Don't have an account? Create one!

Nya Okej-tidningen med Frank?

AuthorMessage
lilleza87
Killjoy
lilleza87
Age: -
Gender: -
Posts: 31
June 18th, 2007 at 07:37am
Hejsan! Jag undrar bara om det är någon som köpt nya Okej-tidningen där Frank är med och kan skriva eller scanna in intervjuen?
Cheap Champagne
Motor Baby
Cheap Champagne
Age: 31
Gender: Female
Posts: 932
June 18th, 2007 at 09:16am
Kan inte scanna men jag ska skriva av den.

Frank Iero
om MCR, tjejer och Sverige

Han spelar gitarr i ett av världens mest avgudade rockband. Okej träffade
Frank Iero i My Chemical Romance

Frank Iero om:
Flickvännen: "Visst är det svårt när man är på turné men hon gör det lätt. Hon har stått ut med det här livet som jag lever i 5 år nu. Och nästa år är vi gifta. Jag har tur att träffa rätt person, hon får mig att skratta"

Vad han gör om 10 år: "Då gör jag barn! 24 timmar om dygnet. Många barn. Jag vill starta en familj. Ha ett litet hus och hundar. Då vill jag nog aldrig uppträda igen."
"
Youtube och MySpace: "Jag brukar skriva in Fight på YouTube. Och Street Racing. Då får man upp en massa galna personer, moderna ninjas liksom. MySpace är lite creepy och folk låtsas vara andra än sig själva. Man har någon åldersgräns på 13 tror jag för att få skapa ett konto, den borde höjas till 15. Bara gamla människorn borde sitta där, unga borde vara ute och träffa folk. eBay är min favoritsajt, jag brukar titta efter artwork där. Men det är alltid någon som slår mina bud, jag vinner aldrig"

Sverige: "Jag gillar Sverige även om det regnade förra gången vi var här som det gör nu. Men det är trevigt här. Fansen är fantastiska här och har varit det vid varenda besök"

Banmedlemmarna: Mikey, han har en söndrig hjärna. Hade alla kretsar suttit ordentligt så hade han varit typ Einstein. Nu är det någon mikrodel som är felkopplad så nu är han ett serietidningsfreak istället. Ray är arbetsnarkoman och perfektionist. Och högljud när han är full! Bob är elak. Jo, elak. Och rolig. Geard är helt enkelt Gerard. Och 30 år gammal!"

Sommaren: "Vi ska turnera hela sommaren. Ända till september. Men innan vi slog igenom brukade jag bara vara som vilken unge som helst och ha skoj på sommaren. Jag har haft massor av olika jobb också. Ett tag jobbade jag på en bensinstation. Och med telefonförsäljning. Det var jobbigt. Jag sålde tidningar och kött!"

Den perfekta spelningen: "Jag känner mig inte sjuk utan mår bra. Sedan gillar jag små träscener och miljöer eftersom att gitarren låter bättre då. Och så är det inga skyddstaket, men det måste det kanske vara nu så att folk inte skadar sig. Och så ska gitarren låta jättehögt och man ska känna sig superutmattad efteråt. Vissa kvällar är perfekta."

Varför Gerard är så populär: "Det måste vara hans danssteg. Jag brukade se på när han övade framför spegeln och skrattade åt honom. Så dansstegen måste det vara. Nej, jag skämtar. Men det är något som bara säger Klick när han går på scenen och showen börjar"

vad tycker Frank egentligen om bandets egna skivor? OKEJ bad honom betygsätta dem

I brought you my bullets, you brought me your love
Betyg: 1 och en halv
Favoritlåtar: Honey, this mirror isn't big enough for the two of us, This is the best day ever.
Komentar: Vi var väldigt unga. Kanske är det okej som album med tanke på åldern.

Three cheers for sweet revenge
Betyg: Två och en halv
Favoritlåtar: Hang 'em high och Helena
Komentar: Bättre än det förra albumet men vi missade fortfarande målet. Min favoritlåt, Desert Song, kom inte med på skiva för producenten tyckte inte att den passade och vi höll med. Den hamnade på liveskivan Murder Scene istället.

