Don't have an account? Create one!

Historie tråd

AuthorMessage
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
May 4th, 2008 at 12:58pm
In Love
Det kan ikke beskrives med ord? Crying or Very sad
Du aner ikke hvor lenge jeg har ventet på denne XD
Den gjør livet gladere? In Love
john lenin
Demolition Lover
john lenin
Age: 31
Gender: Female
Posts: 16409
May 4th, 2008 at 01:05pm
Wow
Hail
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
May 11th, 2008 at 05:21pm
Sugar me (Dude, I need a better title?)

Jules was happy, pleased and unknowing one late, rainy Friday evening she was on her way out to get the mail. She took the stairs down the three floors, from the top apartment she lived in, near the suburb of New York. She was tired after she’d been at work for over nine hours that day, and was ready for a calm, alone evening in front of the TV.
The mail times had been different the last couple of days. It was delivered in the evenings, instead of in the middle of the day, like it was supposed to be. Something with some broken machines, she seemed to remember from the paper.
When she got down to the hall where the mailboxes were hanging on the wall in disgusting dark green lines, she saw a familiar older man stand at the door. His eyes seemed far away, but he turned towards her when she stepped off the last step of the stairs.
“Hey, Jules.” He smiled warmly and walked though the hall towards her. “I’ve got something special for you today.”
“Oh? Are you finally bringing me something else than bills today, Charlie?” Jules smirked when the man started laughing.
“I’m sorry, but I’ve got some bills for you today too, but I found a package in my mail stack today that’s for you. It appears to be a couple of years old.” He opened his mail bag, that hung over his right shoulder, a bag that seemed way too heavy for a man that had just turned seventy. Charlie was a nice, stubborn man, you know that, and he never complained. He loved his job and he always had some funny story stored up to tell her when he had the time.
“Here’s the usual.” He said, and gave her a thin bunch of letters.
“Bills…” Jules sighed to herself as she looked through the bunch.
“Aha, there it is!” Charlie exclaimed as he pulled a small package from his bag and gave it to her. “If you look at the date, you see that it’s stamped almost two years ago.” He pointed to the top of the package, which looked more like a really thick letter really. “The mail services are a bit more messy that just the things going on right now.” He grinned. “Everything was so much better in the old days, young girl, I’ll tell you.”
“That’s what you say.” Jules laughed at the all too familiar sentence the old man always seemed to present to her. It reminded her of her own ‘old days’, even though she was only twenty-four years old. Those days were gone, and she would never have them back, she knew that all too well. But she was allowed to dream…?
“No, I have to get going. Lots of mail going out tonight.” He smiled widely and patted his bag.
“You shouldn’t work so hard, Charlie. You’re wearing yourself out.” Jules shook her head, but smiled at the man’s stubborn attitude.
“Nonsense.” He laughed. “Hope it’s good news.” He nodded towards the letter-package and waved as he disappeared out the door.

Jules shook her head and smiled to herself before she turned and took the stairs up to her small apartment again. She closed and locked the door behind her before she lay down on the couch. The bills she placed on the table, while she picked the package from the bunch and turned it.
“Shit!” She whispered quietly to herself when she noticed the delicate handwriting that spelled out her name on the front. With quick fingers she opened the envelope and stuck her hand inside. With a shaky hand she pulled out another envelope and a folded letter. She put the envelopes to the side, opened the letter and started reading…

Dear Jules,
I’ve been thinking a lot about you lately…
I want to meet you again. It’s been a long time since I’ve seen you and I miss you.
I would of course understand if you don’t feel the same and never want to see me again, after what I did.
I hope you’re okay and that you’re managing on your own. I heard he left you when he found out…
In the other envelope you’ll find pictures and a mix CD I’ve made. For old times sake.
There’s also a – more personal – letter there. You can do whatever you want to with it. Look at it, burn it, throw it out the window? You could probably think of something more creative. I just hope you think about what you really want.

All good wishes for the future,
Tommy William Hedley


“Shit!” Jules squeezed her eyes shut and took a deep breath. He had contacted her after so long. Hadn’t he said that it would be best if they both went separate ways? Yes, he had.
“I’m sorry…” He’d said, without looking at her. But two years ago he’d sent her a letter anyway?
The doubt was there, especially after so long, but she quickly reached for the second envelope, tore it open and pulled out a letter and a CD cover. She opened it carefully, stood up and walked over to the stereo and put in the CD. She was quickly back on the couch, with the letter in her hand, and instantly recognized the melody to ‘Miss You In A Heartbeat’. The piano version, her favorite…
She opened the letter, which was on about two sheets, nervous about what he’d written.

Dear Jules,
My sidekick, good friend, voice of reason, partner in crime, and my lover. Yes, I love you. I can honestly say that I’ve never met anyone who knew me as well as you did. I swear there were times where you could read my exact thought, sometimes before I even could myself.
I remember when my boss hired you as my assistant. You were still one of my students in college back when I taught photography. I remember how much I protested against having you as my assistant, or having one at all.
I didn’t like the idea, and I liked it even less the day you came to the studio for your first day at work. I told you to wait, while I finished up a young band I was taking promo pictures of. The first thing you said to me was that the light I used was wrong. I remember how angry I got, and challenged you and gave you the green light to do what you wanted, since you totally knew all that stuff. Then I’d at least have a good reason to get you fired, when the boss saw the pictures you’d ruined.

Honestly, I don’t know what lit the spark… To me, you were just an annoying 18-year old girl, who had a habit of making my lessons into a living hell, with using that mouth of yours in ways no one else your age could, or dared. You were a living challenge to my position, not afraid of asking questions that could make me groan out of pure ignorance.
It was later, after my boss started admiring the ground you walked on because you made my pictures better – and one of my younger co-workers at the studio asked me teasingly, after another one of my timeless complains over you, “Are you in love with her, or what? Well, I can’t blame you for it. She’s got something special that one…”

I started looking past my negative thoughts of you and tried to see what everyone thought was so special about you. It didn’t take me long to find out that everything I’d thought of you were simply a silly work of my imagination. Even if it was hard to admit to myself that I’d lost and let you help me, I gradually found the interest for your innovative ideas and inventions. Everyone else seemed to like them too…

