Don't have an account? Create one!

Be Honest About Your Fellow INOpian.

AuthorMessage
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
December 7th, 2007 at 11:17am
så snakker vi om vår alles kjære Kjerstin Wow hug

du er en diggbar person jeg liker kjempemasse! du er hyggelig og altid så snill og trivelig mot alle og kjempesøt Very Happy
Å det er så trist at jeg aldri har møtt deg for du er en fantastisk kul person! kunne ønske du kunne kommet til Trondheim for da skulle vi hatt det gøy nemligYes but someday... Shifty

Love you honey Smiley

SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
December 7th, 2007 at 11:27am
Kjerstin Kjerstin, hva kan man si om Kjerstin...
Kjerstin er en av de kuleste menneskene på denne jord!!!! Yes Smart, tøff, dødspen, morsom, genial og mye mer
Husker første gang jeg møtte deg. Under tavlene på Oslo S... Var syyyykt nervøs, men med en gang jeg traff deg gikk mesteparten vekk.
Siden det har jeg møtt deg ganske mange ganger Tehe Du har sovet hos meg to ganger, og utviklet et godt forhold til senga og dyna mi, tydeligvis Ha Ha
Det finnes ikke ord for å forklare hvor kul du er!! Du underholdt meg ukene etter hove da jeg var LOST uten internetten min. Du underholder meg nesten hver dag med meldinger så jeg ikke dør på skolen. Og du underholder meg hver gang vi møtes. Gleder meg til Tirsdag hug
Du er fantastisk kul, KjerstinPerstin! Kule person finnes ikke!!
Huff, kunne sagt utrolig mye mer om deg, men jeg finner ikke ord.
Kjempe glad i deg, Kjerstinen min hug In Love
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
December 7th, 2007 at 11:55am
Jeg har vel et godt, ja, forhold til senga di, Tonje.. Tehe
Herregud hug
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 17214
December 7th, 2007 at 12:53pm
Kjerstin! Wow
Kjerstin er en utrolig kul person hug
Jeg må og vil møte deg en gang! Og jeg er nemmelig fremdeles sur på meg selv fordi jeg ikke spurte om det var deg når jeg så deg på Hove (Får jeg vet at det var deg nå >.<Wink for jeg fikk ikke sett deg etter det Neutral Jeg ville snakke med deg jo!
Og Kjerstin, du er så pen In Love Du er seriøst en av de peneste personene jeg vet om! Very Happy
Du er snill og koselig og fantstisk og kul og jeg vil at du skal komme på møte i Trondheim en gang så jeg kan møte deg Wow For det er nemmelig trist at jeg ikke har møtt en så kul person som deg! Vi skal møtes en gang i nær framtid har jeg nemmelig bestemt Yes
Kjerstin, du er utrolig awesome og kul og tøff og alt som er, og det må du huske hug
For jeg er glad i deg Kjerstin, det er jeg virkelig hug <33
PinnFTW
Always Born a Crime
PinnFTW
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6127
December 7th, 2007 at 04:23pm
KjerstinVery Happy
Du er så utrolig kul og koslig og sprøxD Husker første gangen jeg møtte deg på hove men da fikk vi ikke snakka så mye men vi sjekka klokka hele tiden for å sjekke hvor lang tid det var igjen til mcr=P høhø
Jeg synes det alltid er så koslig å ha besøk av deg her ute i Røyken og hilse på deg ute i Oslo=P Jeg føler at jeg har blitt veldig god venn med deg på veldig kort tid og jeg er veldig glad i deg og jeg gleder meg til neste gang vi skal møtes... Jeg hører rykter om tirsdagWink høhø
Jeg er kjempe glad i deg hug
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
December 8th, 2007 at 04:59am
Okayy, jeg får nok ikke vært her noe mer enn enn nå idag, så da får vel jeg velge en ny person...

