Don't have an account? Create one!

An Angel Left to Die [Klar]

AuthorMessage
gunsXgoXbang
Fabulous Killjoy
gunsXgoXbang
Age: 32
Gender: Female
Posts: 155
December 3rd, 2006 at 11:45am
uppdatering! Dance
Somnade kl 4 inatt och blev uppsläpad kl 9 XD Men uppdatering blire. 2 till och med Surprised

---------------------------------

Del 4 - James, En saknad vän.


Han log mot honom, James, hans ända kompis. Den ända han faktist kunde lita på.
"-Så, vad ska du göra ida då?"
"-Ingen arning.."
"-Vi kanske kan hitta på nått."

James log stort och la sig ner i gräset.
"-Visst, men vad?"
"-Hm..From First To Last kommer hit. Jag har två biljetter men ingen att gå me"

Han såg storögt mot James som log retsamt mot honom.
"-Du skojar med mej va?!"
James skakade på huvudet.
"-Varför skämta om en sådan sak?"
James satte sig upp och tog upp två biljetter ur fickan. Räkte över den ena till honom och log lite.
"-Jag förstod att du ville åka med, och att du antagligen skulle ställa in alla planer för dagen för att gå."
"-Det skulle jag helt klart gjort. Till och med begravningar!"

Han log stort mot honom. Hans största dröm, få se From First To Last live.



--------------------------------------------------------------------------------


Del 5 - En "vanlig" lördag kväll

Han stod framför spegeln och kollade kritiskt på sin spegelbild. Överallt hade han stora blåmärken och svullnader efter att ha blivit
nerslagen av de där idioterna. Idoter var precis vad de var, men inget han skulle kalla dem öppet. Det skulle sluta riktigt illa.
"-Hallå, är det någon hemma?"
Dum fråga, han var alltid hemma, oavsett om det var en måndakväll eller en lördakväll. Han var inte direkt den som blev bjuden på fester,
som gick ut och hade roligt med sina kompisar, han hade inga kompisar, han satt ALLTID hemma.
"-Ja"
Han suckade lite och drog på sig tröjan igen. Gick och satte sig vid datan och loggade in på msn. Ville inte direkt att hans mamma skulle
komma in och se vad han höll på med. Då skulle hon väl bli ännu mer orolig för honom än hon redan var. Och han skulle knappast klara av
det. Hon var redan tillräkligt överbeskyddande.

Knack Knack.
"-Kom in."
Hans mamma öppnade dörren och såg in i det mörka rummet. Det ända ljuset som fanns kom från datan, annars var det bäcksvart.
"-Hur är det Zach? Du har inte lämnat ditt rum på flera dagar.."
Han såg mot sin mamma och trotts mörkret så kunde han se att hon var orolig.
"-Jag mår bra.. ont i kroppen bara"
Han ignorerade det sista hon sa. Hans mamma nickade och sa inget mer. Hon lämnade bara rummet och stängde dörren igen. Han såg mot
data skärmen och suckade lite. Det skulle dröja ett bra tag innan James loggade in.
Jävla tidskillnad..
Han muttrade lite och stängde av datan.
Klick.
Bäcksvart.
gunsXgoXbang
Fabulous Killjoy
gunsXgoXbang
Age: 32
Gender: Female
Posts: 155
December 4th, 2006 at 01:42pm
ingen som vill veta mer? Cry händer snart mer ja lovar Surprised
high drama.
Awake and Unafraid
high drama.
Age: -
Gender: -
Posts: 14569
December 4th, 2006 at 01:43pm
Update ^_^ Läser om historian Smile Inga svenskar är typ online, men du kan uppdatera för mej tycker jag =D
gunsXgoXbang
Fabulous Killjoy
gunsXgoXbang
Age: 32
Gender: Female
Posts: 155
December 4th, 2006 at 01:47pm
HAHA XD dream on honey Razz Hämnd för din jävla cliffhanger och för konseren >__<
high drama.
Awake and Unafraid
high drama.
Age: -
Gender: -
Posts: 14569
December 4th, 2006 at 01:49pm
Fuck you >.< Aja, får väl drömma vidare om din uppdatering då XD Eller så tar jag bara fram länken där jag har HEEELA historian.. *ser självbelåten ut*
gunsXgoXbang
Fabulous Killjoy
gunsXgoXbang
Age: 32
Gender: Female
Posts: 155
December 4th, 2006 at 01:50pm
om du lägger ut länken här så är du död Surprised
high drama.
Awake and Unafraid
high drama.
Age: -
Gender: -
Posts: 14569
December 4th, 2006 at 01:55pm
Det gör jag inte.. Jag är en ängel förstår du *nickar*. Men jag kan läsa den själv ^_^ När jag har gjort färdigt min uppdatering
gunsXgoXbang
Fabulous Killjoy
gunsXgoXbang
Age: 32
Gender: Female
Posts: 155
December 4th, 2006 at 01:58pm
gör de du : P Om du vill gråta så *visslar* Jävla emo Surprised Ska jag säga X'D
ema.
Bleeding on the Floor
ema.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1008
December 4th, 2006 at 02:08pm
Men JAG vill att du ska uppdatera. NU!
gunsXgoXbang
Fabulous Killjoy
gunsXgoXbang
Age: 32
Gender: Female
Posts: 155
December 4th, 2006 at 02:32pm
Yaah Very Happy Uppdatring till er alla