That night I met you for the first time outside my job or the school, is one of my strongest memories. I was going to a hid-away bar with some friends and I never expected you to come in the door. Without sounding like a walking cliché I still have to point out that you looked incredibly beautiful. High black boots, tight, dark blue, washed jeans and a t-shirt that promoted some band I’d never heard of. My friends didn’t get much contact with me after that, you have to know, I spent most of my time drowning beer after beer and looking at you, that way I could blame the alcohol later
.
To hours later you’d spent most of your time with your three friends at a table in the back corner of the room and on the dance floor with random men, where you put a spell in everyone that dared let their eyes linger on you. I felt the need to buy myself yet another beer, and was standing at the bar, talking to the bartender, when you came up beside me, said a quick hello and told the bartender you wanted a Piña Colada. I insisted paying for you, and of course you had to be stubborn and set the condition that I had to try something else than beer. Yeah, well okay, if you were going to be stubborn, I was too. Of course you were right again, the drink you had me taste was actually pretty good.
When you pulled me out to the dance floor, a sly smile gracing your lips, I heard my mates whistle when we walked by, probably impressed by my ‘catch’.
After having danced, something I hadn’t done in years, to several songs, some slow ballad come on. Another sweet smile made me join you for that one too.
Somehow, we ended up incredibly close to each other, still swaying on the dance floor. Sly smiles, whispering words and light touches were exchanged without shame, but still discretely. We both went back to our own company a couple of songs later, but short glances were exchanged constantly.

My eyes followed you until you walked out the door, and I didn’t miss the small nod out towards the street you made, while you smirked at me. I excused myself from my friends and walked out the door to the right, where I saw you went. Two green eyes sparkled at me in the weak light from inside the bar and I couldn’t say no when you asked me so sweetly if I’d walk you home. We didn’t live that far away from each other anyway? We talked easily while we walked down the almost empty streets in the town, and you always managed to catch my eyes on you, no matter now discreet I was trying to be.
When we arrived at the apartment complex where you lived, I couldn’t hold myself back anymore. I still remember it, how soft your lips were, and how the resistance was minimal. I should have known better.
You invited me up to your place, tempted me with an unopened bottle of wine and a sweet smile.
Maybe if I hadn’t accepted your offer, everything would have turned out differently?

My wife yelled at me when I got home the following morning, you know, I told you later on. I lied, telling her I’d been at a friend’s house, too drunk to come home. Little did she know that this ‘friend’ of mine, was you, an 18, soon to be 19, year old girl I taught in school. There’s 30 years between us, you know, it will always be. Still, I love you more that I’ve ever loved anyone, including my wife.
She was furious the day she’d heard from a friend that I had been kissing some young girl at the Tivoli one day. The day I won that pink teddy bear for you, remember?

After a year, you moved away. You said you were sorry, but you got a good job offer you couldn’t say no to. After all, one of the biggest companies in the country wanted you to work for them, and with that came a lot of traveling. I supported your decision, I had to, but it was hard not seeing you every day.
You called sometimes, a highlight in my then gray days. Once you told me you’d gotten yourself a boyfriend, a young guy, nice, good looking, your age… I was jealous, I’ll admit. I was still with my wife, but there was something missing.

But you came back, for a photo shoot in the city, and you wanted to meet me. I didn’t hesitate in saying yes, of course I’d meet you. We ended up at my place that night, like several times before. My wife was away, of course, and your boyfriend never knew. That was the time it all happened… It changed everything…

But I won’t make you read our whole history now, cause you were there, I told you everything. The year with you was the best year of my life, know that, and when you called me a month after our last escapade I was beyond shocked, but still so very happy. I never thought you’d talk to me again.

As I mentioned earlier, I want to meet you again, if you want to see me. It’s been over a year since I last saw you. You moved back after the breakup with your boyfriend and got a local job, is what I heard. I saw you with her one day not long after that, but I doubt you saw me. I didn’t think you’d want to see me anyway, and I didn’t dare walk up to you and say hi. It would have been awkward after so long.

If you want, you can contact me at the old studio, I still work there, and I probably always will.
I love you, and I miss you every day.

Tell Angel I said hi?

Yours,
Tommy


“Oh, God…” Jules sighed after reading at the last lines of the letter again and again. Tears were slowly making their way down her cheeks, probably messing up her make-up from earlier that day.
She had to call him, now. It couldn’t wait, she’d change her mind, no doubt about it. She quickly reached for her cell phone on the table and pressed the familiar buttons on the pad. She knew the number still. She put the phone to her ear and heard it ring…
Each ring that went by, she wanted to hang up, but she couldn’t get herself to do so, wanting this so badly. Six rings, no answer. Seven…
“Hello.” An unknown man’s voice said.
“Uhm, hi. Is… Tommy Hedley there?” Jules asked, chewing on a fingernail.
“Oh, hold on…” She heard the man yell something, before he came back on the line. “I’m sorry, he’s busy. I could give him your name and he could call you back when he’s done.”
“Oh, okay… Could you tell him… Um, Jules Morgan called, and…” She considered telling the man more. Maybe he would call when he knew the reason. “Tell him I got his letter. And please have him call me back as soon as possible. I don’t care if it’s in the middle of the night.”
“Okay, I’ll say.” The man said, probably nodding or something on the other end. Jules wondered if he’d remember all of that.
“Thanks. Bye.” She hung up, sighing deeply. Now that was out of the world. It was up to him now…

The low, familiar and comforting music in the background almost made her fall asleep, so the sound of her cell phone made her jump and she scrambled to reach it.
“Hello.” She answered quickly, not letting it ring a second time.
“Jules?” The all too familiar man’s voice said, sounding urgent.
“Tommy?” She asked, knowing fully well that was just who it was.
“Oh god, I never thought I’d ever hear from you again. Dean talked about a letter, then mentioned your name and I never thought… Shit, Jules…”
“I got your letter a few hour ago.” She said in a low voice. “The postman said it was two years late, and I saw it was from you. I read it…”
“I thought you’d thrown it away…” Tommy sighed. “Thank god…”
“I… I want to see you. If… If you still want to meet me?”
“Of course!” He almost yelled. “Of course I do… When?”
“Tomorrow?” She proposed, uncertain. “It’s Saturday and… well, yeah…”
“At 12?” He asked quickly. “I’ll take you for lunch at the café and we could talk?”
“I’d like that…” Jules smiled into the phone, even though he couldn’t see her, knowing exact which café he was talking about. “See you tomorrow…?”
“Yeah, tomorrow…” He sighed contently at the other end. “And Jules…”
“Yeah?”
“I love you…” Jules couldn’t help but to grin.
“I love you too…” She whispered after a couple of seconds, meaning it with all her heart, before hanging up.
She fell back on the couch, allowing her tears to fall freely. This time, it was tears of joy and relief.

