Don't have an account? Create one!

Forhold og kjærlighet.

AuthorMessage
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
August 11th, 2007 at 12:59am
jupp Mr. Green takk Very Happy
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 33
Gender: -
Posts: 78477
August 11th, 2007 at 12:59am
awwww =D I'm so happy for youuuuuuuuuuuuuu Dance
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
August 11th, 2007 at 01:02am
takk Very Happy
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
August 11th, 2007 at 01:03am
Gratulerer!!! hug

Kan du sende litt positiv lykkeenergi over til meg? Mr. Green
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
August 11th, 2007 at 01:10am
takk Very Happy
selvsagt, sender med en gang Wink
The Secret Goldfish
Salute You in Your Grave
The Secret Goldfish
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4324
August 11th, 2007 at 01:12am
Gratulerer!!
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
August 11th, 2007 at 01:15am
BOMshakalaka:
takk Very Happy
selvsagt, sender med en gang Wink


Takk!! hug Det er noe jeg trenger!! Clap
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 33
Gender: -
Posts: 78477
August 11th, 2007 at 01:16am
xD moi needs that too haha
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
August 11th, 2007 at 01:19am
hehe xD sender litt til alle jeg Wink
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 33
Gender: -
Posts: 78477
August 11th, 2007 at 04:29am
jippi =D vi trenger det visst xD
a1234
Salute You in Your Grave
a1234
Age: 31
Gender: Female
Posts: 2242
August 13th, 2007 at 08:58am
Okei, jeg vil bare fortelle om en drøm jeg hadde, og litt til da...skrev masse på englelsk til ei venninne i går, og kunne jo bare posta det her også, men lagra det ikke Cry
Uansett.
For litt over et år siden, i slutten av åttende, kom det en gutt inn i klasserommet, sammen med en student som jobba litt på skolen vår. Han skulle snakke om SOS rasisme, og hva kan jeg si...jeg falt totalt for han. Jeg var positiv, som alltid, og tenkte at hei, han er sikkert ikke eldre enn 16! Det viste seg at han var 19, men det har egentlig ikke så mye med saken å gjøre. Jeg satt og kikket på ham i smug hele foredraget hans, og han kikket faktisk tilbake. Kanskje han kikket bare fordi jeg kikket, men han smilte til meg et par ganger. Høflig gutt tenkte jeg, og prøvde å ikke få for store forhåpninger. Han heter Lars. Etter skolen dro jeg og venninnene mine til byen, for å shoppe litt. Da gikk vi forbi studenten som jobber på skolen vår og ja, Lars da. Vi hilste til studenten, og gikk videre. Lars sendte oss et laaaangt blikk da vi gikk forbi, men sa ingenting. Vi smugtitta på han lenge, før vi gikk videre. Så, tre uker senere, da skolen var slutt, dro vi på en lokal festival. Og gjett hvem som var der. Nettopp, Lars. Venninnene mine og jeg kødda rundt som vanlig, og oppførte oss som idioter. Alle andre syntes sannsynligvis vi var teite, men vet du hva? Lars oppførte seg akkurat likt med sine venner. Han kikket ofte på oss, sannsynligvis på grunn av oppførselen vår. Men tror ikke han så ned på oss i det hele tatt.

Uansett, det er liksom historien bak det hele da...så kommer drømmen min.

I forgårs natt, så hadde jeg en drøm. Der inviterte Lars meg med ut på en båt, sammen med noen venner av ham. Etter båtturen, så satte vi oss ned og tok en kaffe. Jeg smeltet sjokolade. Jeg dyppet en skje i sjokoladen, og puttet den i munnen. Så spurte jeg Lars om han ville ha... xDDD Han sa 'nei takk' og flirte litt. Så sa jeg 'med en ny skje da...' og han lo og sa at 'det ville vel ikke spilt noen rolle'. Dagen etter [i drømmen] var jeg i byen, og der var han også. Jeg kjøpte noe til håret mitt og han sa det så bra ut In Love Resten av drømmen husker jeg ikke mye av...det er på en måte bare han som smiler, ler og snakker.

