Don't have an account? Create one!

Klagetråd 3

AuthorMessage
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
April 12th, 2011 at 04:41am
Matte er gøy! Wow
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
April 12th, 2011 at 03:00pm
NEI! er du gal?! :Shocked matte er iværtfall ikke gøy når man har hatt gjennom hele ungdomsskolen og så langt i vgs mattelærer som suger hardt, så er ikke matte gøy, nei -.-
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
April 12th, 2011 at 03:03pm
matte <3

tidenes dårligste dag >_<
Jorunn
Salute You in Your Grave
Jorunn
Age: 33
Gender: Female
Posts: 4865
April 13th, 2011 at 05:53am
Jeg har hatt ymse lærere jeg også, men når man har foreldre som kan matte og klassekamerater som er Einstein så blir det gøy Tehe
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
April 22nd, 2011 at 06:21pm
men ingen av foreldren mine er gode i matte xD
-
Nasty left FIR :'c Hva skjer med albumet dems nå da? D:
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
April 24th, 2011 at 07:36pm
Jeg tror ikke det blir avengedkonsert på meg Sad
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
April 25th, 2011 at 07:48pm
^men du MÅ! O_O Sad

franskene er tilbake. peace = over. crap >.<
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 17214
May 1st, 2011 at 07:12pm
Jeg postet nettopp et innlegg på bloggen min som jeg har strevd med å skrive i en evighet og jeg veit at ingen som leser det kommer til å bry seg eller forstå eller noe som helst fordi jeg ikke vil si rett ut hvordan det er, men faen det er vondt og jeg vil slette det allerede for sånt har man ikke ute på nett. Faen jeg er så jævlig tragisk som overdramatiserer alt i hele verden.
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
May 2nd, 2011 at 02:48am
^^ hug

Jeg vil ikke hjem!... jeg høres barnslig ut, men fuck it. jeg vil ikke... har ikke noe med at hjemme er dritt, jeg vil bare ikke dra ifra livet mitt her. Jeg har bodd med D og A i nærmere ett år nå. 8 måneder har vi tilbrakt nesten hver eneste dag sammen! R og C har jeg bare kjent i halvt år (R i ett, egentlig, men så henne ikke før nå i helgen. før det hadde jeg ikke sett henne siden før jul). Men jeg bodde på samme rom som både R og C, og da blir man automatisk knyttet med dem.
Bare tanken på å dra fra alle sammen gjør meg vondt. Var på Rachel's avskjedsfest på lørdag og brøt sammen fordi JEG var trist for å dra, ikke for at jeg kom til å savne henne så fælt (hu er awesome, seff, men jeg er ikke så godt kjent med henne. trist, men ikke heartbreaking)

Og blæ... tilbake til norge hvor jeg suger på skolen fordi jeg ikke klarer EN jævla eksamen om hele jævla faget på slutten av året... norske skolesystemet fucker meg over så jævlig. Sjekk karakterene mine her iforhold til i Norge liksom... Laveste jeg hadde forrige semester var B! Karaktersnitt på 3.4 GPA! (hadde jeg bare giddi å levere inn litt mer i HMXP så hadde jeg fått A, og over 3.5 som = FUCKINGS STARSTUDENT)
Tilbake i Norge ser jeg ut som en idiot fordi jeg ikke klarer noenting.... Her føler jeg meg faktisk halvveis smart for the first time in my life
Buried Alive
Killjoy
Buried Alive
Age: -
Gender: -
Posts: 14
May 2nd, 2011 at 08:05pm
Kjeder meg så jævlig og får helvettes vondt i nakken av å sitte med hodet bøyd
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
May 4th, 2011 at 07:19pm
er det nødvendig å slamme så jævli med døren HVER gang man går ut og inn?! jævla retarda franske GØRHYSER BRENN I HÆLVETTE!
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
May 5th, 2011 at 01:12am
Dionne og Angelica har forlatt meg Cry
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
May 6th, 2011 at 05:52am
hvorfor kan de ikke greie å holde det varmt i klasserommet vårt? det er er jo alltid driiiiiit kaldt her D: vi sitter med boblejakker inne nå lissm Dx
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
May 6th, 2011 at 08:39am
Norge er kaldt Disgust
Og idioter i Newark surra bort kofferten min så den kom ikke med flyet mitt. Håper den kommer i morra
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
May 7th, 2011 at 09:23am
faen jeg får jo ikke til en jævla dritt! >.< alt blir bare så satans stygt at jeg vil spy. gaaaaad eg blir gal!
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 17214
May 8th, 2011 at 07:13pm
Jeg har mista han. Jeg mister de alltid. Faen. JEG spurte, jeg spurte ærlig talt om han ville ha besøk, og det har jeg ikke gjort til noen siden... jeg aner ikke, flere år siden. Jeg tar aldri initiativ til sosiale ting, og når jeg først gjør det så passer det tydeligvis ikke. Han orker meg ikke mer. Jeg skulle aldrialdrialdri begynt å snakke om det, jeg skulle aldri sagt noe som helst, jeg skulle bare latt ting være som de var. For nå går alt i stykker og jeg han forsvinner for meg.
my friend of misery
Demolition Lover
my friend of misery
Age: 30
Gender: Female
Posts: 19289
May 9th, 2011 at 02:33am
Det er jo veldig fint at folk driver å sletter bilder fra kamerene før de vet om alle som har tatt bildere med de kameraene har fått lagt de inn på pc'en sin da -.-
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
May 9th, 2011 at 03:24pm
jeg kan se triste afrika-filmer uten problem. Da vi så gazas tårer var jeg den eneste som satt med tørre øyne.
Men det her. Fy faen.

Hvil i fred.
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
May 11th, 2011 at 12:02am
jeg kommer ikke til å takle alkohol prisene og reglene i norge. 1: sterk alkohol bare på polet mellom vis tid er altfir strengt og 2: mer enn 20 kr. for en øl eller enda bedre, redbull og vodka på utesteder <3 jeg kommer til å dø edru i norge og jeg liker det IKKE!
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
May 12th, 2011 at 06:14pm
Vil ikke selge bebisene mine Cry