“Mommy, why are you crying?” She looked up to see a face at the end of the couch. “Are you sad?” The little face looked tired and concerned.
“Hey, baby.” She cooed, sitting up and holding her hands out. The little girl ran into them and Jules placed her in her lap.
“Why are you sad, mommy?” The girl asked, hugging her.
“I’m just happy, baby. Nothing’s wrong.” She hugged her back, stroking back her blonde hair. “Did you wake up?”
“Yes… I had a nightmare…”
“Aw, I’m sorry, honey. Do you wanna sleep in mommy’s bed?”
“Yes.” The little girl sniffled. “Are we going to take pictures of the duckies in the park tomorrow?” She asked, looking up with big green eyes.
“No, Angel… Tomorrow we’re going to see your daddy…”
Jack's broken heart
Awake and Unafraid
Jack's broken heart
Age: 32
Gender: Female
Posts: 10398
May 11th, 2008 at 06:27pm

La meg introdusere meg selv: Jeg er spesiell. Jeg er enestående. Unik. One of a fucking kind, hvis du skjønner.
Jeg elsker meg selv.
Jeg står ut i mengden og er så sær som det går an å bli.
Jeg liker at hoder snur seg etter meg. Jeg liker at folk hyler dritt etter meg. Jeg liker at folk stirrer og hvisker bak ryggen min.
Jeg er i alle fall kjent.
Alle vet hvem jeg er! Jeg er på alles lepper. De hvisker om meg i skolekantinen, i klasserommet, ja til og med lærerne snakker stygt om den lille drittungen med grønt hår som ikke gidder å ta ned beina fra pulten når de sier at hu skal det.
Det er sånn jeg vil ha det.
For jeg er verdens sorte får, og jeg bringer faenskap hvor enn jeg går.

Det er ingen som lurer i sinne på hvem som har sprengt postkassa, eller hvem som har knust vinduet.
Alle vet at det er meg, men det er ingen som tør og melde meg til purken. Alle er redd jeg skal klikke fullstendig en dag og drepe alt jeg kommer over.
Og det er godt mulig skjer en dag…

Jeg hater verden. Verden er et miserabelt sted fylt til randen med dritt, og jeg er født og oppvokst en jævel med hodet fullt av faen.
Kanskje jeg er gal, men hvem vil vell være rasjonell og tilstedeværende i en verden som denne her? Ikke jeg for faen!
Det er derfor jeg drikker meg dritings på whiskyen jeg finner i barskapet til fattern.
Jeg vil ikke være tilstedeværende!
Det betyr ingenting. Ingenting betyr. Vi kommer alle til å dø langsomt og smertefullt uansett. Vi dreper jo oss sjøl for faen! Krig, rasisme, fordommer, sult.
Vi er dødsdømt!
Jeg er dritt lei av det verden gjør med meg og alt det som er vakkert.
Sletter det. Trykker hardt på delete-knappen på pc’n og holder inne helt til alt vakkert har forsvinni og det er bare dritt og møkk igjen.

Verden gir oss ikke en gang en sjanse til å spole tilbake, så vi kan rette opp alt det vi har gjort. Den bare spytter deg i trynet og roper: ”Lev med det!”.
Og har du først gjort en feil, baller det på seg til det ikke er flere feil å begå, og du er forhatt av alle og helt alene i en verden som hater deg enda mer.
Og alt du kan gjøre er å rote i barskapet til fattern og håpe du finner lettelse der inne, og vips, er du på vei til å bli akkurat som den personen du forakter mest. Den personen du sverget å aldri bli som da han forsvant i flere dager og kom tilbake stinkende av alkohol og gammelt spy og svima av rett innafor døra. Han som slo så det verket langt inne i magen et sted.
Og du hater det du har blitt.
Var det ikke for ham, ville du vært helt normal. Det liker du i alle fall å tro, at hvis han ikke hadde slått deg, hvis han ikke hadde svima av, hvis han ikke hadde stinka av alkohol, gammalt spy og røyk, ja da. Da hadde du vært en helt vanlig person, som aldri gjorde en flue fortred.

La meg introdusere meg selv. Jeg er ikke annet enn et speilbilde av et lykkelig lite barn jeg en gang pleide å være. Det er alt jeg vet. Utenfor speilbildet står det ingen. Bare en svak skygge, av ei jente som er stolt av å være seg selv og ingen andre. En skygge av ei som sier det hu mener, og driter en lang marsj i hva alle andre mener.



Fant den på pcen o.o
Skrevet 22 Juli 2007 o.0
human bean juice
Shotgun Sinner
human bean juice
Age: 33
Gender: Female
Posts: 9141
May 12th, 2008 at 04:25pm
se, alle er flinke Cheese
jeg føler meg utalentfull <3

også kunne jeg sagt noe langt og konstruktivt, men det er ei vits x'D
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
June 3rd, 2008 at 08:29pm
ANGEL

Jules var glad, fornøyd og uvitende en sen, regnfull mandag kveld hun skulle ut og hente posten. Hun tok trappen ned de tre etasjene, fra toppleiligheten hun bodde i, helt i utkanten av Oslo. Hun var seg sliten etter å ha vært på jobb i over ni timer den dagen, og klar for en rolig alenekveld foran TV-en.
Posttidene hadde vært annerledes de siste dagene. Posten ble levert på kvelden i stedet for dagen, slik det egentlig skulle være. Noe med rot i maskinene, synes hun å huske fra avisen.
Da hun kom ned til hallen hvor postkassene hang på veggen i motbydelige mørkegrønne rekker, så hun en kjent eldre mann stå ved døra. Blikket hans virket langt borte, men han snudde seg mot henne da hun trådde av det siste trappetrinnet.
- ”Hei, Jules.” Han smile varmt og gikk gjennom gangen mot henne. ”Jeg har noe spesielt til deg i dag.”
- ”Å? Kommer du endelig med noe mer enn regninger til meg i dag da, Charlie?” Jules smilte lurt da mannen begynte å le.
- ”Det er nok noen regninger i dag også, men jeg fant en pakke i postbunken min i dag som er til deg. Den er visst flere år gammelt.” Han åpnet postvesken han hadde slengt over skulderen, en veske som så altfor tung ut for en mann som akkurat hadde tippet sytti. Charlie var en grei, sta mann, det visste hun, og han klaget aldri. Han elsket jobben sin, og han hadde alltid morsomme historier å fortelle når han hadde tid.
- ”Jo, her har du det vanlige.” Sa Charlie og gav henne en tynn bunke brev.
- ”Regninger...” Jules sukket for seg selv mens hun bladde fort gjennom bunken.
- ”Se her har du det!” Han dro opp en liten pakke fra veska si og gave den til henne. ”Hvis du ser på datoen, ser du at den er stemplet for nesten to år siden.” Han pekte på toppen av pakken. ”Postvesenet er visst litt mer rotete enn det som står på nå.” Han gliste. ”Alt var mye bedre i gamle dager, unge pike, det skal jeg fortelle deg.”
- ”Du sier så.” Jules lo av den alt for kjente setningen mannen alltid klarte å lire av seg. Den minte henne om hennes egne ’gamle dager’, til tross for hennes tjuefire år. De dagene var borte, og hun ville aldri få dem igjen, hun visste såpass. Men hun kunne vel drømme...?
- ”Nei, jeg må komme meg av gårde. Masse post som skal ut i kveld.” Han smilte bredt og klappet på veska si.
- ”Du må ikke arbeide så hardt, Charlie. Du sliter deg ut.” Jules ristet på hodet, men smilte av mannens stahet.
- ”Tull.” Han lo. ”Håper det er gode nyheter.” Han nikket mot brevet og vinket da han forsvant ut døra.

