Don't have an account? Create one!

Hove!

AuthorMessage
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 17214
May 6th, 2007 at 05:27pm
Haha, ja xD Vi er kjempe gale hvis vi gjør det XD Men er ikke det fint det da? At vi er gale nok til å i det hele tatt planlegge sånt? Razz Og i vært fall hvis vi er gale nok til å gjøre det xD For det er jeg stygt redd for at jeg er Razz Selv om MCR kommer til å tro at jeg er helt fucka i hodet Razz Men men, alt for å møte MCR, eller? Razz Hihi Tehe
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
May 6th, 2007 at 05:33pm
HAHA....ofcourse så gjør vi alt får å mæte de (igjenXD)...Herregud, men HVIS vi finner de så er jo alt værdt det!! Very HappyVery Happy Razz
Vi er ikke gale..Ikke gale...det har stemmene i hode mitt sagt...HIHI! XD
Men seriøst....selvfølgelig så syns jeg vi skal gjøre det..HAHA..XD Hadde værdt morro å gå på MCR skattejakt..hvor MCR er skatten...hihihi ^^ ahh....De må jo vite at de Norske fansa bryr seg...derfor så MÅ vi finne de...lolololol
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 17214
May 6th, 2007 at 05:38pm
Yes! Tenk hvis vi faktisk finner de og får være med Very Happy Det hadde vært så utrolig bra! Very Happy Hihi, MCR skattejakt xD
Og hvis de ser oss norsker som har lett langt om lenge etter de, så kanksje de tenker "Oh, look! The Norwegians really like us! Maybe we should come here more often?" Very Happy
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
May 6th, 2007 at 05:43pm
haha! yeah "maybe we should come more often!" Very Happy
hihi..kanskje hvis vi spør pentpentpent så kommer Pale kids til å fortelle det til oss XD lolol Vi kan dra til østfold å kidnappe di til de sier hvor/når...HAHA..omgee XD lol
yesh...Jeg har nå døpt denne planen om til " MCRskattejakten 30 Juni 2007" hihi XD
Jaa...TENK om vi faktisk finner de...driter i om jeg får være med..bare jeg for se de..lol..åsså må vi ta med en fotball som vi tilfeldigvis sparker ut der hvor de spiller...lmao..så morro HAHA!!
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 17214
May 6th, 2007 at 05:49pm
Haha! Vi er sååå geniale! Very Happy
Jepp, må spørre Pale Kids så peeent vi kan, også er de sikkert så snille at de forteller det til snille oss Very Happy Eller så kan vi bare komme med en eller annen trussel, sånn "Hvis dere ikke forteller det til oss, så..." Hihi xD
" MCRskattejakten 30 Juni 2007" Liker måten det lyder på Very Happy Haha, jeg er dermed offisielt medlem av " MCRskattejakten 30 Juni 2007" Very Happy Razz
Er bra nok å se på for meg også, få filme litt kanskje? Razz Også snakke litt med MCR, få noen bilder med de og sånt Very Happy
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
May 6th, 2007 at 05:58pm
haha ja..muhaha XD Er så rart at DE kan bare sende en mail..men ikke VI!! hva er det for no liksom!! o_O
HAHA!! Jaa!! hihi..vi må lage en thread som heter det..lmao XD OMGee..HAHA...vi tar med kamera ja..å filme..sånn sjultkamera...HAHA..paparazzier Cool ser det for meg..sånn "How to find MCR" dokumentar XD lol Gleder meg litt nåå..hadde vært så rått...selvom vi ikke finner de...lmao!!
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 17214
May 6th, 2007 at 06:03pm
Yay! Nå gleder jeg meg sykt xD
Ja! Egen thread, så slipper vi å spamme i Hove threaden xD Lager du eller jeg? Razz Haha xD
"Ok, we're in Arendal, and MCR is going to play football somewhere near here. And we are going to find them!" Very Happy Åpningsreplikken i dokumentaren xD Haha, det hadde vært så bra med en sånn film da Very Happy
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
May 6th, 2007 at 06:07pm
hihi..er jo EGENTLIG ikke helt spamming.....XD DU kan lage en du Razz så kommer jeg løpende bort dit XD
JA, med skikklig norsk aksent Razz..HAHA...komme til å bli sååå drit kult hvis vi kunne lagd en film..hihihihi... XD
BTMW:Hvor gammel er du egentlig...ååå skal du være hele uka på Hove!!? ^^
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 17214
May 6th, 2007 at 06:09pm
Haha, greit, lager nå jeg Wink
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
May 6th, 2007 at 06:10pm
Very Happy Very Happy awesome Razz Razz
Boo?
Bleeding on the Floor
Boo?
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1739
May 7th, 2007 at 08:41am
Er det noen her som har gode argumenter så jeg kan få overtalt mamma om at jeg skal få dra til Hove?
Blir gal hvis jeg ikke får dratt...
Hun sier det blir for dyrt, og at det er for langt (jeg bor i Oslo) og at jeg ikke har noen å dra med....
Pengene fikser jeg selv men resten....noen råd? Sad
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 17214
May 7th, 2007 at 08:45am
Ehm...Det er den eneste sjangsen du har til å se MCR? Razz
Si at du kan ta toget eller noe sånt, og at du kan henge sammen med de kule folka på INO Wink
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
May 7th, 2007 at 02:33pm
Si: mamma...Tenk..tenk om MCR splittes da! tenkt om dette er ENESTE gangen de komme hit...åsså får ikke jeg sett de! o_O Jeg MÅ dra!! Jeg drar uansett om jeg ikke får lov....jeg MÅ se de! *begynner å grine*...De betyr så mye for meg..jeg kan ikke misse dene ENE sjangsen jeg har Sad Men..men hvis du synes det er bedre at jeg drar til sverige aleine en annen gang å ser de(for de kommer sikkert ikke tilbake hit)..så er det greit det assa..men det hadde vært bedre om vi kunne tatt famile ferien på Hove...*puppy eyes* pleeease* jeg skal aldri be om noe annet igjen XD
hahaaa XD nei huff :S
Jeg håper virklig du får dratt!! Very Happy Very Happy
Boo?
Bleeding on the Floor
Boo?
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1739
May 7th, 2007 at 02:41pm
Takk for råd.Very Happy
Skal prøve meg igjen når det rette øyeblikket kommer Wink
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
May 7th, 2007 at 02:52pm
haha..i hope i worx!! xD Very HappyVery Happy ^^ Good Luck!! Very Happy
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 7th, 2007 at 03:07pm
Nå begynte jeg å bli litt redd for at jeg aldri skal så sett dem.. Sad
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
May 7th, 2007 at 03:11pm
Wææ..du får nok sett dem! Når du blir 18...så kan du gjøre hva du vil xD ^^
Skal du ikke på Hove??
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 7th, 2007 at 03:19pm
Nei Sad Men en gang skal jeg få sett dem, om jeg så må reise helt over til USA!!! Very Happy
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
May 7th, 2007 at 03:20pm
Aww...Sad synd!

Jaa.. USA er ikke no problem xD kan jo hende de kommer tilbake til europa nesteår eller no ^^
Når de gir ut den neste plata...daa vil jeg dra å se de i usa...NJ xD ^^
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 7th, 2007 at 03:23pm
Enn blir urolig uselvstendig av å bo her ute i ingenting! Hadde sikkert rotet meg bort uansett hvor jeg hadde komt alene Razz