-------------------------------------------------------

Del 6 - Tillbaka i skolan igen

Skolan, det nya ungdoms fängelset med svängdörrar, platsen alla avskydde men ändå gick till, inklusive han. Trotts att han hällre skulle
slippa det, men det var inget alternativ. Det var som att äta, utan det så hade man ingen framtid. Fast ja, åt man inte så skulle man
antagligen dö, och man dog ju inte direkt för att man inte gick i skolan. Eller ja, hans föräldrar skulle antagligen slå ihjäl honom om han inte
gick så det gick väl ändå att jämföra med mat.

"-Men titta, tjejen har vågat sig tillbaka."
Han stannade upp och såg en killen som tidigare spöat honom.
"-Eric, låt honom vara."
En lärare passerade och såg varnande på honom. Eric, som han tydligen hette, blängde på läraren och gick sen där ifrån. Lämnade honom
ifred, som läraren bett honom göra. Han suckade lättat och gick snabbt där ifrån, vidare till sitt skåp. Som tur var, åt motsatt håll som
Eric gått.

Men senare på rasten, när inga lärare var i närheten, så passade Eric på igen.. Denna gång så hade han ett större gäng med sig, blandat
med både tjejer och killar. Och denna gången såg de inte alls lika hotfulla ut som de gjort den första gången han råkat ut för dem. Denna
gången så såg de mer .. vänliga ut? Men dom kunde omöjligt vara vänliga. Chansen att det skulle hända var lika stor som chansen att det
skulle bli fred på jorden, alltså 0 %.
"-Hej sötnos."
Eric log mot honom och satte sig brevid honom på den halvruttna och något fuktiga bänken. Men han brydde sig inte om honom. Låssades
att det regnade. Att de inte fanns där.
"-Jag pratade med dej Anderson."
Nu tog Eric tag i hans arm och höll den hårt. Som en gest för att han skulle se mot honom, vilket han gjorde. Mötte Erics kalla blå ögon
med sina gröna.
"-Om jag var du så skulle jag springa här ifrån innan det slutar illa. Sen skulle jag aldrig mer återvända hit. Bögar är inte välkommna."
Eric reste sig upp och drog upp honom på fötter. Släppte hans arm och knuffade till honom.
"-Så spring."
Och det gjorde han. Hans ben rörde sig snabbare än de någonsin gjort och bakom sig så hörde han dem skratta.
killing
Killjoy
killing
Age: 32
Gender: Female
Posts: 94
December 6th, 2006 at 10:22am
det är jättebra!
gunsXgoXbang
Fabulous Killjoy
gunsXgoXbang
Age: 32
Gender: Female
Posts: 155
December 6th, 2006 at 08:38pm
tackar tackar Very Happy Uppdaterar imorgon, de e sent som fan, och jag orkar inte gå in på groups för att hämta nästa uppdatering. Dessutom ska jag gå och sova nu XD Så uppdaterar imorbon Very Happy
Trashy
Killjoy
Trashy
Age: 32
Gender: Female
Posts: 25
December 7th, 2006 at 07:23am
Oh, jättebra !

XD
gunsXgoXbang
Fabulous Killjoy
gunsXgoXbang
Age: 32
Gender: Female
Posts: 155
December 9th, 2006 at 07:26am
sry att de inte vart nån uppdatering. Var tvungen att göra läxan och igår såg ja Pale Kids, Chemical Vocation, Kid Down och Shallow Sense live In Love . Men här kommer två st pga mitt misstag ^^

----------------------------------------------------------------------------------------

Del 7 - Vilse?

Han sprang snabbt genom stadens gator och krockade då och då med irriterade kostymnissar som blängde ilsket på honom, fick honom
att klämma fram ett ursäkta och sedan rusa vidare. Han var inte säker på vart han var påväg, han bara sprang för att komma bort från
skolan så snabbt som möjligt. Han skulle inte återvänga något mer idag, inte på evigheter. Han skulle se till att få sluta skolan, att
slippa återvända och få ännu mer stryck. Han hade fått nog, ville inte lida mer. Och att säga emot var inget alternativ, inte att försöka
skaffa sig vänner heller. Om han sa emot så skulle dom slå ner honom, om han försökte skaffa vänner så skulle dom bara säga att han
var en fara för dom, de skulle bara råka illa ut om de vistades med honom. Han visste att det skulle bli så..