Jules ristet på hodet og smilte for seg selv før hun snudde og tok trappene opp til den lille leiligheten igjen. Hun lukket og låste døra bak seg og la seg ned på sofaen. Regningene la hun på bordet, mens hun plukket ut pakken fra bunken og snudde den.
- ”Shit!” Hvisket hun stille til seg selv da hun så den delikate håndskriften som stavet navnet hennes på forsiden. Med kjappe fingre fikk hun opp konvolutten og puttet hånden nedi. Med en skjelven hånd dro hun opp enda en konvolutt og et brettet ark. Hun la konvoluttene til side, åpnet arket og begynte å lese...

Kjære Jules,
Jeg har tenkt mye på deg i det siste...
Jeg ønsker å møte deg igjen. Det er lenge siden jeg har sett deg og jeg savner deg.
Jeg vil selvfølgelig forstå hvis du ikke føler det samme og aldri vil se meg igjen, etter alt jeg gjorde.
Jeg håper du har det bra og at du greier deg alene. Jeg hørte at han forlot deg da han fant det ut...

I den andre konvolutten finner du bilder og en mix CD jeg har laget. For gamle dagers skyld.
Det ligger også enda et – mer personlig – brev der. Du kan gjøre hva du vil med det. Se på det, brenne det, kaste det ut vinduet? Du kan sikkert komme på noe mer kreativt. Jeg håper bare du tenker over hva du virkelig vil.

Alle gode ønsker for fremtiden,
Tommy William Hedley


- ”Shit!” Jules knep øynene sammen og pustet dypt inn. Han hadde tatt kontakt med henne, etter så lenge. Hadde han ikke sagt at det hadde vært best om de gikk hver til sitt? Jo, han hadde det.
- ”Jeg beklager...” Hadde han sagt, uten å se på henne. Men for to år siden hadde han sendt henne et brev allikevel?
Tvilen var der, spesielt etter så lang tid, men hun langet ut etter den andre konvolutten, rev den åpen og dro ut et brev og et CD cover. Hun åpnet det forsiktig, reiste seg og gikk over gulvet til stereoen og puttet CD-en i. Hun var raskt tilbake i sofaen igjen, med brevet i hånden, og kjente med en gang igjen melodien til ’Miss You In A Heartbeat’. Pianoversjonen, hennes favoritt...
Hun åpnet brevet, som var på forholdsvis et par ark, nervøs over hva han ville ha skrevet.

Kjære Jules,
Mitt sidekick, gode venn, fornuftige stemme, forbrytelsespartner, og min elsker. Ja, jeg elsker deg. Jeg kan ærlig si at jeg aldri har møtt noen som har kjent meg så godt som du gjorde. Jeg sverger at det var tider hvor du kunne lese mine eksakte tanker, noen ganger før jeg kunne det selv.
Jeg husker da sjefen min ansatte deg som min assistent. Du var fremdeles en av mine elever på høyskolen den gang jeg underviste i fotografi. Jeg husker hvor mye jeg protesterte mot å ha deg som min assistent, eller å ha en i det store og hele.
Jeg likte ikke ideen, og jeg likte det enda mindre den dagen du kom til studioet den første dagen på jobb. Jeg ba deg vente, mens jeg gjorde meg ferdig med et ungt band jeg tok promobilder for. Det første du sa var at lyset jeg brukte var feil. Jeg husker hvor sur jeg ble og utfordret deg og gav deg frie til å gjøre det selv, du som liksom visste dette. Da hadde jeg i alle fall en gyldig grunn til å få deg sparket, når sjefen så bildene du hadde ødelagt.

Helt ærlig, så vet jeg ikke hva som tente det... Du var, for meg, bare enda en irriterende 18-år gammel jente som hadde for vane å gjøre timene mine på skolen til et levende helvete, ved å bruke den munnen din på måter ingen andre på din alder kunne, eller turte. Du var en levende utfordring til min stilling, ikke redd for å spørre de spørsmål som kunne få meg til å stønne av pur uvitenhet.
Det var senere, etter at sjefen min begynte å beundre bakken du gikk på for å ha gjort bildene mine bedre – inkludert bildene av bandet, som selvfølgelig elsket bildene – og en av mine yngre medarbeidere ved studioet fleipende spurte meg, etter enda en av mine tidløse klager på deg, ”Er du forelsket i henne eller? Vel, jeg kan vel ikke klandre deg for det. Hun har noe spesielt den der...”

Jeg begynte se forbi mine negative tanker om deg og prøvde å se hva det var alle synes var så spesielt med deg. Det tok meg ikke lang tid å finne ut at alt jeg hadde trodd om deg var simpelthen mitt eget sinns store oppspinn. Selv om det var vanskelig å innrømme for meg selv at jeg hadde tapt og la deg hjelpe meg, fikk jeg gradvis sansen for dine nyskapende ideer og påfunn. Alle andre virket som de likte dem også...