Black Parade
Betyg: Fyra
Favoritlåtar: Black Parade och Cancer
Komentar: 100% nöjd. Detta är det bästa vi kunde ha gjort som läget är nu. Jag kunde ha gett den fem i betyg men då hade det inte funnits något kvar att se fram emot.
ladypeace
Bleeding on the Floor
ladypeace
Age: 39
Gender: Female
Posts: 1160
June 18th, 2007 at 01:19pm
ebay is the shit!
Gerard Arthur Way.
Demolition Lover
Gerard Arthur Way.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 18605
June 19th, 2007 at 08:25am
ja ebay rocks. men jag far aldrig kopa natt
lilleza87
Killjoy
lilleza87
Age: -
Gender: -
Posts: 31
June 19th, 2007 at 11:59am
Tack så mycket!
Emeliee
Killjoy
Emeliee
Age: 30
Gender: Female
Posts: 1
June 19th, 2007 at 01:09pm
jag har Very Happy
Cheap Champagne
Motor Baby
Cheap Champagne
Age: 31
Gender: Female
Posts: 932
June 19th, 2007 at 04:00pm
Bara att vänta på en Frank jr Cool
threads
Shotgun Sinner
threads
Age: 27
Gender: Female
Posts: 8038
June 19th, 2007 at 04:31pm
Det är roligt att han dissar mitt sätt att leva. XD
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
June 21st, 2007 at 06:51am
iihk Very Happy
WashAwayTheBlood
Killjoy
WashAwayTheBlood
Age: 30
Gender: Female
Posts: 7
June 24th, 2007 at 06:03am
Hehe jag gillar det där om 10 år xD Lmao
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
June 24th, 2007 at 06:51am
det e sött :]
Gerard Arthur Way.
Demolition Lover
Gerard Arthur Way.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 18605
June 24th, 2007 at 10:07am
yess Smile
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
June 25th, 2007 at 03:04pm
Emma, du vann tyvärr inte tävlingen Sad
det gjorde min kompis >.<
Sweet.SweetX
Killjoy
Sweet.SweetX
Age: -
Gender: Female
Posts: 36
June 26th, 2007 at 10:56am
lilleza87:
Hejsan! Jag undrar bara om det är någon som köpt nya Okej-tidningen där Frank är med och kan skriva eller scanna in intervjuen?

har inte det men visste ej att den har kommit ut.. Sad kan någon berätta vart man kan köpa den?? I SVERIGE??? snälla svara!!
Gerard Arthur Way.
Demolition Lover
Gerard Arthur Way.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 18605
June 26th, 2007 at 10:57am
överallt
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
June 27th, 2007 at 08:37am
man kan köpa den överallt :]
xJessica
Salute You in Your Grave
xJessica
Age: 32
Gender: Female
Posts: 2233
June 30th, 2007 at 04:22pm
jag Premunerar på okej så jag fick den
men de vart till fel adress sen fick jag 2 av de nr med Frank i
Gerard Arthur Way.
Demolition Lover
Gerard Arthur Way.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 18605
June 30th, 2007 at 04:32pm
xKeepTheFaithx:
Emma, du vann tyvärr inte tävlingen Sad
det gjorde min kompis >.<


Nu svarar jag på detta xD bättre sent än aldrig: Jag vet Moa :] tack för att du sa det <3
xVengeance
Motor Baby
xVengeance
Age: 32
Gender: Female
Posts: 754
August 21st, 2007 at 03:31pm
jag kan den utantill :]
DeadFish
Fabulous Killjoy
DeadFish
Age: 29
Gender: Female
Posts: 135
January 3rd, 2008 at 03:08pm
mOBSCENE:
Bara att vänta på en Frank jr Cool

Han är farsa nu , åt en bebis som heter Ella med sin fru Jamia Nestor Shocked
Här är länken : http://www.greatestjournal.com/users/jamiia/4630.html
Asså jka vet ej riktigt hur man länkar så ni får lära maai Nyam