När han senare, efter flera minuter, stannade så visste han inte vart han var. Men han kunde tack vare omgivningen konstarera att han
var långt hemifrån. Husen var förfallna och inte en enda levande själ syntes till. Gatorna ekade tomma, husens sönderslagna fönster
gapade svarta och hotfulla mot honom. Han tog ett par steg bakåt, överraskad över den plötsligt nya omgivningen. Slummen... Han hade
på något vis lyckats hitta till slummen och han hade inte en blekaste arning om hur han skulle hitta hem.



--------------------------------------------------------------------------------


Del 8 - En ny vän

Han stod stilla och såg sig omkring. Hans föräldrar hade varnat honom för slummen, platsen där så många människor dog varje dag på
grund av en massa saker. Och han stod där nu, ensam.
"-Hej?"
Han snodde runt när han hörde en röst bakom sig. Var nära på att krocka med människan bakom sig men han ta ett par steg bakåt. Såg
upp mot en rätt lång.. emo kille? Han blinkade ett par gånger men killen stod kvar. Jo, det var minnsan verklighet och ingen dröm.
"-H-he-hej.."
Killen log vänligt mot honom. Han såg inte alls ut som den där typiska slummen boende killen man såg på tv. Han var varken svart,
hotfull, nerknarkad eller överdrivet smutsig. Han såg ut som vem som hällst men bara fattigare.
"-Vad gör du här? Jag har aldrig sätt dej innan."
"-Jag.. gick.. vilse"
"-Okej. Du borde verkligen inte vara här, jag kan hjälpa dej här ifrån om du vill."
"-Ja tack"

Han borde verkligen sagt nej. Men killen verkade inte ha några större planer på att göra honom illa. Killen var inte jägaren och han var
inte den skrämda haren upptryckt i ett hörn redo att skjutas. Så när killen började gå så gick han efter.
"-Jag är Scott förresten"
"-Zach"

Scott log mot honom och sträkte fram en hand. Han tog den och hälsade på honom.
"-Har det hänt nått egentligen? Jag såg dej när du sprang förbi huset där jag bor och började undra lite"
Han tvekade en stund. Skulle han verkligen säga vad det handlade om?
"-Eh.. ja flydde från mina mobbare."
Han sänkte blicken och såg ner mot sina converse. Scott harklade sig lite och han såg upp mot honom igen.
"-Hur gammal är du då?"
"-Sexton.. eller ja, snart sexton"
"-Okej, som jag då."
"-Okej. Men jag har aldrig sett dig i skolan, eller går du på en annan?"
"-Jag går inte i skolan, min mamma har inte råd.."

Scott såg plötsligt sorgsen ut. Hur kunde man vara ledsen över att slippa gå i skolan? Det var något han inte kunde förstå. Han flydde
från skolan och Scott ville gå till skolan. Han suckade lite och plötsligt stannade Scott.
"-Nu går du bara längs den här vägen sen kommer du till Central Park, hittar du där ifrån?"
Han nickade lite. Log svagt mot honom.
"-Tack för hjälpen."
"-Det var så lite så, du får gärna komma hit fler gånger om du vill. De var länge sen jag träffade någon som inte dömde mej för att jag är
en fattig emo kille från slummen."

Dom skrattade lite och sa sen hejdå.

Hej, jag heter Zach Anderson och jag har äntligen skaffat mej en ny kompis.
gunsXgoXbang
Fabulous Killjoy
gunsXgoXbang
Age: 32
Gender: Female
Posts: 155
December 13th, 2006 at 02:34pm
inga kommentarer = ingen uppdatering.
ema.
Bleeding on the Floor
ema.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1008
December 13th, 2006 at 03:45pm
Men..
Komentar: AHH! Vad bra! Uppdatera!
Problematique
Bleeding on the Floor
Problematique
Age: 31
Gender: Female
Posts: 1500
December 14th, 2006 at 03:20pm
Jaaaa, vi vill ha mer!!! ge oss MER!! Very Happy det är jättebra Very Happy
PleaseSuckMyBlood
Fabulous Killjoy
PleaseSuckMyBlood
Age: 31
Gender: Female
Posts: 104
December 15th, 2006 at 11:13am
mm...uppdatera!
bra historia men du verkar lite dryg... Whistle
high drama.
Awake and Unafraid
high drama.
Age: -
Gender: -
Posts: 14569
December 15th, 2006 at 11:17am
YouShallLoveVAMPIRES:
mm...uppdatera!
bra historia men du verkar lite dryg... Whistle

Hey, kalla min Johanna dryg igen och jag ser till att du vaknar upp på sjukhus >.< Nah, jag tror inte på våld, men ärligt, varför vara så jävla otrevlig? Varför skulle hon vara dryg tycker du?
killing
Killjoy
killing
Age: 32
Gender: Female
Posts: 94
December 15th, 2006 at 11:49am
vilken bra historia! fortsätt att uppdatera! Very Happy Very Happy