Den kvelden jeg møtte deg for første gang utenom jobben eller skolen, er ett av mine sterkeste minner. Jeg skulle til en bortgjemt bar sammen med et par venner av meg og fikk et sjokk da jeg så deg komme inn døra. Uten å høres ut som en vandrende klisjé må jeg allikevel påpeke at du var utrolig vakker. Svarte støveletter, trange, mørkblå, vaskede dongeribukser og ei t-skjorte som promoterte et eller annet band jeg aldri hadde hørt om. Mine venner hadde lite kontakt med meg etter det, det må du vite, jeg brukte det meste av min tid på å drukne øl etter øl og å se på deg, for så å skylde det på alkoholen senere.
To timer senere hadde du tilbrakt mesteparten av din tid sammen med dine tre venninner ved et bord innerst i hjørnet av lokalet og på dansegulvet sammen med tilfeldige menn, hvor du trollbant alle som turte å legge sine øyne på deg. Jeg følte trangen til å kjøpe meg nok en øl, og stod og pratet med bartenderen da du kom opp på siden av meg og hilste meg fort før sa til bartenderen at du ville ha en Piña Colada. Jeg insiterte på å betale for deg, og du skulle selvfølgelig være sta og putte på det betingelsen at jeg måtte prøve noe annet enn øl. Ja, ok, skulle du være sta, skulle jeg også være det. Selvfølgelig hadde du rett igjen, jeg likte drinken du fikk meg til å smake. Da du dro meg ut på dansegulvet, et lurt smil lekende i munnviken, hørte jeg kameratene mine plystre da vi gikk forbi, sikkert imponert over min ’fangst’.
Etter å ha danset, noe jeg ikke hadde gjort på flere år, til flere sanger, kom det er vakker rolig en. Du smilte nok en gang lurt til meg og fikk meg med på den også.
På en eller annen måte ende vi opp utrolig nær hverandre, fremdeles svaiende på dansegulvet. Lure smil, hviskende ord og lette berøringer ble utvekslet uten skam, men fremdeles i skjul. Vi gikk hvert til vårt, eller våre, men små blikk ble utvekslet konstant.
Jeg fulgte med på deg til du gikk ut døren, og jeg gikk ikke glipp av det lille nikket ut mot gaten du gjorde, mens du nok en gang smilte lurt til meg. Jeg unnskyldte meg ovenfor mine kamerater og gikk til høyre ut døra, hvor jeg så deg gå. To grønne øyne glitret mot meg i det svake lyset inne fra baren og jeg kunne da ikke si nei da du spurte så søtt om jeg ville følge deg hjem. Vi bodde ikke så alt for langt fra hverandre uansett? Praten gikk lett mellom oss mens vi gikk nedover de nærmest tomme gatene i byen og du klarte alltid å oppdage blikket mitt på deg, uansett hvor diskret jeg prøvde å være.
Da vi kom til blokka hvor du bodde, kunne jeg ikke holde meg lenger. Jeg husker det fremdeles, hvor myke leppene dine var, og hvordan motstanden var minimal. Jeg burde visst bedre.
Du inviterte meg med opp til deg, fristet med en uåpnet flaske vin og et søtt smil.
Kanskje ting hadde endt annerledes hvis jeg ikke hadde akseptert tilbudet ditt?

Kona mi kjeftet på meg da jeg kom hjem neste morgen, vet du, jeg fortalte det til deg senere. Jeg løy, og fortalte henne at jeg hadde vært hos en venn, for full til å komme hjem. Lite visste hun at denne ’vennen’ min, var deg, en 18, snart 19, år gammel jenter jeg underviste på skolen. Det er 30 år mellom oss, vet du, det vil det alltid være. Uansett, så elsker jeg deg mer enn jeg noen gang har elsket noen, inkludert min kone.
Hun var rasende den dagen hun hadde hørt fra en venn at jeg hadde kysset en ung jente på tivoliet en dag. Den dagen jeg vant den store, rosa teddybjørnen til deg, husker du?

Etter et år med hemmelige møter og skjult agenda flyttet du. Du sa du var lei deg, men du fikk et godt jobbtilbud du ikke kunne si nei til. Et av landets største bedrifter ville ha deg til å jobbe for dem, og med det kom mye reising. Jeg støttet din beslutning, jeg måtte, men det var hardt å ikke se deg hver dag. Du hadde blitt et lyspunkt i mitt liv.
Du ringte fra tid til annen, et lyspunkt i mine da så grå dager. En gang fortalte du meg at du hadde fått deg en kjæreste, en ung kar, snill, kjekk, på din alder... Jeg var sjalu, det må jeg innrømme. Jeg var fremdeles sammen med min kone, men det var noe som manglet.

Men du kom tilbake, for en fotografering i byen, og du ville møte meg. Jeg nølte ikke med å si ja, selvfølgelig ville jeg møte deg. Vi endte opp hos meg, som så mange ganger før. Min kone var borte, selvfølgelig, og kjæresten din visste det ikke. Det var den gangen alt skjedde... Det forandret alt..

Men jeg vil ikke ha deg til å lese hele historien vår, for du var der, jeg har fortalt deg alt. Året med deg var det beste i hele mitt liv, vit det, og da du ringte en måned etter vår siste eskapade var jeg forbi sjokkert, men fremdeles så veldig glad. Jeg trodde aldri du ville snakke med meg igjen.

Som jeg nevnte tidligere, jeg vil møte deg igjen, hvis du vil se meg. Det er over et år siden jeg sist så deg. Du flyttet tilbake etter bruddet med kjæresten din og fikk en lokal jobb, det var det jeg hørte. Jeg så dere en dag ikke lenge etter det, men jeg tviler på at du så meg. Jeg trodde ikke at du ville se mer til meg uansett, så jeg turte ikke å si hei. Det ville vært pinelig etter så lenge.

Hvis du vil, kan du kontakte meg ved det gamle studioet. Jeg jobber fremdeles der, og vil sannsynlig det for all tid.
Jeg elsker deg, og savner deg hver dag.

Si til Angel at jeg sier hei?

