Don't have an account? Create one!

Are you obsessed or just a fan of MCR?

AuthorMessage
Human Wreckage xx
Really Not Okay
Human Wreckage xx
Age: 25
Gender: Female
Posts: 730
March 26th, 2007 at 08:23pm
im definitely obsessed like no lie :]
fabulous killjoy.
Moderator
fabulous killjoy.
Age: 26
Gender: Female
Posts: 46256
March 26th, 2007 at 08:26pm
Isn't this like the How obsessed are you??? thread?
Human Wreckage xx
Really Not Okay
Human Wreckage xx
Age: 25
Gender: Female
Posts: 730
March 26th, 2007 at 08:27pm
no its are you obsessed OR just a simple everyday fan?...
fabulous killjoy.
Moderator
fabulous killjoy.
Age: 26
Gender: Female
Posts: 46256
March 26th, 2007 at 08:28pm
You can say "I'm not totally obsessed" in that thread... and mostly everybody is going to say really obsessed so it would turn into a dupe thread.
Human Wreckage xx
Really Not Okay
Human Wreckage xx
Age: 25
Gender: Female
Posts: 730
March 26th, 2007 at 08:30pm
hmm..true...
Person0001
Always Born a Crime
Person0001
Age: 37
Gender: Female
Posts: 5099
March 26th, 2007 at 09:19pm
You mean you can only be one or the other? Oh...I thought...oh...
X_meese_X
Fabulous Killjoy
X_meese_X
Age: 24
Gender: Female
Posts: 120
March 26th, 2007 at 09:28pm
Complete and totally obsessed. As in, I'd commit suicide if they broke up.
trunk_of_ammunition
Jazz Hands
trunk_of_ammunition
Age: 27
Gender: Female
Posts: 270
March 26th, 2007 at 09:45pm
completely obsessed.
ask anyone that knows me.
Kid Rock
Banned
Kid Rock
Age: 25
Gender: Female
Posts: 7686
March 26th, 2007 at 09:46pm
I think I'm WAY past the point of obsession...
I mean just a few seconds ago when I typed way an image of Gerard popped into my head b/c his last name is Way..
Crazy right?
rockonbaby
Thinking Happy Thoughts
rockonbaby
Age: 29
Gender: Female
Posts: 596
March 26th, 2007 at 10:13pm
I don't want to be obsessed..... I'm in denial, but I'm gonna try to cut back on my daily dosage of MCR. Just stick to the basics, ya know? Too much of something is not good for me, plus I get sick of things easily.
daniel radcliffe.
In a Bullet's Embrace
daniel radcliffe.
Age: 24
Gender: Female
Posts: 55644
March 26th, 2007 at 10:22pm
Ladysaw731:
I think I'm WAY past the point of obsession...
hunting for witches.
Always Born a Crime
hunting for witches.
Age: 25
Gender: Female
Posts: 5695
March 27th, 2007 at 01:32am
I'm a bit obsessed. But not all that teenie shit obsession or anything, I can't stand that. I agree with rockonbaby, I try to cut it down a bit because I don't want to get sick of 'em. They're too good to get sick of.
Amanda Young
Bleeding on the Floor
Amanda Young
Age: 28
Gender: Female
Posts: 1725
March 27th, 2007 at 05:52am
Obsessed Very Happy I luv them!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL Very Happy I hope they are around for a long, long, long time LOL Very Happy
XxMCR.AddictedxX
Fabulous Killjoy
XxMCR.AddictedxX
Age: 25
Gender: Female
Posts: 116
March 27th, 2007 at 06:09am
obsessed!!!
billy99
Motor Baby
billy99
Age: -
Gender: -
Posts: 888
March 27th, 2007 at 06:30am
I think I'm obsessed. And that's never good.
Amanda Young
Bleeding on the Floor
Amanda Young
Age: 28
Gender: Female
Posts: 1725
March 27th, 2007 at 06:38am
billy99:
I think I'm obsessed. And that's never good.


LOL, I get Obsessed with everything I like and ur right it's neva good. But sometimes it can't be helped LOL Very Happy
billy99
Motor Baby
billy99
Age: -
Gender: -
Posts: 888
March 27th, 2007 at 06:45am
I know. xD
Oxycontin Genocide.
Banned
Oxycontin Genocide.
Age: 23
Gender: Male
Posts: 2955
March 27th, 2007 at 08:16am
I'm obsessed.
cherstinmayanneliee
Motor Baby
cherstinmayanneliee
Age: 33
Gender: Female
Posts: 933
March 27th, 2007 at 09:12am
Nope, not obsessed, I'm a HUGE fan of th music, and I appreciate the creativity that the music and the band gives me, they inspire me in my songwriting and my singing.
X_meese_X
Fabulous Killjoy
X_meese_X
Age: 24
Gender: Female
Posts: 120
March 27th, 2007 at 10:03am
I think we all can agree that the teenie-type obsession of "OMG I LUV DEM GERALD IS SO HOT!!!!LOL!!!!!" is something punishable with death by eggplants.