Der blir: LINA (:
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
December 8th, 2007 at 11:08am
Linakålen min Wow
Linakål er søt og morsom og smart og koselig!!!
Det var koselig å møte deg på Hove! Og veldig gøy å snakke med deg i køen foran merch boden! Hehe, husker ikke hva vi prata om, men det var sikkert noe supersmart og viktig for verdens fremtid Yes
Gleder meg utrolig til å møte deg på Tirsdag! Very Happy
Glad i Linakålen minhug
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
December 8th, 2007 at 11:29am
Lina Wow
Lina du er supersøtuberkulogmassemassegenial : D
Du er alltid koslig å prate med og du bringer gledee 8]
Superpen og meget begavet til å snakke på INO Tehe

Glad i deg masse, Lina hug
PinnFTW
Always Born a Crime
PinnFTW
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6127
December 8th, 2007 at 05:55pm
LinaVery HappyVery Happy
Du er så utrolig kul, søt, smart, morsom..ja mange ord kan brukes for å beskrive deg Very Happy Du virker så utrolig flink til å organisere ting og planlegge og en person man kan snakke om det meste med =D Du virker også veldig ærlig=)
du er pøøørfekt!
Glad i deg Linahug
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
December 8th, 2007 at 06:21pm
LIIIINA!!! Min forlovede Wow hug

Du er seriøst den mest pervo på INO, noe jeg liker btw Shifty og du har en genial humor og man kan ha ganske ”ville” samtaler med deg Shifty
Du er kjempesnill og er altid hyggelig mot ALLE, du er kul og en kjempegod venn!
Og jeg har kjempemasse lyst til å møte deg, og det er kjempetrist at du ikke kan komme til trondheim Sad men vi skal nok treffes en gang Shifty vertfall på Hove hug
I love you LinaSmiley eller skal jeg si FrankAH NaughtySmiley
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 30
Gender: Female
Posts: 17214
December 8th, 2007 at 06:26pm
Omg, har jeg missa Lina? Shocked
Jaja, litt for sent men....
Lina Wow
Du er kjempe søt Lina! Og utrolig koselig! Du er alltid snill og hyggelig du, vet du det? Very Happy
Man blir alltid i godt humør av å snakke med deg, for du er alltid så hyggelig Very Happy
Du døde på INO er periode, men det gjør ikke no, for nå er du her igjen Very Happy
Husker du når jeg, du og Alex(Halvveis, for Alex ble borte) døgna? Det var utrolig gøy x'D
Froskemorder Lina, froskemorder! Ha Ha Jeg har nemmelig ikke glemt det, for jeg har aldri ledd så mye som den natta tror jeg x'D
Synd at du ikke kunne komme på Trondheims møtet, men vi møtes vell en annen gang eller hva? Razz
Jeg er glad i deg LinaFina, masse hugSmiley
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 33
Gender: -
Posts: 78477
December 8th, 2007 at 06:44pm
Alex:

Alex, oh gosh, alle liker deg Very Happy det er jo ikke så rart. Du er jo helt amazing!
Første gangen jeg møtte deg hadde jeg ikke snakket SÅ veldig mye med deg, men du virka jo kjempe kul! Og det fant jeg da også ut at du er Very Happy
også er du utrolig søt Wow sånn awwee Alexxx er søøøt - søt, y'know? Very Happy
Du er über awesome baby!
Jeg gleder meg til lørdag, for daaa møter jeg deg igjen Wow da skal jeg snakke mer Yes
DU skal skrive Frerard bok, NEMMELIG Very Happy for det har jeg bestemt..

I love you Alexxx <3 Smiley

you are et geni Very Happy


Kjerstin:

awwwee!! Kjerstin, du er så søt du!! Wow også er du IKKE 14, nemmelig.. Shocked <3
ohgosh jeg møtte deg ikke på Hove jeg, *snufs* jeg må møte deg snart Very Happy
Du er så hyggelig, snill og all around great person. Smile
Ikke minst er du utrolig vakker Very Happy <3 og en smule Frerard obsessed Shifty
Jeg digger deg, og SKAL møte deg!!! Twisted Evil
I love you Kjerstin hug


Lina:

hihi, du er så morsom xD Jeg husker når jeg møtte deg på Hove, så ga jeg deg en klem, bare sånn ute av det blå xD
Det var utrolig koselig å møte deg. Du var så snill, og oppførte deg som om vi hadde kjent hverandre i flere år!! Wow
Du er amazing du Lina, jeg gleder meg allerede til å møte deg igjen Smile
Du ser uskyldig ut, men ho hey du er en liten pervo du Lina Naughty
Jeg er blitt kjempeglad i deg jeg Lina mor, håper vi kan treffes igjen snart, du er så søt, koselig, snill, grei +++

I love you Lina mor hug


----


jeg er ikke flink til dette, men æi løv ju ål Smiley
john lenin
Demolition Lover
john lenin
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16409
December 8th, 2007 at 06:49pm
LinaWow
Jeg har ikke snakket sååå masse med deg,
men du er super tøffWow
Du har genial humor, og er meget veldig hyggelig å snakke med.
Jeg håper jeg møter deg en gang.
egentlig har jeg bestemt at jeg skal det allerede, men det er bare i min hjerne..
hmm.
Liina er kjempe masse koselig.