Din,
Tommy


”Å, Gud...” Jules sukket etter å ha lest de siste linjene av brevet igjen og igjen. Tårene fant sakte sine egne baner nedover kinnene hennes, og sannsynligvis ødela de sminken helles fra tidligere på dagen.
Hun måtte ringe ham, nå. Det kunne ikke vente, hun kom til å forandre mening, ingen tvil om det. Hun strakte seg fort etter mobiltelefonen på bordet og trykte på de kjente tastene. Hun kunne fremdeles nummeret. Hun puttet telefonen til øret og hørte det ringe...
For hvert ring hadde hun lyst til å legge på, men hun kunne ikke få seg selv til å gjøre det, hun ville dette så sterkt. Seks ring, ingen svar. Sju...
Hallo.” Sa en ukjent mannsstemme.
”Ehm, hei. Er... Er Tommy Hedley der?” Spurte Jules, mens hun bet ned en fingernegl.
Vent litt.” Hun hørte mannen rope noe, før han kom tilbake på linjen. ”Jeg beklager, han er opptatt. Jeg kan gi ham navnet ditt og be han ringe deg tilbake når han er ferdig.
”Åh, ok... Kan du fortelle ham... at Jules Morgan har ringt, og...” Hun vurderte å fortelle mannen mer. Kanskje han ville ringe tilbake når han visste grunnen. ”Fortell ham at jeg fikk brevet hans. Og be ham om å ringe meg så fort som mulig. Jeg bryr meg ikke om det er midt på natta.”
Ok, jeg skal bringe det videre.” Sa mannen, og Jules kunne se for seg at han nikket på andre enden, mens hun lurte på om han ville huske alt det.
”Takk skal du ha.” Hun la på og sukket dypt. Nå var det ute av verden. Det var opp til ham nå...

Den lave, kjente og beroligende musikken i bakgrunnen fikk henne nesten til å sovne, så lyden av mobiltelefonen fikk henne til å hoppe og hun fortet seg for å ta den.
”Hallo!” Svarte hun fort, uten å la den ringe en andre gang.
Jules?” Spurte den velkjente mannsstemmen.
”Tommy?” Spurte hun, selv om hun visste godt at et var akkurat ham.
Åh, Gud, jeg trodde aldri jeg kom til å høre fra deg igjen. Dean snakket om et brev, og nevnte ditt navn og jeg trodde aldri... Shit, Jules...
”Jeg fikk brevet ditt for et par timer siden.” Sa Jules med lav, usikker stemme. ”Postmannen sa at det var to år gammelt, og jeg så det var fra deg. Jeg leste det...”
Jeg trodde du hadde kastet det. Takk Gud...
”Jeg... Jeg vil møte deg. Hvis du fremdeles vil møte meg?”
Selvfølgelig!” Han ropte nesten. ”Selvfølgelig vil jeg det... Når?
”I morgen?” Foreslo hun fort. ”Det er lørdag og... Vel, ja...”
Klokka tolv? Vi kan spise lunsj på kafeen og prate?
”Det er perfekt.” Jules smilte inn i telefonen, selv om han ikke kunne se henne, vel vitende om eksakt hvilken kafé han snakket om. ”Jeg må ta med meg...”
Det er greit.” Han avbrøt henne. ”Det er jo... Ja...
”Så vi sees i morgen?”
I morgen...” Han sukket tilfreds på den andre enden av linja. ”Og Jules...?
”Ja?”
Jeg elsker deg...” Hun kunne ikke holde tilbake et stort smil.
”Jeg elsker deg også...” Hvisket hun etter et par sekunder, og mente det av hele sitt hjerte, før hun la på.
Jules falt tilbake på sofaen og lot tårene falle fritt. Denne gangen var det tårer av glede og lettelse.

”Mamma, hvorfor gråter du?” Hun så opp og så et 4-år gammelt fjes på enden av sofaen. ”Er du trist?” Det lille fjeset så trøtt og bekymret ut.
”Hei, jenta mi.” Hun satte seg opp og holdt ut armene. Den lille jenta løp inn i dem og Jules plasserte henne i fanget sitt.
”Hvorfor er du trist, mamma?” Spurte jenta og klemte henne.
”Jeg er bare glad, jenta mi. Alt er fint.” Hun tørket et par tårer mens hun klemte den lille jenta og lekte med det mørkeblonde håret hennes. ”Fikk du ikke sove?”
”Jeg hadde et mareritt...” Kom det spakt fra skulderen hennes.
”Huff. Jeg beklager, jenta mi. Vil du sove i mammas seng i natt?”
”Ja...” Den lille jenta sniffet. ”Mamma, skal vi ta bilder av fuglene i parken i morgen, ja?” Spurte hun, og så opp med store grønne øyne.
”Nei, Angel... I morgen skal vi dra å møte pappa...”
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
June 4th, 2008 at 02:37pm
Warning, it sucks.... xP Og den er delt opp rart, fordi læreren min vil ha det sånnRolling Eyes


Fjernet, så itsern ikke oppdager vår fine side, og jeg ei får plagiert Wow Tehe




yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
June 4th, 2008 at 02:57pm
Så bra! Wow Clap
*glede seg til å lese mer*
takezo kenzei.
Awake and Unafraid
takezo kenzei.
Age: 31
Gender: Female
Posts: 12609
June 4th, 2008 at 03:02pm
Det var utrolig bra skrevet altså : D
Du er flink, og aldri tro noe annet, Tonje hug
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
June 4th, 2008 at 05:56pm
Tonje oversetter historien sin Yes


Turn Away

”Adam?”, spør han.

Jeg fjernet blikket mitt fra den svarte flekket på det ellers hvite taket og ser bort på han.

”Ja?”

”Hvorfor er det ingen som besøker deg?”

Jeg sukker, og smiler skeivt. ”Du besøker meg, Frank.”

Han flirer litt og rister på hodet. ”Ja, det vet jeg. Men jeg mente andre. Venner, familie? Jeg vet at jeg ikke er her hver dag, men… Jeg spurte sykepleierne, og de sier at ingen har besøkt deg. Hvorfor?”

Jeg fikler litt med teppet mitt, og ser ned på hendene mine. Lyse blått teppe, grå hender… Grå spinkle hender.

”Fordi de vet ikke at jeg er her. Og de som vet det, bryr seg ikke.”

Jeg ser at hånda hans sakte legger seg over min. ”Unnskyld.”

Jeg smiler skeivt igjen, men ser ikke opp fra hendene mine. Hendene våre.

”Det er greit. Du visste det ikke.”

Enda en stillhet.

Jeg ser opp igjen. Den svarte flekken. Bare en tilfeldig svart flekk på et sykehus-hvitt tak. Om du noen gang har vært på et sykehus vet du hva jeg snakker om. Den fæle hvite fargen som liksom skal se ren ut, men den skjærer deg bare i øynene.

Jeg lurer på hvor den kommer fra.

Når jeg først ble innlagt her innbilte jeg meg at det var blod. Jeg innbilte meg at noen hadde dødd her inne. Blødd så mye at blodet sprutet over alle veggene og over hele taket. Og de som skulle vaske det glemte den lille flekken. Så tørket blodet.

