Don't have an account? Create one!

Teenagers Videon!!!

AuthorMessage
the used.
In The Murder Scene
the used.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 22515
May 12th, 2007 at 03:43pm
Haha, du også, Alex? Jøss, meg òg. Har familie i USA så why not?
Har planlagt å ta universitetsutdannelsen min i New York tror jeg.
Hvis alt går som det skal. Har familie i Texas, så det er egentlig ingenting som hindrer meg. Cool
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 12th, 2007 at 03:46pm
Du er så heldig, Rebekka! Jeg også vil til America! Alt er så mye større borte i statene... Jeg vil diiiiiit!! Razz
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
May 12th, 2007 at 03:52pm
Jeg har ingen familie der, men skal dit uansett Smile
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 12th, 2007 at 04:14pm
Samma her!! Det vil si, jeg har sikkert en 3/4 menning jeg ikke kjenner der, men det tells vell kanskje ikke... Uansett, statene skal oppleve meg før eller senere! Razz
Boo?
Bleeding on the Floor
Boo?
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1739
May 13th, 2007 at 05:38am
Ogogog!
Min amerikanske familie bor i New Jersey!
Mohahahaha!
Dance
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 13th, 2007 at 09:55am
I know... Du er så heldig at det skulle nesten ikke vert lov! x] Desuten så snakker du sikkert dødsbra engelsk da... Min engelske uttale er helt hemmet, som jeg og noen venninner tuller med... Hehe... Razz Uansett, det får de bare leve med... Amerika skal sees før eller senere! Very Happy
Black Meriah
Really Not Okay
Black Meriah
Age: 33
Gender: Female
Posts: 675
May 13th, 2007 at 11:36am
Har ikke noe familie borti der som jeg vet om, men skal ta et år skole der uansett. Det sier jeg jaffal nå, men ner ikke hva jeg vil om 3 år, liksom.
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 13th, 2007 at 11:38am
Helt enig... Det sier jeg også nå, men det er ikke så godt å vite hva man vil om tre år...
Black Meriah
Really Not Okay
Black Meriah
Age: 33
Gender: Female
Posts: 675
May 13th, 2007 at 11:41am
Ei veninne av meg vil også da, så nå planlegger vi å dra etter vgs. Jeg håper så sinnsykt at det blir noe av. Vi tenkte oss L.A da fordi vi beggge har lyst å dra dit. Det var et collage der som tok inn norske elever, og man kunne søke over nettet, så vi er begynt å planlegge snn i det små.. Men, jeg vet ikke, vet i alle fall nå at det er en drøm å studere i utlandet!
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 13th, 2007 at 11:49am
Som sagt min engelsk er utrolig dårlig så jeg er ikke sikker på om jeg tør, men du lærer jo fort når du sitter oppi det og jeg har utrolig lyst... Er ikke sikker på hvilken by jeg har mest lyst å studere i, det er så mange byer som ser spennende ut... Uansett, den som venter får se... (eller noe i den dur...) Razz
Black Meriah
Really Not Okay
Black Meriah
Age: 33
Gender: Female
Posts: 675
May 13th, 2007 at 11:52am
Jeg elsker språkfag, og engelsk er ikke det jeg er dårligst i, men er allikevel på langt nær god nok til å sammenligne meg med de som faktisk bor derRazz Men når alt går i engelsk å sånn så går det vel fort regner jeg med, så det egentlig ikke en bekrymring. Dessuten forventer jo ingen at utvekslingsstudenter skal være like gode som de andre i språket med en gang...Men jeg er drit nervøs forde, liksom derfor jeg bvil dra sammen med en veninne.. Kunne bodd i samme "dorm room" og greier^^
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 13th, 2007 at 12:00pm
Har bare 3 eller noe i engelsk mundtlig, jeg... Er litt mer "mattegeni", jeg... Ikke at jeg er noe god i det heller da men... Musikk er mitt favoritt fag! Razz Har lyst å reise med en venninne jeg også viss jeg skal reise...
Black Meriah
Really Not Okay
Black Meriah
Age: 33
Gender: Female
Posts: 675
May 13th, 2007 at 12:02pm
mm, det er nok det beste.. Matte?! haha, jeg hater faget, selv om jeg ikke er SÅ dårlig.. Men jeg har blitt verre i matte siden jeg begynte i 10... Hehe, det dummeste året å synke i karakter, menmen.. Digger også musikk! Så sinnsykt xD
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 13th, 2007 at 12:04pm
Spiller du et instrument?
Black Meriah
Really Not Okay
Black Meriah
Age: 33
Gender: Female
Posts: 675
May 13th, 2007 at 12:06pm
Mjaaa, nei..Spilte saxofon i et halvt år eller noe, å jeg hatet det så sinnsyktRazz det er en stund siden da. Nå vil jeg så sjukt lære meg gitar.. eller piano.. helst gitar, mn det gar sin tidRazz Liker å synge da, helst i enerom, for det høres ikke særlig bra ut^^ Derda?
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 13th, 2007 at 12:10pm
Du må ikke gi deg etter et halvt år!! Det tar litt tid før det blir gøy!! Jeg spiller althorn (hvis du vet hva det er da), bassgitar, litt tommer og sånn... Kan noter så jeg kan telle meg fram på et piano Razz Jeg også har tenkt å lære meg å spille gitar en gang i fremtiden...
Black Meriah
Really Not Okay
Black Meriah
Age: 33
Gender: Female
Posts: 675
May 13th, 2007 at 12:28pm
Jo, skulle kanskje holdt ut lengre, men et stund etter begynte alle vennene mine som spilte da og slutte, så jeg så ikke poenget.. Men det er sikkert gøy daRazz Men jeg vilvilvil lære meg gitar,, men jeg har ikke gitar, hehe...
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 13th, 2007 at 12:35pm
Har ikke jeg heller, så det er kanskje der vi burde begynne?
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
May 13th, 2007 at 02:15pm
Noen her som spiller i band? Jeg var i et, men likte meg ikke i det. Det ble bare feil på en måte. Jeg har sunget i 4 år Very Happy
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 13th, 2007 at 02:20pm
Jeg spiller i band Razz Men vi går snart i oppløsning Sad De andre reiser ut i verden for å gå på skole men jeg blir igjen... Vi er fire stykker og jeg er bassisten Razz