Glad i deghug
Karroo.
Salute You in Your Grave
Karroo.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 3141
December 8th, 2007 at 07:17pm
Lina! Wow
Du er så utruleg hyggelig og søt og koselig og det er super kjekt å snakke med deg! Var utruleg kjekt å møte deg på Hove, og me må treffast igjen!
Men ja, eg er veldig glad i deg! hug
Karroo.
Salute You in Your Grave
Karroo.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 3141
December 9th, 2007 at 11:48am
Kim skal neste gang? Lina har ikkje våre innpå idag! :Shocked
PinnFTW
Always Born a Crime
PinnFTW
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6127
December 9th, 2007 at 01:42pm
Tror Lina skulle til faren sin og han hadde ikke nett? hmmm
The Secret Goldfish
Salute You in Your Grave
The Secret Goldfish
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4324
December 9th, 2007 at 03:19pm
LINA.
Du er liksom ikke helt den vanligste vennen et barn kan ha, men er nok i grunn derfor jeg føler at du og jeg passer stort sett svært godt sammen xD Lina er og blir Mongoklubbens mongounge, som ordner opp når jeg og de andre i klubben trenger det så til de grader. Lina er utrolig morsom, men kan bli fort sur og nekter å prate med deg på en uke.

Elsker deg så utrolig mye, Aunt Jiggy *kiss*. Jeg vet ikke om du vet at jeg vet at jeg setter veldig stor pris på å ha deg i livet mitt, du er tross alt Lemo, verdens mest perverse svin :] <3 <3 <3
the used.
In The Murder Scene
the used.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 22515
December 9th, 2007 at 03:30pm
Alle sammen er så søte. Cry I love you all very much. In Love
Men nå er tiden inne for å velge neste person. Shifty Og det er...
Malin. Wow
Malin er en sånn person man enten elsker eller hater, og for min og de fleste andres del, så er det at man rett og slett elsker henne. In Love
Du er en sånn person man bare like selv om hun til tider kan få andre til å se rødt og rive av henne hodet.
Meeen, på tross av dette er Malin også en så utrolig snill person som stort sett smiler hver dag.
Du er en liten sol på livets klare himmel og klarner opp eventuelle gråvær.
Åh, Malin; jeg er så fryktelig glad i deg selv om du til tider gjør meg så sint.
Dette er vel med god hjelp fra dine klumsete egenskaper som jeg ikke skal gå i detaljer med. Tehe.
Uansett; du er en fantastisk person som jeg bare elsker! In Love
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
December 9th, 2007 at 03:34pm
Malin In Love
Maleyen min, my fiancè In Love
Jeg føler at jeg ikke har snakket veldig mye med deg, men jeg vet at du er super koselig, kjempe snill, kjempe søt, og utrolig morsom.
Som de fleste INOpians er du ganske pervo, men det er bare positivt, og enda en grunn til at vi liker deg så godt som vi gjør.
Også skal jeg møte deg på Tirsdag Wow Det gleder jeg utrolig mye til! Very Happy
Jeg forestiller meg deg som en person som lyser opp rommet når du kommer inn. Du lyser hvertfall opp INO når du kommer.
Fantastiske Malin, jeg er glad i deg jeg hug
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
December 9th, 2007 at 04:26pm
Malin!! hug
Malin er en VELDIG tålmodig person... Veit ikke hvordan jeg skulle overlevd sommeren uten å ha deg å mase om Eirik til og klage til når det ikke var mulig å få tak i ham. Så tusen takk for alle gangene du har muntret meg opp!! Ellers så er du en utorlig snill, koselig, kul, genial, søt, alle andre positive adjektiv i verden, person!! Håper jeg får møte deg snart!!
Utrooooooooolig glad i deg!! hug hug