Don't have an account? Create one!

Skal du til Hove?

AuthorMessage
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 33
Gender: -
Posts: 78477
March 24th, 2007 at 09:57am
skal i vei ja Wink Fuck yeah.
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
March 24th, 2007 at 03:25pm
Fikk billetene i posten i dag! =D Lykkelig som *banneord* nå =D
Zaraza
Bleeding on the Floor
Zaraza
Age: 32
Gender: Female
Posts: 1913
March 25th, 2007 at 09:23am
På Hove skal jeg skrive INO på høyre kinn og HOW (houseofwolves.org) på venstre. LoL, det blir INO HOW = I know how. HaHa! *dork*
Charliebitmyfinger.
Salute You in Your Grave
Charliebitmyfinger.
Age: -
Gender: -
Posts: 2575
March 25th, 2007 at 12:33pm
Woo, bilettene såå raskt ? Hvo bor du da?
jeg kjøpte dem noen timer etter at dem var lakt ut, men har ikke fått noe i posten enda : | whoy.
Noe merkelig med der jeg bor tror jeg :/ Da jeg bestilte ting fra mcr.com fikk jeg mine ting etter 2månder,mens andre sitt etter nesten en måned.. = |
Yaya, Gleder meg sykt til hoveeee!! Selv om dem som det var en sjans for at skulle gå dit med meg ikke lenger skal, så jeg er alene ! D:
Flere som er alene? Noen som vil...erm... hook up med en ensom loner ? ^^

[EDIT:]^ Posten rett ovenfor meg: Ha Ha Skrit bra! XD håper jeg ser deg! Razz *ser det for meg*
drugsneverwork
Killjoy
drugsneverwork
Age: 31
Gender: Female
Posts: 5
March 25th, 2007 at 01:31pm
Jeg skal til Hove. Haha. Heldig som jeg er så skal mange medlemmer fra mitt kjære houseofwolves.org også komme! : DD *gledeseg*
Charliebitmyfinger.
Salute You in Your Grave
Charliebitmyfinger.
Age: -
Gender: -
Posts: 2575
March 25th, 2007 at 02:22pm
Yaj Very Happy
[[ Weee, der ble jeg medlem today ^^ ]]
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
March 25th, 2007 at 03:07pm
Black_View:
Woo, bilettene såå raskt ? Hvo bor du da?
jeg kjøpte dem noen timer etter at dem var lakt ut, men har ikke fått noe i posten enda : | whoy.
Noe merkelig med der jeg bor tror jeg :/ Da jeg bestilte ting fra mcr.com fikk jeg mine ting etter 2månder,mens andre sitt etter nesten en måned.. = |
Yaya, Gleder meg sykt til hoveeee!! Selv om dem som det var en sjans for at skulle gå dit med meg ikke lenger skal, så jeg er alene ! D:
Flere som er alene? Noen som vil...erm... hook up med en ensom loner ? ^^

[EDIT:]^ Posten rett ovenfor meg: Ha Ha Skrit bra! XD håper jeg ser deg! Razz *ser det for meg*


Satser på at det var meg du spurte. Jeg bestilte rundt... 10 tia på Fredagen, tror jeg. Også kom de Lørdag morgen. Flinke raske folk fra Billettservice.no.
Jeg bor i et fagert rike kalt Røyken! Ingen vet hvor det er, hihi. Rett utafor Drammen, like ved Oslo Wink
Det kommer en hel haug fans som du sikkert kan henge med! =D meg også, hvis du ikke har noe i mot gale mennesker Smile
Boo?
Bleeding on the Floor
Boo?
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1739
March 25th, 2007 at 04:06pm
Dere er heldige....Fikk ikke lov til å dra... Crying or Very sad
ida lizm.
Salute You in Your Grave
ida lizm.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 3930
March 25th, 2007 at 04:12pm
jeg skal dit. jeg MÅ dit. men mest sannsynlig alene:/
men damn, har ikke penger på..sånn ca. ganske lenge.
that sucks.
hvis jeg ikke får bilett, klikker det for meg. seriøst.
Charliebitmyfinger.
Salute You in Your Grave
Charliebitmyfinger.
Age: -
Gender: -
Posts: 2575
March 25th, 2007 at 07:17pm
Tonje:
Satser på at det var meg du spurte. Jeg bestilte rundt... 10 tia på Fredagen, tror jeg. Også kom de Lørdag morgen. Flinke raske folk fra Billettservice.no.
Jeg bor i et fagert rike kalt Røyken! Ingen vet hvor det er, hihi. Rett utafor Drammen, like ved Oslo Wink
Det kommer en hel haug fans som du sikkert kan henge med! =D meg også, hvis du ikke har noe i mot gale mennesker Smile