Og nå er jeg forvirra. Jeg klarer ikke å stoppe å tenke på han, selv om det er akkurat det jeg må. Han har flytta to timer vekk fra meg, han er fem år eldre og har mest sannsynlig en kjæreste. Hvorfor skulle han bry seg om meg? Så jeg gjør mitt beste for å glemme han, men det er nå ikke så lett da...og ja, jeg VET jeg er bare 15 og ikke vet hva kjærlighet er og bla bla bla, men dette er nå hvordan jeg føler det.
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
August 13th, 2007 at 11:32am
Åh, det hørtes skikkelig koslig ut, bortsett fra at det ikke er så lett.
Men tenk positivt!. Kanskje det kan funke da.. Smile?
a1234
Salute You in Your Grave
a1234
Age: 31
Gender: Female
Posts: 2242
August 14th, 2007 at 12:19am
ka.poff:
Åh, det hørtes skikkelig koslig ut, bortsett fra at det ikke er så lett.
Men tenk positivt!. Kanskje det kan funke da.. Smile?
Men han vet jo sikkert ikke hvem jeg er en gang.... Sad
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 33
Gender: -
Posts: 78477
August 14th, 2007 at 03:32am
Marit:
ka.poff:
Åh, det hørtes skikkelig koslig ut, bortsett fra at det ikke er så lett.
Men tenk positivt!. Kanskje det kan funke da.. Smile?
Men han vet jo sikkert ikke hvem jeg er en gang.... Sad
<3 aww hug
bratcore
Jazz Hands
bratcore
Age: -
Gender: -
Posts: 278
August 14th, 2007 at 07:04pm
I vår var jeg på greiene med en fyr. Jeg likte ham egentlig ikke. jeg bare brukte ham for å komme til bestekompisen hans (jeg vet det var slemt). Det funket egentlig ganske dårlig, så jeg fant en ny en.
Men det funket ikke heller...
Så på lørdag var jeg på fest. Og bestekompisen til han fra i vår var der. "Der har jeg sjansen min", tenkte jeg. Men så fant jeg ut at han ikke drakk, men var sjåfør.
Uansett, utpå natten skulle han kjøre meg hjem. Så sier han plutselig "Vi skal ikke bare ta å ha oss da?"
Jeg ble egentlig veldig satt ut, men vi endte nå opp i sengen hjemme hos meg. Så kom nedturen, fordi vi hadde ikke prevensjon...
Etterpå spurte han meg om jeg angret, og jeg svarte nei. Så spurte ejg om han angret. Han sa nei også, men at det måtte bli mellom oss, for han ville jo ikke at bestekompisen skulle få vite om det.
Og nå klarer jeg ikke slutte å tenke på ham, og jeg vet ikke om jeg klarer å holde dette for meg selv.
Hvor patetisk er ikke det?
Wemmla
Bleeding on the Floor
Wemmla
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1608
August 14th, 2007 at 07:16pm
du sliter
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
August 14th, 2007 at 07:19pm
Jeg vil ikke ha kjæreste jeg... Vil bare ha en, men han kommer det nok ikke til å gå med, uansett hvor glad jeg er i han... Avstand suger Sad
bratcore
Jazz Hands
bratcore
Age: -
Gender: -
Posts: 278
August 14th, 2007 at 08:25pm
The Drop:
du sliter

Jeg sliter hardt. Jeg har det med å rote meg oppi unødvenige situasjoner.
Men det pleier vel å ordne seg for snille jenter...
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 33
Gender: -
Posts: 78477
August 15th, 2007 at 04:00am
love sucks.. nuff said.
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
August 15th, 2007 at 10:52am
Viva la Wanja:
love sucks.. nuff said.