Først mørke rød, så brunt, og til slutt, svart. En svart glemt blodflekk i taket.

Men så tenkte jeg mer på det, og det var en teit (og ganske grotesk) ide. Dette er jo delen av sykehuset hvor de syke pasientene lå. Uker, måneder, til å med år. Dette rommet ble ikke brukt som akutt-rom.

Kanskje noen hadde ligget på dette rommet før meg, var min neste ide. Noen som lå her i månedsvis, kanskje årevis!

Helt alene, som meg.

Og denne personen kjedet seg så fælt at han til slutt begynte å kaste maten sin mot taket. Og en liten bit satt seg fast. Han nevnte det aldri til sykesøstrene, og de merket det aldri. Så flekken forble der, tørket, råtnet og ble svart.

Så døde han, og nå er det mitt rom.

yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
June 6th, 2008 at 12:47pm
Så pent Wow In Love
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
June 6th, 2008 at 01:01pm
Man droppa det da det ble 10 sider, og crappy Tehe Man skrev heller ferdig den originale historien Wow
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
June 6th, 2008 at 01:07pm
Ble det? o_O

Jeg vil se når du er ferdig uansett Wow
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
June 6th, 2008 at 01:09pm
Ja, Frerard på norsk er rart Crying or Very sad

Jeg er ferdig med novella Yes Men jeg har levert den, og er redd for plagieringstingen på its, så folk kan lese når jeg har fått karakter xP
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
June 6th, 2008 at 01:11pm
Ikke tenk på det som Frerard? Tenk på det som to homofile norske menn? Tehe

Ahaaaaa Wow
Bra du ble ferdig Wow
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 17214
June 7th, 2008 at 06:06pm
^ Dere er flinke Cheese

Maria sin norskstil, skrevet til tentamen. Oppgaven var om hevn, og jeg hadde litt lyst til gå utenom det alle de andre skrev. Ikke skrevet etter "mibbaregler" som man kaller det, ergo ikke flust med doublespace osv. Drep meg for det, dere syns sikkert det er dødelig irriterende.