Ahh, kjøpte min rundt klokka 3-4 på fredagen :] Sikkert sånn "bestillinger før klokken 12, sender vi ut idag post- tingeling-system"
Like ved Oslo ja, ikke så veldig langt til hovde du da Very Happy Heldig :]
Jay Very Happy hehe.
Men er sjenert ovenfor store gjenger med folk jeg da ^^ Embarassed Så jeg er sikkert kjedelig O_o
Razz

= )
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 26th, 2007 at 04:07am
Vet dere hvaa? Jeg er kanskje bedt i et fuckings bryllup Surprised .. Er ikke sikkert. Men vet dere når det er? 30.juni!!!! Fan i helvete!!.. Men jeg skal ikke..!! det har jeg bestemt meg for (a) For.. Hallo.! Jeg kjenner de ikke en gang!! Fettern til faren min eller no! Hva hadde dere gjort a?? ..Neutral
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 26th, 2007 at 04:09am
[B] trenger hjelp..! [B]
Boo?
Bleeding on the Floor
Boo?
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1739
March 26th, 2007 at 08:58am
^^ Jeg ville så definitivt gått på konserten...Mr. Green Nå som de kanskje tar pause og blir det vanskelig å si når du får sjansen til å se dem igjen...
Men det spørs jo hva familien din sier og da...Om de klikker helt fordi du dropper bryllupet liksom..
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 26th, 2007 at 02:33pm
Njææ.. Jeg har bestemt meg for å hente biletten min i morra. (:For .. Det er bedre å ha den, og kanskje..øø.. selge den eller noe hvis jeg må i det bryllupet. Bedre å ha de, og ha muligheten til å gå hvis jge IKKE må i bryllup Wink Koster 600,-.. Men er verdt det hvis det funker ! ^^
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 27th, 2007 at 05:49am
Gjett hvem som henter bilett i daag ^^
the used.
In The Murder Scene
the used.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 22515
March 27th, 2007 at 07:05am
Ååh, visste ikke at Hovebillettene ble lagt ut så tidlig. Trodde ikke de ble lagt ut før i mai, jeg. >.<
Oh, well. Billett jeg ha. Very Happy Men problemet er at jeg ikke har penger nå. Sad
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 28th, 2007 at 02:32am
Vet dere? Vi fikk innbydelsen til bryllupet i går... Jeg er IKKE bedt Very Happy Jeg skal helt sikkert nå Smile Har fått bilett også, henta den i går. Håper du får sommerjobb Lina Smile Krysser fingrene for deg !!!
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
March 28th, 2007 at 11:26am
Smashing Pumpkin:
Vet dere? Vi fikk innbydelsen til bryllupet i går... Jeg er IKKE bedt Very Happy Jeg skal helt sikkert nå Smile Har fått bilett også, henta den i går. Håper du får sommerjobb Lina Smile Krysser fingrene for deg !!!


Ha Ha Ikke ofte jeg ser noen som er glad for å ikke bli invitert et sted! Men det er flott for deg da! Mr. Green Mr. Green Gratulerer! hehe
Melius.
Bleeding on the Floor
Melius.
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1149
March 28th, 2007 at 11:58am
HHa Very Happy Føler meg skikkelig slem da.! Men.. Altså, dere vet jo hva som står på spill SmileSmile MCR eller bryllupet til en fjern slektning jeg så vidt kan navnet påRazz Men nå har jeg fått skyss også!! Herregud, jeg kommer nok aldri til å komme over dette Laughing
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
March 28th, 2007 at 12:22pm
Neei, hvis du ikke er invitert må du ikke føle deg slem. Du må bare takke dem meget for å IKKE invitere deg så du får dratt til Arendal! Mr. Green