Don't have an account? Create one!

Rare MCR Drømmer.

AuthorMessage
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
August 26th, 2007 at 12:48am
Gerard OG Frank? xD Samtidig! Naughty

Jeg drømte om dem for litt siden, men jeg glemte det Disgust
En annen gang drømte jeg at de bodde i kjelleren min. Jeg snakka mye med Gerard og Bob, og jeg så aldri Ray xD Frank gikk rundt i bar overkropp, og Mikey var bare sur xP Det værste er at der i kjelleren som liksom var stua dems er i virkeligheten er stappfull av rot og tull, og masse insekter og sånn. Men det var veldig fint der i drømmen min xD
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
August 26th, 2007 at 01:28am
Ha Ha fin drøm! xD
likte det der med Frank i var bar overkropp In Love
NOTHINGLEFT
Salute You in Your Grave
NOTHINGLEFT
Age: -
Gender: -
Posts: 2545
August 26th, 2007 at 12:23pm
Ha Ha kul drøm!!
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
August 26th, 2007 at 12:59pm
Okay, den beste drømmen ever Ha Ha
Jeg og venninna mi hadde vunnet en eller annen konkurranse, så vi møtte opp på et sted (som minnet litt om skolen min) for å få premien. De folka der sa at vi måtte leke gjemsel eller no før vi kunne få premien vår. Greit nok. Så løp vi inn i en fake "åker" som ikke hadde noe som vokste, men masse papirstrimler som blåste oppover, men var festet i bakken. De var blå med "stromsgodset" på xD
Uansett så gjemte vi oss forskjellige steder. Men så fant jeg ut at gjemmestedet mitt var dumt, og jeg prøvde å gjemme meg et annet sted, men det endte med at jeg la meg oppå mange av de strimlene, og han som lette fant meg... Og hvem var han som lette? Rolv Wesenlund Ha Ha
Så gikk jeg tilbake til der vi var, og venta på venninna mi. Da hun også var funnet kom plutselig Billie Joe Armstrong, og sa at vi måtte gå litt. "You have to leave! You can come back in an hour, but you must leave now! LEAVE to get your prize!!!!!"
Så vi dro til et sted, og venta en stund. Så fikk venninna mi for seg at hun ville ta bussen et sted Confused Så hun hoppa på bussen, og jeg prøvde å få henne av, fordi Billie sa jo at vi skulle komme tilbake. Men bussen begynte å kjøre, og tok oss et stykke vekk før jeg fikk overtalt venninna mi til å hoppe av. Så løøøp vi tilbake. Et eller annet sted på veien forsvant venninna mi, men jeg tenkte ikke noe mer over det.
Til slutt var jeg tilbake der Billie og Rolv var. Den fakeåkeren var borte, og jeg gikk bort mot dem for å få premien min. Så ser jeg plutselig at My Chemical Romance gutta sitter i en sofa like ved. Jeg blir helt sånn Shocked Plutselig la de merke til meg, og begynte å le fordi jeg så så rar ut. Jeg ble litt sur og sa: Unskyld meg! jeg forstår faktisk engelsk!!!
Men de forstod jo ikke norsk, og fortsatte å le. Da sa jeg det på engelsk, men det ble bare skikkelig dårlig engelsk, så jeg gikk bort til Billie og Rolv istede xP
Litt senere gikk jeg tilbake å snakka med de, og lurte på hvorfor de så ut som de gjorde i 'Revenge' perioden. (De hadde på de 'Helena' klærne, Frank hadde håret i den Svart/blondt greia, Mikey hadde briller, osv. Gerard var den eneste som så ut som han gjør i dag). Men det hadde de ikke noe svar på, og jeg begynte å prate med dem om et eller annet som jeg ikke husker.
Tilslutt måtte de gå, men de skulle være i Norge en stund, og de skulle treffe meg igjen, fordi tydligvis var My Chemical Romance premien jeg hadde vunnet xP
Så jeg gikk hjem, og der var mamma, pappa, mine to brødre, bestemor og bestefar, onkel og samboeren, og min fetter og kusine. Men det rare var at kusina mi plutselig var trilling xD Altså hadde de en gutt og en jente til xD Og jeg måtte passe på han ene gutten. Og vi gjorde egentlig ikke noe spesielt, bare hadde en vanlig 'familie-aften'.
Da får jeg beskjed om at My Chemical Romance er på vei til oss. Så vi må kle på oss ute-klær, og gå å finne dem. Og vi bruker jo en evighet, fordi fetterne og kusinene mine nekter å ha på seg klær. Tilslutt gir jeg ungen til onkel, og løper ut for å finne de. Der finner jeg alle i MCR, pluss Ben fra Billy Talent! Også får jeg klemmer, også går vi tilbake inn igjen hvor alle prater. Ben og Mikey går på kjøkknet for å lage seg mat, og jeg blir med for å lage eggerøre Ha Ha Mikey står å lager baguetter, og blir skikkelig opphisset når jeg sier jeg ikke har smakt sånne han lager før xD
Så husker jeg ikke helt, men jeg var mye med alle sammen resten av uka. Ray bestemte seg for at han skulle bli keeper på ishocket laget mitt (WTFrank? Confused xD) fordi den gamle keeperen min var død, Jeg har dype samtaler med Bob, flørter med Gerard og Frank, og shopper med Mikey xD

