Don't have an account? Create one!

Familie

AuthorMessage
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 33
Gender: -
Posts: 78477
August 13th, 2007 at 04:47am
Jeg stjal dette fra HOW. Shifty
men ja, fortell om din familie, hvordan de er og lignende =D
Wanja
In a Hail of Bullets
Wanja
Age: 33
Gender: -
Posts: 78477
August 13th, 2007 at 04:53am
*kopierer det jeg skrev på HOW*
Jeg har verdens beste Mamma som jeg er veldig glad i!
Jeg er en mammadalt, og innrømmer det gjerne ^^
Hun er den snilleste personen i hele verden <3
Man bare må være glad i henne. Hun skjemmer meg ikke bort,
men lar meg få dra på f.eks My Chemical Romance konserter,
fordi hun sier hun vet hvor mye de betyr for meg.
Hun sa til og med ja til at jeg kunne dra til England for å se de.
(noe det ikke ble noe av, but that's another story)..
Hun er ikke overbeskyttende, og hun stoler på meg,
og jeg stoler på henne.
Hun er en person man bare må bli glad i.
Selv om hun er eldre enn gjennomsnittslige mødre, er hun über kul <3
Wanja er glad i mamma'en sin Razz
*skal skrive mer om resten av familien senere*
a1234
Salute You in Your Grave
a1234
Age: 31
Gender: Female
Posts: 2242
August 13th, 2007 at 08:23am
Hihi, kjempefin tråd Wanja!! Very Happy
Hmm. Jeg er også mammadalt. Elsker mamma'n min over alt i verden. Hun er kjempesnill, og hun stoler på meg, hun lot meg for eksempel dra på PP heeelt alene! Very Happy
Pappa'n min er også kjempegrei. Han stoler ikke SÅ mye på meg, men han er veldig snill da. Er veldig gla i han, selv om han av og til skuffer meg litt.
Søsteren min er den kuleste søsteren i verden. Cool Hun hører på Smashing Pumpkins og Vømmøl Spelemannslag og hun ruler! Very Happy Hun er egentlig 23, men har klipt seg lugg så hun ser ti år yngre ut. xD
Broren min er jeg veldig veldig gla i. Han mobber meg litt, men han er kjempesnill, EGENTLIG. Hvis han bare vil. Vi har det veldig gøy sammen, og jeg tror han liker meg litt også ^^,
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
August 13th, 2007 at 05:52pm
Haha, spennende xP
Jeg er pappadalt xD Vi er ganske like, og liker mye av de samme greiene. Fotball blandt annet. Det var han som alltid kjørte meg til treninger, og var med på kamper, og var tilåmed trener en stund. Verdens snilleste In Love Han kjørte også meg og broren min til Hove uten at vi ba han om det. Han bare gjorde det fordi han visste hvor mye vi ville, og hvor mye det ville bety.
Mamma er kul hu å, men ikke helt lik som meg. Skjønner seg ikke på stilen min i det hele tatt, noe som viser seg hver gang vi er på shopping xD Men hu lar meg holde på som jeg vil. Farge og klippe håret, pierce meg, osv. Og vi må jo holde sammen siden vi er de eneste jentene i huset.
Storebroren min er bare best. Han er 18, og driver å tar lappen nå. Han var med på Hove, og det var kjempe gøy. Vi er utrolig like. Liker samme TV programmer, samma musikken, og har ganske lik humor, selv om hans er litt mer sær enn min.
Lillebroren min er også best xD Selv om han er ganske irriterende til tider. Hører på samme musikk som meg, men det tror jeg er fordi både jeg og storebror digger det, og han vil ikke føle seg utenfor. Han liker også fotball, så jeg har hvertfall en bror jeg kan diskutere fotball med. Han er også veldig god å klemme og kysse på, selv om han ikke liker det. xD Han blir straks 14.
Spennende altså xD
phantasmagoria
Full of Ephedrine
phantasmagoria
Age: 103
Gender: Male
Posts: 44898
August 14th, 2007 at 01:14am
For å forkorte alt : Familien min forstår ingenting..
john lenin
Demolition Lover
john lenin
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16409
August 14th, 2007 at 12:19pm
Jeg er en sånn person som krangler masse masse med foreldrene mine xD
Mamma er den jeg blir mest sur på, for hun kan være så sinnsykt teit >.<
også syntes hun jeg er altfor sær, og syntes jeg kan prøve å være litt mer normal..
Pappa ligner alt for mye på meg i mååten å være på, så vi kan begynne å diskytere alt, og ingen gir seg, for begge skal ha rett xD
Så har jeg to små søsken, ei søster som skal opp i femte nå, hun er en plage xD men hun kan være grei innimellom.. også en bror som skal opp i tredje.. han er.. rar? menmen, han er litt glad i Harry Potter... også syntes han min musikk er kul Cool
Også har vi to hunder og fire katterTehe De er vakre^^
PinnFTW
Always Born a Crime
PinnFTW
Age: 33
Gender: Female
Posts: 6127
August 14th, 2007 at 01:09pm
Jeg har en mamma.. Hun kan være veldig irriterende, masete osv... men jeg er glad i henne fordetom
Jeg har en pappa.. jeg føler at jeg er mer pappadalt enn mammadalt.. sikkert fordi jeg ikke ser han så ofte..
Jeg har en irriterende lillesøster som er 13.. hun er helt ekstremt irriterende og ond.. iblant kan hun være utrlolig hyggelig å lage brownies til meg.. da begynner jeg nesten å lure på om hun har putta gift i denxD
jeg har også en lillebror han kan være veldig irriterende men også veldig grei.. han er mer normal iforhold til søstern min som er helt sprø...
ja....
Også har pappa en kjærste som er veldig koslig og hun har en datter som jeg ser på som en søster.. De har jeg kjent siden jeg var 5 så jeg er veldig glad i dem også=D

