Don't have an account? Create one!

All The Small MCRish Things!

AuthorMessage
Rhys Webb
Awake and Unafraid
Rhys Webb
Age: 29
Gender: Female
Posts: 12341
May 29th, 2007 at 10:36pm
I like it when Frank gets really giddy, like their acceptance speech for the MTV award, lmao
Sid
Salute You in Your Grave
Sid
Age: 29
Gender: Female
Posts: 2065
May 29th, 2007 at 10:39pm
It's so cute the way Gerard talks kinda out of the side of his mouth lol it's like...why?
KN!VES
Joining The Black Parade
KN!VES
Age: 28
Gender: Female
Posts: 205
May 30th, 2007 at 12:02am
OOOOH! I love how Gerard's overall actions are. And he's always chewing his nails or doing something with his face.
the narrator.
Salute You in Your Grave
the narrator.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 2557
May 30th, 2007 at 12:22am


Watch it from 4:28. [36 seconds left in the vid]

That.
ambriece
Always Born a Crime
ambriece
Age: 28
Gender: Female
Posts: 6705
May 30th, 2007 at 12:36am
I remember watching that for teh first time, I was like 'AWWWWWW, that's mean', Frankie is so funny. =]] That whole vid is awesome, lol.
ennui.
Awake and Unafraid
ennui.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 11393
May 30th, 2007 at 07:41am
xDEAD! at the disco:
uhmm...
franks high pitched laugh Tehe

He sounds like a little kid =)
sookeh.
Crash Queen
sookeh.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 32114
May 30th, 2007 at 08:14am
like it has already been said... frankies laugh and the way that gerard talks out of the corner of his mouth
Brain damage
Salute You in Your Grave
Brain damage
Age: 27
Gender: Female
Posts: 4820
May 30th, 2007 at 08:35am
well you cant forget bob and his slippersVery Happy
transatlanticism.
In The Murder Scene
transatlanticism.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 23450
May 30th, 2007 at 11:21am
Yeah I love Gerard and Frank's laugh and when they talk with their hands.

I've noticed Gee like scratches his head & rubs his nose alot. And sits with his legs crossed with his hands on his knee..

I think I pay too much attention
the narrator.
Salute You in Your Grave
the narrator.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 2557
May 30th, 2007 at 11:23am
I love Frank's laugh [as seen in the vid I posted]
XXGee LoverXX
Thinking Happy Thoughts
XXGee LoverXX
Age: -
Gender: Female
Posts: 441
May 30th, 2007 at 12:20pm
divineblindsoul:
Ooooh! I love the way that Gerard talks out of the corner of his mouth just slightly!!!! And the way that he runs his fingers through the hair on the side of his head...so cute!


Ya its sooo cute!
XXGee LoverXX
Thinking Happy Thoughts
XXGee LoverXX
Age: -
Gender: Female
Posts: 441
May 30th, 2007 at 12:23pm
Vampire Bunny:


Watch it from 4:28. [36 seconds left in the vid]

That.


Franks laugh is soo funny
Immortality.
Motor Baby
Immortality.
Age: 26
Gender: Female
Posts: 841
May 30th, 2007 at 12:51pm
mychemyourchem:


Oh and Gerard's giggle =]



oooh can you send me a link to an interview with Gerards giggle in it? xD
Leonard Hofstadter.
Motor Baby
Leonard Hofstadter.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 930
May 30th, 2007 at 01:05pm
mychemyourchem:
Did anyone see the Baboozle (sp?) 07 interview? It made me laugh when Gerard said Moscow like Mos-cow hahaha Maybe it's only funny because I'm English but either way I still laughed =]



lmfaolmfao I Agree...that was so cute In Love
Hahaha xD
vee4gee
Motor Baby
vee4gee
Age: 29
Gender: Female
Posts: 829
May 30th, 2007 at 01:19pm
Frank always like, tears away at his jeans...He does that SO MUCH on the LOTMS dvd lol...He aint gonna have any jeans left to wear if he carries on!!
xskeletonxcrewx
Jazz Hands
xskeletonxcrewx
Age: 27
Gender: Female
Posts: 266
May 30th, 2007 at 01:23pm
frank: the like bit and talking fast [guilty of doing both all the time i might add]
gerard: talking out the side of his mouth

srry i can't come up with anything different. u guys said all the cool things they do! *tear
xskeletonxcrewx
Jazz Hands
xskeletonxcrewx
Age: 27
Gender: Female
Posts: 266
May 30th, 2007 at 01:24pm
vee4gee:
Frank always like, tears away at his jeans...He does that SO MUCH on the LOTMS dvd lol...He aint gonna have any jeans left to wear if he carries on!!

like thats a bad thing Naughty
xskeletonxcrewx
Jazz Hands
xskeletonxcrewx
Age: 27
Gender: Female
Posts: 266
May 30th, 2007 at 01:26pm
brookaaay!:
xDEAD! at the disco:
uhmm...
franks high pitched laugh Tehe

He sounds like a little kid =)

yes but its sooo cute! Crying or Very sad
i must be emo.
Joining The Black Parade
i must be emo.
Age: 28
Gender: Female
Posts: 229
May 30th, 2007 at 01:46pm
in the AOL "on the spot" interview, bob has an incredibly difficult time looking at the camera.
camera shy.
and gerard is swaying back and forth.
like hes nervous.
or really has to go to the bathroom.

ENJOY.

Immortality.
Motor Baby
Immortality.
Age: 26
Gender: Female
Posts: 841
May 30th, 2007 at 02:06pm
ignore