Don't have an account? Create one!

Mobbing

AuthorMessage
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
May 15th, 2007 at 07:34am
..

tell, and we'll read
Charliebitmyfinger.
Salute You in Your Grave
Charliebitmyfinger.
Age: -
Gender: -
Posts: 2575
May 15th, 2007 at 11:45am
Ikke mobba, men ignorert.
Oversett, etc.
human bean juice
Shotgun Sinner
human bean juice
Age: 33
Gender: Female
Posts: 9141
May 15th, 2007 at 01:57pm
Aw, vet hvordan det er.
Har aldri blitt orntlig mobba, men har aldri... hatt noe særlig venner på skolen, egentlig. På ungdomsskolen var folk mest venner med meg for å kunne skrive av leksene mine, og jeg følte alltid at jeg var mindre verdt enn de andre i gjengen.
Lille, dumme, rare og sykeihodetsitt Ingrid. Hun har ingen venner, stakkars, derfor må vi være med henne. Det er egentlig litt sånn enda.
Godt jeg har venner andre steder<3
Boo?
Bleeding on the Floor
Boo?
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1739
May 15th, 2007 at 02:12pm
Hmmm...Kan ikke si jeg har blitt mobba...og jeg har mange venner på skolen...
Men jeg er så definitivt ikke en av de "kule og populære", og jeg tror nok mange av de synes jeg er veldig rar xD
the used.
In The Murder Scene
the used.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 22515
May 15th, 2007 at 02:23pm
Da jeg gikk på barneskolen, ble jeg mobbet. I hele 6 år ble jeg mobbet med fysisk vold.
Jeg var alltid den ungen som var på utsiden, alltid den som stod alene i skolegården, alltid den som følte seg alene og forsvarsløs.
Jeg hadde ingen å snakke med, ingen å fortelle hvordan jeg hadde det.
Av den grunn pleide jeg å spise skolematen min i en skog utenfor selve skoleområdet.
Der gjemte jeg meg fra mobberne i 6 år hver skoletime.

Jeg pleier å tenke på den tiden hvor jeg hadde det som verst. Ikke ofte, men av og til. Det er for vondt til å tenke på.
Charliebitmyfinger.
Salute You in Your Grave
Charliebitmyfinger.
Age: -
Gender: -
Posts: 2575
May 15th, 2007 at 02:49pm
Sad Det gjør meg veldig trist å lese dette.
Sjønner du har hatt det veldig tøft og vanskelig som liten...
Ingen fortjener å bli mobbet. Off.. Sad
Pleier å si at det er de som mobber som har de største problemene, men uansett..
mobbing har ødlagt så mange liv Sad
Syk verden.
.


Jeg har sånn følelse av at MCR tiltrekker folk som ikke har/eller ikke har hatt det så bra i livet.
Mye trøst å finne i MCR.
</3
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
May 16th, 2007 at 01:12am
*Line trøster Lina*
Jeg blir så lei meg når jeg leser hvor jævlig ungdommer/barn kan være mot hverandre. Hva får folk til å mobbe? Fy fan.. Jeg blir så lei meg/forbanna. Vet ikke om jeg skal grine eller bli sinna.

Ja, mye trøst å finne i MCR In Love
Og siden de alle har opplevd mobbing, vet de hvordan mobbeoffer/offer i det hele tatt føler seg.

Når det gjelder mobbing ble ikke jeg direkte "mobbet". Men har alltid vært en undertone der. En ekkel undertone..
Men har jo overlevd Razz Har hatt hvertfall ei som har vært der for meg heeele tiden^^ Elise Very Happy

På barneskolen.. hehe.. jeg husker en gang etter at vi hadde sett en film om Madikken(ho svenske rare jenta). Så bestemte guttene i klassen seg for å være litt tøffe. Så i friminutte fant de en pinne. Også sa han ene: "Haha. Nå gjør vi sånn som de gjorde med ho jenta på filmen vi så"(på filmen hadde Madikken blitt slått)
Også begynte de å slå på meg.. Neutral Det er kanskje ikke så veldig.. Oo.. Men akkurat det husker jeg veldig godt. Er rart hvor store spor små ting kan sette. .. Komentarer, blikk osv.
Vengenz
Salute You in Your Grave
Vengenz
Age: 33
Gender: Female
Posts: 2982
May 16th, 2007 at 11:16am
awwww, Lina!Sad *trøste*