ja..
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
August 14th, 2007 at 01:50pm
For å forkorte familien min også: Såpeopera... *sukk*
Når jeg har tid, kan jeg forklare hvorfor...
katja
Fabulous Killjoy
katja
Age: 32
Gender: Female
Posts: 103
August 14th, 2007 at 01:54pm
familien min er teit x)
john lenin
Demolition Lover
john lenin
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16409
August 14th, 2007 at 01:58pm
katja:
familien min er teit x)

næsj xD
katja
Fabulous Killjoy
katja
Age: 32
Gender: Female
Posts: 103
August 14th, 2007 at 02:20pm
josj
john lenin
Demolition Lover
john lenin
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16409
August 14th, 2007 at 02:20pm
næsj!

*Tone må slutte å spamme*
Wemmla
Bleeding on the Floor
Wemmla
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1608
August 14th, 2007 at 04:36pm
Jeg har troende kristene foreldre...veldig nasjonalistiske...jeg går i svart på 17 mai og de klikker helt...jeg har en lillesøster som griner bare jeg såvidt tar på ho. Ho er 9 år og leker fortsatt med dokker og barbie:/ jeg HATER ho!!

jah...det er familien min...
bite me!
In the Cannibal Glow
bite me!
Age: 34
Gender: Female
Posts: 50826
August 15th, 2007 at 02:42pm
jeg har en mor som elsker planter å en far som er sta å tror han kan alt.... så er det snille lille meg da xD haha xD
men kort sagt, den kjedligste familien i hele verden!
adorkable
Bleeding on the Floor
adorkable
Age: 33
Gender: Female
Posts: 1977
August 22nd, 2007 at 11:14pm
Jeg elsker familien min Very Happy Mamma og pappa er noen av de snilleste i verden, det er egentlig ikke så mye å si om de. Vi krangler omtrent aldri =) Pappa ble tilogmed ikke sur når jeg mista stekepanna og svidde hull i gulvet! o_O Bare litt småirritert, men det var over etter 5 min. Men nok om det xD Både mamma og pappa har kjærester btw. De er kjempehyggelige de og, hvertfall kjæresten til pappa ^^ hun er jeg kjempeglad i =)
Så har jeg en søster på 14. Vi er egentlig nesten som venninner ^^ kan selvfølgelig krangle, men det er bare en gang iblant. Så har jeg en lillebror på 15 mnd som er verdens skjønneste, nydeligste gutt Very Happy
Også har jeg Eirik da, hvis han kan regnes som familie. Mamma har jo foreslått at han kan være med i FriFamilie abonomentet (åssen skriver man det? xD) vårt hvis han har netcom x) Og han er som en del av familien nå. Jeg elsker Eirik =) <3 Og familien min ^^
NOTHINGLEFT
Salute You in Your Grave
NOTHINGLEFT
Age: -
Gender: -
Posts: 2545
August 23rd, 2007 at 03:51pm
familien min;
mamma -ELSKER dg- mn du forstår aldrig.
pappa -jævla dritsekk-.
store broren min er den -BESTE i verden- , mn ser han så lite..
tvilling søstra mi forstår ingen ting. mn er den -modigste personen i verden- hadde død for dg..
lille bror min er -PLAGSOM-.
di forstår ingen ting, mn jeg elsker dem for det.
Karroo.
