 37
Gender: Female
Posts: 67072
April 5th, 2007 at 09:45am
Berylla:
ik moet zeggen dat hij er inderdaad vrij levendig uitzag, maar dat kan aan mij liggen.
verder wil ik ook supergraag naar de hmh, maar het staat me een beetje tegen dat het in nederland is..
klinkt raar, ik weet het, duitsland is nu ook niet zo geweldig, maar hiet sta je toch tussen al die nederlanders Rolling Eyes
gehe, maar daar laat ik me niet door tegenhouden

Tehe zolang het hier maar beter geregeld is, vind ik het goed!