På barneskolen var jeg ganske pysete, og det var mange som utnyttet det. Jeg tørte aldri å ta igjen, og det visste jo folk. Jeg hadde jo venner, men de var ikke akkurat så veldig trøstende, de var jo tross alt ganske "populære". Så meste av tida gikk ved å stenge seg på rommet å lese. Da jeg startet på ungdomsskolen lærte jeg å ta igjen/ignorere. Alt ble mye bedre på ungdomssolenSmile
Boo?
Bleeding on the Floor
Boo?
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1739
May 16th, 2007 at 11:24am
Aunt Jiggy:
Da jeg gikk på barneskolen, ble jeg mobbet. I hele 6 år ble jeg mobbet med fysisk vold.
Jeg var alltid den ungen som var på utsiden, alltid den som stod alene i skolegården, alltid den som følte seg alene og forsvarsløs.
Jeg hadde ingen å snakke med, ingen å fortelle hvordan jeg hadde det.
Av den grunn pleide jeg å spise skolematen min i en skog utenfor selve skoleområdet.
Der gjemte jeg meg fra mobberne i 6 år hver skoletime.

Jeg pleier å tenke på den tiden hvor jeg hadde det som verst. Ikke ofte, men av og til. Det er for vondt til å tenke på.



Å hærregud, stakkars deg! Unger er så onde!Cry
*trøste trøste*
hug hug hug
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 16th, 2007 at 03:53pm
Jeg har ikke blitt mobbet fysisk, men psykisk... Jeg har aldri følt meg helt velkommen. Mye utestenging og sånn.. Hvisking og tisking som ingen ville si til meg hva handlet om.. Selvtilliten min er helt elendig, men det går litt opp og ned.. Noen ganger går det ganske bra, andre ganger føler jeg meg så utrolig ensom.. Nå er jeg i en god periode, og jeg håper jeg ikke detter ned igjen på leeeenge...
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
May 16th, 2007 at 05:55pm
Aww...Stakkars deg Lina :S
syns det er tragisk at folk mobber Sad trist....huff!, skjønner ikke vitsen:S

Jeg har aldri blitt mobba...men ignorert...Faan, har følt meg usynlig så jævla lenge...bryr meg ikke lenger, er vant til det! MEN det har ødelagt ALT!! Faans dritt folka. Var den beste i klassen..men etter at alt dritten begynte, så har jeg blitt dårligere å dårligere...eller...gidder liksom ikke. Jeg måtte konsentrere meg om å komme gjennom skoledagen, i stedet for å konsentrere meg om skole arbeidet.....
Jaja...skolen er snart ferdig nå da ^_^ Musikken har hjulpet meg VELDIG gjennom detta...liksom, det gjort så jeg ikke bryr meg...veit ikke om det er bra..lol

Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
May 17th, 2007 at 11:41am
Vi er visst mangen usynlige folk her...
the used.
In The Murder Scene
the used.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 22515
May 17th, 2007 at 02:41pm
Trist, men sant, Jorunn...
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
May 17th, 2007 at 03:46pm
Jeg var usynlig, men fant meg selv for litt over et år siden, og da legger folk merke til deg på en måte. Ikke alltid positivt, men.. Normal people worry me xD
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
May 18th, 2007 at 07:53am
Huhu Smile Bra du har funnet deg selv da Smile
jeg tror jeg også har gjort det nå... Liksom slått meg til ro med meg selv, på en måte. x)

Normal people sucks Wink .. we rule!!!
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
May 18th, 2007 at 10:33am
Yeah 8D
PenceyPia
Bleeding on the Floor
PenceyPia
Age: 34
Gender: Female
Posts: 1117
May 19th, 2007 at 09:02pm
Fro Sho' Cool
breakfast monkey
Joining The Black Parade
breakfast monkey
Age: 32
Gender: Female
Posts: 243
May 23rd, 2007 at 03:03pm
Jeg føler meg akkurat sånn som Gerard kaller det eller hva jeg nå skal kalle det. Altså, har ikke maaasse venner, men har få veeeldig gode venner. 8D Også tror jeg at folk utenifra synes jeg er ekstremt rar for jeg er så mye hyper og gjør så mye syke ting. 8D Tehe
howlin'
Jazz Hands
howlin'
Age: 33
Gender: Female
Posts: 312
May 23rd, 2007 at 03:31pm
jeg blir ikke direkte mobba på skolen, men folk snakker dritt om meg, ikke direkte til meg stortsett, men jeg skjønner at det er meg de snakker om når de f.eks begynner å synge på emo kid når jeg er i rommet, og jeg er den eneste "emoen" på skolen.

jeg liker ikke å kalle meg selv emo, men sånn "outsider" stil hvis dere skjønner ellerno.

det værste er at en av dem var jeg bestevenn med i 7 år eller no ><
human bean juice
Shotgun Sinner
human bean juice
Age: 33
Gender: Female
Posts: 9141
May 23rd, 2007 at 03:56pm
Åhr, sånne tullinger skulle vært forbudt. *klemmepå*