Don't have an account? Create one!

Hoe heb jij MCR ontdekt?

AuthorMessage
oh! darling
Motor Baby
oh! darling
Age: 33
Gender: Female
Posts: 956
August 1st, 2007 at 11:39am
^^
ah ja, dat ken ik.
alleen dan met dat ik 'the ghost of you' zon mooi nummer vond.
en ik toen hang 'em high had gedownload, en ik die toen nog iets minder kon waarderen xD

was erger bij from first to last though..
eerste nummer dat ik luisterde was emily.
daarna world war me...ja dan schrik je wel een beetje als je echt niks gewend bent xD
Torosaurus.
Always Born a Crime
Torosaurus.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 5349
August 2nd, 2007 at 11:51pm
Emily is een wondermooi liedje [/spam]
oh! darling
Motor Baby
oh! darling
Age: 33
Gender: Female
Posts: 956
August 3rd, 2007 at 06:05pm
[gaat stiekem beetje door met smammen] ja inderdaad! maar nu ben ik ook van de rest heel groot fftl fan hoor<3
IERISSII
Killjoy
IERISSII
Age: 33
Gender: -
Posts: 2
August 12th, 2007 at 12:21pm
Ik heb ze ontdekt 4 jaar geleden zo ong.

Zat op genre rock te zoeken ^^ en daar stond My Chem dus tussen Very Happy
Your_Lady_Of_Sorrows
Bleeding on the Floor
Your_Lady_Of_Sorrows
Age: 36
Gender: Female
Posts: 1038
August 12th, 2007 at 09:01pm
oeh Emily!
Azwethinkweiz
Really Not Okay
Azwethinkweiz
Age: 33
Gender: Female
Posts: 695
August 21st, 2007 at 04:56pm
I love Emily, hehe, FFTL is gewoon love.

& Ik heb MCR ontdekt door een vriendin, ze stuurt altijd nummers, en ik vind ze eigenlijk ook altijd leuk, en ja, bij MCR liep dat 'leuk' een beetje uit de hand^^ niet dat ik dat erg vind, hehe Wink
Yar-aap
Killjoy
Yar-aap
Age: 31
Gender: Female
Posts: 4
September 1st, 2007 at 01:01pm
't was zo'n 2 of 3 jaar geleden. Ik zag in heel veel bandlists My Chemical Romance staan. Ik kwam een foto ergens tegen van Gerard Way in de clip Helena. Ik vond hem enoooorm cewl. Dus ben want nummers gaan downloaden en ik was verkocht. Voor mij alleen nog maar MCR!
oh! darling
Motor Baby
oh! darling
Age: 33
Gender: Female
Posts: 956
September 2nd, 2007 at 08:37pm
^^
ohoh.
ladies and gentleman.
we have a teenie..
x-Spo0ky_Kid-x
Killjoy
x-Spo0ky_Kid-x
Age: 32
Gender: Female
Posts: 1
September 9th, 2007 at 01:33pm
ik was bij een vriendin die sij kir kir dit mot je zien , dus ik kijken en ik d8 so van wtf coole clip goed muziek Very Happy (helena) dus was meer gaan zoeken op het internet en ben so heel erg verlsaafd er aan geraakt ,ben nu meer dan twee jaar fan van ze , ben nog n0oit eerder so lang fan geweest van een band ! en er gaat nu dus ook al so lang geen dag voorbij zonder hun muziek Very Happy
SaarLovesMyChem
Killjoy
SaarLovesMyChem
Age: 30
Gender: Female
Posts: 91
November 18th, 2007 at 02:30pm
ik had er al vn gehoord ma nooit da ze goett warn,, nadien heb ik op TMF de clip vn I'm not okay gzn n die was zoooo goett!!
nadien heeft een vn mn vriendinne gezegd da er n geheim spel was op hun site en heb ik die beginne zoekn en momenteel ben ik verslaafd aan da spel xD
MJLS
Always Born a Crime
MJLS
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6264
February 15th, 2008 at 11:26am
terwijl ik op livejournal zat. iemand van mijn vriendenlijst luisterde regelmatig naar MCR, maar soms schreef ze MCR en soms My Chemical Romance dusja, na een paar maanden vond ik eindelijk uit dat MCR en my chemical romance hetzelfde zijn. Ze poste ook regelmatig een paar video's van hun maar die heb ik nooit bekeken. Ik heb gewoon gezegd van "mja, laat ik er maar eens naar luisteren"

dus eigenlijk ben ik beginnen luisteren naar MCR voordat ik nog maar 1 foto van hen zag O.o
Just a carcrash away
Banned
Just a carcrash away
Age: 34
Gender: Female
Posts: 3011
March 9th, 2008 at 02:45pm
per toeval op internet toen ik doelloos aan plaatjes van bands aan het kijken was, mcr sprong er uit en toen dacht ik laat ik eens kijken wat voor muziek dat is x'D
MCRTeenager
Killjoy
MCRTeenager
Age: -
Gender: Female
Posts: 1
June 19th, 2008 at 05:27am
Ik had ooit wel eens MCR gelezen, maar geen idee wat het betekende, totdat ik 'Welcome to the Black Parade' op TV zag. Ik vond m geweldig, kocht The Black Parade. Raakte superverslaafd, werd megafan en kocht toen ook de andere 2 albums + DVD Very Happy
x
K.K.
Bleeding on the Floor
K.K.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 1787
May 22nd, 2010 at 08:15am
Hallo,
Ich bin nicht wirklich von der Niederlande wie ihr, sondern Deutschland. Ich spreche Deutsch und da es sehr viel ähnlichkeit mit Niederländisch hat kann ich das meiste was ihr sagt verstehen.
Ich war ein paar mal in der Niederlande, aber ich finds wirklich wundervoll da! :}
Ich weiß jetzt nicht ob ihr mich versteht, aber..
Okay, Tschüss :}
MCR man
Killjoy
MCR man
Age: 40
Gender: Male
Posts: 38
October 25th, 2010 at 11:49am
test
GerardBeautifulWay
Killjoy
GerardBeautifulWay
Age: 26
Gender: -
Posts: 3
July 24th, 2011 at 05:41pm
hm dat was 1 jaar gelden? een soort van vrindin van mij voegde me toe op msn en ik vroeg of ze nog leuke nummers wist...zeg gaf me een paar nummers van MCR, ik vond eht wel leuk maar was het weer een beetje vergeten, mar zij ging naar hun concert en ze hadden een kaartje over dus ik mocht mee, ik begon maar weer opnieuw te luisteren en sinds dien!! OMG IK HOU VAN HUN!!♥♥