Hoe heb jij MCR ontdekt?

AuthorMessage
oh! darling
Really Not Okay
oh! darling
August 1st, 2007 at 05:39pm
^^
ah ja, dat ken ik.
alleen dan met dat ik 'the ghost of you' zon mooi nummer vond.
en ik toen hang 'em high had gedownload, en ik die toen nog iets minder kon waarderen xD

was erger bij from first to last though..
eerste nummer dat ik luisterde was emily.
daarna world war me...ja dan schrik je wel een beetje als je echt niks gewend bent xD
Torosaurus.
Among The Living
Torosaurus.
August 3rd, 2007 at 05:51am
Emily is een wondermooi liedje [/spam]
oh! darling
Really Not Okay
oh! darling
August 4th, 2007 at 12:05am
[gaat stiekem beetje door met smammen] ja inderdaad! maar nu ben ik ook van de rest heel groot fftl fan hoor<3
IERISSII
Joining The Black Parade
IERISSII
August 12th, 2007 at 06:21pm
Ik heb ze ontdekt 4 jaar geleden zo ong.

Zat op genre rock te zoeken ^^ en daar stond My Chem dus tussen Very Happy
Your_Lady_Of_Sorrows
Really Not Okay
Your_Lady_Of_Sorrows
August 13th, 2007 at 03:01am
oeh Emily!
Azwethinkweiz
Thinking Happy Thoughts
Azwethinkweiz
August 21st, 2007 at 10:56pm
I love Emily, hehe, FFTL is gewoon love.

& Ik heb MCR ontdekt door een vriendin, ze stuurt altijd nummers, en ik vind ze eigenlijk ook altijd leuk, en ja, bij MCR liep dat 'leuk' een beetje uit de hand^^ niet dat ik dat erg vind, hehe Wink
Yar-aap
Joining The Black Parade
Yar-aap
September 1st, 2007 at 07:01pm
't was zo'n 2 of 3 jaar geleden. Ik zag in heel veel bandlists My Chemical Romance staan. Ik kwam een foto ergens tegen van Gerard Way in de clip Helena. Ik vond hem enoooorm cewl. Dus ben want nummers gaan downloaden en ik was verkocht. Voor mij alleen nog maar MCR!
oh! darling
Really Not Okay
oh! darling
September 3rd, 2007 at 02:37am
^^
ohoh.
ladies and gentleman.
we have a teenie..
x-Spo0ky_Kid-x
Joining The Black Parade
x-Spo0ky_Kid-x
September 9th, 2007 at 07:33pm
ik was bij een vriendin die sij kir kir dit mot je zien , dus ik kijken en ik d8 so van wtf coole clip goed muziek Very Happy (helena) dus was meer gaan zoeken op het internet en ben so heel erg verlsaafd er aan geraakt ,ben nu meer dan twee jaar fan van ze , ben nog n0oit eerder so lang fan geweest van een band ! en er gaat nu dus ook al so lang geen dag voorbij zonder hun muziek Very Happy
SaarLovesMyChem
Joining The Black Parade
SaarLovesMyChem
November 18th, 2007 at 08:30pm
ik had er al vn gehoord ma nooit da ze goett warn,, nadien heb ik op TMF de clip vn I'm not okay gzn n die was zoooo goett!!
nadien heeft een vn mn vriendinne gezegd da er n geheim spel was op hun site en heb ik die beginne zoekn en momenteel ben ik verslaafd aan da spel xD
MJLS
Among The Living
MJLS

Mibba
February 15th, 2008 at 05:26pm
terwijl ik op livejournal zat. iemand van mijn vriendenlijst luisterde regelmatig naar MCR, maar soms schreef ze MCR en soms My Chemical Romance dusja, na een paar maanden vond ik eindelijk uit dat MCR en my chemical romance hetzelfde zijn. Ze poste ook regelmatig een paar video's van hun maar die heb ik nooit bekeken. Ik heb gewoon gezegd van "mja, laat ik er maar eens naar luisteren"

dus eigenlijk ben ik beginnen luisteren naar MCR voordat ik nog maar 1 foto van hen zag O.o
Just a carcrash away
Banned
Just a carcrash away
March 9th, 2008 at 07:45pm
per toeval op internet toen ik doelloos aan plaatjes van bands aan het kijken was, mcr sprong er uit en toen dacht ik laat ik eens kijken wat voor muziek dat is x'D
MCRTeenager
Joining The Black Parade
MCRTeenager
June 19th, 2008 at 11:27am
Ik had ooit wel eens MCR gelezen, maar geen idee wat het betekende, totdat ik 'Welcome to the Black Parade' op TV zag. Ik vond m geweldig, kocht The Black Parade. Raakte superverslaafd, werd megafan en kocht toen ook de andere 2 albums + DVD Very Happy
x