Salute You in Your Grave
Karroo.
Age: 32
Gender: Female
Posts: 3141
August 23rd, 2007 at 04:31pm
Foreldrena mine e aldri heima og når dei e da, so klage dei på at me ikkje har gjort noke ting og sånt osso krangle dei ekstremt mykje. Store søstra mi e grei ho og ho lar meg bu hos ho so mykje eg ve, men ho e liksom so utruli fornuftig og ho e bestevenn med mammo! Eldste broren min e tøff då, han tar meg med på kampa og han har faktisk tatt meg med ut på fest ein gong og! Midterste broren min e so sjukt voldelig. Han kan klikka mad i blant og da e ikkje kjekt. Han kan og ve grei te tider men da e svært sjeldent. Tredje broren min e grei han men han e aldri heima. bur berre hos damo si so eg hate!
har ein svoger og. han e jævli tøff då! har faktisk aldri kunne sagt te familien min at eg e gla i dei. trur ikkje eg noken gong kjeme te å klara da heller.
Charliebitmyfinger.
Salute You in Your Grave
Charliebitmyfinger.
Age: -
Gender: -
Posts: 2575
August 23rd, 2007 at 04:48pm

-Jeg har en oversnill mamma, som ikke eier ordet "nei" i sitt ordforråd.// det er sånn at jeg (nesten) aldri spørr henne om ting, fordi jeg får dårlig samvittighet, fordi hun sier ja, uansett om hun ikke vil, eller kan.
Jeg hadde ikke kunnet levd uten henne. Da jeg var mindre kunne jeg ikke engang overnatte hos venner, fordi jeg savna mamma'en min xD
-Jeg har en pappa..han er kjekk og snill. Har forandret seg mye det siste året..til det bedre..og det er fint Smile (han var forferdelig å ha med å gjøre i "overgangsalderen", men ser ut for at den tiden endelig er over ! ^__^
-Jeg har en bror, eg ikke så close til han, som jeg skulle ønske jeg var.
Men han er kjempekjekk.
-Åsså har jeg en halvbror, som jeg ser 1gang i året eller noe. =)


ida lizm.
Salute You in Your Grave
ida lizm.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 3930
August 23rd, 2007 at 04:53pm
ah. familie ja.
vell..jeg er veldig glad i mamma og bestemor.
jeg er litt mammadalt. hun er kul, alle vennene mine sier "åååå, du er såååå heldig som har en SÅ kul mor". joda, hun er kul nok, men hun kan være jævli irritabel og sur til tider. men jeg er glad i henne forde da.
bestemor er jeg også veldig glad i. jeg syns det er veldig koselig og være hos henne selvom det ikke finns mennesker i nærheten, ingen internett og 4 tv-kanaler;p men hun er verdens snilleste bestemor.
pappa har jeg ikke noe særlig kontakt med, men når jeg treffer han er han veldig snill mot meg. jeg er jo glad i han, selvom han gjør mye dritt.
resten av familien er ehm...rar?
Shitface
Salute You in Your Grave
Shitface
Age: 32
Gender: Female
Posts: 2254
August 23rd, 2007 at 05:20pm
mamma: ufattelig sur
stefar: careface eller sur
stesøsken: ser dem aldri, så vet ikke helt
pappa: tror jeg enda er tre år
stemor: ganske kul, forstår det meste
stesøsken: er for det meste på byen, men er kjempe grei