Sinnsyke drømmen Ha Ha
PinnFTW
Always Born a Crime
PinnFTW
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6127
August 26th, 2007 at 01:22pm
hahaxD ishockey lag xD haha
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
August 26th, 2007 at 03:21pm
Jeg vil leve i drømmene dine In Love
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
August 26th, 2007 at 10:42pm
ka.poff:
Jeg vil leve i drømmene dine In Love
phantasmagoria
Full of Ephedrine
phantasmagoria
Age: 103
Gender: Male
Posts: 44898
August 26th, 2007 at 10:55pm
Jorunn:
ka.poff:
Jeg vil leve i drømmene dine In Love
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
August 26th, 2007 at 10:56pm
Jeg vil også leve i drømmene mine... jeg skulle ønske jeg hadde et ishockeylag xD
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
August 27th, 2007 at 12:18pm
Jeg drømmer bare dagdrømmer om de jeg xD
Kiine90
Jazz Hands
Kiine90
Age: 33
Gender: Female
Posts: 267
September 2nd, 2007 at 11:56pm
natt til i går drømte eg at eg ble skikkeli god venn med Gerard. Alle løp etter Billy Talet, så syntes eg så synd på han. Så spurte eg om eg kunne ta et bilde av oss, men så ble d første så dårli så eg tok et til. Så ble vi gode venner, men han va så deprimert.Sad husker ikke mer detaljert.. men d va en herlig drøm <3 det husker eg XD
Wemmla
Bleeding on the Floor
Wemmla
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1608
September 3rd, 2007 at 05:23pm
kul drøm Razz
Kiine90
Jazz Hands
Kiine90
Age: 33
Gender: Female
Posts: 267
September 3rd, 2007 at 05:39pm
Vi ble lissom sånn beste venner XD va utroli koselig ^^,
Wemmla
Bleeding on the Floor
Wemmla
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1608
September 3rd, 2007 at 05:40pm
hehe det kan jeg tro
phantasmagoria
Full of Ephedrine
phantasmagoria
Age: 103
Gender: Male
Posts: 44898
October 2nd, 2007 at 06:44pm
Forr to netter siden så drømte jeg at Frank og Gerard skulle gifte seg [Teenie much? xD] Men så kom Bert [Det kan forklares med at han er stemmen som vekker meg x]]

Og natt til idag drømte jeg at MCR starta en kaffe café som the "The Black Coffee" Tehe
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
October 3rd, 2007 at 12:17am
Ha Ha Typisk Frerard much? Tehe

Jeg ville gått dit å drukket kaffe! Wow
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
October 3rd, 2007 at 03:38pm
Tenk så deilig kaffe!! Wow
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
October 3rd, 2007 at 03:59pm
Jeg drømte en så fin drøm i natt Very Happy

Vel, jeg har bare tenkt litt for mye etter det med at Gerard ikke ville klemme en fan ellernoe, men så drømte jeg dette : D

Jeg skulle på en eller annen konsert, også var My Chem der, og jeg møtte Frank. Det viste seg at søstera mi også var super fan av de, så hun gikk bort til Frank og spurte om en klem, han bare ristet på hodet og gikk. Jeg møtte han senere, og snakket med han. Jeg sa at det er så mange som ser opp til dere og elsker dere, og at det er kjempeviktig at han burde være klar over dette. Vi snakket veldig lenge faktisk, og hele tiden holdt jeg rundt han. Etter det, så smilte han med en gang og klemte meg leenge Very Happy
Vi gikk rundt sammen etterpå, og da så jeg søstra mi igjen, det gjorde Frank også, så han løp bort til henne og sa unnskyld, og klemte henne masse.
Vi gikk rundt, vi 3, etterpå og klemte hverandre og bare snakka masse : ]

Og så tok vi toget fra Oslo S. sammen etterpå xD
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
October 3rd, 2007 at 04:20pm
Tehe
Wemmla
Bleeding on the Floor
Wemmla
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1608
October 3rd, 2007 at 07:44pm
Embla drmte hun hadde kreft, var skalla og hadde ikke noe på hue, og at Gerard syntes så synn på henne at hun fikk hatten/lua hans! Mr. Green