Absurd

Heisann. Vil du høre en god historie? Vil du høre om en småsyk plan? Haha, vil du det?
Da skal du først og fremst ha det helt klart hvem jeg er.
Jeg har et navn, og selv om det egentlig ikke er relevant, skal du få vite det likevel.
Ingvild heter jeg, et sånt kjipt og lite internasjonalt navn, men jeg liker det sånn, det gjør at jeg føler meg litt spesiell.
Jeg har alltid vært en snill og rolig pike, en sånn unge som står og ser på at de andre barna leker mens hun smiler for seg selv, men ikke deltar i leken.
Men nei, det er ikke dette du vil høre om, hva for et rart pikebarn jeg var. Men hysj kjære deg, jeg kommer til poenget, du må bare la meg fortelle litt om meg selv først., det som er relevant for resten av historien.
Altså, hvor var jeg? Jo, nå husker jeg det, barnet som så på leken. Vel, jeg var sånn når jeg ble eldre også. Jeg så på at de andre hadde det gøy, men vet du hva som skjedde med tiden? Jeg sluttet å smile fordi jeg tenkte på hvor gøy de hadde det, jeg fikk et nytt smil, uten misunnelse og glede for andre. Jeg begynte å smile over hvor ufattelig teite, dumme og naive de var. For når du observerer noe fra utsiden er det så utrolig mye lettere å forstå hvor dumt det faktisk er.
”Hei Ingvild! Blir du med hjem til meg og leker med barbidukker?” ble jeg spurt om i tredjeklassen. Barbiedukker, skjønner du ikke hvor teit det er eller? Så jeg takket nei, pent og høflig som alltid. Jeg var da ikke like dum som alle andre, jeg var på et høyere nivå, jeg var over dem, jeg så ned på dem.
”Ingvild, bli med på festen i helga?” ble det til etter hvert. Og jeg ble faktisk med et par ganger, for enten du tror det eller ei så hadde denne sære, overlegne jenta masse venner som hang på henne hvert bidige sekund og alltid spurte om hun ville ut og leke. Så når jeg sa ja til å bli med på fest ble alle glade, vennene mine, mamma og pappa også. For nå trodde de at det hadde løsna for meg, at jeg endelig kom ned fra min høye hest og ble en av de vanlige dødelige.
Men vet du hva? Fest var jo faen meg verre enn barbiedukker.
La oss drikke oss fulle og fjolle rundt og hoppe til sengs med første og beste kandidat!
Hei, jeg blir da ikke med på en sånn teit lek.
Så etter 2-3 fester steg jeg opp på hesten igjen, stoltere og mer overlegen enn noen gang.
Men en ting til var endret nå, og vet du hva det var? Vennene mine lurte på hva som var galt med meg. Så da, i en alder av nøyaktig femten år og tre måneder, forklarte jeg dem hvordan jeg ser på ting, hvordan min verden henger sammen. Jeg understreket at de absolutt ikke var problemet, at jeg var utrolig glad i de selv om jeg ser ting fra et annet perspektiv. Og det føltes jævlig godt å få sagt det til noen, å få forklart hvordan min verden fungerer.
Men de forsto det ikke. De skjønte ingen ting.
Den dagen forlot de huset mitt med ”Uhum, ja, okei…”, skeptiske blikk, et lite ”Ser deg på skolen da” og en siste liten mumlig som inneholdt ordet psykolog. Takk og farvel, de kom aldri på besøk igjen.
Så da var jeg alene, sære, merkelige Ingvild var forlatt og alene, og å sitte på høy hest og tro man var udødelig hjalp ikke mot ensomheten som kom krypende.
Jeg har alltid lurt på om de faktisk ikke forsto, eller om de bare lot som de ikke gjorde det fordi mitt perspektiv var så skummelt og uvanlig at de ble redde når de innså at jeg hadde et poeng.
Men du må ikke tro at jeg aldri så dem igjen, du må ikke tro at de lot meg være i fred. Neida, nå ble stakkars Ingvild et mobbeoffer, og de verste mobberne var hennes gamle venner som ikke ville forstå.
Og det er nå øyeblikket du har ventet så lenge på kommer, klapp litt for deg selv, for du har vært så flink og holdt ut den endeløse historien om merkelige Ingvild. For nå skal du få høre om hevnen, for jeg skal jo sannelig ta hevn på mine sleipe og svikefulle venner.
Og hevnen min er ikke en vanlig hevn, herregud, trodde du jeg skulle stige ned fra hesten bare for å ta hevn? Neida, jeg skal ikke gjøre som andre folk.
En skolemassakre i Virginia rystet verden, og det var hevn på alle måter. Men jeg skal ikke ryste verden, jeg skal ikke ta en hevn som alle merker og blir sjokkert over. Nei virkelig, jeg skal gjøre noe mye mer diskré, men herregud så fantastisk originalt og uvanlig, jeg ser for meg reaksjonene til folk hvis de får vite hva jeg holder på med:
”Er det hevnen hennes? Oi, så utrolig absurd av henne! Har hun gått fra vettet, kaller hun det hevn?” Og da kan jeg smile for meg selv, det fine smilet mitt som håner og ser ned på alle, for da er det faktisk litt gøy å være den eneste som forstår seg på meg.
Vil du vite hva hevnen min er, vil du vite hva du har vente på å få høre?
Okei, nå kommer det, men først må du love at du aldri skal si det til noen, aldri aldri, kors på halsen og mor og far i døden? For jeg har nettopp begynt, så det er ganske hemmelig enda, jeg vil ikke at det skal lekke ut hva jeg holder på med før jeg har alle rundt lillefinger’n og kan le de opp i trynet.
Men ja, hysj hysj, for nå skal du få vite det, nå skal du få vite hva hevnen min er.
Jeg skal kødde med verden, jeg skal kødde med alle. De små, dumme og naive folka som er rundt meg, jeg skal forvirre de, jeg skal sakte men sikkert få de til å tenke ”Hva faen?” Jeg skal rote til alt, jeg skal få de til å tvile, jeg skal faen meg gjøre noe så absurd og sært at jeg ikke er sikker på om jeg forstår det selv engang.
Hvordan jeg skal gjøre det sa du? Neimen, forstår du ingenting? Jo, hvis du absolutt ikke henger med (og jeg klandrer deg virkelig ikke, den hevnen her er litt mer innviklet enn en skolemassakre) så skal jeg forklare deg litt.
Hvis en person kommer med en lampeskjerm på hodet, hva skjer da? Jo, det lager bevegelse, folk reagerer, det strider i mot alt vi vet om lampeskjermer, for de skal så absolutt ikke være på et hode, de skal jo så klart være på en lampe.
Skjønner du litt nå? Sånn kødder man med verden, sånn forvirrer man dem, sånn tar man den beste hevnen, ved å gjøre de usikre på ting de er fullstendig sikre på.
Syns du jeg er gal nå? Hvis du gjør det tyder det jo på at jeg er flink, da har jeg jo nettopp klart å kødde med hjernen din.
Syns du planen min er smart da i alle fall? Nei, du gjør vel ikke det. Men det er helt greit, for husk, jeg, Ingvild, ser ned på deg uansett, for jeg er så ufattelig mye smartere enn alle dere andre. For jeg vet noe dere ikke vet, nemlig at ingenting betyr noe. Herregud, vi har et liv, hvorfor bruker vi det på ting vi ikke har noen som helst interesse av å gjøre?
Nå syns du nok at det er passelig teit at jeg syns folk misbruker livet sitt, mens jeg selv har en genial hevnplan som jeg skal vie… vel, jeg vet ikke hvor mye av livet mitt jeg skal vie til den, men det blir vel ikke rent lite vil jeg tro.
Men det er akkurat det; jeg vil ta hevn, det er dessuten en morsom måte å ta hevn på. Du derimot, har kanskje gått tre år på realfaglinja på videregående mens du egentlig ville gå media, eller du har utsatt turen til Australia fordi det er jo trossalt bare en drøm. Jeg gjør i alle fall det jeg vil i stedet for å pjatte med i en verden som ikke er absurd nok. Så jeg skal hjelpe verden med å bli mer absurd. Jeg hjelper faen meg verden når jeg tar hevn, det er det ikke mange som gjør skal jeg si deg!
Men nei, nå er jeg ferdig, jeg kan jo ikke bare sjokkere deg og få deg til å tenke ”hva faen?”, jeg må jo ut i verden og få alle til å tenke og tvile og undre.
Så om du vil være så vennlig og ha meg unnskyldt, så skal jeg ringe på til Silje (Å ja, Silje var en venn, hihi og haha liksom) og spørre om hun blir med på stranda og bader, og jeg skal fryde med over hvordan hun reagerer siden vi faktisk er i januar.
Og til slutt kan du ønske meg lykke til med å kødde med verden, og alltid huske at det er den beste hevn? Tenk litt på meg nå og da, tenk litt på Ingvild som er langt over alle andre og skal kødde med verden og gjøre alt absurd, så kanskje vi snakkes og du lar meg fortelle deg flere absurde ting?
Uansett, jeg er ferdig med historien min, men jeg klarer vist ikke å slutte, og jeg håper du sitter der og lurer på hva i alle dager det er meningen at du skal tenke nå.
Altså skal jeg gå til Silje nå, så kos deg videre i livet.
For nå skjønner du vel at hevn er skrekkelig gøy og fantastisk lurt hvis du gjør det litt originalt og på rett måte?
Det er bra kjære deg, hvis du forstår hva jeg mener, for slik absurditet er litt vanskelig å forstå.

-----------

Væresågod å slakt meg, jeg lurer litt på hvorfor jeg legger den ut her egentlig, jeg må ha gått fra vettet XD
SlumrendeUllteppe
Devil's Got Your Number
SlumrendeUllteppe
Age: 33
Gender: Female
Posts: 36571
June 7th, 2008 at 07:02pm
Du er gal Ha Ha
Det var sinnsykt bra! Herregud, hvor får du det fra??
Du fikk 6, hva? Wow
yep
Ghost in the Snow
yep
Age: 54
Gender: -
Posts: 64734
June 7th, 2008 at 07:31pm
Fy flate, GENIALT! Wow
Hvor tar du det fra? Cheese Wow

Hail
Her Voice Resides.
Demolition Lover
Her Voice Resides.
Age: 29
Gender: Female
Posts: 17214
June 8th, 2008 at 08:19am
Aww, takk Wow hug

Ja, man fikk 6 på den Yes :'D Jeg trodde den var alt for skrudd til å få 6, så jeg er glad XD
WW108
In The Murder Scene
WW108
Age: 31
Gender: Female
Posts: 24511
June 10th, 2008 at 06:49pm
HAHA, Den var genial!